Dat is mijn bedoeling ook.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk maar zou ik zeggen, bij sommige jobs kan het wel m aar ik zou eerst maar gewoon op het werk concentreren en zorgen dat je wat vastigheid krijgt
Ga ik ook echt doen vandaag.quote:
Dat is mijn bedoeling ook, ik heb dat ook tijdens het sollicitatiegesprek aangegeven. Ze zijn ook op de hoogte dat ik nog fysio nodig heb.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan rijbewijs halen en een klotootje kopen
Hoeveel zou dat schelen aan reistijd ?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is mijn bedoeling ook, ik heb dat ook tijdens het sollicitatiegesprek aangegeven. Ze zijn ook op de hoogte dat ik nog fysio nodig heb.
Zeker de helft. Ik ben nu een uur onderweg en het is maar 20 km van mijn huis af.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat schelen aan reistijd ?
Dat zou in een half uur moeten lukken, maar het hangt er ook een beetje vanaf hoe de wegen zijnquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker de helft. Ik ben nu een uur onderweg en het is maar 20 km van mijn huis af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is in de ochtend druk richting Den Haag en ik moet de andere kant op. De drukte zal dus voor mij geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou in een half uur moeten lukken, maar het hangt er ook een beetje vanaf hoe de wegen zijn
Dat is idd mooi meegenomen, maar eerst je rijbewijs maar eensquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is in de ochtend druk richting Den Haag en ik moet de andere kant op. De drukte zal dus voor mij geen probleem zijn.
Ja dat had ik ook ooit eensquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:22 schreef cafca het volgende:
* cafca prijst zich gelukkig met werk op 10 min. fietsafstand
3 Opa's op de Bankquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor de 40+ SC van 11-04-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 252 Mo_Muffin
02 226 chufi
03 126 Amphorapotje
klik hier voor meer stats
quote:
Verrek!quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Zet er iemand met een Y voorop en je hebt YMCA
Zeker de helft. Ik ben nu een uur onderwegquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat schelen aan reistijd ?
Dank je, het lijkt mij ook een heel leuk bedrijf om voor te werken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:23 schreef cafca het volgende:
Maar fijn dat je weer aan de gang kunt, Eend!
Drink net mn verjongings smoothie opquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Zet er iemand met een Y voorop en je hebt YMCA
Wat ga je ongeveer doen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker de helft. Ik ben nu een uur onderweg
[..]
Dank je, het lijkt mij ook een heel leuk bedrijf om voor te werken.
Ik ga bij een bedrijf werken wat hulpmiddelen maakt voor presentatie doeleinden. Kort samengevat. Liftsystemen voor beamers bijvoorbeeld.quote:
Niet meer naar de voorraadkast lopen om een zak chips tijdens het werk te pakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |