Dus Johan fietst zo'n 10km per uur.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat ventje rent 42 kilometer in 2 uur Johan
Dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kan Johan nu door detectiepoortje heen zonder te piepen
Dit boeit niemandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk niet maar post gewoon mee. Zo ben ik.quote:
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk niet maar post gewoon mee. Zo ben ik.
Hopelijk wel Parijs - Roubaix. Zondag is er toch haast geen boeiend voetbal.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat ze RVV niet even nabeschouwen.
Prima Premier League zondagje hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk wel Parijs - Roubaix. Zondag is er toch haast geen boeiend voetbal.
Wie gaat er winnen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk wel Parijs - Roubaix. Zondag is er toch haast geen boeiend voetbal.
Parijs.quote:
net aanquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch was de goal van Neres mooier.
als ik naar jou kijk dan denk ik ook 'boh'quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Die aanval van achteruit was wel echt geniaal. Dat passje van De Jong. Boh.
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze kans had Tadic meer mee moeten doen.
Wat heeft De Roon misdaan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet niet of Frenkie-Donny-Gini tegen de betere landen handig is.
Want?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet niet of Frenkie-Donny-Gini tegen de betere landen handig is.
Zelfs een schot over de zijlijnquote:
Hasil en Kindvall lekker Nederlandsquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:54 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord van 1970 was wel een Nederlands team, dat is wel een verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speeltuinvoetballer.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
Dat was een koekoek dolled goal van Neres.
Vergeleken bij die legendarische opmerking val je ontzettend mee.quote:
Het zou in theorie moeten kunnen ja maar (een type) De Roon verovert veel nuttige ballen omdat ie puur verdedigend is ingesteld. Gini en Donny lopen veel meer dus met balverlies ben je misschien kwetsbaarder? Maar zou het zeker wel een keer willen zien.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want?
Al die middenvelders kunnen vooruit verdedigen en ballen veroveren, en genoeg scorend vermogen.
@Caland toch?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vergeleken bij die legendarische opmerking val je ontzettend mee.
Uitzonderingen bevestigen altijd de regel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hasil en Kindvall lekker Nederlands
Zeker en vast,quote:
Maar Frenkie en Donny laten het ook allebei zien in de CL, en dan vervang je Schöne door Wijnaldum wat een verbetering is. Zou niet weten waarom het niet kan als je alles goed op elkaar afstelt, maar dat is als je wel echt wil gaan voor het aanvallende spel en niet op twee gedachten hinkt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zou in theorie moeten kunnen ja maar (een type) De Roon verovert veel nuttige ballen omdat ie puur verdedigend is ingesteld. Gini en Donny lopen veel meer dus met balverlies ben je misschien kwetsbaarder? Maar zou het zeker wel een keer willen zien.
Blijft knap dat Bayern hem zo simpel weg heeft gedaan.quote:
Je had gelijk over Unbearably White, makker.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zou in theorie moeten kunnen ja maar (een type) De Roon verovert veel nuttige ballen omdat ie puur verdedigend is ingesteld. Gini en Donny lopen veel meer dus met balverlies ben je misschien kwetsbaarder? Maar zou het zeker wel een keer willen zien.
Ja dat zeggen de heren nu ook.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijft knap dat Bayern hem zo simpel weg heeft gedaan.
Wijnaldum is een ander type speler dan Schöne he.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Frenkie en Donny laten het ook allebei zien in de CL, en dan vervang je Schöne door Wijnaldum wat een verbetering is. Zou niet weten waarom het niet kan als je alles goed op elkaar afstelt, maar dat is als je wel echt wil gaan voor het aanvallende spel en niet op twee gedachten hinkt.
Dromen mag.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:02 schreef Zorro het volgende:
Dat moed inpraten
Chiellini terug, Tagliafico geschorst, Ronaldo fitter. Maar ajax heeft het daar makkelijker.
Tuurlijk.
Klopt, maar Wijnaldum kan ook wel sober spelen en die rol vervullen. Of v/d Beek en dan Wijnaldum als de meest aanvallende.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wijnaldum is een ander type speler dan Schöne he.
Ik geloof er ook niet zo in.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:02 schreef Zorro het volgende:
Dat moed inpraten
Chiellini terug, Tagliafico geschorst, Ronaldo fitter. Maar ajax heeft het daar makkelijker.
Tuurlijk.
Weet je. Het enige aanknopingspunt is Real Madrid uit. En toen zag het er nog slechter uit.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:02 schreef Zorro het volgende:
Dat moed inpraten
Tuurlijk.
Lekker hequote:Op vrijdag 12 april 2019 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je had gelijk over Unbearably White, makker.
Maar dat is wat anders dan een mening van de altijd ziedende Zorro.quote:
Maar die misten daar Ramos. Daar was de situatie vooraf dus wel makkelijker dan de eerste wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je. Het enige aanknopingspunt is Real Madrid uit. En toen zag het er nog slechter uit.²
Vandaar ook de vlammetjes in mijn UIquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders dan een mening van de altijd ziedende Zorro.
Maar dat kun je wegstrepen tegen het feit dat ze in Amsterdam verloren hadden en nu gelijk gespeeld.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar die misten daar Ramos. Daar was de situatie vooraf dus wel makkelijker dan de eerste wedstrijd.
Dat doe ik meestal vanaf zondag/maandag.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lekker he. Heb je vandaag nog iets nieuws geluisterd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Let's go maatje!quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg leuk dat jij er bent!
Maandag weer de Woonbootbonanza?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
Joling vriend van de show bij Jinek, laatste uitzending van die linkse kut.
VBL On Tour, TrumpGod.
Jinek is een prachtige dame, maar haar programma is bijzonder matig.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
Joling vriend van de show bij Jinek, laatste uitzending van die linkse kut.
VBL On Tour, TrumpGod.
Nee, af en toe.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zit je nu werkelijk naar NAC Breda - Emmen te kijken?
0-1 voor Emmen.quote:
Ach, een echt avondje NAC hebben we al jaren niet gezien.quote:
Ik heb 1x met hem gespeeld. Voor de rest alles gewonnen. Ik zie enige correlatiequote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:13 schreef Bolasie het volgende:
En de wedstrijd voor de 3de keer op een halfuur stilgelegd na de reactie van de Anderlechtsupporters op die goals. Dit is sowieso einde verhaal voor Rutten ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
xDquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb 1x met hem gespeeld. Voor de rest alles gewonnen. Ik zie enige correlatie
Ik 2x, ander potje gewonnen. Ik zie enige correlatiequote:Op vrijdag 12 april 2019 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb 1x met hem gespeeld. Voor de rest alles gewonnen. Ik zie enige correlatie
Lijkt wel definitief dit keer als je de scheidsrechter zo ziet. Wel lachen trouwens die play-offs, daar kijk ik graag naar.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En de wedstrijd voor de 3de keer op een halfuur stilgelegd na de reactie van de Anderlechtsupporters op die goals. Dit is sowieso einde verhaal voor Rutten ...
Definitief nu jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lijkt wel definitief dit keer als je de scheidsrechter zo ziet. Wel lachen trouwens die play-offs, daar kijk ik graag naar.
Ik zat het eerste potje bij GGMMquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:20 schreef onlogisch het volgende:
Niet met GGMM gespeeld, alles gewonnen. Ook ik zie enige correlatie.
Op je gezicht?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil dat zij op mij gaat zitten
DIe KLB idioten invasie?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja was ff de sc aan het teruglezen, wat er nou eigenlijk gebeurde
Viel tegen.
Mooie comeback maat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zat het eerste potje bij GGMM
Daarna beide wedstrijden alles gescoord
Beetje zoals jouw haxbalperformance xD.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja was ff de sc aan het teruglezen, wat er nou eigenlijk gebeurde
Viel tegen.
zo danquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje zoals jouw haxbalperformance xD.
Fresia leidde mij afquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooie comeback maat.
Eerst zat je te typen waardoor je een dikke kans verprutste. Gelukkig herpakte je jezelf met een UITSTEKENDE goal
Ja, die.quote:
xD !quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje zoals jouw haxbalperformance xD.
ikweethetookniet is een vrouw.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast ze heeft een heerlijke uitstraling
ONZ en KLB zijn dan ook enorme mongolenforums geworden in vergelijking met 9 jaar terug.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Beetje niveau kan die SC wel gebruiken.
Onze SC is niet veel beter.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ONZ en KLB zijn dan ook enorme mongolenforums geworden in vergelijking met 9 jaar terug.
Heerenveen wordt een parodie op een voetbalclub?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:26 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde iets naars over Heerenveen zeggen, maar ik wil @:Rensajacied niet op de kast krijgen.
Een beetje zelfvertrouwen mag.quote:
Ach, ik ben allang geen vaandeldrager meer van de SC.quote:
Nooit geweest ook. Meer een waterdrager. Dicht jezelf niet zoveel credits toe.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, ik ben allang geen vaandeldrager meer van de SC.
Verloochen je roots nietquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, ik ben allang geen vaandeldrager meer van de SC.
sooowwwquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit geweest ook. Meer een waterdrager. Dicht jezelf niet zoveel credits toe.
Leeft die nog dan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
Co Adriaanse bij Heerenveen lijkt mij wel lachen
Die schaft gelijk dat volkslied af voor de wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
Co Adriaanse bij Heerenveen lijkt mij wel lachen
Jij bent een user van de geforceerde rebelsheid geweest. Je bent zelfs zo ver gegaan dat je een hele dag hebt ingeruimd om 4045 posts te bereiken. Zo diep ben ik zelfs niet gezakt. Je arrogantie en wijsneuzerij is vrij kwalijk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit geweest ook. Meer een waterdrager. Dicht jezelf niet zoveel credits toe.
Wat ben je toch vies voorspelbaar amicequote:Op vrijdag 12 april 2019 21:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij bent een user van de geforceerde rebelsheid geweest. Je bent zelfs zo ver gegaan dat je een hele dag hebt ingeruimd om 4045 posts te bereiken. Zo diep ben ik zelfs niet gezakt. Je arrogantie en wijsneuzerij is vrij kwalijk.
Rondom deur: voordeur.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie de Jong, geboren in het verkeerde tijdperk. Speelt jaren '70 voetbal. Maar wat ben ik een fan van hem. Prachtige speler.²
Jij bent ook geboren helaas.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie de Jong, geboren in het verkeerde tijdperk. Speelt jaren '70 voetbal. Maar wat ben ik een fan van hem. Prachtige speler.²
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij bent een user van de geforceerde rebelsheid geweest. Je bent zelfs zo ver gegaan dat je een hele dag hebt ingeruimd om 4045 posts te bereiken. Zo diep ben ik zelfs niet gezakt. Je arrogantie en wijsneuzerij is vrij kwalijk.
Onzin verkondigen en dan aankondigen dat iemand met een inhoudelijk sterke reactie komt om je onderuit te halen. En als dat dan vervolgens gebeurt zeggen "Wat ben je toch voorspelbaar!!quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ben je toch vies voorspelbaar amice
Madquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
twitter:sporza twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 21:20:23Ongeziene taferelen. Standard-Anderlecht heeft nog geen half uur geduurd. Scheidsrechter Lambrechts fluit de match definitief af na nieuwe vuurpijlen die fans van Anderlecht op het veld gooiden. https://t.co/47CN9WuGoT https://t.co/BoBIDL1L4j reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sporza twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 21:20:23Ongeziene taferelen. Standard-Anderlecht heeft nog geen half uur geduurd. Scheidsrechter Lambrechts fluit de match definitief af na nieuwe vuurpijlen die fans van Anderlecht op het veld gooiden. https://t.co/47CN9WuGoT https://t.co/BoBIDL1L4j reageer retweet
Dit is niet ongezien.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sporza twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 21:20:23Ongeziene taferelen. Standard-Anderlecht heeft nog geen half uur geduurd. Scheidsrechter Lambrechts fluit de match definitief af na nieuwe vuurpijlen die fans van Anderlecht op het veld gooiden. https://t.co/47CN9WuGoT https://t.co/BoBIDL1L4j reageer retweet
Altijd gezellig die potjesquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
Prima doekje was dat ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd gezellig die potjes
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:34 schreef Caland het volgende:
Mooi hoe onlogisch met het spelfoutje van een ander de aandacht van zichzelf probeert weg te houden
Hier is de brandweer weer, hier is de brandweer weer. Valt hier nog wat te blussen, is er hier iets aan de hand?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
HAAHAHH!!!!!!!!!!quote:
Weken aan gewerkt en niemand die dacht...mwah misschien moeten we het niet doen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd gezellig die potjes
[ afbeelding ]
Dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou jij dat willen zijn in je volgende leven?
Walen en denken gaat niet echt samen .quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weken aan gewerkt en niemand die dacht...mwah misschien moeten we het niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |