Ik ook maar eerst wakker worden. Straks fysio en dan kan ik aan het weekend beginnen.quote:
Hier ook maar al zou het pijpenstelen regenen en de bliksem inslaan voor mij schijnt de zon sowieso weer.quote:
Ja dat geloof ik best .. Heb je het UWV al geinformeerd ?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ook maar al zou het pijpenstelen regenen en de bliksem inslaan voor mij schijnt de zon sowieso weer.
Dat moet ik zo nog even doen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best .. Heb je het UWV al geinformeerd ?
Gelukkig wel. Lekker ook met de zonnepanelen. Huidig vermogen 1,8 kW. Ondanks sluierbewolking.quote:
Ja tof voor je. Eindelijk, na talloze sollicitatiegesprekken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ook maar al zou het pijpenstelen regenen en de bliksem inslaan voor mij schijnt de zon sowieso weer.
En goed uitkijken op de stoep en niet stiekem internetten op de zaakquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet ik zo nog even doen.
Dank je.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja tof voor je. Eindelijk, na talloze sollicitatiegesprekken.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En goed uitkijken op de stoep en niet stiekem internetten op de zaak
Andersom ook. Je bent altijd gezellig.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal jullie overdag gaan missen.
Wat ziet ik? Feli met je nieuwe baan, wat fijnquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, gelukkig ben ik de enige niet.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Andersom ook. Je bent altijd gezellig.
Kijk maar zou ik zeggen, bij sommige jobs kan het wel m aar ik zou eerst maar gewoon op het werk concentreren en zorgen dat je wat vastigheid krijgtquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, maandag gaat de wekker weer. Dank je.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat ziet ik? Feli met je nieuwe baan, wat fijn![]()
Dat is mijn bedoeling ook.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk maar zou ik zeggen, bij sommige jobs kan het wel m aar ik zou eerst maar gewoon op het werk concentreren en zorgen dat je wat vastigheid krijgt
Ga ik ook echt doen vandaag.quote:
Dat is mijn bedoeling ook, ik heb dat ook tijdens het sollicitatiegesprek aangegeven. Ze zijn ook op de hoogte dat ik nog fysio nodig heb.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan rijbewijs halen en een klotootje kopen
Hoeveel zou dat schelen aan reistijd ?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is mijn bedoeling ook, ik heb dat ook tijdens het sollicitatiegesprek aangegeven. Ze zijn ook op de hoogte dat ik nog fysio nodig heb.
Zeker de helft. Ik ben nu een uur onderweg en het is maar 20 km van mijn huis af.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat schelen aan reistijd ?
Dat zou in een half uur moeten lukken, maar het hangt er ook een beetje vanaf hoe de wegen zijnquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker de helft. Ik ben nu een uur onderweg en het is maar 20 km van mijn huis af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is in de ochtend druk richting Den Haag en ik moet de andere kant op. De drukte zal dus voor mij geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou in een half uur moeten lukken, maar het hangt er ook een beetje vanaf hoe de wegen zijn
Dat is idd mooi meegenomen, maar eerst je rijbewijs maar eensquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is in de ochtend druk richting Den Haag en ik moet de andere kant op. De drukte zal dus voor mij geen probleem zijn.
Ja dat had ik ook ooit eensquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:22 schreef cafca het volgende:
* cafca prijst zich gelukkig met werk op 10 min. fietsafstand
3 Opa's op de Bankquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor de 40+ SC van 11-04-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 252 Mo_Muffin
02 226 chufi
03 126 Amphorapotje
klik hier voor meer stats
quote:
Verrek!quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Zet er iemand met een Y voorop en je hebt YMCA
Zeker de helft. Ik ben nu een uur onderwegquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat schelen aan reistijd ?
Dank je, het lijkt mij ook een heel leuk bedrijf om voor te werken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:23 schreef cafca het volgende:
Maar fijn dat je weer aan de gang kunt, Eend!
Drink net mn verjongings smoothie opquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Zet er iemand met een Y voorop en je hebt YMCA
Wat ga je ongeveer doen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker de helft. Ik ben nu een uur onderweg
[..]
Dank je, het lijkt mij ook een heel leuk bedrijf om voor te werken.
Ik ga bij een bedrijf werken wat hulpmiddelen maakt voor presentatie doeleinden. Kort samengevat. Liftsystemen voor beamers bijvoorbeeld.quote:
Niet meer naar de voorraadkast lopen om een zak chips tijdens het werk te pakken.quote:
Je arme oudjes knetter stoned voor het raamquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk als ik dat zou doen, ze het heul rap leeg kwamen roven.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Je arme oudjes knetter stoned voor het raam
Mijn moeder vindt het prima, ze ergert zich juist als mede ouderen het over hasjkikkers hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Moeten er niets van hebben. Moeders heeft het nog wel eens over 'die stuffers'
Zo wordt het hier ook vaak genoemd.quote:
Bof je mee hoor. Misschien komt het bij mijn ouders door typetjes als Koos.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt het prima, ze ergert zich juist als mede ouderen het over hasjkikkers hebben.
hot doggiequote:Op vrijdag 12 april 2019 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uitsmijtertje ging er weer in als koek.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
’Rusthuisrukker’ handelde vanuit erectieprobleem.
Zit je rustig in je rusthuis, staat er opeens een rusthuisrukker voor je raam.quote:
Die zullen niet zo snel achter je aan komen rennenquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
’Rusthuisrukker’ handelde vanuit erectieprobleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |