Maar waarom wil je zonodig de beste man inhalen eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nog 32 punten en dan ga ik slapen. Dan ben ik slak pas voorbij.
Jij stelt allemaal vragen aan mij. Ik beantwoord ze netjes. Maar zodra ik wat aan jou vraag krijg ik een hoop onzin. Why?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:43 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar waarom wil je zonodig de beste man inhalen eigenlijk?
Excuus, ik dacht, we zitten in ONZ.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij stelt allemaal vragen aan mij. Ik beantwoord ze netjes. Maar zodra ik wat aan jou vraag krijg ik een hoop onzin. Why?
Oke.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:46 schreef Already_in_use het volgende:
Ja nogal. Terwijl ik hem gisteren ergens zag huilen omdat hij vond dat ze hem s nachts aan het klieren waren.
Ik probeer een zinnig gesprek aan te gaan maar meneer doet alleen maar raaaaaaaaaarrrrr.
Dat heb je helemaal juist. Maar je kunt toch best wat weggeven over jezelf.quote:
Maar waarom ben je niet tevreden met maar een paar puntjes?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:46 schreef Already_in_use het volgende:
Ja nogal. Terwijl ik hem gisteren ergens zag huilen omdat hij vond dat ze hem s nachts aan het klieren waren.
Ik probeer een zinnig gesprek aan te gaan maar meneer doet alleen maar raaaaaaaaaarrrrr.
Maar ik wil mijn identiteit beschermen. Ik ben privacygevoelig.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal juist. Maar je kunt toch best wat weggeven over jezelf.
Maybe.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:48 schreef Already_in_use het volgende:
Ik heb begrepen dat jij een bolker van het eerste uur bent?
Die vraag kan ik jou ook stellen toch?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:48 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar waarom ben je niet tevreden met maar een paar puntjes?
Ja je hoeft je naam en bsn niet te geven hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:48 schreef Hdero het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn identiteit beschermen. Ik ben privacygevoelig.
Heeft die man jou wat onrecht aangedaan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die vraag kan ik jou ook stellen toch?
Ik speel niet eens voor punten. Het enige dat ik wil is boven slak staan en eindigen. De rest zal me aan mijn achterwerk roesten.
Wel mijn rugnummer?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja je hoeft je naam en bsn niet te geven hoor.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:50 schreef Hdero het volgende:
[..]
Heeft die man jou wat onrecht aangedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |