zag gister een mannelijke opmaakpop en moest aan jou denkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, hoef ik ook niks aan te doen.
Hopsa in knot, klaar
Want ik heb altijd zoveel make-up op?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
zag gister een mannelijke opmaakpop en moest aan jou denken
23 of zo?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe lang is je grootste exemplaar geweest?
O t was een proces van meerdere stappenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo hoeft een associatie toch niet perse te werken?
Daar is deze toch voor:quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
23 of zo?
Maar t is de dikte die t m doet he
Hier ook al.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Geen zin meer. Zit te geeuwen, niet normaal.
Wat doet de dikte dan? Maakt toch weinig uit bij het kietelen van je prostaat?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
23 of zo?
Maar t is de dikte die t m doet he
O je denkt dat een komkommer net zo makkelijk te verwerken is als een potlood?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat doet de dikte dan? Maakt toch weinig uit bij het kietelen van je prostaat?
Nee, maar de lekkerheid lijkt mij niet in de dikte zitten in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je denkt dat een komkommer net zo makkelijk te verwerken is als een potlood?
Vanaf een bepaalde dikte is het ook niet meer lekker hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, maar de lekkerheid lijkt mij niet in de dikte zitten in ieder geval.
Of bedoelde je gewoon wat een pik groot maakt?
Dit geldt ook voor pizza.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:15 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde dikte is het ook niet meer lekker hoor
Goed punt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
De prostaat is niet het enige genot toch, waarom zouden er anders ook vrouwen anaal doen.
Niet alleen in de dikte nee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, maar de lekkerheid lijkt mij niet in de dikte zitten in ieder geval.
Ik ben ook niet zo van die dikke deegkorsten neequote:
Ik vind dat dus niks. Het lekkere is juist als er iets uit gaat, dat kan een orgasme-achtig gevoel geven. Maar dat geroer in mijn endeldarm, meh.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
De prostaat is niet het enige genot toch, waarom zouden er anders ook vrouwen anaal doen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niks. Het lekkere is juist als er iets uit gaat, dat kan een orgasme-achtig gevoel geven. Maar dat geroer in mijn endeldarm, meh.Heb er dan ook een anale fissuur aan over gehouden.
Jij weet. Die American pizza's, wtfquote:
quote:
Jammer, was wel leuke winkel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Ze zeggen dat ik failliet ben!
O nee, wacht. Andere sissy-boy.
Dus nu niet meer anaal?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niks. Het lekkere is juist als er iets uit gaat, dat kan een orgasme-achtig gevoel geven. Maar dat geroer in mijn endeldarm, meh.Heb er dan ook een anale fissuur aan over gehouden.
Coolcat, intertoys, sissy-boy... gaat lekker.quote:
Ik woon in een winkelstraat die zowat leeg staatquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Coolcat, intertoys, sissy-boy... gaat lekker.
Aangenaam zitten is overrated!quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Zelfs als het heel lekker was is aangenaam kunnen zitten en bewegen me meer waard.
Tja. Las net een artikel wat wel gelijk had. Winkelen is gewoon veranderd en ketens gana niet met de tijd mee. Praktisch en snel winkelen doen mensen wel online. In een winkel moet je echt iets extra's bieden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon in een winkelstraat die zowat leeg staatHet is echt heel erg, beetje mislukt plan tijdens de vernieuwing zo'n 20 jaar geleden.
Uhu uhuquote:
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Zelfs als het heel lekker was is aangenaam kunnen zitten en bewegen me meer waard.
En je moet parkeren, het kost meer tijd. Als je iets MOET kopen, zoals een cadeautje, is online veel makkelijker. Mensen moeten voor de lol de tijd nemen om te gaan winkelen en te snuffelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja. Las net een artikel wat wel gelijk had. Winkelen is gewoon veranderd en ketens gana niet met de tijd mee. Praktisch en snel winkelen doen mensen wel online. In een winkel moet je echt iets extra's bieden.
Neem een intertoys. Leuk, volle schappen. Maar alle artikelen zijn goedkoper online te krijgen. Waarom zou ik naar de intertoys gaan? Wat voegt t toe voor mij? Zaken kunnen uitproberen, acties, etc.
Wat.quote:Ze vallen met bos Jens voor denk dat binnenin 2a 3 jaar geen winkels meer zijn ..bin ons zevenaar en omligenden plaatsen. Zijn de helft van de winkels al leeg ...e dit zal zich doorzetten ..komt door verkeerde inzichten in concepten
Ik denk dat de Intertoys voor mensen met kinderen wat meer toegevoegde waarde heeftquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja. Las net een artikel wat wel gelijk had. Winkelen is gewoon veranderd en ketens gana niet met de tijd mee. Praktisch en snel winkelen doen mensen wel online. In een winkel moet je echt iets extra's bieden.
Neem een intertoys. Leuk, volle schappen. Maar alle artikelen zijn goedkoper online te krijgen. Waarom zou ik naar de intertoys gaan? Wat voegt t toe voor mij? Zaken kunnen uitproberen, acties, etc.
Soort Mediamarkt voor speelgoed. In de winkel testen en alsnog online kopenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat de Intertoys voor mensen met kinderen wat meer toegevoegde waarde heeft![]()
Als kinderen daar speelgoed zouden kunnen uitproberen dan heeft dat wel meer toegevoegde waarde. Alleen kunnen veel Nederlanders dat dan weer niet aan en worden de kinderen daar gedumpt om gratis te kunnen spelen
In hun laatste jaar ging Kruidvat ineens stunten met hetzelfde speelgoed in de decemberperiode. Zo helpen ze elkaar wel de winkelstraat uit.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het verschilt ook gewoon heel erg per stad. Hier in de stad loopt het goed. Maar Enschede heeft het ook goed aangepakt. Die zijn op tijd bezig gegaan met de boel zo te ontwikkelen dat mensen hier graag een dagje komen winkelen. Helpt ook dat er een goede verbinding met Duitsland is.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken zevenaar en omstreken. Tokkie centralquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Reactie onder het artikel over Sissy-Boy op nu.nl:
[..]
Wat.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat.
Dat doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder komt zondag langs, dus ben de hele ochtend al opruimen en schoonmaken. En het was eigenlijk niet eens zo erg.
Waarom doe ik dit eigenlijk.
Dit wel jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken zevenaar en omstreken. Tokkie central
quote:My life in sex: ‘I used to rub myself against my teddy bear – in an innocent way at first’
The plushophile
I’m attracted to stuffed animals. I love the feel of their fur on my skin, their comforting size and their weight in my arms. Big cats are my favourite, with bears and wolves next (I like strong, aggressive species, perhaps because they offer protection). There’s a sexual aspect, but there are sensual and emotional elements as well.
I’ve felt this way since I was 10, when I’d go to sleep cuddling a bear named Kerry. I used to rub myself against her, in quite an innocent way at first, and eventually I’d look forward to going to bed just so I could hold her. As I grew up, I tried to understand what was happening to me. I panicked that I’d develop feelings towards real animals, but after finding an online community of other plushophiles I realised these fears were unfounded.
Dating has been difficult. One girlfriend complained: “You’re in bed with a naked woman and you’re holding a stuffed tiger.” Another wished to hide my companions and hoped for the day when I would get rid of them. For a while, I thought I couldn’t enjoy “normal” sex, but I’ve learned to appreciate the feel of skin on skin. My current partner is very understanding. She’s accepted my “girls” and even allows me to spend nights with them in our spare room.
One of my favourite animals is a tigress called Brooke. For my 30th birthday, my friends ordered a cake where she was recreated in icing, her tail wrapped around the base. They’re an accepting group. I’m very lucky.
Na 5 jaar doe je toch wat minder je best.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Merk dat daten ook wel zorgt voor een opgeruimder huis.
Ze mogen die van ons wel hebben, komt toch geen hondquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat er nog een Hudson in Utrecht moest komen
Als je dan eens helemaal opgeruimd hebt krijg je vast ook nog verwijtende vragen: "wat is er aan de hand?", "gaat het wel goed met je?"quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na 5 jaar doe je toch wat minder je best.
Eigenlijk dom, zo krijg ik nooit een huwelijksaanzoek natuurlijk.
Nee hoor, dan doet hij juist erg lief.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je dan eens helemaal opgeruimd hebt krijg je vast ook nog verwijtende vragen: "wat is er aan de hand?", "gaat het wel goed met je?"
Te dicht bij Huisquote:
Ja, maar het is een experience.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
Een keertje maar ben ik in de Hudson's bay geweest, om me te verbazen over hoe overpriced het allemaal was.
Zou als ouder ook gewoon online speelgoed kopen hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat de Intertoys voor mensen met kinderen wat meer toegevoegde waarde heeft![]()
Als kinderen daar speelgoed zouden kunnen uitproberen dan heeft dat wel meer toegevoegde waarde. Alleen kunnen veel Nederlanders dat dan weer niet aan en worden de kinderen daar gedumpt om gratis te kunnen spelen
Het is alsof ze hebben gekeken naar wat er mis was met V&D, en dat ze dachten, laten we daar nog even een schepje bovenop doen.quote:
Altijd wel schapen die er heen gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is alsof ze hebben gekeken naar wat er mis was met V&D, en dat ze dachten, laten we daar nog even een schepje bovenop doen.
Ik vind het zo onwijs fijn dat ik niet de enige ben met zulke acties. Ik denk altijd dat ik op mijn leeftijd heel volwassen enzo hoor te zijn, maar het wil nog niet zo.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Wil ik de was ophangen, zie ik het bolletje met wasmiddel nog op de wasmachine staan
Bij mij alleen de dag voor de date tot na de datequote:Op vrijdag 12 april 2019 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Merk dat daten ook wel zorgt voor een opgeruimder huis.
Vertrl mij wat, ik woon in Arnhem. Aan de goede kant van het waterquote:
Volgende keer maar weer naar je moeder brengenquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Wil ik de was ophangen, zie ik het bolletje met wasmiddel nog op de wasmachine staan
Goeie, henk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgende keer maar weer naar je moeder brengen
Godverdomme hun theequote:Op vrijdag 12 april 2019 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga naar Fortnum & Mason als je in London bent![]()
[ afbeelding ]
Mijn zusje doet dit nog elke weekquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgende keer maar weer naar je moeder brengen
Geboren in Zevenaarquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij alleen de dag voor de date tot na de date
[..]
Vertrl mij wat, ik woon in Arnhem. Aan de goede kant van het waterIk werk vlakbij Velperbroek, bijna gasmaskers nodig
Pics van je zusjequote:Op vrijdag 12 april 2019 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje doet dit nog elke week
Al 4 jaar zit ze er 2 uur mee in de trein
Wtfquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mozy heeft een extreem dikke leuter?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel, ze is gierig en de wasserette beneden in het complex kost 1 euro per wasquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:20 schreef Chia het volgende:
[..]
WtfNou ja, dat is dan vast omdat het ook gezellig is bij mams, want qua gemak is hier eigenlijk geen voordeel.
Ik doe dit ookquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
5 minuten om van je zolderkamer naar beneden te lopen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik doe dit ookm'n was machine is al paar maanden kapot. Gelukkig wel maar 5 min lopen.
Geeft niet!quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het natuurlijk niet door.
Denk eerder dat mijn kringspier een momentje van teveel spanning had, want sommige mensen kunnen ook 2 dicks in hun anus.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mozy heeft een extreem dikke leuter?
quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Denk eerder dat mijn kringspier een momentje van teveel spanning had, want sommige mensen kunnen ook 2 dicks in hun anus.
Neen..m'n zolderkamer is juist waar ik de was daarna weer ophang.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:22 schreef MCH het volgende:
[..]
5 minuten om van je zolderkamer naar beneden te lopen?
Tis net als met een haan en kippen, altijd een oneven aantal.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Denk eerder dat mijn kringspier een momentje van teveel spanning had, want sommige mensen kunnen ook 2 dicks in hun anus.
Ik moest gisteren aan jou denken toen ik bij Uniqlo was: https://www.uniqlo.com/us/en/ut-graphic-tees/gundamquote:
Oehquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan jou denken toen ik bij Uniqlo was: https://www.uniqlo.com/us/en/ut-graphic-tees/gundam
Ja, en dan is een winkel als intertoys helemaal geen leuke winkel. Voor snuffelen. Ook werkt dat niet met alle soorten winkels.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je moet parkeren, het kost meer tijd. Als je iets MOET kopen, zoals een cadeautje, is online veel makkelijker. Mensen moeten voor de lol de tijd nemen om te gaan winkelen en te snuffelen.
Ik denk dat ie zelf een verkeerd inzicht in zijn concept reactie heeftquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu helemaal in Paas-thema![]()
[ afbeelding ]
Sowieso speelgoedwinkelsquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en dan is een winkel als intertoys helemaal geen leuke winkel. Voor snuffelen. Ook werkt dat niet met alle soorten winkels.
Hier komen steeds meer van die "grote steden" ketens. Mediamarkt, TK Max, Primark (ineens de stad vol tokkies) etc. Daar wordt het winkelen echt niet gezelliger van, noch de sfeer in de stad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het verschilt ook gewoon heel erg per stad. Hier in de stad loopt het goed. Maar Enschede heeft het ook goed aangepakt. Die zijn op tijd bezig gegaan met de boel zo te ontwikkelen dat mensen hier graag een dagje komen winkelen. Helpt ook dat er een goede verbinding met Duitsland is.
In Hengelo en Almelo hebben ze gigantisch de boot gemist. Daar staat enorm veel leeg en is op een gemiddelde zaterdagmiddag geen fuck te beleven, terwijl je hier dan over de hoofden kunt lopen.
Ben wel benieuwd hoe het gaat als Hudson Bay en de Mediamarkt straks weg zijn. Dan komen er 2 hele groten panden vrij.
Ik vind dat nog steeds leuk. Beetje bordspellen kijken, of playstation games. Knuffels voor de kids van vrienden.quote:
Ik vind Barbies nog steeds tofquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds leuk. Beetje bordspellen kijken, of playstation games. Knuffels voor de kids van vrienden.
Maar de intertoys was gewoonweg altijd duurder dan online. En dan nog niet eens online aanbieding of zo. Ja dan ben je toch gek? En goedkoper, en gemakkelijk, en volgende dag binnen. Wat zou ik bij de Intertoys dan nog gaan doen?
Ik mer hier juist dat het goed is om een paar van die publiekstrekkers te hebben. Dat zorgt er hier voor dat juist ook kleinere zaakjes zich hier willen vestigen. Eerder waren het echt alleen de grote ketens, nu zie je ook die kleinere kledingzaakjes, eettentjes etc. Die zitten niet in de duurste stukken, maar zorgen voor levendigheid in de kleinere straatjes richting het echte winkelgebied. Die kleinere straatjes waren eerder zo dood als ik weet niet hoe.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier komen steeds meer van die "grote steden" ketens. Mediamarkt, TK Max, Primark (ineens de stad vol tokkies) etc. Daar wordt het winkelen echt niet gezelliger van, noch de sfeer in de stad.
TK Maxx en Primark is echt tokkie townquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier komen steeds meer van die "grote steden" ketens. Mediamarkt, TK Max, Primark (ineens de stad vol tokkies) etc. Daar wordt het winkelen echt niet gezelliger van, noch de sfeer in de stad.
Ik was niet meisje genoeg voor barbiesquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:02 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik had laatst nog alle Barbies op ebay opgezocht die ik als kind had (of wilde)zo tof
Snap niet zo goed wat mensen daar geil aan vinden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Same herequote:Op vrijdag 12 april 2019 14:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was niet meisje genoeg voor barbiesHeb daar nooit mee gespeeld
Wie legt het even uit?quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat mensen daar geil aan vinden.
Die kunnen ook behoorlijk vrouwelijk zijn toch?quote:
Kan. Ik ken ze alleen niet hahaquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die kunnen ook behoorlijk vrouwelijk zijn toch?
Je hebt wel jongetjes die met poppen spelen hoorquote:
ha gay.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je hebt wel jongetjes die met poppen spelen hoor
quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Steeds meer volwassen mannen ook die met poppen spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik ben al aan t typen!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:09 schreef rival het volgende:
Ik speelde met He-man en Gi Joe poppen actiefiguren
quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Steeds meer volwassen mannen ook die met poppen spelen.
Ik wacht geduldig af.quote:
Ja, allemaal van die collectors items en zo.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Steeds meer volwassen mannen ook die met poppen spelen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, allemaal van die collectors items en zo.
MOTUC poppen bv. Masters Of The Universe Classics.
Teringquote:
O ja, die ookquote:
Gewoon a la Ready Player one in een full body suit kruipen met touch plekken!quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel benieuwd hoe seksrobots zijn over een jaar of 10.
Ik had ook autotjes en technisch lego en zo, vrij gender non-conforming opgevoedquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was niet meisje genoeg voor barbiesHeb daar nooit mee gespeeld
Ja ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik had ook autotjes en technisch lego en zo, vrij gender non-conforming opgevoed
Vrouwen zijn straks alleen nog nodig om de keuken te poetsen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel benieuwd hoe seksrobots zijn over een jaar of 10.
Mijn dochter (4) speelt liefst met tanks en transformers.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik had ook autotjes en technisch lego en zo, vrij gender non-conforming opgevoed
Sounds like mequote:Op vrijdag 12 april 2019 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn dochter (4) speelt liefst met tanks en transformers.
Dat. En met autootjes spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:57 schreef Californium het volgende:
LEGO en Nintendo
En voetballen en bomen klimmen uiteraard
Old school Pokémonquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:57 schreef Californium het volgende:
LEGO en Nintendo
Nothing changed I seequote:
En eruit pleurenquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:57 schreef Californium het volgende:
LEGO en Nintendo
Heb flink wat littekens ook op mijn knieën helaasquote:
Doggy?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb flink wat littekens ook op mijn knieën helaas
What?quote:
Good memoriesquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb flink wat littekens ook op mijn knieën helaas
Hahaha serieus? Wat is dit voor onzin?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:43 schreef Chia het volgende:
Omdat ik nu hier het meeste post moet ik in deze SC blijven.
Hé wat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:43 schreef Chia het volgende:
Omdat ik nu hier het meeste post moet ik in deze SC blijven.
Srs: VBL / [VBL SC #7084] Negersexquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hahaha serieus? Wat is dit voor onzin?
Wat is dit nou weer voor onzin.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:43 schreef Chia het volgende:
Wisten jullie dat in meerder SC's posten eigenlijk helemaal niet mag? en dat andere mensen proberen weg te jagen uit je SC gewoon kan en dat die mensen dan als het probleem worden beschouwd?
Ik vind de FOK! policy echt ingewikkeld. Die is zogenaamd van toepassing op het hele forum, maar het is overal weer anders en dan doe ik het blijkbaar toch verkeerd.
Hahaquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:47 schreef Allures het volgende:
Ownee dan zijn we ook verantwoordelijk voor een paar andere
Ja. En nieuwerds mag je naar eigen goeddunken wegpesten door de hele tijd te zeggen dat ze moeten op pleuren en uitschelden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we stemmen wie we willen houden in deze SC?
Dan wil ik eerst even weten welke dames nog vrijgezel zijnquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is in deze SC niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst even weten welke dames nog vrijgezel zijn
Wat is de foekiefoekieSC dan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is in deze SC niet zo belangrijk.
En als dat niet werkt?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja. En nieuwerds mag je naar eigen goeddunken wegpesten door de hele tijd te zeggen dat ze moeten op pleuren en uitschelden.
En ik maar hopen liefde te vinden hierquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is in deze SC niet zo belangrijk.
ik! En nu?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst even weten welke dames nog vrijgezel zijn
Dat laatste sowiesoquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:57 schreef Californium het volgende:
[..]
ik! En nu?Ik was hier eerder dan jij volgens mij
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we Albinobambi niet hierheen pesten? Ik mis haar.quote:
Dibsquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:57 schreef Californium het volgende:
[..]
ik! En nu?Ik was hier eerder dan jij volgens mij
nee want je mag niet komen waar zij isquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we Albinobambi niet hierheen pesten? Ik mis haar.
Dit klinkt wel heel mysterieus allemaal.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Allures het volgende:
[..]
nee want je mag niet komen waar zij is
Ja nee ik bedoel je mag je eigen sc niet uitquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel mysterieus allemaal.
Oh ja tuurlijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel je mag je eigen sc niet uit
Sorry hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige users krijg je niet weg. Net onkruid.
Das liefquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er hoeft van mij niemand weg.
Zo aardig ben ik.
Daar sta ik om bekend, mijn liefheid.quote:
Dat gaat niet lukken helaas.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik kies dezelfde als jij, want ik wil graag in je broekje.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vast nog wel meer ook, maar ik houd t onschuldig.
Ik ga waar jij gaat...quote:
Ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er geen KPD SC waar we in kunnen gaan?
Veel plezier hequote:Op vrijdag 12 april 2019 18:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja.
https://forum.fok.nl/topic/2493384
Ik heb geen KPD nodig voor plezierquote:
Je bedoelt tepelhoven?quote:
Worden er nog leuke plaatjes gepost daar?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb geen KPD nodig voor plezier
(Al zijn de plaatjes wel leuk!)
Van die pannenkoektepels.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Worden er nog leuke plaatjes gepost daar?
Ik vind van wel...quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Worden er nog leuke plaatjes gepost daar?
In al die jaren 1 mooie vrouw zien posten.quote:
Namen!!quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In al die jaren 1 mooie vrouw zien posten.
Eens even kijken dan.
Zie het helemaal voor mij; Dino die de verleiding niet kan weerstaan om toch weer te kijken en vervolgens binnensmonds moet kotsen van wat de revue passeert.quote:
Ik heb geen KPD toegang.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het helemaal voor mij; Dino die de verleiding niet kan weerstaan om toch weer te kijken en vervolgens binnensmonds moet kotsen van wat de revue passeert.
Zodadelijk date met mijn 3 dagen nieuwe matrasquote:
Uiteraardquote:
Wel vroeg danquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zodadelijk date met mijn 3 dagen nieuwe matras
Nou, dat was weer een grandioze verspilling van mijn tijd.quote:
Okay ik hoef dus geen toegang te vragen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dat was weer een grandioze verspilling van mijn tijd.
Toch, ieder zijn smaak.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch, ieder zijn smaak.
Ach, heb ook zat andere alternatieven hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch, ieder zijn smaak.
Ben nog herstellende van flink ziek geweest te zijn. Dus lekker vroeg onder de wol. Op mijn nieuwe matrasquote:
Hangt van je smaak af.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay ik hoef dus geen toegang te vragen?
Ik weet nog hoe teleurgesteld ik was. Na jarenlang afwezig van FOK!, was ik weer terug. Ik zag dat mensen het hadden over naaktfoto's van users, en ik vroeg gelijk toegang aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ah zo... Enjoy!quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben nog herstellende van flink ziek geweest te zijn. Dus lekker vroeg onder de wol. Op mijn nieuwe matras
quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
En wat zag ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik moet er nog steeds ooit aan beginnen.....quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog GoT kijken straks?
Zonder Stannis is het me het allemaal niet meer waard.
[..]
Hangt van je smaak af.
[..]
Ik weet nog hoe teleurgesteld ik was. Na jarenlang afwezig van FOK!, was ik weer terug. Ik zag dat mensen het hadden over naaktfoto's van users, en ik vroeg gelijk toegang aan.
Wachten, wachten, wachten. Eindelijk mocht ik.
En wat zag ik?Beter dan worsten tepels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar stond wel eens een mooie foto of 2, ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:28 schreef Chia het volgende:
Vroegah was er ook gewoon FOK!sters en FOK!kers sexy en gewaagd. Wel tepels, geen geslachtsdelen
[..]
Hangt van je smaak af.
[..]
Ik weet nog hoe teleurgesteld ik was. Na jarenlang afwezig van FOK!, was ik weer terug. Ik zag dat mensen het hadden over naaktfoto's van users, en ik vroeg gelijk toegang aan.
Wachten, wachten, wachten. Eindelijk mocht ik.
En wat zag ik?Echt, alsof die naakte muizenbaby's tussen jullie benen ook fantastisch zijn om naar te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Srsly, als je alleen voor het perfecte uiterlijk gaat, blijf dan gewoon Playboy en Penthouse kijken en ruk je daar maar op af terwijl je eenzaam op je zolderkamer je verdere incel-ideeën uitbreidt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eh even bij je eigen sc blijven heMoet van Yvonne.
Kan ik uit deze reactie concluderen dat jij pannenkoektepels hebt?quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Echt, alsof die naakte muizenbaby's tussen jullie benen ook fantastisch zijn om naar te kijken.
Srsly, als je alleen voor het perfecte uiterlijk gaat, blijf dan gewoon Playboy en Penthouse kijken en ruk je daar maar op af terwijl je eenzaam op je zolderkamer je verdere incel-ideeën uitbreidt.
Nee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kan ik uit deze reactie concluderen dat jij pannenkoektepels hebt?
Wel teentjes gespot ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kan ik uit deze reactie concluderen dat jij pannenkoektepels hebt?
quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Echt, alsof die naakte muizenbaby's tussen jullie benen ook fantastisch zijn om naar te kijken.
Srsly, als je alleen voor het perfecte uiterlijk gaat, blijf dan gewoon Playboy en Penthouse kijken en ruk je daar maar op af terwijl je eenzaam op je zolderkamer je verdere incel-ideeën uitbreidt.
Lijkt wel op mijn baard, alleen is die minder grijs en meer rood.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik mag geen vrouwentepels posten, dus dan maar deze als voorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik mag geen vrouwentepels posten, dus dan maar deze als voorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik vind huid, geslachtsdelen en tepels gefotografeerd met fel licht en/of flits eigenlijk nooit flatteus. En van wat ik mij herinner stond veel vlees gewoon wat te rauw naar mijn smaak op de foto.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laatste kunnen vrouwen ook wel hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:42 schreef Californium het volgende:
Ik vind foto's van naakte mensen niet zo interessant. Meestal vind ik naakte mensen alleen interessant als ik die persoon ook aantrekkelijk vind. Man of vrouw.
Maar dat gezeur van die mannen die alleen de perfecte vrouw mooi vinden en op de rest klagen maar irl nooit een lekker wijf kunnen vinden
Ik wel; bij een zwangere vriendin. Ik riep ook uit "Wat is er mis met je tepels?!quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt wel op mijn baard, alleen is die minder grijs en meer rood.
Ik snap wel wat je bedoelt, ja. Nog nooit irl gezien bij vrouwen.
Goed punt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste kunnen vrouwen ook wel hoor
Nee nee, dat doen alleen mannen. Vrouwen zijn helemaal niet kritisch.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het al aangepastquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee nee, dat doen alleen mannen. Vrouwen zijn helemaal niet kritisch.
In het jaar 2012+7 nog steeds enthousiast worden van nieuwe Star Wars filmsquote:
Arme vrouwquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wel; bij een zwangere vriendin. Ik riep ook uit "Wat is er mis met je tepels?!![]()
" want zo subtiel en empathisch ben ik
Op FOK! zie ik t vooral mannen doen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit te lachen als een ongestelde geit.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit te lachen als een ongestelde geit.
Ik zat al te zoeken naar zo'n zelfde plaatje, maar dan met een vuilniszak. Jij was gelukkig eerder.
Hoe klinkt dat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit te lachen als een ongestelde geit.
Ik zat al te zoeken naar zo'n zelfde plaatje, maar dan met een vuilniszak. Jij was gelukkig eerder.
quote:
Geld op?quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik moet een decathlon tent gaan kopen![]()
Mijn honden zijn nu driftig op zoek naar waar t geluid vandaan komtquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zocht een filmpje erover, maar vond deze:
te lief.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Tijd voor weekend.
Mijn tikfouten in de afgelopen paar minuten:
- Zijn borstige baard
- Ze schaapte haar keel
- Haar hert in haar keel
- Hij keek alsof hij een beest had gezien
En het ergste is dus dat ik er nu hardop om zit te lachen.
En na GoT weer opzeggenquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Even HBO afgesloten voor de helft van de prijs
quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Even HBO afgesloten voor de helft van de prijs
Het is wat meidquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Tijd voor weekend.
Mijn tikfouten in de afgelopen paar minuten:
- Zijn borstige baard
- Ze schaapte haar keel
- Haar hert in haar keel
- Hij keek alsof hij een beest had gezien
En het ergste is dus dat ik er nu hardop om zit te lachen.
Omdat mijn tent voor reparatie naar de UK is.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je anders een decathlon tent kopen?
quote:
En je gaat binnenkort alweer weg?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat mijn tent voor reparatie naar de UK is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |