Zensect!quote:Op vrijdag 12 april 2019 05:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ok heb overal horren, maar dan schijnt niet uit te maken...
ik doe wel sprayen ik heb ZENSECT
Ik ook maar eerst wakker worden. Straks fysio en dan kan ik aan het weekend beginnen.quote:
Hier ook maar al zou het pijpenstelen regenen en de bliksem inslaan voor mij schijnt de zon sowieso weer.quote:
Ja dat geloof ik best .. Heb je het UWV al geinformeerd ?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ook maar al zou het pijpenstelen regenen en de bliksem inslaan voor mij schijnt de zon sowieso weer.
Dat moet ik zo nog even doen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best .. Heb je het UWV al geinformeerd ?
Gelukkig wel. Lekker ook met de zonnepanelen. Huidig vermogen 1,8 kW. Ondanks sluierbewolking.quote:
Ja tof voor je. Eindelijk, na talloze sollicitatiegesprekken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ook maar al zou het pijpenstelen regenen en de bliksem inslaan voor mij schijnt de zon sowieso weer.
En goed uitkijken op de stoep en niet stiekem internetten op de zaakquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet ik zo nog even doen.
Dank je.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja tof voor je. Eindelijk, na talloze sollicitatiegesprekken.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En goed uitkijken op de stoep en niet stiekem internetten op de zaak
Andersom ook. Je bent altijd gezellig.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal jullie overdag gaan missen.
Wat ziet ik? Feli met je nieuwe baan, wat fijnquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, gelukkig ben ik de enige niet.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Andersom ook. Je bent altijd gezellig.
Kijk maar zou ik zeggen, bij sommige jobs kan het wel m aar ik zou eerst maar gewoon op het werk concentreren en zorgen dat je wat vastigheid krijgtquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, maandag gaat de wekker weer. Dank je.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat ziet ik? Feli met je nieuwe baan, wat fijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |