Nederland. Ik ken de basis. Gewoon op school gehad. Maar ik vind het geen boeiende taal.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:31 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar waar kom je vandaan dat je geen Duits spreekt?
Du hast einen Fehler gemacht?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nederland. Ik ken de basis. Gewoon op school gehad. Maar ik vind het geen boeiende taal.
Ik spreek vloeiend Nederlands en Engels.
Maar iedereen in Groningen kent toch Duits?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nederland. Ik ken de basis. Gewoon op school gehad. Maar ik vind het geen boeiende taal.
Ik spreek vloeiend Nederlands en Engels.
Ik kom niet uit Groningen. Hoe kom je daar nou bij? Ik kom uit Brabant.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:33 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar iedereen in Groningen kent toch Duits?
Dat zei iemand.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Groningen. Hoe kom je daar nou bij? Ik kom uit Brabant.
Niet alles geloven wat ze zeggen. En jij? Waar kom jij vandaan?quote:
Uit mijn moeder.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat ze zeggen. En jij? Waar kom jij vandaan?
Nog 32 punten en dan ga ik slapen. Dan ben ik slak pas voorbij.quote:
Ik zal morgen de moderatie vragen 20 puntjes van hem af te trekken en aan jou door te geven. Dd beste vrouw Yvonne staat bij mij in het krijt en we zijn close.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nog 32 punten en dan ga ik slapen. Dan ben ik slak pas voorbij.
Graag meteen afhandelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:40 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik zal morgen de moderatie vragen 20 puntjes van hem af te trekken en aan jou door te geven. Dd beste vrouw Yvonne staat bij mij in het krijt en we zijn close.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |