zag gister een mannelijke opmaakpop en moest aan jou denkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, hoef ik ook niks aan te doen.
Hopsa in knot, klaar
Want ik heb altijd zoveel make-up op?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
zag gister een mannelijke opmaakpop en moest aan jou denken
23 of zo?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe lang is je grootste exemplaar geweest?
O t was een proces van meerdere stappenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo hoeft een associatie toch niet perse te werken?
Daar is deze toch voor:quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
23 of zo?
Maar t is de dikte die t m doet he
Hier ook al.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Geen zin meer. Zit te geeuwen, niet normaal.
Wat doet de dikte dan? Maakt toch weinig uit bij het kietelen van je prostaat?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
23 of zo?
Maar t is de dikte die t m doet he
O je denkt dat een komkommer net zo makkelijk te verwerken is als een potlood?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat doet de dikte dan? Maakt toch weinig uit bij het kietelen van je prostaat?
Nee, maar de lekkerheid lijkt mij niet in de dikte zitten in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je denkt dat een komkommer net zo makkelijk te verwerken is als een potlood?
Vanaf een bepaalde dikte is het ook niet meer lekker hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, maar de lekkerheid lijkt mij niet in de dikte zitten in ieder geval.
Of bedoelde je gewoon wat een pik groot maakt?
Dit geldt ook voor pizza.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:15 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde dikte is het ook niet meer lekker hoor
Goed punt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
De prostaat is niet het enige genot toch, waarom zouden er anders ook vrouwen anaal doen.
Niet alleen in de dikte nee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, maar de lekkerheid lijkt mij niet in de dikte zitten in ieder geval.
Ik ben ook niet zo van die dikke deegkorsten neequote:
Ik vind dat dus niks. Het lekkere is juist als er iets uit gaat, dat kan een orgasme-achtig gevoel geven. Maar dat geroer in mijn endeldarm, meh.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
De prostaat is niet het enige genot toch, waarom zouden er anders ook vrouwen anaal doen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niks. Het lekkere is juist als er iets uit gaat, dat kan een orgasme-achtig gevoel geven. Maar dat geroer in mijn endeldarm, meh.Heb er dan ook een anale fissuur aan over gehouden.
Jij weet. Die American pizza's, wtfquote:
quote:
Jammer, was wel leuke winkel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Ze zeggen dat ik failliet ben!
O nee, wacht. Andere sissy-boy.
Dus nu niet meer anaal?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niks. Het lekkere is juist als er iets uit gaat, dat kan een orgasme-achtig gevoel geven. Maar dat geroer in mijn endeldarm, meh.Heb er dan ook een anale fissuur aan over gehouden.
Coolcat, intertoys, sissy-boy... gaat lekker.quote:
Ik woon in een winkelstraat die zowat leeg staatquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Coolcat, intertoys, sissy-boy... gaat lekker.
Aangenaam zitten is overrated!quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Zelfs als het heel lekker was is aangenaam kunnen zitten en bewegen me meer waard.
Tja. Las net een artikel wat wel gelijk had. Winkelen is gewoon veranderd en ketens gana niet met de tijd mee. Praktisch en snel winkelen doen mensen wel online. In een winkel moet je echt iets extra's bieden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon in een winkelstraat die zowat leeg staatHet is echt heel erg, beetje mislukt plan tijdens de vernieuwing zo'n 20 jaar geleden.
Uhu uhuquote:
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Zelfs als het heel lekker was is aangenaam kunnen zitten en bewegen me meer waard.
En je moet parkeren, het kost meer tijd. Als je iets MOET kopen, zoals een cadeautje, is online veel makkelijker. Mensen moeten voor de lol de tijd nemen om te gaan winkelen en te snuffelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja. Las net een artikel wat wel gelijk had. Winkelen is gewoon veranderd en ketens gana niet met de tijd mee. Praktisch en snel winkelen doen mensen wel online. In een winkel moet je echt iets extra's bieden.
Neem een intertoys. Leuk, volle schappen. Maar alle artikelen zijn goedkoper online te krijgen. Waarom zou ik naar de intertoys gaan? Wat voegt t toe voor mij? Zaken kunnen uitproberen, acties, etc.
Wat.quote:Ze vallen met bos Jens voor denk dat binnenin 2a 3 jaar geen winkels meer zijn ..bin ons zevenaar en omligenden plaatsen. Zijn de helft van de winkels al leeg ...e dit zal zich doorzetten ..komt door verkeerde inzichten in concepten
Ik denk dat de Intertoys voor mensen met kinderen wat meer toegevoegde waarde heeftquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja. Las net een artikel wat wel gelijk had. Winkelen is gewoon veranderd en ketens gana niet met de tijd mee. Praktisch en snel winkelen doen mensen wel online. In een winkel moet je echt iets extra's bieden.
Neem een intertoys. Leuk, volle schappen. Maar alle artikelen zijn goedkoper online te krijgen. Waarom zou ik naar de intertoys gaan? Wat voegt t toe voor mij? Zaken kunnen uitproberen, acties, etc.
Soort Mediamarkt voor speelgoed. In de winkel testen en alsnog online kopenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat de Intertoys voor mensen met kinderen wat meer toegevoegde waarde heeft![]()
Als kinderen daar speelgoed zouden kunnen uitproberen dan heeft dat wel meer toegevoegde waarde. Alleen kunnen veel Nederlanders dat dan weer niet aan en worden de kinderen daar gedumpt om gratis te kunnen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |