SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tegengoals waren echt heel slecht.quote:Op zondag 14 april 2019 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat gister in het stadion, leuke pot gezien maar doodzonde van die twee tegengoals en een kapotte Frenkie
Los van onze kansen geniet ik gewoon van dit seizoen Europees voetbal.quote:Op zondag 14 april 2019 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben blij om te lezen dat er zoveel mensen hier vertrouwen hebben in de pot tegen Juve.
Zelf zou ik geen euro voor onze kansen geven in de return, maar ik zit er in zulke gevallen graag naast.
ook hier geldt niets te verliezen, als je nu wel het geluk hebt om snel een kans te verzilveren kan het nog interessant wordenquote:Op zondag 14 april 2019 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben blij om te lezen dat er zoveel mensen hier vertrouwen hebben in de pot tegen Juve.
Zelf zou ik geen euro voor onze kansen geven in de return, maar ik zit er in zulke gevallen graag naast.
Die eerste kan ik mee leven. Maakt hem ook prima af. De tweede vind ik kwalijker.quote:Op zondag 14 april 2019 10:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die tegengoals waren echt heel slecht.
Ja, dat zonder meer. Had niet gedacht dat ik dat zou zeggen na afgelopen seizoen.quote:Op zondag 14 april 2019 10:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Los van onze kansen geniet ik gewoon van dit seizoen Europees voetbal.
Klopt, maar helaas lukt het me niet om het zo te ervaren.quote:Op zondag 14 april 2019 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook hier geldt niets te verliezen, als je nu wel het geluk hebt om snel een kans te verzilveren kan het nog interessant worden
ik was al blij dat de EL gehaald werd, vanaf CL halen is het allemaal bonus en wat voor éénquote:Op zondag 14 april 2019 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat zonder meer. Had niet gedacht dat ik dat zou zeggen na afgelopen seizoen.
[..]
Klopt, maar helaas lukt het me niet om het zo te ervaren.
Het blijft bijzonder hoe blij we begin dit seizoen waren dat we konden winnen van Sturm Grazquote:Op zondag 14 april 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was al blij dat de EL gehaald werd, vanaf CL halen is het allemaal bonus en wat voor één
Het zal wel een dikke overwinning worden. Zolang het maar niet meer dan 6-0 wordt ofzo.quote:Op zondag 14 april 2019 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over uur of 3 weten we of het nog wat wordt qua doelsaldo
Dan wordt het nog tricky ja, zeker omdat ze volgende week ook een doelsaldowedstrijd hebben en Ajax dan eerst maar eens moet zien te winnen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zal wel een dikke overwinning worden. Zolang het maar niet meer dan 6-0 wordt ofzo.
Voorlopig valt het meequote:Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zal wel een dikke overwinning worden. Zolang het maar niet meer dan 6-0 wordt ofzo.
Als.ajax niet wint doet het doelsaldo er niet meer toe.quote:Op zondag 14 april 2019 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wordt het nog tricky ja, zeker omdat ze volgende week ook een doelsaldowedstrijd hebben en Ajax dan eerst maar eens moet zien te winnen.
Tenzij PSV daarna ook weer ergens niet wint.quote:Op zondag 14 april 2019 12:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als.ajax niet wint doet het doelsaldo er niet meer toe.
Geen dank.
Ik denk dat zowel wij als PSV niet alles gaan winnenquote:Op zondag 14 april 2019 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij PSV daarna ook weer ergens niet wint.
Utrecht en Groningen gaat Ajax punten laten liggen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel wij als PSV niet alles gaan winnen
Utrecht ?quote:Op zondag 14 april 2019 12:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Utrecht en Groningen gaat Ajax punten laten liggen.
Denk dat PSV bij Willem II en AZ punten gaat laten liggen.
Inmiddels 15quote:Op zondag 14 april 2019 12:40 schreef franklop het volgende:
Vooralsnog moeten we er gewoon vanuit gaan dat we beide alles gaan winnen en dat PSV dus effectief 14 doelpunten (normaal gesproken bij gelijk doelsaldo zal Ajax meer gemaakte goals hebben) moet inhalen in 4,75 duel.
Ja, niet verwacht eigenlijk. Ik kijk niet, maar hopelijk weet De Graafschap dit vol te houden (zal wel niet). Maar goed, een 10-0 zege wordt het in ieder geval niet.quote:
Ik zie PSV geen punten morsen, maar de Graafschap voetbalt naar vermogen.quote:
Mede daarom is het fijn dat je ook de 2 volgende speelrondes voor PSV speelt.quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Ja, niet verwacht eigenlijk. Ik kijk niet, maar hopelijk weet De Graafschap dit vol te houden (zal wel niet). Maar goed, een 10-0 zege wordt het in ieder geval niet.
Wellicht kan PSV de druk niet aan. Die moeten winnen en ook nog eens een monsterscore neerzetten.
quote:De Franse scheidsrechter Clément Turpin (36) is door de UEFA aangewezen voor de wedstrijd tussen Ajax en Juventus in de kwartfinales van de Champions League dinsdag. Het is al de derde keer dat Turpin een Europees duel van Ajax dit jaar leidt.
Turpin was ook al arbiter in de thuiswedstrijd van Ajax tegen Bayern München in de groepsfase (3-3) in december. Hij trok toen rode kaarten voor Maximilian Wöber van Ajax en Thomas Müller van Bayern. De Fransman floot ook in augustus de play-off tegen Dinamo Kiev. Ajax won toen met 3-1.
Ja eerder spelen heeft toch zijn voordelen, vorig jaar had Ajax daardoor vaak een choke omdat ze weer de inhaalrace moesten inzetten.quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Ja, niet verwacht eigenlijk. Ik kijk niet, maar hopelijk weet De Graafschap dit vol te houden (zal wel niet). Maar goed, een 10-0 zege wordt het in ieder geval niet.
Wellicht kan PSV de druk niet aan. Die moeten winnen en ook nog eens een monsterscore neerzetten.
Van Bommel had daar toch gelijk dat ze eerst maar eens moeten proberen te winnen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie PSV geen punten morsen, maar de Graafschap voetbalt naar vermogen.
Denk dat PSV uiteindelijk wel gaat winnen hoor. Maar een monsterscore gaat het niet meer worden. Van wat heb ik begrepen had De Graafschap zelf nog een grote kans op de 0-2.quote:Op zondag 14 april 2019 13:01 schreef KingRadler het volgende:
Virtueel kan Ajax bij de Graafschap uit al kampioen worden
Ajax wint de CL.quote:
Tja, het werkt wel elke keerquote:
Nee, maar ook dat wist iedereen.quote:Op zondag 14 april 2019 13:46 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Ging iedereen ook vanuit.
Het wordt in ieder geval geen monsterscore.
Naja, wij hebben 8-0 gewonnen van De Graafschap.quote:
Hadden minimaal twee punten moeten uitlopen. Met het niveau dat PSV haalt kunnen we het ons wellicht nog wel veroorloven om twee keer punten te verspelenquote:
Ik zou het er niet op gokken.quote:Op zondag 14 april 2019 14:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hadden minimaal twee punten moeten uitlopen. Met het niveau dat PSV haalt kunnen we het ons wellicht nog wel veroorloven om twee keer punten te verspelen
Ach dat het niet vanzelf ging ok, maar PSV had er ook al paar meer kunnen maken.quote:Op zondag 14 april 2019 14:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hadden minimaal twee punten moeten uitlopen. Met het niveau dat PSV haalt kunnen we het ons wellicht nog wel veroorloven om twee keer punten te verspelen
Extreem zielig inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2019 14:10 schreef Simmertje het volgende:
Tijdrekken tegen de graafschap thuis, wat een treurige club.
Ik vind het niet veel bijzonders. Hij voetbalt lekker mee. Maar dat ken iedereen.quote:
Kan zomaar een nederlaag worden.quote:Op zondag 14 april 2019 14:13 schreef KingRoland het volgende:
@:jr-style-93 groningen uit zeg het maar
Ajax had toen een saaie seizoen waarin het heel slecht speelde. Ik zie het nu niet meer snel gebeuren. Bij PSV kunnen ze gewoon niet beter en dat maakt het verschil.quote:Op zondag 14 april 2019 14:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat kennen we bij Ajax natuurlijk niet.
Wat denk je van de laatste wedstrijd tegen Fc Utrecht, dat soort wedstrijden waren meestal punt verlies. Laten we hopen dat Ajax gewoon alles wint want dan zijn ze gewoon kampioenquote:Op zondag 14 april 2019 14:21 schreef duo-penotti het volgende:
Groningen-uit lijkt mij een typische 1-1 wedstrijd (zeker na een zware CL week).
Daarom was het ook zo mooi geweest als De Graafschap vandaag had gestunt.
Maar goed, ik zeg zelf een nipte 1-2 zege. Kan me niet voorstellen dat Ajax dit nog gaat weggeven.
En dan hopen dat ADO wel een stunt kan neerzetten tegen PSV.
Zie PSV trouwens ook niet alles winnen. Maar ja, heb liever niet dat het nog onnodig spannend wordt.
Thuis tegen Utrecht is meestal gewoon winst hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 14:23 schreef coronatus het volgende:
[..]
Wat denk je van de laatste wedstrijd tegen Fc Utrecht, dat soort wedstrijden waren meestal punt verlies. Laten we hopen dat Ajax gewoon alles wint want dan zijn ze gewoon kampioen.
Kijk dit evenquote:Op zondag 14 april 2019 14:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Thuis tegen Utrecht is meestal gewoon winst hoor.
Punt verliesquote:Op zondag 14 april 2019 14:39 schreef coronatus het volgende:
[..]
Kijk dit even
https://ajax.supporters.n(...)ompetitie/FC-Utrecht
Wel degelijk dat Ajax tegen Utrecht punt verlies kan leiden. Over het totaal heeft Ajax natuurlijk meer gewonnen. Alleen gaat dit nu over de laatste paar seizoenen.
Groningen gaat het sleutelduel worden. Alles minder dan een overwinning en je bent het kampioenschap wel kwijt denk.quote:Op zondag 14 april 2019 14:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Groningen uit na juve is het probleem. Die moet hoe dan ook gewonnen.
Psv zal nog moeite hebben tegen Willem 2 en AZ maar wanneer ze boven Ajax staan zie ik ze het nog over de streep trekken ook.
Daarom is Groningen zo belangrijk. Moet echt gewonnen worden, Vitesse thuis en de Graafschap uit met een paar jaar terug in het achterhoofd moet lukken.
Utrecht thuis wordt a la Twente 2011 wel verslagen mocht dat de beslissende worden.
Ajax gaat een keer gelijkspelen, PSV gaat een keer verliezen.quote:Op zondag 14 april 2019 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat Ajax en PSV nog wel punten gaan verspelen eigenlijk.
Zeg even in welke wedstrijden.quote:Op zondag 14 april 2019 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat Ajax en PSV nog wel punten gaan verspelen eigenlijk.
Dan maar hopen dat PSV eerst punten gaat verspelen anders kan ik de spanning niet aan.quote:Op zondag 14 april 2019 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax gaat een keer gelijkspelen, PSV gaat een keer verliezen.
Dat is mijn voorspelling.
En dan de bekerfinale verliezen nadat Barca ons uit de CL heeft gekegeld met 2x 4-0quote:Op zondag 14 april 2019 14:51 schreef Class het volgende:
Dinsdag tegen juve winnen en daarna afgaan in Groningen... noteer maar
We komen niet eens tegen Barcelona in een eventuele halve finale.quote:Op zondag 14 april 2019 14:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En dan de bekerfinale verliezen nadat Barca ons uit de CL heeft gekegeld met 2x 4-0
#geenprijzengenot
Als Ajax eerst wint van Groningen en Vitesse denk ik dat PSV gaat verliezen bij Willem II.quote:Op zondag 14 april 2019 14:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax thuis tegen Vitesse, PSV uit bij AZ.
Ik zit nu naar Groningen te kijken. Maar die vallen behoorlijk tegen vandaag.quote:Op zondag 14 april 2019 14:56 schreef RedLabel het volgende:
Mijn voorspelling is dat ajax volgende week gelijk gaat spelen tegen FC groningen.
Voor Groningen ben ik niet zo bang eigenlijk. Tegen Vitesse verwacht ik echt zo'n Heerenveen wedstrijd, 3-3 ofzo.quote:Op zondag 14 april 2019 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax eerst wint van Groningen en Vitesse denk ik dat PSV gaat verliezen bij Willem II.
Zou kunnen.quote:Op zondag 14 april 2019 15:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor Groningen ben ik niet zo bang eigenlijk. Tegen Vitesse verwacht ik echt zo'n Heerenveen wedstrijd, 3-3 ofzo.
Wel als Magellan speelt.quote:Op zondag 14 april 2019 15:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor Groningen ben ik niet zo bang eigenlijk. Tegen Vitesse verwacht ik echt zo'n Heerenveen wedstrijd, 3-3 ofzo.
Wij vinden allen Eiting, de Wit en Ekkelenkamp niet goed genoeg.quote:Op zondag 14 april 2019 15:17 schreef AmaninFull het volgende:
Wat is hier de algemene opinie over Ekkelenkamp? Ik snap zelf niet helemaal waarom hij plots de eerste back-up uit de jeugd is. We hebben aan het begin van het seizoen Carel Eiting gehad, daarna mocht Gravenberch een paar keer invallen en daarna leek Dani "de beuk erin" de Wit het lievelingetje te zijn van Ten Hag (en ook van mij, maar dat terzijde).
Ik kijk regelmatig de samenvattingen van Jong Ajax en ik zie Ekkelenkamp altijd hard en druistig heen en er weer rennen, maar ik heb hem nog nooit betrapt op een goede individuele actie of steekpass. Ook tegen Excelsior leidde hij de tweede goal van Excelsior in door randje zestien de bal te lang te treuzelen en zo de bal te verspelen. Kan iemand mij anders even zeggen wat de goede eigenschappen van Ekkelenkamp zijn? Ik zie het namelijk niet.
Okee, duidelijk, maar is er dan niemand uit de jeugd waarvan je denkt dat ie het vereiste niveau van Ajax 1 kan gaan halen? Dat zou toch droevig zijn..quote:Op zondag 14 april 2019 15:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wij vinden allen Eiting, de Wit en Ekkelenkamp niet goed genoeg.
Gravenberch en Ünüvar, maar die zijn nog jong.quote:Op zondag 14 april 2019 15:21 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Okee, duidelijk, maar is er dan niemand uit de jeugd waarvan je denkt dat ie het vereiste niveau van Ajax 1 kan gaan halen? Dat zou toch droevig zijn..
Lang is inderdaad beter dan eerder genoemden, moet het nog zien met hem.quote:Op zondag 14 april 2019 15:27 schreef duo-penotti het volgende:
Ik vind Lang ook niet goed genoeg.
Maar door zijn assist tegen Zwolle verdient hij wel wat krediet.
Maar ik denk dat Gravenberch de meeste potentie heeft om uiteindelijk een basisspeler te worden in 1.
In de U19 zitten ook 2-3 spelers die ik Ajax 1 zie halen. Maar die mogen het volgend seizoen eerst in Jong Ajax laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |