quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Fijne nacht allen.![]()
Welterusten!quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Fijne nacht allen.![]()
Gillend huilwijf dat welquote:Op vrijdag 12 april 2019 01:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
maria
https://twitter.com/MoopsSoyYo/status/1116486049767796736
Mooii.quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:15 schreef Recce het volgende:
27 motoren. 2,3 miljoen kg stuwkracht.
[ afbeelding ]
wat een lelijke baby'squote:Op vrijdag 12 april 2019 04:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zei hier dat er geen merels meer waren?
Jij slaapt ook kort!quote:Op vrijdag 12 april 2019 04:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Moggel, dat is altijd in het begin bij die beestjes.
Ik heb nog niet geslapen, erger nog. Maar ik hou hoop.quote:
vertel eens iets anders? wat je zo meer of kijk je alleen naar die zooi?quote:Op vrijdag 12 april 2019 04:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kijk wanneer ik vraagte minuten erder was hij nog
Ah... ik kreeg een wegtrekker en dan ben ik ook gewoon ''weg''quote:Op vrijdag 12 april 2019 04:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen, erger nog. Maar ik hou hoop.
wat praat je, woensdag avond was ik volleyball kijken,zaterdag gaa ik voetbalplaatsquote:Op vrijdag 12 april 2019 04:55 schreef FANN het volgende:
[..]
vertel eens iets anders? wat je zo meer of kijk je alleen naar die zooi?
Ga je wel eens naar de buiten?
Dat is wel fijn, als je dat kan, c.q. in je hebt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 04:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik kreeg een wegtrekker en dan ben ik ook gewoon ''weg''![]()
lekker is dat
ah... oké dan is het goedquote:Op vrijdag 12 april 2019 04:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat praat je, woensdag avond was ik volleyball kijken,zaterdag gaa ik voetbalplaats
Je moet wel je rust pakken Broeder.quote:Op vrijdag 12 april 2019 04:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen, erger nog. Maar ik hou hoop.
Hey kerel, ja doe ik straks. Tnx mate.quote:Op vrijdag 12 april 2019 04:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet wel je rust pakken Broeder.
nou soms is het dan wel weer lastig... als je een afspraak hebt, zoals vandaag.... tegen dequote:Op vrijdag 12 april 2019 04:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, als je dat kan, c.q. in je hebt.
Heb ik ook,lig ik de hele nacht wakkerquote:Op vrijdag 12 april 2019 05:00 schreef FANN het volgende:
[..]
nou soms is het dan wel weer lastig... als je een afspraak hebt, zoals vandaag.... tegen de
tijd dat ik weg moet wil ik slapen..... maar jah... dan slaap ik daarna wel weer...
Ik ken dat wel, soms vertel ik wat en dan slaapt mijn vrouw, knikkebollend bij het nieuws.quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:00 schreef FANN het volgende:
[..]
nou soms is het dan wel weer lastig... als je een afspraak hebt, zoals vandaag.... tegen de
tijd dat ik weg moet wil ik slapen..... maar jah... dan slaap ik daarna wel weer...
ja da's wel lastig, maar ja... e zijn hier muggen... ik werd net gestoken vedommequote:Op vrijdag 12 april 2019 05:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb ik ook,lig ik de hele nacht wakker
Hier nog niet gelukkig.Ik heb hier een eekhoorn die me wakker maakt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ja da's wel lastig, maar ja... e zijn hier muggen... ik werd net gestoken vedomme
Hoi Pik,quote:
Alles\goed in je dorpje?quote:
mijn beten heeft geholpen, de productie zegt Hariany kann komen wanneer alle vandaag weer samenkomenquote:
eerst koffiequote:Op vrijdag 12 april 2019 05:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Allles wel hier.De burgemeester wilde een kroeg sluiten en dat is mislukt.quote:
ja... maar ja ik woon aan het water... misschien daarom?quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens. Maar wel erg vroeg al
Goede reden wel ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ja... maar ja ik woon aan het water... misschien daarom?
Muggen leggen die eitjes in water dus wel logisch hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:24 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niet hoor, dat bedenk ik nu pasik weet niet waarom we zo vroeg zijn....
ah.. zie je.... ergens in mijn hoofd wist ik dat....quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Muggen leggen die eitjes in water dus wel logisch hoor.
Maar tis pas april. Wel warm geweest natuurlijk en ook niet echt winter.
ze komen nog wel... believe me.......quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:26 schreef chufi het volgende:
Ik woon boven het water en nog geen mug gezien..
Hey Moquote:
is die famous?quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:26 schreef chufi het volgende:
Ik woon boven het water en nog geen mug gezien..
Nee........... niet mij mij in ieder geval.......quote:
Zal wel weer horror worden met de muggen komende zomer.quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. zie je.... ergens in mijn hoofd wist ik dat....![]()
[..]
ze komen nog wel... believe me.......
Hij ziet er wel bekend uit maar ik ken hem nietquote:
Jaaaaaaaaquote:
Ok heb overal horren, maar dan schijnt niet uit te maken...quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal wel weer horror worden met de muggen komende zomer.
Nicequote:Op vrijdag 12 april 2019 05:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ok heb overal horren, maar dan schijnt niet uit te maken...
ik doe wel sprayen ik heb ZENSECT
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje normale muziek hoor.
Uhm..quote:
Klinkt alsof ze dan beter doodgaanquote:Op vrijdag 12 april 2019 05:30 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:33 schreef Amphorapotje het volgende:
VT1 Max 4e op 0,4 sec. Weltrusten, ik ga weer.![]()
Ja ik ben ook uitgeplastquote:Op vrijdag 12 april 2019 05:33 schreef Amphorapotje het volgende:
VT1 Max 4e op 0,4 sec. Weltrusten, ik ga weer.![]()
jij werd zeker wakker met een boner?quote:
Even een half uurtje niet de kamer in waar je dat spray hahaquote:Op vrijdag 12 april 2019 05:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop het...
[..]
dat wel denk ik... maar ja.......
quote:
Met zijn Pokkemuziekquote:Op vrijdag 12 april 2019 05:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mo komt straks met stampende voeten dit topic binnen.
😂👊quote:
ik gaa wel maar nog momentjesquote:
Elke man wordt wakker met een stijfje.quote:
dan gaan wij toch muziekies draaien?quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
😂👊
Ik vind het ook niks maar hij waardeert alleen zijn eigen muziek.
ODOLquote:Op vrijdag 12 april 2019 05:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Elke man wordt wakker met een stijfje.
vertel eens? misschien leer ik nog ietsquote:Op vrijdag 12 april 2019 05:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is trouwens niet altijd zo.
Je wordt ouder Pappa.quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is trouwens niet altijd zo.
Tsja ehm wat valt daar over te zeggenquote:Op vrijdag 12 april 2019 05:42 schreef FANN het volgende:
[..]
vertel eens? misschien leer ik nog iets![]()
Géén idee........ maar het is nog vroegquote:Op vrijdag 12 april 2019 05:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tsja ehm wat valt daar over te zeggen
Ja, of heel laat..quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee........ maar het is nog vroeg
beste lied van madonnaquote:Op vrijdag 12 april 2019 05:51 schreef FANN het volgende:
Hier was Sean Penn nog getrouwd met Madonna....
dit is weer een hele anderequote:Op vrijdag 12 april 2019 05:56 schreef mario390 het volgende:
If I ran away, I'd never have the strength
To go very far
How would they hear the beating of my heart
Will it grow cold
The secret that I hide, will I grow old
How will they hear
When will they learn
How will they know
nee live to tellquote:
Ik vond van wel .... jij niet?quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vinden/vonden jullie Madonna knap?
Nee eigenlijk niet. Weet ook niet waarom, ze ziet er niet slecht uit, maar niet echt mijn ding of zo.quote:
Ik heb even de platen erbij gepakt,ik heb er 4.quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:54 schreef FANN het volgende:
[..]
is wel mooi ja... ik weet niet of het de mooiste is hoor...
Ik had haar naaktfoto`squote:Op vrijdag 12 april 2019 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vinden/vonden jullie Madonna knap?
Deze vond ik mooierquote:Op vrijdag 12 april 2019 06:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Weet ook niet waarom, ze ziet er niet slecht uit, maar niet echt mijn ding of zo.
welke cds heb je? ik heb ook 5quote:Op vrijdag 12 april 2019 06:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb even de platen erbij gepakt,ik heb er 4.
Zeker.quote:
Je ging ook vrij vlot vanuit na ingreep 3 kwartier als een mallen op die fiets zitten trappen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen spierpijn ... maar verder voel ik me prima.. pleister zit er nog op
als een malle .... maar ok misschien vandaag wat rustiger aan danquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je ging ook vrij vlot vanuit na ingreep 3 kwartier als een mallen op die fiets zitten trappen.
Het was de dag er opquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, dat zeggen ze vanuit het ziekenhuis steeds vaker en is ook zo, maar drie kwartier fietsen vlak na een ingreep is wellicht wat veel van het goede.
Sade.quote:
Morge, moet jij ook koffie.quote:
Zensect!quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook maar eerst wakker worden. Straks fysio en dan kan ik aan het weekend beginnen.quote:
Hier ook maar al zou het pijpenstelen regenen en de bliksem inslaan voor mij schijnt de zon sowieso weer.quote:
Ja dat geloof ik best .. Heb je het UWV al geinformeerd ?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ook maar al zou het pijpenstelen regenen en de bliksem inslaan voor mij schijnt de zon sowieso weer.
Dat moet ik zo nog even doen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best .. Heb je het UWV al geinformeerd ?
Gelukkig wel. Lekker ook met de zonnepanelen. Huidig vermogen 1,8 kW. Ondanks sluierbewolking.quote:
Ja tof voor je. Eindelijk, na talloze sollicitatiegesprekken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ook maar al zou het pijpenstelen regenen en de bliksem inslaan voor mij schijnt de zon sowieso weer.
En goed uitkijken op de stoep en niet stiekem internetten op de zaakquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet ik zo nog even doen.
Dank je.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja tof voor je. Eindelijk, na talloze sollicitatiegesprekken.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En goed uitkijken op de stoep en niet stiekem internetten op de zaak
Andersom ook. Je bent altijd gezellig.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal jullie overdag gaan missen.
Wat ziet ik? Feli met je nieuwe baan, wat fijnquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, gelukkig ben ik de enige niet.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Andersom ook. Je bent altijd gezellig.
Kijk maar zou ik zeggen, bij sommige jobs kan het wel m aar ik zou eerst maar gewoon op het werk concentreren en zorgen dat je wat vastigheid krijgtquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, maandag gaat de wekker weer. Dank je.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat ziet ik? Feli met je nieuwe baan, wat fijn![]()
Dat is mijn bedoeling ook.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk maar zou ik zeggen, bij sommige jobs kan het wel m aar ik zou eerst maar gewoon op het werk concentreren en zorgen dat je wat vastigheid krijgt
Ga ik ook echt doen vandaag.quote:
Dat is mijn bedoeling ook, ik heb dat ook tijdens het sollicitatiegesprek aangegeven. Ze zijn ook op de hoogte dat ik nog fysio nodig heb.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan rijbewijs halen en een klotootje kopen
Hoeveel zou dat schelen aan reistijd ?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is mijn bedoeling ook, ik heb dat ook tijdens het sollicitatiegesprek aangegeven. Ze zijn ook op de hoogte dat ik nog fysio nodig heb.
Zeker de helft. Ik ben nu een uur onderweg en het is maar 20 km van mijn huis af.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat schelen aan reistijd ?
Dat zou in een half uur moeten lukken, maar het hangt er ook een beetje vanaf hoe de wegen zijnquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker de helft. Ik ben nu een uur onderweg en het is maar 20 km van mijn huis af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is in de ochtend druk richting Den Haag en ik moet de andere kant op. De drukte zal dus voor mij geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou in een half uur moeten lukken, maar het hangt er ook een beetje vanaf hoe de wegen zijn
Dat is idd mooi meegenomen, maar eerst je rijbewijs maar eensquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is in de ochtend druk richting Den Haag en ik moet de andere kant op. De drukte zal dus voor mij geen probleem zijn.
Ja dat had ik ook ooit eensquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:22 schreef cafca het volgende:
* cafca prijst zich gelukkig met werk op 10 min. fietsafstand
3 Opa's op de Bankquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor de 40+ SC van 11-04-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 252 Mo_Muffin
02 226 chufi
03 126 Amphorapotje
klik hier voor meer stats
quote:
Verrek!quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Zet er iemand met een Y voorop en je hebt YMCA
Zeker de helft. Ik ben nu een uur onderwegquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat schelen aan reistijd ?
Dank je, het lijkt mij ook een heel leuk bedrijf om voor te werken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:23 schreef cafca het volgende:
Maar fijn dat je weer aan de gang kunt, Eend!
Drink net mn verjongings smoothie opquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Zet er iemand met een Y voorop en je hebt YMCA
Wat ga je ongeveer doen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker de helft. Ik ben nu een uur onderweg
[..]
Dank je, het lijkt mij ook een heel leuk bedrijf om voor te werken.
Ik ga bij een bedrijf werken wat hulpmiddelen maakt voor presentatie doeleinden. Kort samengevat. Liftsystemen voor beamers bijvoorbeeld.quote:
Niet meer naar de voorraadkast lopen om een zak chips tijdens het werk te pakken.quote:
Je arme oudjes knetter stoned voor het raamquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk als ik dat zou doen, ze het heul rap leeg kwamen roven.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Je arme oudjes knetter stoned voor het raam
Mijn moeder vindt het prima, ze ergert zich juist als mede ouderen het over hasjkikkers hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Moeten er niets van hebben. Moeders heeft het nog wel eens over 'die stuffers'
Zo wordt het hier ook vaak genoemd.quote:
Bof je mee hoor. Misschien komt het bij mijn ouders door typetjes als Koos.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt het prima, ze ergert zich juist als mede ouderen het over hasjkikkers hebben.
hot doggiequote:Op vrijdag 12 april 2019 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uitsmijtertje ging er weer in als koek.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
’Rusthuisrukker’ handelde vanuit erectieprobleem.
Zit je rustig in je rusthuis, staat er opeens een rusthuisrukker voor je raam.quote:
Die zullen niet zo snel achter je aan komen rennenquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
’Rusthuisrukker’ handelde vanuit erectieprobleem.
Haha ja, kiekeboequote:Op vrijdag 12 april 2019 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit je rustig in je rusthuis, staat er opeens een rusthuisrukker voor je raam.
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:52 schreef chufi het volgende:
Gaan staan wijzen en schreeuwen dat ie een kleine slappe heeft
[..]
Ken je die ?
Ja ja .. Ja ik zit ff te kijken ..quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Er staan wel een paar bekenden in de lijst.
Ik ben nu bij de L sectie.quote:
Jij bent sneller dan ik.quote:
Nee...quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:12 schreef cafca het volgende:
Je kunt ze alleen niet naar links of naar rechts swipen in die lijst.
Ik het een leeftijd filter in gesteld... DIe nummers bij sommigen is dat de stand van vorig jaar?quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik het een leeftijd filter in gesteld... DIe nummers bij sommigen is dat de stand van vorig jaar?
Stemmen kan vanaf 20 mei.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:28 schreef chufi het volgende:
Je weet wel gelijk van iedereen hoe oud ze zijn
Thanks Shelly dusquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ranking 2018
https://fhm500.nl/vrouwen(...)ZXJfYnkiOiJyYW5rIn0=
Oh zo, ben niet helemaal wakkerquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Shelly Sterk, de nummer 1 van vorig jaar
Ik zag Amanda Balk erbij staanquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:37 schreef cafca het volgende:
wtf doet dat kind Famke Louise in die lijst? En Anouk?
Nou was even in de war met Shelly uit Utoquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel de lijst weten te posten ... ja ja
Ja die grofbek uit zaandamquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zag Amanda Balk erbij staan![]()
Deze is mooi!![]()
[ afbeelding ]
écht MOOI !
Pete Shelley?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik schrok ook al.In UTO hebben ze net een fotoshoot gehad met een andere Shelley.
Mooi haar in ieder geval!quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn favo tot nu toe.
Ze liep hier jaren geleden hoogzwanger met dr zusje door de Appie en schreeuwde de hele winkel bij elkaar zo hard dat ze liep te praten met dr zusquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
oh....ik ken ze niet.... dus ik moet op het fotootje afgaan....
Moet ik mijn haar verven?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben een beetje klaar met blond wel atm
quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
zou ik niet doen, laat hem de pest krijgen!
Had ik het mis dus.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben een beetje klaar met blond wel atm
Alweer?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo gaat straks een foto van zijn haartjes posten als je niet uitkijkt
Het las wel leuk. Of je 50 cent naar zo'n gast had gegooid en nu op haar aan het stampen was.quote:
nee dat was Amanda... maar deze toch niet?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze liep hier jaren geleden hoogzwanger met dr zusje door de Appie en schreeuwde de hele winkel bij elkaar zo hard dat ze liep te praten met dr zus
quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
zou ik niet doen, laat hem de pest krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |