Gewoon met z'n allen te laat de pitbox uit. Slome Mercedes of niet.quote:
De motor leek in te houdenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:04 schreef sasquatsch het volgende:
Ingehaald worden en dan niet optrekken. Klonk als een probleem.
Nee hij wilde een gat laten vallen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:04 schreef sasquatsch het volgende:
Ingehaald worden en dan niet optrekken. Klonk als een probleem.
Maar niet netjes.quote:
Met netjes zijn wordt je geen kampioen.quote:
Tsja als je merkt dat je mogelijk de vlag mist dan moet je gaan inhalen, gewoon buitenom zonder risico iemand te rakenquote:
Er was niemand in een snelle rondequote:Op zaterdag 13 april 2019 09:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hij was te lief met mensen in snelle ronde voor laten dacht ik te horen
Ik vermoed dat Ferrari door het voorvleugontwerp maar beperkt downforce op de vooras kan zetten, en daardoor ook maar beperkt achtervleugel. Dus ik denk dat ze niet op elk circuit de afstelling kunnen zetten die ze zouden willen en het dan moeten laten liggen, maar wel rechte lijn snelheid krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In Bahrein waren ze veruit het snelst. De verwachting was dat dat hier ook zo was maar die komt niet uit.
Misschien hebben ze de motor teruggeschroefd vanwege de problemen?
Ja dat idee had ik ook, of max was zo gefocussed op Vettel dat hij vergat gas te geven. Al met al wel zuur, maar vermoedelijk had het geen bal uitgemaakt qua positie.quote:
Echt he, wat zou in hemelsnaam de tactiek kunnen zijn om dit bewust te doenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:05 schreef VacaLoca het volgende:
Olav die zich serieus aan het afvragen was of het misschien bewust was
Binnen 2 tienden van Ferrari is gewoon prima, Red Bull heeft helaas geen auto voor de kwalificatie. Race pace is wel weer in orde.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:06 schreef Breekfast het volgende:
Man man wat een gepruts van RedBull.
Het is trouwens weer hetzelfde liedje als 2018, Mercedes domineert, Ferrari verprutst het zelf wel ook al hebben ze een snelle wagen, en Red Bull verkondigt het hele jaar dat ze nu toch echt "heel dicht" bij Mercedes en Ferrari zitten, om vervolgens op de 3e startrij te beginnen.
Mogelijke tow.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom kun je niet gewoon een halve minuut eerder de baan op gaan, als eerste? In 30 seconden gaat die baan bij droge omstandigheden toch niet verbeteren?
Als zoiets waar is hebben ze bij Ferrari het niet goed voor elkaarquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Ferrari door het voorvleugontwerp maar beperkt downforce op de vooras kan zetten, en daardoor ook maar beperkt achtervleugel. Dus ik denk dat ze niet op elk circuit de afstelling kunnen zetten die ze zouden willen en het dan moeten laten liggen, maar wel rechte lijn snelheid krijgen.
Ik moet het even terugzien nog. Hij had achter Vettel kunnen duiken maar daarna volgende een hele rits ja. Ik denk te veel gefocust op een vrije baan.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Renoots doken daar in en haalden het net wel
Maar ze doen juist hun uiterste best om een groot gat naar degene voor zich te krijgen.quote:
Zeker niet omdat Mercedes in S3 de snelste was. Laat daar nou net rechtelijnsnelheid nodig zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als zoiets waar is hebben ze bij Ferrari het niet goed voor elkaar
Ja daar staat hij inderdaad wel om bekendquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:09 schreef Mansjester het volgende:
Max gaat zo weer duizend excuses zoeken en het niet bij hem zelf zoeken
Als Olaf gaat nadenken, snapt ie het niet meer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:05 schreef VacaLoca het volgende:
Olav die zich serieus aan het afvragen was of het misschien bewust was
Dat moet het team managen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:10 schreef Max23 het volgende:
Ja, je zag Vettel heel duidelijk iedereen passeren op dat rechte stuk om op tijd te zijn.
Dom van Max
Z'n team hoort 'm wel te coachen daarinquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:10 schreef Max23 het volgende:
Ja, je zag Vettel heel duidelijk iedereen passeren op dat rechte stuk om op tijd te zijn.
Dom van Max
Was gewoon een kut streek van Hamilton. Straf zou wel op z'n plaats zijn voor het ophouden van het hele veld.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:09 schreef Mansjester het volgende:
Max gaat zo weer duizend excuses zoeken en het niet bij hem zelf zoeken
Hoezo mogen ze hem niet passeren?quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:11 schreef franske19 het volgende:
[..]
Was gewoon een kut streek van Hamilton. Straf zou wel op z'n plaats zijn voor het ophouden van het hele veld.
scheelt 1 plekje misschien maar blijft slecht gemanagedquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:12 schreef VacaLoca het volgende:
Maar was dus sowieso een waardeloze outlap dus wss had ie z'n tijd niet verbeterd
Wellicht, maar dat kun je andersom ook van Mercedes zeggen wanneer die 3 tienden moeten laten vanwege hun keuze om de lucht langs de binnenkant van de band te sturen. Misschien dat er met updates meer ruimte voor de setup komt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als zoiets waar is hebben ze bij Ferrari het niet goed voor elkaar
Na de vrije training dachten ze in de buurt van Mercedes te zitten. Kijk nu wat het gat is in de kwalificatie. Ze blijven gewoon achter de feiten aanlopen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:08 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Binnen 2 tienden van Ferrari is gewoon prima, Red Bull heeft helaas geen auto voor de kwalificatie. Race pace is wel weer in orde.
Dat mag wel maar dat is natuurlijk altijd een risico wat je neemt. Gaat hij wel aan de kant, verknal je de banden niet. Het is gewoon kinderachtig dat een meervoudig WK zich zo moet gedragen.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:14 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dat mag wel maar dat is natuurlijk altijd een risico wat je neemt. Gaat hij wel aan de kant, verknal je de banden niet. Het is gewoon kinderachtig dat een meervoudig WK zich zo moet gedragen.
Aan een hogere bochtensnelheid heb je meer dan aan ietsje sneller op het rechte stukquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat kun je andersom ook van Mercedes zeggen wanneer die 3 tienden moeten laten vanwege hun keuze om de lucht langs de binnenkant van de band te sturen. Misschien dat er met updates meer ruimte voor de setup komt.
Dat doet ie toch wel? Hij zegt dat ie ze in het vervolg niet meer voorbij gaat laten. Te netjes geweest.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Verstappen zoekt de fout weer lekker bij zichzelf.
Jeetje zeg.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:16 schreef RubenSosa het volgende:
... en pak ze... wat een seniele likker is die jack zeg gatver.
Niet terecht. Max en RB moeten het bij zichzelf zoekenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:16 schreef franklop het volgende:
Rob probeert Vettel de schuld te geven
Ja wat? Of moet ik die samenvatting even opzoeken waar al die "fan" vragen aan max gesteld worden door deze man?quote:
Rob blijft erop hameren. Robert nuanceert het allemaal welquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet terecht. Max en RB moeten het bij zichzelf zoeken
Hij is niet onafhankelijk en hoeft dat niet te zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:18 schreef RubenSosa het volgende:
?
Totaal ongeschikt als onafhankelijke journalist.
Exit verneukt dus dan heeft het geen zin meer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:19 schreef twiFight het volgende:
Vraag me wel af waarom max bleef inhouden. Want achter vettel had hij nog wel kunnen gaan. Maar hij liet de Renaults ook nog voor.
Ik ben er geen groot fan van, maar het is iets wat zo enorm veel reporters in alle landen in alle sporten doen. Echt niks bijzonders aan.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja wat? Of moet ik die samenvatting even opzoeken waar al die "fan" vragen aan max gesteld worden door deze man?
Totaal ongeschikt als onafhankelijke journalist.
Hier is hij https://www.gids.tv/video(...)-in-makkelijk-scoren
Hij zegt dat hij ze gaat verneuken. In de categorie 'ik rij ze er nog liever af', zo maak je geen vrienden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat doet ie toch wel? Hij zegt dat ie ze in het vervolg niet meer voorbij gaat laten. Te netjes geweest.
Maz zat prima achter Leclerc. Doordat Vettel hem voorbij gaat (die het anders ook al makkelijk zou redden) laat hij weer een gat vallen, waar er weer een paar induiken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet terecht. Max en RB moeten het bij zichzelf zoeken
Dude.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij ze gaat verneuken. In de categorie 'ik rij ze er nog liever af', zo maak je geen vrienden.
Misschien probeerde hij Vettel al wel te verneuken, als hij het net haalt haalt Vettel het net niet als hij erachter blijft. Vettel kan natuurlijk ook niet achter Verstappen gaan zitten wachten tot hij de vlag krijgt.
Dat zegt hij niet. Dat maak jij er van. Vettel maakt ook geen vrienden met deze actie maar het is toegestaan en Max werkte het zelf in de hand. Volgende keer minder lief zijn dus. Prima conclusie die Max trekt. Geen cadeautjes meer geven in de laatste run.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij ze gaat verneuken. In de categorie 'ik rij ze er nog liever af', zo maak je geen vrienden.
Maar moet hij dan echt vuistdiep in max zijn reet zitten? Jack heeft volgens mij nog nooit een kritisch vraag gesteld aan hem.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben er geen groot fan van, maar het is iets wat zo enorm veel reporters in alle landen in alle sporten doen. Echt niks bijzonders aan.
Zo zie ik het niet. De ongeschreven regel kan er weliswaar zijn, maar met een nice guy zijn win je het niet in de Formule 1.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maz zat prima achter Leclerc. Doordat Vettel hem voorbij gaat (die het anders ook al makkelijk zou redden) laat hij weer een gat vallen, waar er weer een paar induiken.
Vettel verneukt zonder reden de ronde van Max.
Max reed al kort op Leclerc voor hem. Het leek er wel een beetje op dat Mercedes de boel expres een beetje opgehouden heeft.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien probeerde hij Vettel al wel te verneuken, als hij het net haalt haalt Vettel het net niet als hij erachter blijft. Vettel kan natuurlijk ook niet achter Verstappen gaan zitten wachten tot hij de vlag krijgt.
als hij erachter aan was gegaan had hij ook een k tijd gereden dus dat maakt uiteindelijk niet uit, hij had hem niet voorbij moeten laten gaanquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet. De ongeschreven regel kan er weliswaar zijn, maar met een nice guy zijn win je het niet in de Formule 1.
Max had achter Vettel aan gemoeten, dan had hij het wel gehaald. Hij liet echt de kaas van zijn brood eten
Dan moet je de Benz voorbij. Je doet het zelf, want wat Merc doet moet je niet te veel interesserenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Max reed al kort op Leclerc voor hem. Het leek er wel een beetje op dat Mercedes de boel expres een beetje opgehouden heeft.
Kort achter Vettel aan? Dan ga je geen snelle ronde neerzetten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet. De ongeschreven regel kan er weliswaar zijn, maar met een nice guy zijn win je het niet in de Formule 1.
Max had achter Vettel aan gemoeten, dan had hij het wel gehaald. Hij liet echt de kaas van zijn brood eten
Daar had RBR alsnog moeten zeggen dat hij geen tijd had om een gat te laten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maz zat prima achter Leclerc. Doordat Vettel hem voorbij gaat (die het anders ook al makkelijk zou redden) laat hij weer een gat vallen, waar er weer een paar induiken.
Het was niet nodig voor Vettel. Max had een prima gat achter Leclerc, Vettel zat blijkbaar te dicht op Max en in plaats van ruimte te maken gaat hij hem voorbij. Misschien dacht hij te weinig tijd te hebben?quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies op de plek waar de eerste Renoot zat was ruimte en nogmaals, ze doen het zichzelf aanquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:25 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kort achter Vettel aan? Dan ga je geen snelle ronde neerzetten.
Die Benz die instructie kreeg niemand voorbij te latenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je de Benz voorbij. Je doet het zelf, want wat Merc doet moet je niet te veel interesseren
zelfs Hamilton verbeterde zich niet dus dat had ook geen zin gehad in die vuile luchtquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:26 schreef twiFight het volgende:
[..]
Daar had RBR alsnog moeten zeggen dat hij geen tijd had om een gat te laten.
Dan had hij gewoon een ronde kunnen doen. Misschien met een beetje vuile lucht, maar wel een ronde.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies op de plek waar de eerste Renoot zat was ruimte en nogmaals, ze doen het zichzelf aan
Ik denk inderdaad dat wanneer Vettel een gat had moeten laten vallen naar Max (en al die anderen die daar nog achter zaten) dat er meer zijn die het niet gehaald hadden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het was niet nodig voor Vettel. Max had een prima gat achter Leclerc, Vettel zat blijkbaar te dicht op Max en in plaats van ruimte te maken gaat hij hem voorbij. Misschien dacht hij te weinig tijd te hebben?
En? Je neemt zelf het risicoquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die Benz die instructie kreeg niemand voorbij te laten
3 tienden achter Mercedes hadden ze met de Red Bull niet gehaald inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
verder ook geen drama hoor, Verstappen had hooguit 4e geworden, Ferrari valt eigenlijk weer tegen
Dat anderen het niet halen is niet het probleem van Vettel.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat wanneer Vettel een gat had moeten laten vallen naar Max (en al die anderen die daar nog achter zaten) dat er meer zijn die het niet gehaald hadden.
Dus logische keus van Vettel om in dat Gat tussen Charles en Max te duiken, daar was immers de ruimte en geen risico's
'Dan verneuk ik ze de volgende keer'.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Dat maak jij er van.
Als je wil dat iedereen in volgorde blijft moet je zorgen dat het hele rijtje voor de vlag aan zijn rondje kan beginnen. Dan maar iets korter op de voorligger. Vettel kwam notabene buitenom, dan ben je misschien ook aan het treuzelen op een moment dat het niet kan.quote:Vettel maakt ook geen vrienden met deze actie maar het is toegestaan en Max werkte het zelf in de hand. Volgende keer minder lief zijn dus. Prima conclusie die Max trekt. Geen cadeautjes meer geven in de laatste run.
Dat klopt, maar als hij was blijven zitten liep hij zelf het risico dat anderen hem gingen inhalen omdat er geen tijd meer was om gaten te laten vallen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat anderen het niet halen is niet het probleem van Vettel.
Ditquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:29 schreef Tarado het volgende:
verder ook geen drama hoor, Verstappen had hooguit 4e geworden, Ferrari valt eigenlijk weer tegen
Ongeschreven regels bestaan niet. Dus waarom ze er over beginnen?quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
om dan de eerste bocht niet te halen?quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:35 schreef twiFight het volgende:
Gasly steekt morgen bij de start Max voorbij, mark my words
Hij start op Soft, Max en de rest van de top 5 op medium.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:35 schreef twiFight het volgende:
Gasly steekt morgen bij de start Max voorbij, mark my words
ik zie eerder Max Leclerc nog pakken en wie weet Vettel Hamiltonquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hij start op Soft, Max en de rest van de top 5 op medium.
Het zou behoorlijk slecht zijn van Gasly als hij er niet voorbij komt bij de start.
Verneuken door hem er niet netjes voorbij te laten. Hij zegt niks over iemand van de baan rijden. Dat verzin jij. Als Max Vettel achter zich had gehouden had Vettel een poepronde gehad. Het is alleen niet de fout van Vettel.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
'Dan verneuk ik ze de volgende keer'.
[..]
Als je wil dat iedereen in volgorde blijft moet je zorgen dat het hele rijtje voor de vlag aan zijn rondje kan beginnen. Dan maar iets korter op de voorligger. Vettel kwam notabene buitenom, dan ben je misschien ook aan het treuzelen op een moment dat het niet kan.
Misschien als je het nog eens 14 keer post dat mensen het dan wel met je eens zijn?quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:39 schreef franske19 het volgende:
Waarom krijgt Vettel kritiek? Het was duidelijk Mercedes die de boel aan het ophouden was.
Bottasquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:24 schreef Breekfast het volgende:
Hopelijk Gaat Bottas morgen Hamilton helemaal aan gort rijden![]()
Bottas 2.0
Nou woest ja.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:34 schreef Razor21 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/sport/3440029/verstappen-woest-op-vettel
Filmpje staat ook in het artikel.
hij weet ook wel dat er niet veel te halen wasquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nou woest ja..
Hij bleef er nog redelijk rustig onder lijkt mij.
Gasly is op soft slomer dan Max op medium. Die krijgt dikke teamorders mee. Max gaat morgen meedoen. RBR zit er gewoon bij.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hij start op Soft, Max en de rest van de top 5 op medium.
Het zou behoorlijk slecht zijn van Gasly als hij er niet voorbij komt bij de start.
Vettel kreeg voor hetzelfde in Bahrein wel de schuld van Grosjean en Norris, waardoor Norris snelle rondje verpest werd.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Verneuken door hem er niet netjes voorbij te laten. Hij zegt niks over iemand van de baan rijden. Dat verzin jij. Als Max Vettel achter zich had gehouden had Vettel een poepronde gehad. Het is alleen niet de fout van Vettel.
Ik denk dat Max ook al niet goed zat. Te kort op Leclerc. Dus het was of treuzelen en het gat met Leclerc groter maken. Maar daar had Vettel geen zin in. Logisch. En daarna was het klaar. Verkeerd gegokt. Hij had Vettel dus niet voorbij moeten laten maar dan had hij vermoedelijk ook een vuil rondje gehad.
Ik snap Vettel in dezen ook wel.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vettel kreeg voor hetzelfde in Bahrein wel de schuld van Grosjean en Norris, waardoor Norris snelle rondje verpest werd.
Dat is een oud citaat van hem maar dat is dezelfde houding van hem, dat agressieve van ik pak je wel terug. Je kunt ook zeggen we zaten te dicht op elkaar en te dicht op de vlag en ik was de lul. Je kunt zelfs Hamilton de schuld nog geven voor het ophouden van het hele veld, maar Verstappen moet Vettel weer de schuld geven omdat die zich zijn laatste rondje niet laat afpakken. Wordt eens volwassen denk ik dan.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Verneuken door hem er niet netjes voorbij te laten. Hij zegt niks over iemand van de baan rijden. Dat verzin jij.
Hij liet zich verrassen door Vettel, dat is waarschijnlijk wat hem steekt. Maar dan kun je nog wel normaal reageren.quote:Als Max Vettel achter zich had gehouden had Vettel een poepronde gehad. Het is alleen niet de fout van Vettel.
Ik denk dat Max ook al niet goed zat. Te kort op Leclerc. Dus het was of treuzelen en het gat met Leclerc groter maken. Maar daar had Vettel geen zin in. Logisch. En daarna was het klaar. Verkeerd gegokt. Hij had Vettel dus niet voorbij moeten laten maar dan had hij vermoedelijk ook een vuil rondje gehad.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
'Dan verneuk ik ze de volgende keer'.
[..]
Als je wil dat iedereen in volgorde blijft moet je zorgen dat het hele rijtje voor de vlag aan zijn rondje kan beginnen. Dan maar iets korter op de voorligger. Vettel kwam notabene buitenom, dan ben je misschien ook aan het treuzelen op een moment dat het niet kan.
lijkt me in dit geval toch wel logisch omdat Vettel degene was waar hij last van hadquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is een oud citaat van hem maar dat is dezelfde houding van hem, dat agressieve van ik pak je wel terug. Je kunt ook zeggen we zaten te dicht op elkaar en te dicht op de vlag en ik was de lul. Je kunt zelfs Hamilton de schuld nog geven voor het ophouden van het hele veld, maar Verstappen moet Vettel weer de schuld geven omdat die zich zijn laatste rondje niet laat afpakken. Wordt eens volwassen denk ik dan.
[..]
Hij liet zich verrassen door Vettel, dat is waarschijnlijk wat hem steekt. Maar dan kun je nog wel normaal reageren.
Ach het zijn de bekende figuren die hun kop weer laten zien. Je raakt er aan gewend.quote:
Vettel had het ook nog gehaald zonder Max in te halen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is een oud citaat van hem maar dat is dezelfde houding van hem, dat agressieve van ik pak je wel terug. Je kunt ook zeggen we zaten te dicht op elkaar en te dicht op de vlag en ik was de lul. Je kunt zelfs Hamilton de schuld nog geven voor het ophouden van het hele veld, maar Verstappen moet Vettel weer de schuld geven omdat die zich zijn laatste rondje niet laat afpakken. Wordt eens volwassen denk ik dan.
[..]
Hij liet zich verrassen door Vettel, dat is waarschijnlijk wat hem steekt. Maar dan kun je nog wel normaal reageren.
Als zelfs het webcareteam van Vettel het niet meer mogelijk acht om zijn prestaties nog te verdedigen, dan wordt het wel heel ernstig ja.quote:
Maar toch niks mis mee om risico niet te willen nemen? Ik snap z Vettel 100% in dezequote:Op zaterdag 13 april 2019 10:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Vettel had het ook nog gehaald zonder Max in te halen.
Nou ja, als hij gewoon achter Vettel was aangereden had hij het nog net gered maar hij moest ook de Renaults nog voor laten gaan. Hij moet gewoon even niet de mokkende puber uithangen en de hele situatie bekijken waar hij deel van uitmaakte.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me in dit geval toch wel logisch omdat Vettel degene was waar hij last van had
Ik was er wel hoor, maar ik was aan het dual screenen met voetbal.quote:
Nouja als het nu de consequentie is dat Max hem de volgende keer ook niet rustig aan zn lap laat beginnen dan snijdt Vettel zich hierbij misschien wel in de vingers. Anders krijg je misschien vaker dit soort acties. Ook niet wat je wil lijkt mequote:Op zaterdag 13 april 2019 10:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar toch niks mis mee om risico niet te willen nemen? Ik snap z Vettel 100% in deze
dan heeft hij er nog steeds last vanquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nou ja, als hij gewoon achter Vettel was aangereden
[..]
Ik ben alleen bang dat VER in zo'n exact dezelfde situatie wél een straf aan zijn broek krijgt. FER is helaas nog steeds FIAquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Nouja als het nu de consequentie is dat Max hem de volgende keer ook niet rustig aan zn lap laat beginnen dan snijdt Vettel zich hierbij misschien wel in de vingers. Anders krijg je misschien vaker dit soort acties. Ook niet wat je wil lijkt me
https://streamable.com/agi4g
Het was waarschijnlijk 'laat' omdat mercedes een langzamere outlap had dan de coureurs achter hun. Als Max op zijn eigen tijd een outlap had kunnen rijden hadden ze waarschijnlijk meer tijd over gehad dan zo dicht op het randje.quote:
Ze moeten toch weten dat Mercedes al jaren langzame outlaps heeft?quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk 'laat' omdat mercedes een langzamere outlap had dan de coureurs achter hun. Als Max op zijn eigen tijd een outlap had kunnen rijden hadden ze waarschijnlijk meer tijd over gehad dan zo dicht op het randje.
Die stond in de file en was hierdoor te laatquote:
Zolang het in de opwarmronde is, is er niets aan de hand. Je mag alleen niet hinderen in de snelle ronde.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:19 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat VER in zo'n exact dezelfde situatie wél een straf aan zijn broek krijgt. FER is helaas nog steeds FIA
Anders had dus Vettel er last van gehad. Wat verwacht hij nou dan precies van anderen, dat ze braaf wachten hoe hun laatste rondje wordt verpest?quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan heeft hij er nog steeds last van
Wat een onzin, Verstappen komt nu aldoor goed weg omdat Ferrari het slachtoffer is en niet Hamilton.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:19 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat VER in zo'n exact dezelfde situatie wél een straf aan zijn broek krijgt. FER is helaas nog steeds FIA
Als Verstappen over twee weken in Q3 Vettel in de eennalaatste bocht inhaalt, zou jij dan hetzelfde als nu reageren? Behalve dat je Vettel waarschijnlijk geen puber noemtquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nou ja, als hij gewoon achter Vettel was aangereden had hij het nog net gered maar hij moest ook de Renaults nog voor laten gaan. Hij moet gewoon even niet de mokkende puber uithangen en de hele situatie bekijken waar hij deel van uitmaakte.
Ik vandaag niet het idee dat de baan echt sneller werd. In Q2 waren de meeste 1e runs ook de snelste.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat de baan inrubbert en dus het snelst is op het eind van de sessie.
Ah, daar hebben we de meneer met de rode bril ook weer...quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Anders had dus Vettel er last van gehad. Wat verwacht hij nou dan precies van anderen, dat ze braaf wachten hoe hun laatste rondje wordt verpest?
[..]
Wat een onzin, Verstappen komt nu aldoor goed weg omdat Ferrari het slachtoffer is en niet Hamilton.
Dan had Vettel ws. over de radio weer zitten miepen. Ik denk dat er in deze situatie altijd gezeik zou zijn. Benieuwd wat er in Q3 van de volgende race gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:29 schreef Fer het volgende:
Genaaid door de Ferrari’s maar hij had ook gewoon alsnog kunnen trappen toen Vettel langs kwam. Team had gogogo moeten roepen, toen hij vroeg of het te last was.
Bedoelde gewoon achter Vettel aan, dan maar 1s seconde erachter ipv 5-6.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:43 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dan had Vettel ws. over de radio weer zitten miepen. Ik denk dat er in deze situatie altijd gezeik zou zijn. Benieuwd wat er in Q3 van de volgende race gaat gebeuren.
dat laat ik in het midden maar hij had wel last van Vettel dus logisch dat hij daar op reageertquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Anders had dus Vettel er last van gehad. Wat verwacht hij nou dan precies van anderen, dat ze braaf wachten hoe hun laatste rondje wordt verpest?
[..]
Wat een onzin, Verstappen komt nu aldoor goed weg omdat Ferrari het slachtoffer is en niet Hamilton.
Er rijden alleen geen auto's op de baan tussen de eerste run in Q3 en de 2e run in Q3. Je kan gewoon 30s eerder naar buiten zonder enig nadeel en je voorkomt ook nog eens risico's.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat de baan inrubbert en dus het snelst is op het eind van de sessie.
Ik denk niet dat Vettel zo zou reageren, dus dan is er ook geen reden om hem puberaal te noemen. Daarnaast zal dat zijn om hem 'terug te pakken', wat ook weer vrij kinderachtig en onprofessioneel is. Wat hij moet doen is het probleem aankaarten en dan komt het ophouden door Hamilton ook in beeld. Maar zo stoer is hij dan weer niet want hij weet dat hij altijd bijval krijgt als hij ruzie zoekt met Vettel en dat bij Hamilton tegenovergesteld werkt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als Verstappen over twee weken in Q3 Vettel in de eennalaatste bocht inhaalt, zou jij dan hetzelfde als nu reageren? Behalve dat je Vettel waarschijnlijk geen puber noemt
Precies, dacht ik al
Of hij reageerde op de Renaults die er ook voorbij gingen.quote:Het leek er op dat de auto een koppel probleem had, zag er gek uit nadat vettel hem inhaalde
Wanneer was de laatste beslissing die in het nadeel van Hamilton uitpakte?quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:39 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de meneer met de rode bril ook weer...
En zelfs die ene positie is onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat laat ik in het midden maar hij had wel last van Vettel dus logisch dat hij daar op reageert
Verder een storm in een glas water want scheelt hooguit 1 positie
Denk het niet, want het gat van Max op Leclerc was niet extreem groot.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:58 schreef NaturalScience het volgende:
Was het niet gewoon de strategie van RBR om Vettel in zo'n mate op te houden dat hij net niet de laatste ronde zou halen?
Interessant. Allereerst zal Vettel inderdaad niet zo kinderachtig of oprecht reageren, dat bewijst vorig jaar wel waar Verstappen hem van de baan ramde en Vettel als een koning reageerde.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Vettel zo zou reageren, dus dan is er ook geen reden om hem puberaal te noemen. Daarnaast zal dat zijn om hem 'terug te pakken', wat ook weer vrij kinderachtig en onprofessioneel is. Wat hij moet doen is het probleem aankaarten en dan komt het ophouden door Hamilton ook in beeld. Maar zo stoer is hij dan weer niet want hij weet dat hij altijd bijval krijgt als hij ruzie zoekt met Vettel en dat bij Hamilton tegenovergesteld werkt.
Uiteraard, het is gewoon sneu om te zien dat dit soort momentjes direct aangegrepen moeten worden. Teams nemen veel risico door zo laat naar buiten te gaan, Vettel deed het slim en Max liet zich de kaas van het brood eten. Part of the game zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:44 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Het gaat volgens mij top met Max. Als de trollen zelfs een miniem managementfoutje met zeer kleine gevolgen aanpakken om te zieken nodig hebben, dan gaat het super.
#omdenken
Nieuw hier..?quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:09 schreef maniack28 het volgende:
Formula 1 Heineken Weltschmerz Grand Prix topic is weer geopend!
Je doet in feite precies hetzelfde kinderachtige gedraag waar je Max van verwijt. Want jij roept ALTIJD dat het Hamilton is, dat Vettel nooit wat te verwijten valt en je komt altijd met die achterlijke conspiracy theorieën over hoe alles rigged is. Jouw leven moet echt een grote treurnis zijn als je altijd zo denkt. Sterkte...
Maar die Gasly kan echt wel een beetje sturen, dus zo'n groot gat is wel een beetje gekquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een enorm gat weer tussen Verstappen en Gasly....
Al heel wat jaartjes.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:12 schreef THEFXR het volgende:
Max 0,5sec achter pole en Gassy 1.3 sec, die RB is nog steeds een skelter
Nee, want Vettel stond al voor hem.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:58 schreef NaturalScience het volgende:
Was het niet gewoon de strategie van RBR om Vettel in zo'n mate op te houden dat hij net niet de laatste ronde zou halen? Dan had Max plek 4 sowieso gehad.
Die komt natuurlijk nieuw in zo'n auto en de RB lijkt dit seizoen nog niet de superieure grip en downforce van de voorgaande seizoenen te hebben dus dat is best pittig voor zo'n jongen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar die Gasly kan echt wel een beetje sturen, dus zo'n groot gat is wel een beetje gek
Vettel had zes seconden over op de streep dus daar geloof ik niet in.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:20 schreef 4-elements het volgende:
Vettel en de Renaults moesten Max wel voorbij als ze nog een snelle ronde wilden rijden, anders hadden zij ook de vlag gezien. Wat dat betreft geen hele gekke actie. Max lette zelf echter niet op de tijd en kwam te laat.
Dat dacht ik dus ook direct. Kan nu met een goede start achter Vettel aan, deur bij Leclerc dichtdoen en kijken wat de rest van de eerste ronde zal worden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Uiteraard, het is gewoon sneu om te zien dat dit soort momentjes direct aangegrepen moeten worden. Teams nemen veel risico door zo laat naar buiten te gaan, Vettel deed het slim en Max liet zich de kaas van het brood eten. Part of the game zou ik zeggen.
Vind 5e ipv 4e niet eens een echt nadeel, start aan de schone kant nu.
Max hoefde niet op te letten want hij had genoeg tijd.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:20 schreef 4-elements het volgende:
Vettel en de Renaults moesten Max wel voorbij als ze nog een snelle ronde wilden rijden, anders hadden zij ook de vlag gezien. Wat dat betreft geen hele gekke actie. Max lette zelf echter niet op de tijd en kwam te laat.
Dat was in Magnussens snelle rondequote:Op zaterdag 13 april 2019 11:27 schreef CrashO het volgende:
Ook WK's reageren gepikeerd op coureurs die de "gentleman's agreement" schenden.
Iedereen Kmag & Alonso alweer vergeten? Daar gooide ALO er 2 bochten later een keurige blok op.
[ afbeelding ]
Onboard:'
Alonso: https://streamable.com/agi4g
Magnussen: https://streamable.com/l0q8n
De anderen hadden dus niet genoeg tijd. Daarom niet verrassend dat zij Max voorbij gingen. De Renaults waren maar net op tijd over de finish. In deze situatie was het sowieso niet mogelijk geweest om in geheel schone lucht te rijden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Max hoefde niet op te letten want hij had genoeg tijd.
Maar Vettel haalt hem in en direct zoekt (moet) Max in 400 meter weer de gewenste drie seconden achterstand op en zelfs dat was net genoeg geweest, maar of dat genoeg was voor de drie auto's daarachter is twijfelachtig (denk te weinig tijd)
Max wil per se een ronden in schone lucht. Dat is het doel, de banden en de tijd zijn van ondergeschikt belang
Max heeft dat nu ook toegegeven. Als hij te horen had gekregen dat het zo krap was, was hij ook gegaanquote:
Nee, Max miste de vlag doordat hij steeds een gat liet met diegene die hem inhaalde.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:20 schreef 4-elements het volgende:
Bijna goed. Je bedoelt Vettel komt goed weg omdat ie het bij Verstappen doet. Deed ie het bij Hamilton dan had ie straf aan zijn broek gekregen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is ook prima te billijken dat zij Max inhaalden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:36 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De anderen hadden dus niet genoeg tijd. Daarom niet verrassend dat zij Max voorbij gingen. De Renaults waren maar net op tijd over de finish. In deze situatie was het sowieso niet mogelijk geweest om in geheel schone lucht te rijden.
Max zei zelf dat hij niet de asshole wilde zijn die ging inhalen. Daar heeft hij van geleerd en dat zal hem de volgende keer niet meer overkomen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is ook prima te billijken dat zij Max inhaalden.
En niet elke coureur zal zoals Max reageren en per se willen zoeken naar drie seconden schone lucht.
Het is een combinatie van factoren en de volgende keer zorgt Max er wel voor dat een situatie zoals deze hem niet overkomt (net zoals Vettel die realiseer dat hij te laat is, maar de zaak nog naar zijn hand kan zetten). Volgende keer haalt Max zijn voorganger direct in ipv positie behouden en kunnen daarna de bekende vrienden hier lijp gaan doen
Lekker dramatisch. Het is een foutje van RB en Max. Kost hem hooguit 1 of 2 plaatsen op de grid. Maar grote kans dat ie ook met nog een 2e run niet verder dan 5 was gekomen. Morgen worden de punten verdeeld.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ohja, kritiek op Max mag niet. Dit is toch weer een wanvertoning?
Dat is natuurlijk waar. We gaan het zien morgen, maar ik heb er weinig vertrouwen in.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lekker dramatisch. Het is een foutje van RB en Max. Kost hem hooguit 1 of 2 plaatsen op de grid. Maar grote kans dat ie ook met nog een 2e run niet verder dan 5 was gekomen. Morgen worden de punten verdeeld.
Weinig vertrouwen in wat?quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar. We gaan het zien morgen, maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Podium is lastig maar niet onmogelijk gezien de racepace.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar. We gaan het zien morgen, maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Jij wel?
Wie weet kan Max ons verrassen met een p5.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij wel?
quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:08 schreef Pery het volgende:
[..]
Wie weet kan Max ons verrassen met een p5.
Kan natuurlijk altijd, er is best kans dat er dingen mis gaan bij Mercedes en Ferrari.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Podium. Daar gaat ie toch voor?
Dat dacht men in Bahrein ook.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:11 schreef 4-elements het volgende:
Qua racesnelheid zit het wel goed. Zie 'm wel meedoen om het podium.
En het is een circuit waar je vrij makkelijk kunt inhalen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kan natuurlijk altijd, er is best kans dat er dingen mis gaan bij Mercedes en Ferrari.
Dat werkt juist in het nadeel lijkt me, hij moet erg oppassen in de eerste paar ronden met die Renaults achter hem.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:14 schreef 4-elements het volgende:
[..]
En het is een circuit waar je vrij makkelijk kunt inhalen.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie? Iedereen wist dat RB daar tekort kwam.
Ja man best engine in the world. Die pakken hem wel even op het rechte stuk. Topchassis ookquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat werkt juist in het nadeel lijkt me, hij moet erg oppassen in de eerste paar ronden met die Renaults achter hem.
Zonder drs.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:18 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja man best engine in the world. Die pakken hem wel even op het rechte stuk. Topchassis ook
Er waren daadwerkelijk mensen die riepen dat RB met racepace op hetzelfde niveau als Ferrari zatquote:
Ah bedankt. Je herinnert me nu weer aan de wijze les niet te luisteren of te discussiëren met mensen zonder verstandquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er waren daadwerkelijk mensen die riepen dat RB met racepace op hetzelfde niveau als Ferrari zat.
Zal best, maar de meesten hadden wel door dat ze zeker op de soft flink tekort kwamen. Dit weekend zitten ze er gewoon goed bij.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er waren daadwerkelijk mensen die riepen dat RB met racepace op hetzelfde niveau als Ferrari zat.
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit weekend zitten ze er gewoon goed bij.
Iedereen doet dit, iedereen zoekt een gat op om een rondje te doen. Als je binnen 1-2 seconden zit van je voorganger kan je gewoon geen goed rondje rijden. Beetje raar om Max dan maar de schuld te geven.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:24 schreef MakkieR het volgende:
Ben blij dat het eindelijk een keer eens mis gaat met dat getreuzel voor de finishlijn. Dit had toch iedereen kunnen voorspellen dat het een keer mis zal gaan met Max, die het een gewoonte van maakt om als allerlaatste over de finish te willen gaan.
Verder stoor ik me ook aan de opmerking, dat hij vriendelijk wil zijn, volgens mij houdt hij de boel gewoon op door veel te langzaam te rijden. De rest wil ook op tijd over de finish dus ik begrijp heel goed waarom Vettel en anderen hem om zijn oren vliegen als hij niet vooruit te branden is.
Ook ergerde ik me rot hoe Max de hele tijd tegen zijn engineer zat te mopperen terwijl hij rijden moest. Het leek mij overigens vrij simpel, als je 10 seconden over hebt, ga je niet staan wachten tot Clerckie weg is. Verder maakt het volgens mij ook geen bal uit of je nu als eerste of laatste de sneltste ronde gaat rijden. Als eerste loop je geen risico de finish te missen en een voordeel lijk me dat de weg voor je leeg is. Nadeel is dat anderen op jou tijd kan richten, maar wat heb je daar aan als jouw rondje mega snel is. Vettel heeft immers ook niet gewonnen omdat hij als laatste is vertrokken.
Hoeveel sneller had Max dan kunnen rijden zonder Leclerc in te halen? Of had hij in jouw optiek ook Leclerc moeten inhalen?quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:24 schreef MakkieR het volgende:
Ben blij dat het eindelijk een keer eens mis gaat met dat getreuzel voor de finishlijn. Dit had toch iedereen kunnen voorspellen dat het een keer mis zal gaan met Max, die het een gewoonte van maakt om als allerlaatste over de finish te willen gaan.
Verder stoor ik me ook aan de opmerking, dat hij vriendelijk wil zijn, volgens mij houdt hij de boel gewoon op door veel te langzaam te rijden. De rest wil ook op tijd over de finish dus ik begrijp heel goed waarom Vettel en anderen hem om zijn oren vliegen als hij niet vooruit te branden is.
Ook ergerde ik me rot hoe Max de hele tijd tegen zijn engineer zat te mopperen terwijl hij rijden moest. Het leek mij overigens vrij simpel, als je 10 seconden over hebt, ga je niet staan wachten tot Clerckie weg is. Verder maakt het volgens mij ook geen bal uit of je nu als eerste of laatste de sneltste ronde gaat rijden. Als eerste loop je geen risico de finish te missen en een voordeel lijk me dat de weg voor je leeg is. Nadeel is dat anderen op jou tijd kan richten, maar wat heb je daar aan als jouw rondje mega snel is. Vettel heeft immers ook niet gewonnen omdat hij als laatste is vertrokken.
Een paar tips voor je. De radio berichten zijn vaak niet realtime met de beelden gemonteerd. Wat Verstappen tegen zijn engineer zei gebeurde pas nadat hij al over de streep was. Iedere coureur wil graag als laatste een snelle ronde neerzetten omdat de baan conditie dan beter is. Met de timing was ook niet zo heel veel mis alleen was Mercedes nu ontzettend traag met hun outlap waardoor ze iedereen ophielden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:24 schreef MakkieR het volgende:
Verstappen is nu alweer aan het terugkrabbelen terwijl hij ze al wankers heeft genoemd. Dat is gewoon heel erg onvolwassen. Ik ga echt niet zeuren over wat iemand in the heat of the moment over de radio roept maar als je in het vierkantje staat dan heb je al tot 10 kunnen tellen. Hij staat er in ieder geval weer niet goed op.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Interessant. Allereerst zal Vettel inderdaad niet zo kinderachtig of oprecht reageren, dat bewijst vorig jaar wel waar Verstappen hem van de baan ramde en Vettel als een koning reageerde.
Verstappen maakt hier een verwijt aan Vettel terwijl hij zat te slapen.quote:Maar jeetje je bent echt een Calimero met je Hamilton elke keer maar weer. En zelfs nu kan je niet toegeven dat de actie van Vettel op het randje was, nee hoor het is natuurlijk weer de schuld van een Hamilton en Verstappen.
Je kunt zelf wel gaan verzinnen wat ik had gezegd, maar dan heb je blijkbaar geen punt wat betreft iets wat ik wel gezegd heb.quote:Als Verstappen hier Vettel had ingehaald, dan had je Verstappen verweten dat hij de ronde (en banden) van Vettel verneukte. Maar nu krijg je het absoluut niet uit je smoel en natuurlijk is het een combinatie van factoren (Hamilton extreem sloom, Bottas die blokt, Leclerc doet niks (!)), maar Vettel is te laat weg en pakt nu de positie van Max af op een essentiële positie...
In dat Weltschmerz na de Grand Prix Vettel de schuld van een of andere actie gaat geven waardoor Hamilton benadeelt wordt.quote:
Die antwoordt altijd met zijn handenquote:Op zaterdag 13 april 2019 10:39 schreef potjecreme het volgende:
Ben benieuwd wat Jos gaat zeggen. Zie dat hij ook in China is.
Man, je zit hier constant iedereen te beschuldigen van onzin, terwijl je zelf als het om Vettel draait een terechte reputatie hebt van het verdraaien van de feiten c.q. gewoon glashard liegen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen is nu alweer aan het terugkrabbelen terwijl hij ze al wankers heeft genoemd. Dat is gewoon heel erg onvolwassen. Ik ga echt niet zeuren over wat iemand in the heat of the moment over de radio roept maar als je in het vierkantje staat dan heb je al tot 10 kunnen tellen. Hij staat er in ieder geval weer niet goed op.
[..]
Verstappen maakt hier een verwijt aan Vettel terwijl hij zat te slapen.
[..]
Je kunt zelf wel gaan verzinnen wat ik had gezegd, maar dan heb je blijkbaar geen punt wat betreft iets wat ik wel gezegd heb.
Feit is dat Verstappen alweer teruggekrabbeld is en dat is niet omdat hij zo ontzettend gelijk had, wat velen hier hem bij voorbaat al geven.
Benadeeld, want het is hier een voltooid deelwoord. Voor het bepalen van d of t bij het voltooid deelwoord heb je "'t kofschip" als ezelsbruggetje. De stam van benadelen is "benadeel". Zit de laatste letter van de stam in "t kofschip"? Dan eindigt het voltooid deelwoord op een t. Anders een d (zoals in dit geval).quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:51 schreef vosss het volgende:
Benadeelt
Benadeeld
Benadeeldt
Nouja, dat in elk geval.
#slechtinspelling
Zo is het ook. Hij had heel misschien 4e kunnen worden als-ie die laatste lap wel goed had kunnen doen, maar veel meer dan dat zat er ook niet in.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:13 schreef PzKpfw het volgende:
Op een halve seconde van de eerste en niet voluit nog even een laatste run kunnen doen is toch eigenlijk best wel goed. Red Bull zit er morgen waarschijnlijk gewoon weer bij.
De dingen die je aangrijpt om Verstappen in diskrediet te brengen zijn werkelijk waar hilarisch.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen is nu alweer aan het terugkrabbelen terwijl hij ze al wankers heeft genoemd. Dat is gewoon heel erg onvolwassen. Ik ga echt niet zeuren over wat iemand in the heat of the moment over de radio roept maar als je in het vierkantje staat dan heb je al tot 10 kunnen tellen. Hij staat er in ieder geval weer niet goed op.
[..]
Verstappen maakt hier een verwijt aan Vettel terwijl hij zat te slapen.
[..]
Je kunt zelf wel gaan verzinnen wat ik had gezegd, maar dan heb je blijkbaar geen punt wat betreft iets wat ik wel gezegd heb.
Feit is dat Verstappen alweer teruggekrabbeld is en dat is niet omdat hij zo ontzettend gelijk had, wat velen hier hem bij voorbaat al geven.
De dingen die de Maxfans aangrijpen om Max op een voetstuk te plaatsen zijn soms ook tegen het hilarische aan.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De dingen die je aangrijpt om Verstappen in diskrediet te brengen zijn werkelijk waar hilarisch.
Ga zo door, ik lach me slap.
Jammer joh.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:18 schreef Pery het volgende:
[..]
De dingen die de Maxfans aangrijpen om Max op een voetstuk te plaatsen zijn soms ook tegen het hilarische aan.
Zeg gewoon hij zit fout, punt.
Wat bedoel je? Dat hij iemand in de laatste sector voorbij gaat en een sneller kwalificatie rondje kan rijden?quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik hoop van harte dat Verstappen een koekje van eigen deeg krijgt binnenkort
quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De dingen die je aangrijpt om Verstappen in diskrediet te brengen zijn werkelijk waar hilarisch.
Ga zo door, ik lach me slap.
Wat betekent 'er bij zitten'?quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:13 schreef PzKpfw het volgende:
Op een halve seconde van de eerste en niet voluit nog even een laatste run kunnen doen is toch eigenlijk best wel goed. Red Bull zit er morgen waarschijnlijk gewoon weer bij.
Zou tijd worden dat ze die recidivist eens op zijn plek zetten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik hoop van harte dat Verstappen een koekje van eigen deeg krijgt binnenkort
Fak dat was diezelfde bocht ook, zou het zo diep zitten bij Vettel? Kan mij niet voorstellen...quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:44 schreef Gruj0 het volgende:
Ik kan me er eerlijk gezegd niet zo druk om maken.
Waar gehakt wordt vallen spaanders, waar gewerkt worden, worden fouten gemaakt, enz enz.
Het is geven en nemen. Nu zat Vettel fout, vorig jaar Max die de race van Vettel verklote.
Beide moeten niet zeuren klaar.
Dat is natuurlijk onzin, tenzij er weer iets mafs gebeurt als vorig jaar. Het podium zal al moeilijk genoeg worden.quote:
Vettel deed niets fout.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:44 schreef Gruj0 het volgende:
Nu zat Vettel fout, vorig jaar Max die de race van Vettel verklote.
Ik hoorde dat Max voor PP ging. Dus zwaar teleurstellend resultaat dit.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Ze gingen voor de tweede startrij.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Max voor PP ging. Dus zwaar teleurstellend resultaat dit.
Vorig jaar heeft hij zeker vijf PP's gemist en zeker drie overwinning verloren. Veel gefaal daar
Heb je geen Duits forum voor nodig...quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De Verstappen haat klotst weer tegen de plinten op het Duitse Formule 1 forum...
![]()
Heerlijk om te lezen altijd.
Een user met een Duitse username is voldoende inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Heb je geen Duits forum voor nodig...
Er zijn Duitsers voor Vettel ja?quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De Verstappen haat klotst weer tegen de plinten op het Duitse Formule 1 forum...
![]()
Vettel is helemaal niet zo populair daar. Het is meer "Duitsers voor iedereen behalve Verstappen" daar.quote:
In de mogelijkheden voor RBR/Max heb ik alle vertrouwen morgen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker dramatisch. Het is een foutje van RB en Max. Kost hem hooguit 1 of 2 plaatsen op de grid. Maar grote kans dat ie ook met nog een 2e run niet verder dan 5 was gekomen. Morgen worden de punten verdeeld.
Sinds wanneer is dit fok.de?quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
![]()
Holland-Duitsland haatquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Vettel is helemaal niet zo populair daar. Het is meer "Duitsers voor iedereen behalve Verstappen" daar.
Die kop heeft ie altijd.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:41 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het nog niet gezien maar las dat Verstappen heeeeeeel boos.
Kijk de beelden (van Ziggo) en huiver.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:41 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het nog niet gezien maar las dat Verstappen heeeeeeel boos.
Geen Ziggo maar ik zal het wel bekijken via ergens anders.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kijk de beelden (van Ziggo) en huiver.
Oja en als je kinderen hof schoonouders op bezoek hebt. Laat ze dan niet meekijken
twitter:NobleF1 twitterde op zaterdag 13-04-2019 om 14:43:23Antonio Giovinazzi suffered from the same problem in qualifying that cost Charles Leclerc his maiden win in Bahrain https://t.co/I0McHN5bt7 reageer retweet
Fout van team en kutactie van Vettel ligt daar de grondslag aan. Er had zeker meer in gezetenquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
P5 wat een verrassing.
Weer een seizoen afhankelijk van de fouten van anderen.
Dat zal nog wel even zo blijven.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
P5 wat een verrassing.
Weer een seizoen afhankelijk van de fouten van anderen.
Er zat 2 honderdste tussen 3 en 4, dus als ie 4e had kunnen worden dan had 3e ook nog wel gelukt. 2 tienden sneller in je laatste lap is niet eens uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo is het ook. Hij had heel misschien 4e kunnen worden als-ie die laatste lap wel goed had kunnen doen, maar veel meer dan dat zat er ook niet in.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:39 schreef opreis het volgende:
Het is te hopen voor Gasly dat ie wel 6de finished in de race nu iig.
Die titel van 2e videoquote:
Kut actie van Vettel? Kom op zeg. Je hoorde het team ook tegen Vettel zeggen dat ie nog maar 10 seconden had. Dan ga je toch niet zitten treuzelen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fout van team en kutactie van Vettel ligt daar de grondslag aan. Er had zeker meer in gezeten
Ik vind het een kutactie van Vettel, dat vond ik vorige race ook.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:19 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Kut actie van Vettel? Kom op zeg. Je hoorde het team ook tegen Vettel zeggen dat ie nog maar 10 seconden had. Dan ga je toch niet zitten treuzelen.
Die oranje bril af en toe.
Vettel heeft alle recht daar te passeren , zeker als hij denkt dat hij anders te laat over de streep gaat.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het een kutactie van Vettel, dat vond ik vorige race ook.
https://www.gpfans.com/en(...)ean-norris-incident/quote:Both Romain Grosjean and Lando Norris pointed the finger of blame at Sebastian Vettel for the incident during Bahrain Grand Prix qualifying which left the Haas driver with a three-place grid penalty. Grosjean blocked Norris during Q1, but both said Vettel's actions had caused the incident.
Klopt, maar maakt het niet minder een kutactie.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Vettel heeft alle recht daar te passeren , zeker als hij denkt dat hij anders te laat over de streep gaat.
Zeg eens 100% eerlijk. Als Verstappen exact hetzelfde had gedaan als Vettel nu deed en daardoor een plekje beter op de grid had gestaan. Had je dan hetzelfde gezegd?quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar maakt het niet minder een kutactie.
Eén ding gaat daar al fout; Vettel had het hoe dan ook gehaald. En het is gewoon een kutactie, klaar. Het is niet zo dat Verstappen zeeën aan ruimte liet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Zeg eens 100% eerlijk. Als Verstappen exact hetzelfde had gedaan als Vettel nu deed en daardoor een plekje beter op de grid had gestaan. Had je dan hetzelfde gezegd?
Het is geen kutactie. Klaar.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén ding gaat daar al fout; Vettel had het hoe dan ook gehaald. En het is gewoon een kutactie, klaar. Het is niet zo dat Verstappen zeeën aan ruimte liet.
Als Vettel DENKT dat hij het niet red, dan kan en mag hij dat gewoon doen. Zijn team gaf door dat hij weinig speling had en maakte deze beslissing. 100% prima wat mij betreft.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén ding gaat daar al fout; Vettel had het hoe dan ook gehaald. En het is gewoon een kutactie, klaar. Het is niet zo dat Verstappen zeeën aan ruimte liet.
Dat vul je zelf maar in.quote:
Niet zo'n handige vraag. Het lijdt namelijk weinig twijfel dat als Verstappen het gedaan had iedereen over hem heen gevallen was. Durf je te zeggen dat dat niet zo zou zijn?quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Zeg eens 100% eerlijk. Als Verstappen exact hetzelfde had gedaan als Vettel nu deed en daardoor een plekje beter op de grid had gestaan. Had je dan hetzelfde gezegd?
Want het is nog steeds een legitieme actie.
Mwah was wel krap hoor geloof dat Hamilton als eerste aan zijn lap begon met nog slechts 24 seconden op de klok ofzo. Op snelheid is het ongeveer nog 10 seconden van uitkomen chicane tot s/f.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een gewone 5e plaats dus. Ok.quote:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |