Beetje pure chocola etenquote:Op donderdag 11 april 2019 14:17 schreef Q. het volgende:
Godtyfus wat ben ik moe. En dan moet ik morgen ook nog naar kantoor komen op mn thuiswerkdag. Alsof ik daar energie voor heb.
ja niet perse zoquote:Op donderdag 11 april 2019 14:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Heeft ie knap gedaan
En waarom zou je dat zo willen die make-up
Kloptquote:Op donderdag 11 april 2019 14:24 schreef Allures het volgende:
[..]
ja niet perse zobeetje veel voor naar kantoor
![]()
Maar hij heeft duidelijk skills die ik mis
Nee ik drink zelf geen koffie.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zoek nog een injectienaald met caffeine. Als je die nog hebt liggen...
Mobiel of vaste lijn?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:39 schreef Samzz het volgende:
Ik moet naar t toilet, maar ik heb iemand aan de telefoon die maar door blijft zagen.
Dat is nog snel opgemerkt. Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Hoezo willen we ananas op pizza. Wat is hier misgegaan?!
Ja die zoek ik ook..quote:Op donderdag 11 april 2019 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zoek nog een injectienaald met caffeine. Als je die nog hebt liggen...
wel zin in pizza nuquote:Op donderdag 11 april 2019 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Hoezo willen we ananas op pizza. Wat is hier misgegaan?!
ik heb niet per definitie een afkeer van pizza hawaii, maar liever zonder ananas inderdaadquote:
Vaste lijn, 't is een Duitser. En ik ben nog bezigquote:Op donderdag 11 april 2019 14:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mobiel of vaste lijn?in eerste geval gewoon gaan.
Dit. Sowieso warme ananasquote:
3 zelfsquote:Op donderdag 11 april 2019 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een diepvriespizza liggen. Ik haat jullie.
al het andere kan ik alquote:Op donderdag 11 april 2019 14:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Kloptmaar ik heb dan toch liever andere skills als ik zou mogen kiezen
quote:Op donderdag 11 april 2019 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
En warme wortelsommige dingen zijn niet bedoeld om op te warmen.
Jij kan alles?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:59 schreef Allures het volgende:
[..]
al het andere kan ik al
En ananas op pizza
jij eet geen hutspot?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
En warme wortelsommige dingen zijn niet bedoeld om op te warmen.
quote:
Nu heb ik zo'n schoolplein liedje / spelletje / klapdansding in mijn hoofdquote:
en je doet de split?quote:Op donderdag 11 april 2019 15:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu heb ik zo'n schoolplein liedje / spelletje / klapdansding in mijn hoofd
charlie chaplin ging naar de discoquote:
wij waren duidelijk niet op hetzelfde schoolpleinquote:Op donderdag 11 april 2019 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
charlie chaplin ging naar de disco
leerde de meisjes dansen,
de engelsen en de fransen.
de eerste was de hoe la la,
de tweede was de cha cha cha,
de derde was de maneschijn,
de vierde was de kapitein,
de vijfde was de rok omhoog,
de zesde was de pijl en boog,
de zevende was de slangendans
de achtste was de split!!
Jij bent man en dit was meer voor de meisjesquote:Op donderdag 11 april 2019 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij waren duidelijk niet op hetzelfde schoolplein
Jawel maar is toch wel de matigste "pot" van alle potten. Andyvie is toch 10x beter.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag na juni ook nog wel blijven van mijn baas.
goed puntquote:Op donderdag 11 april 2019 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent man en dit was meer voor de meisjesWij deden wel meer van dat soort klapspelletjes
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
Hutspot haters![]()
Ik ga dat zometeen koken. Met een boomstammetje.
Ehm, zo'n oranje gepaneerd ding van vlees met peterselie op de zijkant. Ik weet het ook niet precies.quote:
lekker. wel wat winters voor het weer van vandaag.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
Hutspot haters![]()
Ik ga dat zometeen koken. Met een boomstammetje.
Ik bevroor bijna op de fiets vanmorgen.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker. wel wat winters voor het weer van vandaag.
ja, vanmorgen was het nog goed koud, maar nu is het best lekkerquote:Op donderdag 11 april 2019 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bevroor bijna op de fiets vanmorgen.
Hier is het anders alsnog best koud.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vanmorgen was het nog goed koud, maar nu is het best lekker
Nog nooit gehad. Ziet er apart uit maar vast lekker.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, zo'n oranje gepaneerd ding van vlees met peterselie op de zijkant. Ik weet het ook niet precies.
ik weet niet waar hier is voor jou.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Hier is het anders alsnog best koud.
Het is net zoiets als met een slavink, het ziet er niet uit maar het smaakt wel prima.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Ziet er apart uit maar vast lekker.
[ afbeelding ]
Zonder jas?quote:Op donderdag 11 april 2019 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet waar hier is voor jou.
hier is het niet super warm, maar zolang je in de zon staat is het best uit te houden zonder jas
Hier staat een wind vanuit Siberië.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het niet super warm, maar zolang je in de zon staat is het best uit te houden zonder jas
beetje uit de wind wel.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zonder jas?
Uit de wind of in een serre ofzo dan?
Hond zie ik morgen weerquote:Op donderdag 11 april 2019 15:34 schreef Allures het volgende:
Er is hier een gemene wind ja
Maar de zon is lekker
Extra lang met de hond gewandeld
weer wordt steeds slechter tochquote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Assange stond niet echt flatteus op de foto.
Het is altijd de schuld van Turkije.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:45 schreef Kopjechino het volgende:
Net vernomen dat de problemen met JSF niet bij ons liggen, maar in Turkije. Ben ik wel blij mee
Bij ons zijn ze heel streng met controleren, in Turkije zijn ze daar (iets) minder streng inquote:Op donderdag 11 april 2019 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van Turkije.
Je was okay.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van Turkije.
Groningenquote:Op donderdag 11 april 2019 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nouja we willen vooral niet dat er ongelukken gebeuren (in dit geval met JSF)quote:Op donderdag 11 april 2019 16:01 schreef MissMSX het volgende:
Nederland wil altijd maar het beste jongetje van de klas zijn
Tis hier altijd een paar graad kouder dan op andere plekkenquote:
Bwahaha, die ken ikquote:Op donderdag 11 april 2019 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
charlie chaplin ging naar de disco
leerde de meisjes dansen,
de engelsen en de fransen.
de eerste was de hoe la la,
de tweede was de cha cha cha,
de derde was de maneschijn,
de vierde was de kapitein,
de vijfde was de rok omhoog,
de zesde was de pijl en boog,
de zevende was de slangendans
de achtste was de split!!
Stoelquote:
Waar?quote:
quote:
Strand? Zee?quote:
Nog niet slechtquote:
Vakantie?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Jezus drie jaar geleden zat ik in het vliegtuig naar Japan
Binnenkort zit je weer in Londonquote:Op donderdag 11 april 2019 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Jezus drie jaar geleden zat ik in het vliegtuig naar Japan
Nice!!quote:
Is een mooie stad, maar na drie keer heb je het wel gezien. Net als Parijs.quote:
Damn, ben jij de vrouwelijke tegenhanger van:quote:Op donderdag 11 april 2019 16:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is een mooie stad, maar na drie keer heb je het wel gezien. Net als Parijs.
Is dat niet met de meeste steden zo?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En Rome.quote:Op donderdag 11 april 2019 16:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dat niet met de meeste steden zo?
Behalve Londen dan.
Ik ben geen Ms. Worldwide neequote:Op donderdag 11 april 2019 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, ben jij de vrouwelijke tegenhanger van:
[ afbeelding ]
Veel steden wel. Maar heb nog heel veel niet gezienquote:Op donderdag 11 april 2019 16:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Behalve Londen dan.
Maandagquote:Op donderdag 11 april 2019 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker![]()
Wanneer begin je weer als loonslaaf?
#zuurquote:Op donderdag 11 april 2019 16:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Berlijn gaat nooit vervelenquote:Op donderdag 11 april 2019 16:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Behalve Londen dan.
Nog nooit geweest. Lijkt me awesome.quote:
Niet mee eens, Barcelona heeft aan de ene kant iets magisch maar het is ook vreselijk bedorven door toeristen.quote:Op donderdag 11 april 2019 16:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Keer of 25 geweest, altijd geweldig en elke keer wat nieuws te zienquote:Op donderdag 11 april 2019 17:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Lijkt me awesome.
Ja sorry.quote:Op donderdag 11 april 2019 17:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet mee eens, Barcelona heeft aan de ene kant iets magisch maar het is ook vreselijk bedorven door toeristen.
Ieder z'n ding, right.quote:Op donderdag 11 april 2019 17:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet mee eens, Barcelona heeft aan de ene kant iets magisch maar het is ook vreselijk bedorven door toeristen.
Ohja Berlijn!quote:
Eén keer geweest, was echt stukken toffer dan ik had verwachtquote:Op donderdag 11 april 2019 17:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee toch? London is netjes, Berlijn is pauper bier drinken in de metro en op straat.quote:Op donderdag 11 april 2019 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén keer geweest, was echt stukken toffer dan ik had verwachtSoort Londen op z'n Duits.
Misschien in de wijken waar jij komt. Ik vond het keurig, netjes, aardige mensen, lekker eten.quote:Op donderdag 11 april 2019 17:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee toch? London is netjes, Berlijn is pauper bier drinken in de metro en op straat.
Ik ben overal geweest, de overwegend saaie gedeeltes zijn wel netjes inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2019 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien in de wijken waar jij komt. Ik vond het keurig, netjes, aardige mensen, lekker eten.
Daar hou ik juist van, saaiquote:Op donderdag 11 april 2019 17:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben overal geweest, de overwegend saaie gedeeltes zijn wel netjes inderdaad
Ik zat aan jam te denken. Voor op brood.quote:Op donderdag 11 april 2019 17:36 schreef Kopjechino het volgende:
Ik moet geen summerjams luisteren, nog te koud
Valse summervibes..
Berlijn staat hoog op mijn nog te bezoeken steden lijst. Eventueel icm de Halve Marathonquote:Op donderdag 11 april 2019 17:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2019 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat aan jam te denken. Voor op brood.
Behalve de marathon, zekerquote:Op donderdag 11 april 2019 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Berlijn staat hoog op mijn nog te bezoeken steden lijst. Eventueel icm de Halve Marathon
snap ik.quote:
Ik ga alleen weekje naar de Ardennen. Maar daarnaast ook niet op vakantie. Dit keer niet om financiële redenenquote:Op donderdag 11 april 2019 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
snap ik.
Dit jaar zal ik waarschijnlijk niet weggaan. Tenzij ik een mooi bedragje in een loterij oid win..
Singlesreis niks voor jouquote:Op donderdag 11 april 2019 17:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga alleen weekje naar de Ardennen. Maar daarnaast ook niet op vakantie. Dit keer niet om financiële redenen
That's what we are: yesterdays jams, today.quote:Op donderdag 11 april 2019 17:36 schreef Kopjechino het volgende:
Ik moet geen summerjams luisteren, nog te koud
Valse summervibes..
Was inderdaad leukquote:Op donderdag 11 april 2019 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo leuk, maar ik ben niet single
Je mag evengoed mee hoor.quote:Op donderdag 11 april 2019 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo leuk, maar ik ben niet single
Ja ook dat, bij mij zaten er ook mensen die een relatie hadden maar niet samen op reis gingen.quote:
En het is ook geen datingreisquote:Op donderdag 11 april 2019 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook dat, bij mij zaten er ook mensen die een relatie hadden maar niet samen op reis gingen.
Nee precies. Dat denken veel mensen. Het is niet onvermijdelijk, wat gebeurt dat gebeurt, maar dat is niet de insteek.quote:Op donderdag 11 april 2019 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En het is ook geen datingreis
Wat?quote:Op donderdag 11 april 2019 17:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrijwillig je haar laten knippen er slecht van slapen en dan instorten, labiel.
Meeste bestemmingen waar ik naartoe wil die kan ik ook alleen doen. Hoewel het met meerdere mensen wel wat gezelliger kan zijnquote:Op donderdag 11 april 2019 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies. Dat denken veel mensen. Het is niet onvermijdelijk, wat gebeurt dat gebeurt, maar dat is niet de insteek.
Huehue.
Is er ooit wat met jou gebeurd op dat gebied?quote:Op donderdag 11 april 2019 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was inderdaad leukKan niet zeggen dat er niks onderling is gebeurd (niet met mij) maar zo'n groepsreis is een stuk leuker als je niet als single tussen allemaal stelletjes loopt.
Ik ben dan met vakantie, geen zin om me af te laten leiden.quote:Op donderdag 11 april 2019 17:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Is er ooit wat met jou gebeurd op dat gebied?
Sowieso lijken groepsreizen me best leukquote:Op donderdag 11 april 2019 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was inderdaad leukKan niet zeggen dat er niks onderling is gebeurd (niet met mij) maar zo'n groepsreis is een stuk leuker als je niet als single tussen allemaal stelletjes loopt.
quote:Op donderdag 11 april 2019 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dan met vakantie, geen zin om me af te laten leiden.
Kan ik haar gerechten volgen op insta?quote:Op donderdag 11 april 2019 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dochter kookt vandaagen na het eten vriendin helpen.
Nee, is andere dochter.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan ik haar gerechten volgen op insta?
Eerste groepsreis was een beetje bejaardentripje, dat was wel jammer. Het was wel gezellig, maar heb veel alleen gedaan en toen we op Schiphol waren geland, was het ook ieder voor zich meteen en ook nooit meer gesproken.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sowieso lijken groepsreizen me best leuk![]()
Al is het maar omdat je dan veel gemakkelijker contact maakt en houdt.
Hoe was het bij koning luie oog?quote:Op donderdag 11 april 2019 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker weertje. Laatste biertje en dan richting vliegveld.
Daarom! Dat lijkt me dus eerlijk best tof!quote:Op donderdag 11 april 2019 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerste groepsreis was een beetje bejaardentripje, dat was wel jammer. Het was wel gezellig, maar heb veel alleen gedaan en toen we op Schiphol waren geland, was het ook ieder voor zich meteen en ook nooit meer gesproken.
Tweede keer was heel leuk en die mensen spreek ik nog steeds.
Daarom ga ik ook bijna nooit op vakantie, ben altijd de enige singlequote:Op donderdag 11 april 2019 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom dan uit die comfortzonequote:Op donderdag 11 april 2019 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom! Dat lijkt me dus eerlijk best tof!
Ja, ik ook, maar dat lijkt me best te kunnen?quote:Op donderdag 11 april 2019 18:06 schreef Californium het volgende:
ik ben ook wel aan het twijfelen over zo'n groepsreis. Ik ga graag alleen op vakantie maar sommige dingen (landen) doe je misschien niet zo makkelijk alleen alleen. Dus dan lijkt het me handig om met zo'n singlesreis te gaan en ook om nieuwe mensen te ontmoeten. Maar aan de andere kant ben ik wel moeilijk met andere mensen en wil ik na zoveel uur op elkaar lip zitten in mijn eigen kamer chillen, zonder anderen, boekje lezen, of lekker alleen met een koptelefoon op buiten nadenken zonder geneuzel aan mijn hoofd...
Ja dat weet ik dus nietquote:Op donderdag 11 april 2019 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar dat lijkt me best te kunnen?
Kan me niet voorstellen dat je constant op elkaars lip moet zitten
Ja is dat zo vreselijk met hem?quote:Op donderdag 11 april 2019 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit niet in n comfortzone, ik heb Ado met wie ik op vakantie ga.
Als de mensen zo vervelend zijn, maak je gewoon maar geen nieuwe kennissenquote:Op donderdag 11 april 2019 18:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nietLijkt me afhankelijk van de reis en van de mensen... Maar ik hoop dat dat kan ja!
Ik ga graag op vakantie met Ado.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja is dat zo vreselijk met hem?kan hij mooi eens het huis schilderen ofzo.
True. Toen we naar Finland waren zaten we ook met een vaste groep (onbekenden). Meeste waren superaardig maar ik irriteerde me zooooooo aan een moeder en haar dochter. Die moeder zat constant te vertellen hoe geweldig haar leven wel niet was en hoe fantastisch haar dochter wel niet was en Harman moest mij constant koest houdenquote:Op donderdag 11 april 2019 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als de mensen zo vervelend zijn, maak je gewoon maar geen nieuwe kennissen![]()
Dan maar niet.
Ik ben ooit op vakantie geweest met een groep kennissen/vrienden en die verwachtten min of meer dat we altijd samen waren, maar dat vond ik echt niks, dus heb ik gezegd en mn eigen ding gedaan en dat ging prima.
Ik vind jouw ex mannetje veel te eigengereid om op groepsreis te gaanquote:Op donderdag 11 april 2019 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
True. Toen we naar Finland waren zaten we ook met een vaste groep (onbekenden). Meeste waren superaardig maar ik irriteerde me zooooooo aan een moeder en haar dochter. Die moeder zat constant te vertellen hoe geweldig haar leven wel niet was en hoe fantastisch haar dochter wel niet was en Harman moest mij constant koest houden
Dit was dan ook niet zozeer een groepsreis, maar we zaten met een groep mensen (10 of 12 ofzo) in een klein hotel in de middle of nowhere.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind jouw ex mannetje veel te eigengereid om op groepsreis te gaan
Je kunt extra dokken voor een eenpersoonskamer. Wordt wel duur dan. En je kunt er ook in je eentje op uit, heb ik de eerste keer dus ook gedaan.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:06 schreef Californium het volgende:
ik ben ook wel aan het twijfelen over zo'n groepsreis. Ik ga graag alleen op vakantie maar sommige dingen (landen) doe je misschien niet zo makkelijk alleen alleen. Dus dan lijkt het me handig om met zo'n singlesreis te gaan en ook om nieuwe mensen te ontmoeten. Maar aan de andere kant ben ik wel moeilijk met andere mensen en wil ik na zoveel uur op elkaar lip zitten in mijn eigen kamer chillen, zonder anderen, boekje lezen, of lekker alleen met een koptelefoon op buiten nadenken zonder geneuzel aan mijn hoofd...
Wtf, anders deel je die kamer met een vreemde?quote:Op donderdag 11 april 2019 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt extra dokken voor een eenpersoonskamer. Wordt wel duur dan. En je kunt er ook in je eentje op uit, heb ik de eerste keer dus ook gedaan.
Mijn kamergenootje en ik zaten 's avonds vaak gewoon zonder wat te zeggen op de kamer. Ik zat te lezen, zij zat in haar reisboekje te schrijven, we hadden wat exotisch vreten gekocht dat we zaten te eten. Even rust voor je 's avonds weer ergens naartoe ging.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar dat lijkt me best te kunnen?
Kan me niet voorstellen dat je constant op elkaars lip moet zitten
Je kunt ook vaak de leeftijden zien van de andere deelnemers voor je boekt, dat je een datum kiest zodat je bij een wat jongere groep komt.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nietLijkt me afhankelijk van de reis en van de mensen... Maar ik hoop dat dat kan ja!
Ik zag het ja. maar heb nu geen baan dus nu geen plannen dus ik ga tegen die tijd wel eens kijken waar ik heen wil en wat ik verdien en wat ik eraan uit wil gevenquote:Op donderdag 11 april 2019 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt extra dokken voor een eenpersoonskamer. Wordt wel duur dan. En je kunt er ook in je eentje op uit, heb ik de eerste keer dus ook gedaan.
Dat kan ik me haast niet voorstellen. Lijkt me echt een nachtmerrie.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Wtf, anders deel je die kamer met een vreemde?
Oh kijk! dat lijkt me wel handig!quote:Op donderdag 11 april 2019 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook vaak de leeftijden zien van de andere deelnemers voor je boekt, dat je een datum kiest zodat je bij een wat jongere groep komt.
Als je dr bent ga je toch fokkin veel verdienenquote:Op donderdag 11 april 2019 18:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zag het ja. maar heb nu geen baan dus nu geen plannen dus ik ga tegen die tijd wel eens kijken waar ik heen wil en wat ik verdien en wat ik eraan uit wil geven![]()
Ja, eerste keer mochten we zelf kiezen en tweede keer ging het gewoon op achternaam. Wel op geslacht ook.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Wtf, anders deel je die kamer met een vreemde?
Als ik #161 lees doen ze dat dus welquote:Op donderdag 11 april 2019 18:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen. Lijkt me echt een nachtmerrie.
Djoser heeft bijvoorbeeld geen singlereizen, maar je kunt wel zien of er veel setjes meegaan.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Oh kijk! dat lijkt me wel handig!
Was een topvakantie, zou het zo weer doen. Maar dan liever zonder die twee kuthoeren.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind jouw ex mannetje veel te eigengereid om op groepsreis te gaan
Lijkt me ongemakkelijk kakkenquote:Op donderdag 11 april 2019 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, eerste keer mochten we zelf kiezen en tweede keer ging het gewoon op achternaam. Wel op geslacht ook.
quote:Op donderdag 11 april 2019 18:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Was een topvakantie, zou het zo weer doen. Maar dan liever zonder die twee kuthoeren.
Ik kak toch niet op vakantie, maakt niet uit met wie ik op de kamer lig.quote:
Goede vriendin van mij heeft ook altijd goede verhalen erover. Heeft haar huidige vriend via 1 leren kennen btwquote:Op donderdag 11 april 2019 18:20 schreef CherryLips het volgende:
Er zullen ook vast negatieve ervaringen zijn
God naar Parijs toen ook, moeder en dochter en de moeder zat haar dochter helemaal op te hemelen.quote:
Dat vind ik met mijn partner al niet zo tof. Zeker niet in dat ene hotel waar ze heel hip geen deur voor het badkamertje hadden. Dus ook niet voor de wc, dat zat nog echt achter een muurtje als je op de ene kant van het bed zat. Zo romantischquote:
Vriend van me had vet mot tijdens zo'n reisquote:Op donderdag 11 april 2019 18:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Goede vriendin van mij heeft ook altijd goede verhalen erover. Heeft haar huidige vriend via 1 leren kennen btw
Ik schijt dan nog liever in een hostel met een plee op de gang.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat vind ik met mijn partner al niet zo tof. Zeker niet in dat ene hotel waar ze heel hip geen deur voor het badkamertje hadden. Dus ook niet voor de wc, dat zat nog echt achter een muurtje als je op de ene kant van het bed zat. Zo romantisch
Ik ben over het algemeen redelijk makkelijk dus dat zal me niet zo snel gebeurenquote:Op donderdag 11 april 2019 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend van me had vet mot tijdens zo'n reis
Hoor dat vaker inderdaad. Ikzelf zou het alsnog niet doen though.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Goede vriendin van mij heeft ook altijd goede verhalen erover. Heeft haar huidige vriend via 1 leren kennen btw
Inderdaad liever een plee op de gang dan ja.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schijt dan nog liever in een hostel met een plee op de gang.
Alleen dat eerste hostel in York, die had geen gordijnen op de douche dus je stond daar gewoon op een rijtje met een stel vreemden. Jezus wat was ik blij met m'n primolut toen.
Zoals ik al zei: ik ga ook liever alleen op vakantie maar voor veel vakanties is dat gewoon niet te doen helaasquote:Op donderdag 11 april 2019 18:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoor dat vaker inderdaad. Ikzelf zou het alsnog niet doen though.
Zoals dan? Of wat voor oorlogsgebieden ga jij heen?quote:Op donderdag 11 april 2019 18:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik ga ook liever alleen op vakantie maar voor veel vakanties is dat gewoon niet te doen helaas
Thailand? India? Zuid-afrika? Niet echt landen waar je als vrouw alleen heen moet gaan...quote:Op donderdag 11 april 2019 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoals dan? Of wat voor oorlogsgebieden ga jij heen?
Ah okay, fair enough. Ja, ligt voor vrouwen wel wat anders. Even vergeten dat die ook bestaanquote:Op donderdag 11 april 2019 18:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Thailand? India? Zuid-afrika? Niet echt landen waar je als vrouw alleen heen moet gaan...
Ik ga juist liever niet alleen op vakantie, dat zou ik echt nooit doen.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik ga ook liever alleen op vakantie maar voor veel vakanties is dat gewoon niet te doen helaas
Dat vind ik jammer. Ik ga niet wachten op iemand die met me mee wil om vakantie te vieren. Ik vind het leuk om met een geliefde te gaan of met een goede vriendin maar ik ben ook graag / gelukkig alleenquote:Op donderdag 11 april 2019 18:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga juist liever niet alleen op vakantie, dat zou ik echt nooit doen.
helemaal aan het andere uiteinde van nederlandquote:Op donderdag 11 april 2019 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis hier altijd een paar graad kouder dan op andere plekken
Waar zit jij?
oha... ja dat scheelt wel een paar gradenquote:Op donderdag 11 april 2019 18:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal aan het andere uiteinde van nederland
User Yasmine zit nu twee maanden in Thailand, die ging dacht ik alleen op reis, mocht je tips willen..quote:Op donderdag 11 april 2019 18:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Thailand? India? Zuid-afrika? Niet echt landen waar je als vrouw alleen heen moet gaan...
Kan ook prima alleen zijn, maar vakantie wil ik niet helemaal alleen doen.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer. Ik ga niet wachten op iemand die met me mee wil om vakantie te vieren. Ik vind het leuk om met een geliefde te gaan of met een goede vriendin maar ik ben ook graag / gelukkig alleen
Oh man! In september weekje naar de zon geweest. In mijn eentje met muziek de hele dag aan het water chillenquote:Op donderdag 11 april 2019 18:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ook prima alleen zijn, maar vakantie wil ik niet helemaal alleen doen.
Niemand om mee te praten, te lachen etc. Nee, niets voor mijquote:Op donderdag 11 april 2019 18:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Oh man! In september weekje naar de zon geweest. In mijn eentje met muziek de hele dag aan het water chillenGeen gezeur aan je hoofd
nu toch gewoon binnen met de verwarming aanquote:Op donderdag 11 april 2019 18:40 schreef Californium het volgende:
[..]
oha... ja dat scheelt wel een paar graden
Boekje erbij, schrift erbij om dingen te schrijvenquote:Op donderdag 11 april 2019 18:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niemand om mee te praten, te lachen etc. Nee, niets voor mij
Dat doe ik thuis al te veelquote:Op donderdag 11 april 2019 18:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Boekje erbij, schrift erbij om dingen te schrijvennadenken over het leven
Heerlijk met niemand praten
Heerlijk
Ik ookquote:
Lang nadenken over het leven en dan tot de conclusie komen dat het echt nergens over gaat.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ookmaar op vakantie heb ik altijd de beste inzichten zonder die 60 uur per week werk en met wat ontspanning
![]()
Als ik mijn discussie klaar heb ga ik ook eens een paar dagen ontspannen
Dit jaquote:Op donderdag 11 april 2019 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lang nadenken over het leven en dan tot de conclusie komen dat het echt nergens over gaat.
Alles, alles vergaat, wat je opbouwt gaat kapot, je lijf, de gebouwen en voertuigen en je kroos. En uiteindelijk de aarde en de zon,
Klopt. Maar dat betekend ook dat mijn leven zelf te kort is om me daar te druk om te maken en dat ik er nu maar beter van kan genieten want het is zo voorbij... enz enzquote:Op donderdag 11 april 2019 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lang nadenken over het leven en dan tot de conclusie komen dat het echt nergens over gaat.
Alles, alles vergaat, wat je opbouwt gaat kapot, je lijf, de gebouwen en voertuigen en je kroos. En uiteindelijk de aarde en de zon,
Tja ik bedoel dus ook dat het maar weinig zin heeft om te lang stil te staan bij “het leven”.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat betekend ook dat mijn leven zelf te kort is om me daar te druk om te maken en dat ik er nu maar beter van kan genieten want het is zo voorbij... enz enz
Ah zo ja!quote:Op donderdag 11 april 2019 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja ik bedoel dus ook dat het maar weinig zin heeft om te lang stil te staan bij “het leven”.
Maar hou zelf ook enorm van metime, vooral na lang in groepsverband te zijn geweest.
Kan ook rustig niet denken en mijn hersens op lage toeren zetten.
Ik wil hier niet de zweefteef uithangen maar dat kun je trainen, zoals je biceps.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah zo ja!Inderdaad! Alleen die hersenen op lage toeren zetten is een uitdaging... Blijft maar doorzagen daar boven behalve als ik boek lees ofzo...
Jezus nee niet m'n kroosquote:Op donderdag 11 april 2019 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Z'n t is al vergaan. RIPquote:
Wil je in zijn broekje komen ofzo?quote:Op donderdag 11 april 2019 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Flauw hoor om iemand te pakken op een kleine fout.
Hey KC.quote:
Ik zei, op die typfout na, iets zinnigs.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Flauw hoor om iemand te pakken op een kleine fout.
Altijd goed.quote:
Succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer juist de vrouwen te laten zien dat ik voor mensen op durf te komen.
Vriendje heeft iets uitgezocht, die wilde afsluiten met een avondje goed tafelen.quote:
Smooth, je probeert met één post in meerdere vrouwenbroekjes te komen. Deze man!quote:Op donderdag 11 april 2019 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Probeer juist de vrouwen te laten zien dat ik voor mensen op durf te komen.
Hoe'st nou?quote:
Is het weer aan?quote:Op donderdag 11 april 2019 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vriendje heeft iets uitgezocht, die wilde afsluiten met een avondje goed tafelen.
Eet smakelijk, geniet ervan!quote:Op donderdag 11 april 2019 19:40 schreef Debsterr het volgende:
Vriendje heeft iets uitgezocht, die wilde afsluiten met een avondje goed tafelen.
quote:
Petjequote:Op donderdag 11 april 2019 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koffiemeneer smeert zijn bolletje wel goed in tegen de zon?
Ik vandaag ook. Net een biertje te lang op het terras gezeten.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Petjemaandag waren we allebei volle bak verbrand
Komt goed. Half 10 pas gereserveerd thoughquote:
Lekker tochquote:Op donderdag 11 april 2019 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vandaag ook. Net een biertje te lang op het terras gezeten.
Wat een drama om niks dan. :Squote:Op donderdag 11 april 2019 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, eigenlijk vrijwel direct al.
Morgen vrij dan hoop ik voor je?quote:Op donderdag 11 april 2019 19:45 schreef Debsterr het volgende:
Komt goed. Half 10 pas gereserveerd though.
Leuk kun je hem weer in elkaar beuken.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, eigenlijk vrijwel direct al.
De Calm app.... 50 euro per jaar méér dan waard voor mijquote:Op donderdag 11 april 2019 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil hier niet de zweefteef uithangen maar dat kun je trainen, zoals je biceps.
Je begint met 1 min, dan 3 min, 10 min. enz.
Probeer een app als Calm of Freedom. Maar wel blijven trainen. Ik doe dit zelf tijdens sporten door concentratie op de ademhaling verder niets.
Veel oefenen en je wordt beloond met gigantische rust in je kop.
Maar weinig uren in een dag dat dat het geval is. Doe mijn best om te minderen wel.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kalmeer het hardste als er geen enkel computer- tv- of telefoonscherm in mijn buurt is.
Per jaar. Omgerekend niet eens 5 euro per maand voor iets wat ik vrijwel dagelijks gebruik en mij heel erg helpt.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:04 schreef Allures het volgende:
Doet die app de boodschappen voor je of zo?!?
50 euro voor een app??
Als je die regelmatig gebruikt is dat toch niet duur?quote:Op donderdag 11 april 2019 20:04 schreef Allures het volgende:
Doet die app de boodschappen voor je of zo?!?
50 euro voor een app??
Ben je verkouden of heb je blaasontsteking? Niet helemaal duidelijk aan de hand van je post.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:05 schreef Fascination het volgende:
KutverkoudheidWaarom was mn lichaam hier niet tegen bestand
Is 6 jurken bij fashion novaquote:Op donderdag 11 april 2019 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je die regelmatig gebruikt is dat toch niet duur?
Jij koopt soms wel 6 jurken in een weekquote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je verkouden of heb je blaasontsteking? Niet helemaal duidelijk aan de hand van je post.
Koop het voor haar en dan kun je het geven tijdens jullie eerste date! Klaar met virtuele geflirt nu hoor!quote:Op donderdag 11 april 2019 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Hier in Engeland wel weer wat dingen gezien die je ook vast leuk gevonden had.
Je zal maar een hoestje hebben daar benedenquote:Op donderdag 11 april 2019 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je verkouden of heb je blaasontsteking? Niet helemaal duidelijk aan de hand van je post.
Ik heb korter haar dan de gemiddelde man die hier mee post nu hequote:Op donderdag 11 april 2019 20:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Koop het voor haar en dan kun je het geven tijdens jullie eerste date! Klaar met virtuele geflirt nu hoor!
Vast geen pics van op Instagram ofwel?quote:Op donderdag 11 april 2019 20:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb korter haar dan de gemiddelde man die hier mee post nu he
Ik kan de komende 18 maanden niet op date
Ze heeft al een man. Ga niet stoken in een goed huwelijkquote:Op donderdag 11 april 2019 20:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Koop het voor haar en dan kun je het geven tijdens jullie eerste date! Klaar met virtuele geflirt nu hoor!
quote:Op donderdag 11 april 2019 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft al een man. Ga niet stoken in een goed huwelijk
Neequote:Op donderdag 11 april 2019 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je geen hondenkruik in de buurt?
Met wie?quote:
De mijne hangen er ook nog.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb mn warme winterjas maar weer gepakt
Had hem al weg!quote:Op donderdag 11 april 2019 20:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb mn warme winterjas maar weer gepakt
Die had ik vanochtend nog nodig. Handschoenen ook. Gevoelstemperatuur -3 graden. Brrrrr.quote:
Ojquote:Op donderdag 11 april 2019 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had ik vanochtend nog nodig. Handschoenen ook. Gevoelstemperatuur -3 graden. Brrrrr.
Ik ben gewoon niet zo'n bikkel als jij.quote:
Toe maar, kom maar naast Tante Lotusss zitten en vertel maarquote:
Niet!!!quote:Op donderdag 11 april 2019 21:06 schreef Elvi het volgende:
Ik heb dit jaar niet eens een winterjas aan gehad![]()
En vandaag was het echt superwarm
Wat is er mis met jou. Het was 8 graden gek.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:06 schreef Elvi het volgende:
Ik heb dit jaar niet eens een winterjas aan gehad![]()
En vandaag was het echt superwarm
Ik heb de airco aan gehad in de autoquote:Op donderdag 11 april 2019 21:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou. Het was 8 graden gek.
Dat dus. Dank u.quote:
Echt niet leuk.quote:
De eerste 15 minuten fietsen niet. De 45 minuten daarna, toen ik was opgewarmd, waren goed te doen.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:15 schreef Samzz het volgende:
Echt niet leuk.
Morgen weer dikke trui aan.
Jij bent hier de mafkees.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb de airco aan gehad in de automn vader stapte in met een winterjas aan
de mafkees
Ja, maar het is te koud. Het moet 20 graden zijn. Minimaal.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eerste 15 minuten fietsen niet. De 45 minuten daarna, toen ik was opgewarmd, waren goed te doen.
Dat ben ik helemaal met je eens. Hoe sneller hoe beter.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:23 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar het is te koud. Het moet 20 graden zijn. Minimaal.
Bij mij welquote:
Weekend is nog niet eens begonnen!quote:Op donderdag 11 april 2019 21:41 schreef Kopjechino het volgende:
Eeeeen daar gaat mijn plan om te zuipen dit weekend
Want? Bier is op?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:41 schreef Kopjechino het volgende:
Eeeeen daar gaat mijn plan om te zuipen dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |