Gewoon met z'n allen te laat de pitbox uit. Slome Mercedes of niet.quote:
De motor leek in te houdenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:04 schreef sasquatsch het volgende:
Ingehaald worden en dan niet optrekken. Klonk als een probleem.
Nee hij wilde een gat laten vallen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:04 schreef sasquatsch het volgende:
Ingehaald worden en dan niet optrekken. Klonk als een probleem.
Maar niet netjes.quote:
Met netjes zijn wordt je geen kampioen.quote:
Tsja als je merkt dat je mogelijk de vlag mist dan moet je gaan inhalen, gewoon buitenom zonder risico iemand te rakenquote:
Er was niemand in een snelle rondequote:Op zaterdag 13 april 2019 09:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hij was te lief met mensen in snelle ronde voor laten dacht ik te horen
Ik vermoed dat Ferrari door het voorvleugontwerp maar beperkt downforce op de vooras kan zetten, en daardoor ook maar beperkt achtervleugel. Dus ik denk dat ze niet op elk circuit de afstelling kunnen zetten die ze zouden willen en het dan moeten laten liggen, maar wel rechte lijn snelheid krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In Bahrein waren ze veruit het snelst. De verwachting was dat dat hier ook zo was maar die komt niet uit.
Misschien hebben ze de motor teruggeschroefd vanwege de problemen?
Ja dat idee had ik ook, of max was zo gefocussed op Vettel dat hij vergat gas te geven. Al met al wel zuur, maar vermoedelijk had het geen bal uitgemaakt qua positie.quote:
Echt he, wat zou in hemelsnaam de tactiek kunnen zijn om dit bewust te doenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:05 schreef VacaLoca het volgende:
Olav die zich serieus aan het afvragen was of het misschien bewust was
Binnen 2 tienden van Ferrari is gewoon prima, Red Bull heeft helaas geen auto voor de kwalificatie. Race pace is wel weer in orde.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:06 schreef Breekfast het volgende:
Man man wat een gepruts van RedBull.
Het is trouwens weer hetzelfde liedje als 2018, Mercedes domineert, Ferrari verprutst het zelf wel ook al hebben ze een snelle wagen, en Red Bull verkondigt het hele jaar dat ze nu toch echt "heel dicht" bij Mercedes en Ferrari zitten, om vervolgens op de 3e startrij te beginnen.
Mogelijke tow.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom kun je niet gewoon een halve minuut eerder de baan op gaan, als eerste? In 30 seconden gaat die baan bij droge omstandigheden toch niet verbeteren?
Als zoiets waar is hebben ze bij Ferrari het niet goed voor elkaarquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Ferrari door het voorvleugontwerp maar beperkt downforce op de vooras kan zetten, en daardoor ook maar beperkt achtervleugel. Dus ik denk dat ze niet op elk circuit de afstelling kunnen zetten die ze zouden willen en het dan moeten laten liggen, maar wel rechte lijn snelheid krijgen.
Ik moet het even terugzien nog. Hij had achter Vettel kunnen duiken maar daarna volgende een hele rits ja. Ik denk te veel gefocust op een vrije baan.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Renoots doken daar in en haalden het net wel
Maar ze doen juist hun uiterste best om een groot gat naar degene voor zich te krijgen.quote:
Zeker niet omdat Mercedes in S3 de snelste was. Laat daar nou net rechtelijnsnelheid nodig zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als zoiets waar is hebben ze bij Ferrari het niet goed voor elkaar
Ja daar staat hij inderdaad wel om bekendquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:09 schreef Mansjester het volgende:
Max gaat zo weer duizend excuses zoeken en het niet bij hem zelf zoeken
Als Olaf gaat nadenken, snapt ie het niet meer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:05 schreef VacaLoca het volgende:
Olav die zich serieus aan het afvragen was of het misschien bewust was
Dat moet het team managen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:10 schreef Max23 het volgende:
Ja, je zag Vettel heel duidelijk iedereen passeren op dat rechte stuk om op tijd te zijn.
Dom van Max
Z'n team hoort 'm wel te coachen daarinquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:10 schreef Max23 het volgende:
Ja, je zag Vettel heel duidelijk iedereen passeren op dat rechte stuk om op tijd te zijn.
Dom van Max
Was gewoon een kut streek van Hamilton. Straf zou wel op z'n plaats zijn voor het ophouden van het hele veld.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:09 schreef Mansjester het volgende:
Max gaat zo weer duizend excuses zoeken en het niet bij hem zelf zoeken
Hoezo mogen ze hem niet passeren?quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:11 schreef franske19 het volgende:
[..]
Was gewoon een kut streek van Hamilton. Straf zou wel op z'n plaats zijn voor het ophouden van het hele veld.
scheelt 1 plekje misschien maar blijft slecht gemanagedquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:12 schreef VacaLoca het volgende:
Maar was dus sowieso een waardeloze outlap dus wss had ie z'n tijd niet verbeterd
Wellicht, maar dat kun je andersom ook van Mercedes zeggen wanneer die 3 tienden moeten laten vanwege hun keuze om de lucht langs de binnenkant van de band te sturen. Misschien dat er met updates meer ruimte voor de setup komt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als zoiets waar is hebben ze bij Ferrari het niet goed voor elkaar
Na de vrije training dachten ze in de buurt van Mercedes te zitten. Kijk nu wat het gat is in de kwalificatie. Ze blijven gewoon achter de feiten aanlopen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:08 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Binnen 2 tienden van Ferrari is gewoon prima, Red Bull heeft helaas geen auto voor de kwalificatie. Race pace is wel weer in orde.
Dat mag wel maar dat is natuurlijk altijd een risico wat je neemt. Gaat hij wel aan de kant, verknal je de banden niet. Het is gewoon kinderachtig dat een meervoudig WK zich zo moet gedragen.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:14 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dat mag wel maar dat is natuurlijk altijd een risico wat je neemt. Gaat hij wel aan de kant, verknal je de banden niet. Het is gewoon kinderachtig dat een meervoudig WK zich zo moet gedragen.
Aan een hogere bochtensnelheid heb je meer dan aan ietsje sneller op het rechte stukquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat kun je andersom ook van Mercedes zeggen wanneer die 3 tienden moeten laten vanwege hun keuze om de lucht langs de binnenkant van de band te sturen. Misschien dat er met updates meer ruimte voor de setup komt.
Dat doet ie toch wel? Hij zegt dat ie ze in het vervolg niet meer voorbij gaat laten. Te netjes geweest.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Verstappen zoekt de fout weer lekker bij zichzelf.
Jeetje zeg.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:16 schreef RubenSosa het volgende:
... en pak ze... wat een seniele likker is die jack zeg gatver.
Niet terecht. Max en RB moeten het bij zichzelf zoekenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:16 schreef franklop het volgende:
Rob probeert Vettel de schuld te geven
Ja wat? Of moet ik die samenvatting even opzoeken waar al die "fan" vragen aan max gesteld worden door deze man?quote:
Rob blijft erop hameren. Robert nuanceert het allemaal welquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet terecht. Max en RB moeten het bij zichzelf zoeken
Hij is niet onafhankelijk en hoeft dat niet te zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:18 schreef RubenSosa het volgende:
?
Totaal ongeschikt als onafhankelijke journalist.
Exit verneukt dus dan heeft het geen zin meer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:19 schreef twiFight het volgende:
Vraag me wel af waarom max bleef inhouden. Want achter vettel had hij nog wel kunnen gaan. Maar hij liet de Renaults ook nog voor.
Ik ben er geen groot fan van, maar het is iets wat zo enorm veel reporters in alle landen in alle sporten doen. Echt niks bijzonders aan.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja wat? Of moet ik die samenvatting even opzoeken waar al die "fan" vragen aan max gesteld worden door deze man?
Totaal ongeschikt als onafhankelijke journalist.
Hier is hij https://www.gids.tv/video(...)-in-makkelijk-scoren
Hij zegt dat hij ze gaat verneuken. In de categorie 'ik rij ze er nog liever af', zo maak je geen vrienden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat doet ie toch wel? Hij zegt dat ie ze in het vervolg niet meer voorbij gaat laten. Te netjes geweest.
Maz zat prima achter Leclerc. Doordat Vettel hem voorbij gaat (die het anders ook al makkelijk zou redden) laat hij weer een gat vallen, waar er weer een paar induiken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet terecht. Max en RB moeten het bij zichzelf zoeken
Dude.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij ze gaat verneuken. In de categorie 'ik rij ze er nog liever af', zo maak je geen vrienden.
Misschien probeerde hij Vettel al wel te verneuken, als hij het net haalt haalt Vettel het net niet als hij erachter blijft. Vettel kan natuurlijk ook niet achter Verstappen gaan zitten wachten tot hij de vlag krijgt.
Dat zegt hij niet. Dat maak jij er van. Vettel maakt ook geen vrienden met deze actie maar het is toegestaan en Max werkte het zelf in de hand. Volgende keer minder lief zijn dus. Prima conclusie die Max trekt. Geen cadeautjes meer geven in de laatste run.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij ze gaat verneuken. In de categorie 'ik rij ze er nog liever af', zo maak je geen vrienden.
Maar moet hij dan echt vuistdiep in max zijn reet zitten? Jack heeft volgens mij nog nooit een kritisch vraag gesteld aan hem.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben er geen groot fan van, maar het is iets wat zo enorm veel reporters in alle landen in alle sporten doen. Echt niks bijzonders aan.
Zo zie ik het niet. De ongeschreven regel kan er weliswaar zijn, maar met een nice guy zijn win je het niet in de Formule 1.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maz zat prima achter Leclerc. Doordat Vettel hem voorbij gaat (die het anders ook al makkelijk zou redden) laat hij weer een gat vallen, waar er weer een paar induiken.
Vettel verneukt zonder reden de ronde van Max.
Max reed al kort op Leclerc voor hem. Het leek er wel een beetje op dat Mercedes de boel expres een beetje opgehouden heeft.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien probeerde hij Vettel al wel te verneuken, als hij het net haalt haalt Vettel het net niet als hij erachter blijft. Vettel kan natuurlijk ook niet achter Verstappen gaan zitten wachten tot hij de vlag krijgt.
als hij erachter aan was gegaan had hij ook een k tijd gereden dus dat maakt uiteindelijk niet uit, hij had hem niet voorbij moeten laten gaanquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet. De ongeschreven regel kan er weliswaar zijn, maar met een nice guy zijn win je het niet in de Formule 1.
Max had achter Vettel aan gemoeten, dan had hij het wel gehaald. Hij liet echt de kaas van zijn brood eten
Dan moet je de Benz voorbij. Je doet het zelf, want wat Merc doet moet je niet te veel interesserenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Max reed al kort op Leclerc voor hem. Het leek er wel een beetje op dat Mercedes de boel expres een beetje opgehouden heeft.
Kort achter Vettel aan? Dan ga je geen snelle ronde neerzetten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet. De ongeschreven regel kan er weliswaar zijn, maar met een nice guy zijn win je het niet in de Formule 1.
Max had achter Vettel aan gemoeten, dan had hij het wel gehaald. Hij liet echt de kaas van zijn brood eten
Daar had RBR alsnog moeten zeggen dat hij geen tijd had om een gat te laten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maz zat prima achter Leclerc. Doordat Vettel hem voorbij gaat (die het anders ook al makkelijk zou redden) laat hij weer een gat vallen, waar er weer een paar induiken.
Het was niet nodig voor Vettel. Max had een prima gat achter Leclerc, Vettel zat blijkbaar te dicht op Max en in plaats van ruimte te maken gaat hij hem voorbij. Misschien dacht hij te weinig tijd te hebben?quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies op de plek waar de eerste Renoot zat was ruimte en nogmaals, ze doen het zichzelf aanquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:25 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kort achter Vettel aan? Dan ga je geen snelle ronde neerzetten.
Die Benz die instructie kreeg niemand voorbij te latenquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je de Benz voorbij. Je doet het zelf, want wat Merc doet moet je niet te veel interesseren
zelfs Hamilton verbeterde zich niet dus dat had ook geen zin gehad in die vuile luchtquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:26 schreef twiFight het volgende:
[..]
Daar had RBR alsnog moeten zeggen dat hij geen tijd had om een gat te laten.
Dan had hij gewoon een ronde kunnen doen. Misschien met een beetje vuile lucht, maar wel een ronde.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 13 april 2019 09:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies op de plek waar de eerste Renoot zat was ruimte en nogmaals, ze doen het zichzelf aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |