SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoeSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar maart (moemoe))Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Onder deze TT moet ik gepost hebben
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Met wat voor spul?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zal jou eens onder spetteren.![]()
Ow, enne?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:12 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ah, daar ben je, we hadden onlangs wat over je gekletstOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zal een emmer water over je hoofd kletsen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:12 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ah, daar ben je, we hadden onlangs wat over je gekletstSometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Daarbij verrees zich een vraag, we weten dat je in de horeca werkt, maar waar precies dat je om 5 uur het bed uit moet? Ik zei hotel maar devzero denkt wss restaurant.quote:![]()
Ik ga weer even een poging tot slapen ondernemen![]()
Truste dinnetjequote:Op vrijdag 12 april 2019 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga weer even een poging tot slapen ondernemen![]()
Ik werk in een restaurant, maar we leveren ook brood aan 3 hotels hier in de buurt dus er zijn twee mensen die om 5 uur in de ochtend beginnen om alles afgebakken te hebben voor 6:30. Vandaar die ultra vroege diensten soms.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:15 schreef Hdero het volgende:
[..]
Daarbij verrees zich een vraag, we weten dat je in de horeca werkt, maar waar precies dat je om 5 uur het bed uit moet? Ik zei hotel maar devzero denkt wss restaurant.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jij ook alvast voor strakjes dinnetjequote:![]()
Dat is ook zo.quote:
Alleen hebben wij een speciale band
Huh? Een lesbische man?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Alleen hebben wij een speciale band![]()
Ah oke. Klinkt tof. Werk ze.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik werk in een restaurant, maar we leveren ook brood aan 3 hotels hier in de buurt dus er zijn twee mensen die om 5 uur in de ochtend beginnen om alles afgebakken te hebben voor 6:30. Vandaar die ultra vroege diensten soms.![]()
Nee. Ik ben toch ook geen lesbi.quote:
Hij is een man. Maar we delen wel geheimpjes zoals vriendinnetjes doen zeg maar.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ah ok, vandaar.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. Ik ben toch ook geen lesbi.
Hij is een man. Maar we delen wel geheimpjes zoals vriendinnetjes doen zeg maar.![]()
En zo heeft iedereen zijn eigen koosnaampje. Ben er voor jou alleen nog niet uit.quote:
Ik ook niet?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen zijn eigen koosnaampje. Ben er voor jou alleen nog niet uit.![]()
Du hast bereits viele Pünkten bekommen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als ik in slaap val. Hoezo wil je me weg habben?![]()
Ik wil slak nog even inhalen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:29 schreef Hdero het volgende:
[..]
Du hast bereits viele Pünkten bekommen.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Nederland. Ik ken de basis. Gewoon op school gehad. Maar ik vind het geen boeiende taal.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:31 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar waar kom je vandaan dat je geen Duits spreekt?
Ik spreek vloeiend Nederlands en Engels.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Du hast einen Fehler gemacht?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nederland. Ik ken de basis. Gewoon op school gehad. Maar ik vind het geen boeiende taal.
Ik spreek vloeiend Nederlands en Engels.![]()
Maar iedereen in Groningen kent toch Duits?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nederland. Ik ken de basis. Gewoon op school gehad. Maar ik vind het geen boeiende taal.
Ik spreek vloeiend Nederlands en Engels.![]()
Ik kom niet uit Groningen. Hoe kom je daar nou bij? Ik kom uit Brabant.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:33 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar iedereen in Groningen kent toch Duits?Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Dat zei iemand.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Groningen. Hoe kom je daar nou bij? Ik kom uit Brabant.![]()
Niet alles geloven wat ze zeggen. En jij? Waar kom jij vandaan?quote:Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Uit mijn moeder.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat ze zeggen. En jij? Waar kom jij vandaan?![]()
Nog 32 punten en dan ga ik slapen. Dan ben ik slak pas voorbij.quote:Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ik zal morgen de moderatie vragen 20 puntjes van hem af te trekken en aan jou door te geven. Dd beste vrouw Yvonne staat bij mij in het krijt en we zijn close.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nog 32 punten en dan ga ik slapen. Dan ben ik slak pas voorbij.![]()
Graag meteen afhandelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:40 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik zal morgen de moderatie vragen 20 puntjes van hem af te trekken en aan jou door te geven. Dd beste vrouw Yvonne staat bij mij in het krijt en we zijn close.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Maar waarom wil je zonodig de beste man inhalen eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nog 32 punten en dan ga ik slapen. Dan ben ik slak pas voorbij.![]()
Jij stelt allemaal vragen aan mij. Ik beantwoord ze netjes. Maar zodra ik wat aan jou vraag krijg ik een hoop onzin. Why?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:43 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar waarom wil je zonodig de beste man inhalen eigenlijk?Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Excuus, ik dacht, we zitten in ONZ.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij stelt allemaal vragen aan mij. Ik beantwoord ze netjes. Maar zodra ik wat aan jou vraag krijg ik een hoop onzin. Why?![]()
![]()
Ja nogal. Terwijl ik hem gisteren ergens zag huilen omdat hij vond dat ze hem s nachts aan het klieren waren.
Ik probeer een zinnig gesprek aan te gaan maar meneer doet alleen maar raaaaaaaaaarrrrr.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Oke.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:46 schreef Already_in_use het volgende:
Ja nogal. Terwijl ik hem gisteren ergens zag huilen omdat hij vond dat ze hem s nachts aan het klieren waren.
Ik probeer een zinnig gesprek aan te gaan maar meneer doet alleen maar raaaaaaaaaarrrrr.![]()
Dat heb je helemaal juist. Maar je kunt toch best wat weggeven over jezelf.quote:Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Maar waarom ben je niet tevreden met maar een paar puntjes?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:46 schreef Already_in_use het volgende:
Ik probeer een zinnig gesprek aan te gaan maar meneer doet alleen maar raaaaaaaaaarrrrr.![]()
Ik heb begrepen dat jij een bolker van het eerste uur bent?Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Maar ik wil mijn identiteit beschermen. Ik ben privacygevoelig.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal juist. Maar je kunt toch best wat weggeven over jezelf.![]()
![]()
Maybe.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:48 schreef Already_in_use het volgende:
Ik heb begrepen dat jij een bolker van het eerste uur bent?![]()
Die vraag kan ik jou ook stellen toch?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:48 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar waarom ben je niet tevreden met maar een paar puntjes?
Ik speel niet eens voor punten. Het enige dat ik wil is boven slak staan en eindigen. De rest zal me aan mijn achterwerk roesten.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ja je hoeft je naam en bsn niet te geven hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:48 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn identiteit beschermen. Ik ben privacygevoelig.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Heeft die man jou wat onrecht aangedaan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die vraag kan ik jou ook stellen toch?
Ik speel niet eens voor punten. Het enige dat ik wil is boven slak staan en eindigen. De rest zal me aan mijn achterwerk roesten.![]()
Wel mijn rugnummer?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja je hoeft je naam en bsn niet te geven hoor.![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:50 schreef Hdero het volgende:
[..]
Heeft die man jou wat onrecht aangedaan?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu stel je toch weer een vraag.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:50 schreef Hdero het volgende:
[..]
Heeft die man jou wat onrecht aangedaan?
Nee die man heeft mij geen onrecht aangedaan.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Oke, dan is het goed.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nu stel je toch weer een vraag.
Nee die man heeft mij geen onrecht aangedaan.![]()
![]()
Nee gewoon welke provincie kom je vandaan en je leeftijd...?quote:Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ik ben van Zuud Holland en ik ben 39.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee gewoon welke provincie kom je vandaan en je leeftijd...?![]()
Ja echt he. Mij niet gewoon wat puntjes gunnen die egoīst.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ja weet je dat je een aantal posts precies hetzelfde tegen mij zei? Je moeder.quote:Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Maar dat mag je niet terug doen, want dan gaat die huilenquote:Op vrijdag 12 april 2019 01:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja weet je dat je een aantal posts precies hetzelfde tegen mij zei? Je moeder.Uw ADH vitamine Worst
Ja het is er eentje van alleen uitdelen en niet incasseren.quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet terug doen, want dan gaat die huilenSometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Wat moet uitgedeeld worden?quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja het is er eentje van alleen uitdelen en niet incasseren.![]()
Jij mag wel raaaarrr doen en vragen stellen en hier zijn en punten scoren.
Maar wij moeten normaal doen, mogen geen vragen stellen, hier niet zijn eigenlijk en geen puntjes scoren.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ditquote:Op vrijdag 12 april 2019 02:03 schreef Already_in_use het volgende:
Maar wij moeten normaal doen, mogen geen vragen stellen, hier niet zijn eigenlijk en geen puntjes scoren.Uw ADH vitamine Worst
Zo had ik het nog niet gezien maar lijkt me toch wat?quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:03 schreef Already_in_use het volgende:
Maar wij moeten normaal doen, mogen geen vragen stellen, hier niet zijn eigenlijk en geen puntjes scoren.![]()
Deze nacht ook weinig vruchtbaar qua punten voor onze fopduitser
Uw ADH vitamine Worst
Nee is helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:04 schreef Hdero het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet gezien maar lijkt me toch wat?Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Om te laten zien hoe slecht zijn Duits isquote:Op vrijdag 12 april 2019 02:06 schreef Already_in_use het volgende:
Waar gaat het dan wel om volgens jou?Uw ADH vitamine Worst
Ik krijg niks, ik pak ze gewoon.quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:04 schreef Hdero het volgende:
[..]
Krijg je wel je dagelijkse 10 punten vannacht?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zeker.quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik krijg niks, ik pak ze gewoon.![]()
Deze man weet, geen gejank maar gewoon doorpakkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik krijg niks, ik pak ze gewoon.Uw ADH vitamine Worst
Heb ik jou zegen niet voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:06 schreef Hdero het volgende:
[..]
Excuus hoor,jij mag zeggen wat je wilt.
Maar doe je dat niet al?![]()
En ja.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Dus geen probleem toch.quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb ik jou zegen niet voor nodig hoor.
En ja.![]()
![]()
Ah gezelligheid? Nou dan begin maar met het gezellig te maken.quote:Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Maar waarom mag ik geen punten van jou?quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En ja.![]()
jouw*quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En ja.Uw ADH vitamine Worst
Wie zegt dat je geen punten mag van mij?quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:09 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar waarom mag ik geen punten van jou?
Die mag je best hebben hoor.
Maar jij gunt ze mij ook niet.
En nu zijn we gewoon met een principe kwestie bezig. Terwijl ik allang weg had kunnen zijn met mijn punten op zak en jij hier in je ééntje de boel had kunnen runnen als jij niet zo eigenwijs was geweest.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Je bent nogal boos?quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wie zegt dat je geen punten mag van mij?
Die mag je best hebben hoor.
Maar jij gunt ze mij ook niet.
En nu zijn we gewoon met een principe kwestie bezig. Terwijl ik allang weg had kunnen zijn met mijn punten op zak en jij hier in je ééntje de boel had kunnen runnen als jij niet zo eigenwijs was geweest.![]()
Ik ben verdomme al 2 uur met jou bezig en heb 1 punt gescoord.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Hdero plagen, kusjes vragen!quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:15 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ben verdomme al 2 uur met jou bezig en heb 1 punt gescoord.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-04-2019 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. skysherrif / 975 / 2322
2. Cinderelladreamer / 969 / 2321
3. dud0r / 679 / 1693
4. devzero / 613 / 1412
5. eNGine10 / 468 / 1314
6. Hdero / 359 / 836
7. Limoentjuh / 300 / 834
8. aloa / 271 / 875
9. scrupuleus / 269 / 504
10. madam-april / 253 / 1354
11. R-woud93 / 251 / 1268
12. wadslak / 230 / 1110
13. Dr.Mikey / 217 / 493
14. JJH / 216 / 821
15. Already_in_use / 208 / 1133
16. Mickytjuh / 146 / 685
17. Talinka / 130 / 373
18. Mo0nlight / 128 / 620
19. OmgevallenFlat2 / 119 / 689
20. Grrrrrrrr / 115 / 534SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ohquote:Op vrijdag 12 april 2019 02:33 schreef Already_in_use het volgende:
Nee ik ben een woman on a mission.![]()
Ah shit, ik lig weer uit de top 20
Nou kraam je gewoon onzin uit.quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:34 schreef Hdero het volgende:
D
[..]
Dus je moet zwijgen anders ben je raar, een bolker, en helemaal niet gezellig.
Iedereen hier zal zeggen dat ik geen bolker ben en niet voor punten speel. En puur voor de gezelligheid en slap geouwehoer kom.
Sow, hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 12 april 2019 02:34 schreef Hdero het volgende:
D
[..]
Dus je moet zwijgen anders ben je raar, een bolker, en helemaal niet gezellig.
De haas blijft zeggen dat ie weggaat en komt dan weer telkens terug. Begrijp er inmiddels niks meer van.![]()
Ja joh, slapeloosheid en zulks. Ik heb vanmiddag te lang liggen tukken op de bankquote:Op vrijdag 12 april 2019 02:38 schreef Hdero het volgende:
De haas blijft zeggen dat ie weggaat en komt dan weer telkens terug. Begrijp er inmiddels niks meer van.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja joh, slapeloosheid en zulks. Ik heb vanmiddag te lang liggen tukken op de bank![]()
Zeg jongedame, ik stel hier de vragen!quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is dat het antwoord? Een foto?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja maar een beetje uitleg had ik wel op zijn plaats gevonden hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
Ik had gehoopt dat
[..]
Zeg jongedame, ik stel hier de vragen!Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Wil jou please hush?quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zeg jongedame, ik stel hier de vragen!![]()
Tegenwoordig ben ik best burgerlijkquote:
Nou, sinds ik samenwoon ben ik wel een stuk burgerlijker gaan doenquote:
Wie hou je nou voor de gek?quote:Op vrijdag 12 april 2019 03:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, sinds ik samenwoon ben ik wel een stuk burgerlijker gaan doen
Als jullie mij de komende 6 minuten gunnen ben ik weg
Thx, geniet van je punten dudor en co...
Niet helemaal.
[ Bericht 22% gewijzigd door Hdero op 12-04-2019 05:01:40 ]![]()
Zat je er echt op te wachten?quote:Op vrijdag 12 april 2019 06:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Toch flink wat punten kunnen pakkenZonder wrijving geen glans![]()
Beetjequote:Op vrijdag 12 april 2019 06:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat je er echt op te wachten?ga niet voor de top ofzo maar tenminste proberen in top 10 te blijven
![]()
Xxxxx ! Zo goedquote:Op vrijdag 12 april 2019 06:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Xxx is het kenmerk van Amster![]()
zo snelle reactie of mijn internet zo traag. Zodra hij gepost werd meteen jouw reactie eronderquote:![]()
![]()
Ik ben snelquote:Op vrijdag 12 april 2019 06:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
zo snelle reactie of mijn internet zo traag. Zodra hij gepost werd meteen jouw reactie eronder
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2019 06:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ben ik trots op. Ik tover die glimlach op jouw gezicht.wat ben je toch weer aardig
![]()
0quote:Op vrijdag 12 april 2019 06:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hey. Vandaag nog plannen scrup ?
Jii?![]()
Misschien kroegentoch gehouden gister?quote:Op vrijdag 12 april 2019 06:46 schreef Limoentjuh het volgende:
Wat is de rest laat vandaag.
@:eNGine10 @:dud0r @:mickytjuh @:jjh @:already_in_use @:wiebeniknogvergetenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wonen je ouders een beetje in de buurt?quote:Op vrijdag 12 april 2019 06:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Werken zoen daarna langs mijn ouders.
Heyyyyyyyy misdaadverdelgerquote:Op vrijdag 12 april 2019 06:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien kroegentoch gehouden gister?
Kroegentocht onder leiding van @Grrrrrrrr ?![]()
Dan komt er vast nog wel een rijmpje later op de dagquote:Op vrijdag 12 april 2019 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heyyyyyyyy misdaadverdelger
Kroegentocht onder leiding van @:grrrrrrrr ?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: