Beetje pure chocola etenquote:Op donderdag 11 april 2019 14:17 schreef Q. het volgende:
Godtyfus wat ben ik moe. En dan moet ik morgen ook nog naar kantoor komen op mn thuiswerkdag. Alsof ik daar energie voor heb.
ja niet perse zoquote:Op donderdag 11 april 2019 14:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Heeft ie knap gedaan
En waarom zou je dat zo willen die make-up
Kloptquote:Op donderdag 11 april 2019 14:24 schreef Allures het volgende:
[..]
ja niet perse zobeetje veel voor naar kantoor
![]()
Maar hij heeft duidelijk skills die ik mis
Nee ik drink zelf geen koffie.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zoek nog een injectienaald met caffeine. Als je die nog hebt liggen...
Mobiel of vaste lijn?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:39 schreef Samzz het volgende:
Ik moet naar t toilet, maar ik heb iemand aan de telefoon die maar door blijft zagen.
Dat is nog snel opgemerkt. Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Hoezo willen we ananas op pizza. Wat is hier misgegaan?!
Ja die zoek ik ook..quote:Op donderdag 11 april 2019 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zoek nog een injectienaald met caffeine. Als je die nog hebt liggen...
wel zin in pizza nuquote:Op donderdag 11 april 2019 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Hoezo willen we ananas op pizza. Wat is hier misgegaan?!
ik heb niet per definitie een afkeer van pizza hawaii, maar liever zonder ananas inderdaadquote:
Vaste lijn, 't is een Duitser. En ik ben nog bezigquote:Op donderdag 11 april 2019 14:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mobiel of vaste lijn?in eerste geval gewoon gaan.
Dit. Sowieso warme ananasquote:
3 zelfsquote:Op donderdag 11 april 2019 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een diepvriespizza liggen. Ik haat jullie.
al het andere kan ik alquote:Op donderdag 11 april 2019 14:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Kloptmaar ik heb dan toch liever andere skills als ik zou mogen kiezen
quote:Op donderdag 11 april 2019 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
En warme wortelsommige dingen zijn niet bedoeld om op te warmen.
Jij kan alles?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:59 schreef Allures het volgende:
[..]
al het andere kan ik al
En ananas op pizza
jij eet geen hutspot?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
En warme wortelsommige dingen zijn niet bedoeld om op te warmen.
quote:
Nu heb ik zo'n schoolplein liedje / spelletje / klapdansding in mijn hoofdquote:
en je doet de split?quote:Op donderdag 11 april 2019 15:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu heb ik zo'n schoolplein liedje / spelletje / klapdansding in mijn hoofd
charlie chaplin ging naar de discoquote:
wij waren duidelijk niet op hetzelfde schoolpleinquote:Op donderdag 11 april 2019 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
charlie chaplin ging naar de disco
leerde de meisjes dansen,
de engelsen en de fransen.
de eerste was de hoe la la,
de tweede was de cha cha cha,
de derde was de maneschijn,
de vierde was de kapitein,
de vijfde was de rok omhoog,
de zesde was de pijl en boog,
de zevende was de slangendans
de achtste was de split!!
Jij bent man en dit was meer voor de meisjesquote:Op donderdag 11 april 2019 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij waren duidelijk niet op hetzelfde schoolplein
Jawel maar is toch wel de matigste "pot" van alle potten. Andyvie is toch 10x beter.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag na juni ook nog wel blijven van mijn baas.
goed puntquote:Op donderdag 11 april 2019 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent man en dit was meer voor de meisjesWij deden wel meer van dat soort klapspelletjes
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
Hutspot haters![]()
Ik ga dat zometeen koken. Met een boomstammetje.
Ehm, zo'n oranje gepaneerd ding van vlees met peterselie op de zijkant. Ik weet het ook niet precies.quote:
lekker. wel wat winters voor het weer van vandaag.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
Hutspot haters![]()
Ik ga dat zometeen koken. Met een boomstammetje.
Ik bevroor bijna op de fiets vanmorgen.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker. wel wat winters voor het weer van vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |