Ik krijg niks, ik pak ze gewoon.quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:04 schreef Hdero het volgende:
[..]
Krijg je wel je dagelijkse 10 punten vannacht?
Zeker.quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik krijg niks, ik pak ze gewoon.
Deze man weet, geen gejank maar gewoon doorpakkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik krijg niks, ik pak ze gewoon.
Heb ik jou zegen niet voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:06 schreef Hdero het volgende:
[..]
Excuus hoor,jij mag zeggen wat je wilt.
Maar doe je dat niet al?![]()
Dus geen probleem toch.quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb ik jou zegen niet voor nodig hoor.
En ja.
Ah gezelligheid? Nou dan begin maar met het gezellig te maken.quote:
Maar waarom mag ik geen punten van jou?quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En ja.
jouw*quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En ja.
Wie zegt dat je geen punten mag van mij?quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:09 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar waarom mag ik geen punten van jou?
Je bent nogal boos?quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wie zegt dat je geen punten mag van mij?
Die mag je best hebben hoor.
Maar jij gunt ze mij ook niet.
En nu zijn we gewoon met een principe kwestie bezig. Terwijl ik allang weg had kunnen zijn met mijn punten op zak en jij hier in je ééntje de boel had kunnen runnen als jij niet zo eigenwijs was geweest.
Hdero plagen, kusjes vragen!quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:15 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ben verdomme al 2 uur met jou bezig en heb 1 punt gescoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ohquote:Op vrijdag 12 april 2019 02:33 schreef Already_in_use het volgende:
Nee ik ben een woman on a mission.
Nou kraam je gewoon onzin uit.quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:34 schreef Hdero het volgende:
D
[..]
Dus je moet zwijgen anders ben je raar, een bolker, en helemaal niet gezellig.
Sow, hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 12 april 2019 02:34 schreef Hdero het volgende:
D
[..]
Dus je moet zwijgen anders ben je raar, een bolker, en helemaal niet gezellig.
Ja joh, slapeloosheid en zulks. Ik heb vanmiddag te lang liggen tukken op de bankquote:Op vrijdag 12 april 2019 02:38 schreef Hdero het volgende:
De haas blijft zeggen dat ie weggaat en komt dan weer telkens terug. Begrijp er inmiddels niks meer van.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 02:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja joh, slapeloosheid en zulks. Ik heb vanmiddag te lang liggen tukken op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |