Gewoon met z'n allen te laat de pitbox uit. Slome Mercedes of niet.quote:
De motor leek in te houdenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:04 schreef sasquatsch het volgende:
Ingehaald worden en dan niet optrekken. Klonk als een probleem.
Nee hij wilde een gat laten vallen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:04 schreef sasquatsch het volgende:
Ingehaald worden en dan niet optrekken. Klonk als een probleem.
Maar niet netjes.quote:
Met netjes zijn wordt je geen kampioen.quote:
Tsja als je merkt dat je mogelijk de vlag mist dan moet je gaan inhalen, gewoon buitenom zonder risico iemand te rakenquote:
Er was niemand in een snelle rondequote:Op zaterdag 13 april 2019 09:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hij was te lief met mensen in snelle ronde voor laten dacht ik te horen
Ik vermoed dat Ferrari door het voorvleugontwerp maar beperkt downforce op de vooras kan zetten, en daardoor ook maar beperkt achtervleugel. Dus ik denk dat ze niet op elk circuit de afstelling kunnen zetten die ze zouden willen en het dan moeten laten liggen, maar wel rechte lijn snelheid krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In Bahrein waren ze veruit het snelst. De verwachting was dat dat hier ook zo was maar die komt niet uit.
Misschien hebben ze de motor teruggeschroefd vanwege de problemen?
Ja dat idee had ik ook, of max was zo gefocussed op Vettel dat hij vergat gas te geven. Al met al wel zuur, maar vermoedelijk had het geen bal uitgemaakt qua positie.quote:
Echt he, wat zou in hemelsnaam de tactiek kunnen zijn om dit bewust te doenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:05 schreef VacaLoca het volgende:
Olav die zich serieus aan het afvragen was of het misschien bewust was
Binnen 2 tienden van Ferrari is gewoon prima, Red Bull heeft helaas geen auto voor de kwalificatie. Race pace is wel weer in orde.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:06 schreef Breekfast het volgende:
Man man wat een gepruts van RedBull.
Het is trouwens weer hetzelfde liedje als 2018, Mercedes domineert, Ferrari verprutst het zelf wel ook al hebben ze een snelle wagen, en Red Bull verkondigt het hele jaar dat ze nu toch echt "heel dicht" bij Mercedes en Ferrari zitten, om vervolgens op de 3e startrij te beginnen.
Mogelijke tow.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom kun je niet gewoon een halve minuut eerder de baan op gaan, als eerste? In 30 seconden gaat die baan bij droge omstandigheden toch niet verbeteren?
Als zoiets waar is hebben ze bij Ferrari het niet goed voor elkaarquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Ferrari door het voorvleugontwerp maar beperkt downforce op de vooras kan zetten, en daardoor ook maar beperkt achtervleugel. Dus ik denk dat ze niet op elk circuit de afstelling kunnen zetten die ze zouden willen en het dan moeten laten liggen, maar wel rechte lijn snelheid krijgen.
Ik moet het even terugzien nog. Hij had achter Vettel kunnen duiken maar daarna volgende een hele rits ja. Ik denk te veel gefocust op een vrije baan.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Renoots doken daar in en haalden het net wel
Maar ze doen juist hun uiterste best om een groot gat naar degene voor zich te krijgen.quote:
Zeker niet omdat Mercedes in S3 de snelste was. Laat daar nou net rechtelijnsnelheid nodig zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als zoiets waar is hebben ze bij Ferrari het niet goed voor elkaar
Ja daar staat hij inderdaad wel om bekendquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:09 schreef Mansjester het volgende:
Max gaat zo weer duizend excuses zoeken en het niet bij hem zelf zoeken
Als Olaf gaat nadenken, snapt ie het niet meer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:05 schreef VacaLoca het volgende:
Olav die zich serieus aan het afvragen was of het misschien bewust was
Dat moet het team managen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:10 schreef Max23 het volgende:
Ja, je zag Vettel heel duidelijk iedereen passeren op dat rechte stuk om op tijd te zijn.
Dom van Max
Z'n team hoort 'm wel te coachen daarinquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:10 schreef Max23 het volgende:
Ja, je zag Vettel heel duidelijk iedereen passeren op dat rechte stuk om op tijd te zijn.
Dom van Max
Was gewoon een kut streek van Hamilton. Straf zou wel op z'n plaats zijn voor het ophouden van het hele veld.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:09 schreef Mansjester het volgende:
Max gaat zo weer duizend excuses zoeken en het niet bij hem zelf zoeken
Hoezo mogen ze hem niet passeren?quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:11 schreef franske19 het volgende:
[..]
Was gewoon een kut streek van Hamilton. Straf zou wel op z'n plaats zijn voor het ophouden van het hele veld.
scheelt 1 plekje misschien maar blijft slecht gemanagedquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:12 schreef VacaLoca het volgende:
Maar was dus sowieso een waardeloze outlap dus wss had ie z'n tijd niet verbeterd
Wellicht, maar dat kun je andersom ook van Mercedes zeggen wanneer die 3 tienden moeten laten vanwege hun keuze om de lucht langs de binnenkant van de band te sturen. Misschien dat er met updates meer ruimte voor de setup komt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als zoiets waar is hebben ze bij Ferrari het niet goed voor elkaar
Na de vrije training dachten ze in de buurt van Mercedes te zitten. Kijk nu wat het gat is in de kwalificatie. Ze blijven gewoon achter de feiten aanlopen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:08 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Binnen 2 tienden van Ferrari is gewoon prima, Red Bull heeft helaas geen auto voor de kwalificatie. Race pace is wel weer in orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |