Beetje pure chocola etenquote:Op donderdag 11 april 2019 14:17 schreef Q. het volgende:
Godtyfus wat ben ik moe. En dan moet ik morgen ook nog naar kantoor komen op mn thuiswerkdag. Alsof ik daar energie voor heb.
ja niet perse zoquote:Op donderdag 11 april 2019 14:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Heeft ie knap gedaan
En waarom zou je dat zo willen die make-up
Kloptquote:Op donderdag 11 april 2019 14:24 schreef Allures het volgende:
[..]
ja niet perse zobeetje veel voor naar kantoor
![]()
Maar hij heeft duidelijk skills die ik mis
Nee ik drink zelf geen koffie.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zoek nog een injectienaald met caffeine. Als je die nog hebt liggen...
Mobiel of vaste lijn?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:39 schreef Samzz het volgende:
Ik moet naar t toilet, maar ik heb iemand aan de telefoon die maar door blijft zagen.
Dat is nog snel opgemerkt. Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Hoezo willen we ananas op pizza. Wat is hier misgegaan?!
Ja die zoek ik ook..quote:Op donderdag 11 april 2019 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zoek nog een injectienaald met caffeine. Als je die nog hebt liggen...
wel zin in pizza nuquote:Op donderdag 11 april 2019 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Hoezo willen we ananas op pizza. Wat is hier misgegaan?!
ik heb niet per definitie een afkeer van pizza hawaii, maar liever zonder ananas inderdaadquote:
Vaste lijn, 't is een Duitser. En ik ben nog bezigquote:Op donderdag 11 april 2019 14:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mobiel of vaste lijn?in eerste geval gewoon gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |