Beetje pure chocola etenquote:Op donderdag 11 april 2019 14:17 schreef Q. het volgende:
Godtyfus wat ben ik moe. En dan moet ik morgen ook nog naar kantoor komen op mn thuiswerkdag. Alsof ik daar energie voor heb.
ja niet perse zoquote:Op donderdag 11 april 2019 14:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Heeft ie knap gedaan
En waarom zou je dat zo willen die make-up
Kloptquote:Op donderdag 11 april 2019 14:24 schreef Allures het volgende:
[..]
ja niet perse zobeetje veel voor naar kantoor
![]()
Maar hij heeft duidelijk skills die ik mis
Nee ik drink zelf geen koffie.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zoek nog een injectienaald met caffeine. Als je die nog hebt liggen...
Mobiel of vaste lijn?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:39 schreef Samzz het volgende:
Ik moet naar t toilet, maar ik heb iemand aan de telefoon die maar door blijft zagen.
Dat is nog snel opgemerkt. Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Hoezo willen we ananas op pizza. Wat is hier misgegaan?!
Ja die zoek ik ook..quote:Op donderdag 11 april 2019 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zoek nog een injectienaald met caffeine. Als je die nog hebt liggen...
wel zin in pizza nuquote:Op donderdag 11 april 2019 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Hoezo willen we ananas op pizza. Wat is hier misgegaan?!
ik heb niet per definitie een afkeer van pizza hawaii, maar liever zonder ananas inderdaadquote:
Vaste lijn, 't is een Duitser. En ik ben nog bezigquote:Op donderdag 11 april 2019 14:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mobiel of vaste lijn?in eerste geval gewoon gaan.
Dit. Sowieso warme ananasquote:
3 zelfsquote:Op donderdag 11 april 2019 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een diepvriespizza liggen. Ik haat jullie.
al het andere kan ik alquote:Op donderdag 11 april 2019 14:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Kloptmaar ik heb dan toch liever andere skills als ik zou mogen kiezen
quote:Op donderdag 11 april 2019 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
En warme wortelsommige dingen zijn niet bedoeld om op te warmen.
Jij kan alles?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:59 schreef Allures het volgende:
[..]
al het andere kan ik al
En ananas op pizza
jij eet geen hutspot?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
En warme wortelsommige dingen zijn niet bedoeld om op te warmen.
quote:
Nu heb ik zo'n schoolplein liedje / spelletje / klapdansding in mijn hoofdquote:
en je doet de split?quote:Op donderdag 11 april 2019 15:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu heb ik zo'n schoolplein liedje / spelletje / klapdansding in mijn hoofd
charlie chaplin ging naar de discoquote:
wij waren duidelijk niet op hetzelfde schoolpleinquote:Op donderdag 11 april 2019 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
charlie chaplin ging naar de disco
leerde de meisjes dansen,
de engelsen en de fransen.
de eerste was de hoe la la,
de tweede was de cha cha cha,
de derde was de maneschijn,
de vierde was de kapitein,
de vijfde was de rok omhoog,
de zesde was de pijl en boog,
de zevende was de slangendans
de achtste was de split!!
Jij bent man en dit was meer voor de meisjesquote:Op donderdag 11 april 2019 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij waren duidelijk niet op hetzelfde schoolplein
Jawel maar is toch wel de matigste "pot" van alle potten. Andyvie is toch 10x beter.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag na juni ook nog wel blijven van mijn baas.
goed puntquote:Op donderdag 11 april 2019 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent man en dit was meer voor de meisjesWij deden wel meer van dat soort klapspelletjes
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
Hutspot haters![]()
Ik ga dat zometeen koken. Met een boomstammetje.
Ehm, zo'n oranje gepaneerd ding van vlees met peterselie op de zijkant. Ik weet het ook niet precies.quote:
lekker. wel wat winters voor het weer van vandaag.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
Hutspot haters![]()
Ik ga dat zometeen koken. Met een boomstammetje.
Ik bevroor bijna op de fiets vanmorgen.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker. wel wat winters voor het weer van vandaag.
ja, vanmorgen was het nog goed koud, maar nu is het best lekkerquote:Op donderdag 11 april 2019 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bevroor bijna op de fiets vanmorgen.
Hier is het anders alsnog best koud.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vanmorgen was het nog goed koud, maar nu is het best lekker
Nog nooit gehad. Ziet er apart uit maar vast lekker.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, zo'n oranje gepaneerd ding van vlees met peterselie op de zijkant. Ik weet het ook niet precies.
ik weet niet waar hier is voor jou.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Hier is het anders alsnog best koud.
Het is net zoiets als met een slavink, het ziet er niet uit maar het smaakt wel prima.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Ziet er apart uit maar vast lekker.
[ afbeelding ]
Zonder jas?quote:Op donderdag 11 april 2019 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet waar hier is voor jou.
hier is het niet super warm, maar zolang je in de zon staat is het best uit te houden zonder jas
Hier staat een wind vanuit Siberië.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het niet super warm, maar zolang je in de zon staat is het best uit te houden zonder jas
beetje uit de wind wel.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zonder jas?
Uit de wind of in een serre ofzo dan?
Hond zie ik morgen weerquote:Op donderdag 11 april 2019 15:34 schreef Allures het volgende:
Er is hier een gemene wind ja
Maar de zon is lekker
Extra lang met de hond gewandeld
weer wordt steeds slechter tochquote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Assange stond niet echt flatteus op de foto.
Het is altijd de schuld van Turkije.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:45 schreef Kopjechino het volgende:
Net vernomen dat de problemen met JSF niet bij ons liggen, maar in Turkije. Ben ik wel blij mee
Bij ons zijn ze heel streng met controleren, in Turkije zijn ze daar (iets) minder streng inquote:Op donderdag 11 april 2019 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van Turkije.
Je was okay.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van Turkije.
Groningenquote:Op donderdag 11 april 2019 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nouja we willen vooral niet dat er ongelukken gebeuren (in dit geval met JSF)quote:Op donderdag 11 april 2019 16:01 schreef MissMSX het volgende:
Nederland wil altijd maar het beste jongetje van de klas zijn
Tis hier altijd een paar graad kouder dan op andere plekkenquote:
Bwahaha, die ken ikquote:Op donderdag 11 april 2019 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
charlie chaplin ging naar de disco
leerde de meisjes dansen,
de engelsen en de fransen.
de eerste was de hoe la la,
de tweede was de cha cha cha,
de derde was de maneschijn,
de vierde was de kapitein,
de vijfde was de rok omhoog,
de zesde was de pijl en boog,
de zevende was de slangendans
de achtste was de split!!
Stoelquote:
Waar?quote:
quote:
Strand? Zee?quote:
Nog niet slechtquote:
Vakantie?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Jezus drie jaar geleden zat ik in het vliegtuig naar Japan
Binnenkort zit je weer in Londonquote:Op donderdag 11 april 2019 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Jezus drie jaar geleden zat ik in het vliegtuig naar Japan
Nice!!quote:
Is een mooie stad, maar na drie keer heb je het wel gezien. Net als Parijs.quote:
Damn, ben jij de vrouwelijke tegenhanger van:quote:Op donderdag 11 april 2019 16:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is een mooie stad, maar na drie keer heb je het wel gezien. Net als Parijs.
Is dat niet met de meeste steden zo?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En Rome.quote:Op donderdag 11 april 2019 16:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dat niet met de meeste steden zo?
Behalve Londen dan.
Ik ben geen Ms. Worldwide neequote:Op donderdag 11 april 2019 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, ben jij de vrouwelijke tegenhanger van:
[ afbeelding ]
Veel steden wel. Maar heb nog heel veel niet gezienquote:Op donderdag 11 april 2019 16:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Behalve Londen dan.
Maandagquote:Op donderdag 11 april 2019 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker![]()
Wanneer begin je weer als loonslaaf?
#zuurquote:Op donderdag 11 april 2019 16:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Berlijn gaat nooit vervelenquote:Op donderdag 11 april 2019 16:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Behalve Londen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |