Ja, maar het blijven toch mijn kinderen hè. Dus die date ik niet. Sowieso val ik doorgaans op wat ouder. #daddyissuesquote:
Troost je, ik heb ergens nog een docje die ik met een eveneens single vriendinquote:Op woensdag 10 april 2019 20:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, maar het blijven toch mijn kinderen hè. Dus die date ik niet. Sowieso val ik doorgaans op wat ouder. #daddyissues
Destijd eveneens singlequote:Op woensdag 10 april 2019 20:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Troost je, ik heb ergens nog een docje die ik met een eveneens single vriendin
Dus je bent een single mom?
Zo fout, L'Amour Toujoursquote:
Ey crumpy. Mijn vraag was serieus broeder. Ik zocht nog een paar cheape levi's.quote:
Volgens mij een soort partijen webshop dus je moet net geluk hebben dat ze iets van jouw merk of maat hebben.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ey crumpy. Mijn vraag was serieus broeder. Ik zocht nog een paar cheape levi's.
Die vuile verkrachterrr!quote:Op woensdag 10 april 2019 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Lol, ik zet net voetbal op en Ronaldo scoort
Drink je te weinig?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
Weer hoofdpijn. Waarom heb ik dat toch zo vaak de laatste tijd?
Is het ongeveer begonnen toen je je account hier aan hebt gemaakt?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
Weer hoofdpijn. Waarom heb ik dat toch zo vaak de laatste tijd?
Misschien, moet sowieso binnenkort even afspraak inplannen bij het ziekenhuisquote:
Heb het over water dit keerquote:
Haha nee, is iets van de laatste drie weken ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is het ongeveer begonnen toen je je account hier aan hebt gemaakt?
Nee, is het ook nietquote:
Al ik ken het, bekend probleem, kun je aan doodgaan als je er niks aan doet.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Misschien, moet sowieso binnenkort even afspraak inplannen bij het ziekenhuis
[..]
Heb het over water dit keer
[..]
Haha nee, is iets van de laatste drie weken ofzo.
Daar heb je wel een punt. Al lang geen dick meer ontvangen. Afkickverschijnselenquote:Op woensdag 10 april 2019 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Al ik ken het, bekend probleem, kun je aan doodgaan als je er niks aan doet.
De ziekte heet: needmoredick. Maar je hoeft je kist nog niet te bestellen ik.en Air hebben de oplossing.
Doe nou niet, straks zit je inbox weer helemaal vol met dickpicsquote:Op woensdag 10 april 2019 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Al lang geen dick meer ontvangen. Afkickverschijnselen
Die heb ik zo weer verwijderdquote:Op woensdag 10 april 2019 22:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks zit je inbox weer helemaal vol met dickpics
Spanningshoofdpijn misschien? Goed op je houding letten, regelmatig afwisselen en anders eens massage, fysio of osteopaat proberen?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, is het ook nietBen wel verkouden geweest, maar dat was geen hooikoorts
Gewoon dickpicks terugsturen, ben je er zo van af denk ik zo.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks zit je inbox weer helemaal vol met dickpics
Moet niets!quote:
Doe jij dat altijd?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gewoon dickpicks terugsturen, ben je er zo van af denk ik zo.
Wel hilarisch als ze allemaal voor hetzelfde kutje gaan en elkaars pik terug krijgenquote:Op woensdag 10 april 2019 22:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hello Sir.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet niets!
Eerste helft in pub gekeken; maar Ajax zonder geluid vond ik maar matig. Ze kijken hier liever ManU - Barca.
Is wel een idee ja, misschien wat minder stressen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Spanningshoofdpijn misschien? Goed op je houding letten, regelmatig afwisselen en anders eens massage, fysio of osteopaat proberen?
Heb nog wel een achterdehandje.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kopje's dickexchangequote:Op woensdag 10 april 2019 22:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel hilarisch als ze allemaal voor hetzelfde kutje gaan en elkaars pik terug krijgen
Je mag wel een mentalpic nemen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is wel een idee ja, misschien wat minder stressen.
[..]
Heb nog wel een achterdehandje.
Dick kwartet.quote:
Een kromme ruilen tegen een pasfoto van dop.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dick kwartet.
'heb jij van de rechtshangende de...?'
Is dat een eerlijke ruil?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Een kromme ruilen tegen een pasfoto van dop.
Klinkt vuigquote:
Nemen hoeft niet, je schetst 'm al dagelijksquote:
Doe mij maar hartenjagenquote:Op woensdag 10 april 2019 22:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dick kwartet.
'heb jij van de rechtshangende de...?'
Lelijker dan een lul kan bijna niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dunno, ik heb dop z'n kop nog nooit gezien.
nooit gezegd dat ie fier rechtop staat als een trotse vuurtoren in een wilde zee van natte ontstuimigheid.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt vuig
[..]
Nemen hoeft niet, je schetst 'm al dagelijks
[..]
Doe mij maar hartenjagen
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nooit gezegd dat ie fier rechtop staat als een trotse vuurtoren in een wilde zee van natte ontstuimigheid.
Ik ben dan wrl hetero maar ik vind een penis nu niet schokkend lelijk oid. Gewoon een uitsteeksel met nut.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lelijker dan een lul kan bijna niet.
Nou, vind het niet mooi. Een ding met rimpelhuid eromheen in niet erecte stand, met nut inderdaad, dat wel. Maar om het nou mooi te noemen? Nee.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:33 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben dan wrl hetero maar ik vind een penis nu niet schokkend lelijk oid. Gewoon een uitsteeksel met nut.
Dat dan weer net niet nee, maar dank voor deze prachtige zinquote:Op woensdag 10 april 2019 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nooit gezegd dat ie fier rechtop staat als een trotse vuurtoren in een wilde zee van natte ontstuimigheid.
Wordt lesbisch dan!quote:Op woensdag 10 april 2019 22:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lelijker dan een lul kan bijna niet.
Kutten met uitstekende binnenste schaamlippenquote:Op woensdag 10 april 2019 22:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, vind het niet mooi. Een ding met rimpelhuid eromheen in niet erecte stand, met nut inderdaad, dat wel. Maar om het nou mooi te noemen? Nee.
Ja nou en?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Kutten met uitstekende binnenste schaamlippen
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Kutten met uitstekende binnenste schaamlippen
Wel eens dingen gedaan met een vrouw, maar is niet hetzelfde als seks met een man.quote:
Ik heb ook dingen gedaan met een vrouw, zo goed bevallen dat ik dit erin hou.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel eens dingen gedaan met een vrouw, maar is niet hetzelfde als seks met een man.
Maar jij bent een man toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb ook dingen gedaan met een vrouw, zo goed bevallen dat ik dit erin hou.
Leuk dat je een Eric Cantona-UI hebt genomen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel eens dingen gedaan met een vrouw, maar is niet hetzelfde als seks met een man.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:09 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Leuk dat je een Eric Cantona-UI hebt genomen.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Weleens niets met een man geprobeerd?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb ook dingen gedaan met een vrouw, zo goed bevallen dat ik dit erin hou.
Chai, heb je voetbal gekeken?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Weleens niets met een man geprobeerd?
Watquote:Op woensdag 10 april 2019 23:14 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Heb je weleens een oogscheetje gelaten?
Ik ook. Misschien van het weekend weer eens doen. Is weer lang geleden.quote:
Nooit gesnapt waarom dat zou moeten helpen. Pak je met je vingers in die doorns, doet super veel pijn. Is niets leuks an,quote:
Dat is juist de bedoeling, muts. Dan richt de boosheid zich daarop.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nooit gesnapt waarom dat zou moeten helpen. Pak je met je vingers in die doorns, doet super veel pijn. Is niets leuks an,
Neem je pillen befbekjequote:Op woensdag 10 april 2019 23:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling, muts. Dan richt de boosheid zich daarop.
Jeez.
Vanaf nu richt ik mijn boosheid wel op jou, vriendschapsgezicht..quote:Op woensdag 10 april 2019 23:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling, muts. Dan richt de boosheid zich daarop.
Jeez.
Zet em op je hoed, dan is het morgen weer goedquote:Op woensdag 10 april 2019 23:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nooit gesnapt waarom dat zou moeten helpen. Pak je met je vingers in die doorns, doet super veel pijn. Is niets leuks an,
Was het leven maar zo simpel.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zet em op je hoed, dan is het morgen weer goed
Wel een mooie gedachtequote:
Dit ook trouwensquote:
Had dit altijd in mijn stopweek toen ik nog de pil sliktequote:Op woensdag 10 april 2019 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zin in chocola ineens. Zou bijna de stukjes chocola uit m'n pak muesli vissen.
Nooit meer naar bedquote:Op woensdag 10 april 2019 23:55 schreef Californium het volgende:
Slaapproblemen![]()
Moest lachen om de tindernightmares!
Oh jawel. Om 5 uur ofzo val ik wel in slaap.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 00:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Oh jawel. Om 5 uur ofzo val ik wel in slaap.
Maar ik ga het toch weer proberen!
Lolquote:Op woensdag 10 april 2019 22:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is het ongeveer begonnen toen je je account hier aan hebt gemaakt?
Trustequote:Op donderdag 11 april 2019 05:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whoop whoop 4 dagen
Nu naar bedje, want moet er hooguit 1 uur uit
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 april 2019 05:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whoop whoop 4 dagen
Ai dacht dat ik weinig uren slaap zou hebben.quote:Op donderdag 11 april 2019 05:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whoop whoop 4 dagen
Hoi...quote:Op donderdag 11 april 2019 06:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ai dacht dat ik weinig uren slaap zou hebben.
Straks even kijken wie er het meest als een dooie bijloopt dan
Hoe is het?quote:
3e dooie meldt zich? Goedemorgen thoughquote:Op donderdag 11 april 2019 06:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoi...
[ afbeelding ]
[..]
Hoe is het?
Jup. Beetje opstartproblemen in ieder geval.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
3e dooie meldt zich? Goedemorgen though
I knowquote:
Gewoon een keer doen.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:23 schreef Allures het volgende:
[..]
I know
Ik zit weeeer te denken over dan maar mijn haar doneren. Dan ben ik er maar vanaf
Maar meetlint ligt beneden en bed is lekker warm
Ben ik nog mezelf met 30cm minder haar?
Ja staat sowieso op de bucklist maar weet niet of vandaag de dag isquote:
Gewoon doen.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja staat sowieso op de bucklist maar weet niet of vandaag de dag is
En ga wel vandaag naar de kapper dus moet wel iets bedenken wat ik wil
Zou het wel stoer vinden in ieder geval. Maar moet je zelf wetenquote:Op donderdag 11 april 2019 07:23 schreef Allures het volgende:
[..]
I know
Ik zit weeeer te denken over dan maar mijn haar doneren. Dan ben ik er maar vanaf
Maar meetlint ligt beneden en bed is lekker warm
Ben ik nog mezelf met 30cm minder haar?
Ook als ik eindig met een lelijk kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 11 april 2019 07:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou het wel stoer vinden in ieder geval. Maar moet je zelf weten
Ja ook danquote:Op donderdag 11 april 2019 07:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Ook als ik eindig met een lelijk kort pittig kapsel?
Je had je toch ingeschreven voor stamcelquote:Op donderdag 11 april 2019 07:32 schreef Samzz het volgende:
Ik denk ook wel eens over doneren. Maar ik ben er nog niet aan toe.
Ja, stamceldonor ben ik ook. Maar die registratie duurt altijd kaklangquote:Op donderdag 11 april 2019 07:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Je had je toch ingeschreven voor stamcel
Maar jij hebt toch ook iets van 90 cm aan haar? Als er dan 30 cm af gaat, plus het in model knippen dan houd je nog 50 cm over. Is niet niks tochquote:Op donderdag 11 april 2019 07:35 schreef Allures het volgende:
Ik was er vorige zomer aan toe
Dus ik naar de kapper. Zei de kapster 'je houdt echt niks over man! Ik doe het liever niet...'
Dus toen ben ik maar weer naar huis gegaan
Ik ook niet.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:32 schreef Samzz het volgende:
Ik denk ook wel eens over doneren. Maar ik ben er nog niet aan toe.
Vind het sowieso een rare uitspraak voor een kapster.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook iets van 90 cm aan haar? Als er dan 30 cm af gaat, plus het in model knippen dan houd je nog 50 cm over. Is niet niks toch?
nou ik heb geen 90 hoor. Maar 80/85 denk ikquote:Op donderdag 11 april 2019 07:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook iets van 90 cm aan haar? Als er dan 30 cm af gaat, plus het in model knippen dan houd je nog 50 cm over. Is niet niks toch?
Niet doen!quote:Op donderdag 11 april 2019 07:42 schreef Allures het volgende:
[..]
nou ik heb geen 90 hoor. Maar 80/85 denk ik
En ik vind de helft er af wel echt heftig en als de kapper al zo doet dan durf ik ook niet meer hoor
Ja je bent de helft kwijt, maar het is niet dat er dan niks over blijft.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:42 schreef Allures het volgende:
[..]
En ik vind de helft er af wel echt heftig en als de kapper al zo doet dan durf ik ook niet meer hoor
Doe eens gek. Doneer gewoon.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat moet bij jouw lengte gewoon kunnen hoor.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:44 schreef Allures het volgende:
En ik weet niet hoe ik het uit moet typen maar de eerste cm's van je haar liggen tegen je hoofd aan dus daar heb je niks aan
Het mooie deel is het deel dat over je schouders valt
Daar moet wat mij betreft wel wat over blijven
ja alles kan. Kaal zal ik er niet van wordenquote:Op donderdag 11 april 2019 07:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat moet bij jouw lengte gewoon kunnen hoor.
En dan het laatste stukje rood of zwart verven alsof je het in de inkt hebt gedooptquote:Op donderdag 11 april 2019 07:50 schreef gcjoel het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die haar tot hun bips mooi vinden.
Tnx babequote:Op donderdag 11 april 2019 07:50 schreef gcjoel het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die haar tot hun bips mooi vinden.
Het groet 1 cm per maand. Als je 30 cm doneert en nog wat voor in model knippen en je krijgt spijt ja dan groeit het wel weer aan ja. Maar niet in een half jaar of zoquote:Op donderdag 11 april 2019 07:52 schreef TaMieke het volgende:
Ik doe er nog een schepje bovenop.
Ik snap niet dat er mensen zijn die zo'n geode maken van een paar cm van hun haar. Het groeit weer aan. En lang haar is nogsteeds lang haar zonder die 30cm.
Had jaren geleden ook haarquote:Op donderdag 11 april 2019 07:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Had jaren geleden heel lang haar, maar vond het al snel lastig worden, nu gewoon over de schouders, toch wat makkelijker
Het is toch wel meer dan alleen maar haar. Het is ook je hele uitstraling die daarmee anders wordt. Dat is wel flink wennen als er zoveel afgaat.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:52 schreef TaMieke het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die zo'n geode maken van een paar cm van hun haar. Het groeit weer aan. En lang haar is nogsteeds lang haar zonder die 30cm.
Ook nog bovenop. Als ik het een beetje verdeel kan ik mezelf nog net voor de gek houden.quote:
Doe gewoon. Wij zijn er altijd nog voor emotionele support.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:58 schreef Allures het volgende:
Naja ik weet ook oprecht niet of ik het vandaag moet doen want ik heb een kut dag en dan is het misschien niet handig om zoiets te doen want als het dan fout gaat is het echt enorm janken en zo
En als ik morgen toch denk 'ik had het moeten doen' dan kan het volgende keer ook nog ipv zo impulsief omdat ik al de halve nacht lig te piekeren en dan ook maar even hier over ging piekeren
Het was ook helemaal niet het plan voor vandaag
Sowieso beste idee dan.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:58 schreef Allures het volgende:
Naja ik weet ook oprecht niet of ik het vandaag moet doen want ik heb een kut dag en dan is het misschien niet handig om zoiets te doen want als het dan fout gaat is het echt enorm janken en zo
En als ik morgen toch denk 'ik had het moeten doen' dan kan het volgende keer ook nog ipv zo impulsief omdat ik al de halve nacht lig te piekeren en dan ook maar even hier over ging piekeren
Het was ook helemaal niet het plan voor vandaag
Gewoon lekker afscheren.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook nog bovenop. Als ik het een beetje verdeel kan ik mezelf nog net voor de gek houden.
Dit gaat je niet lukken vriendquote:Op donderdag 11 april 2019 07:58 schreef rival het volgende:
[..]
Doe gewoon. Wij zijn er altijd nog voor emotionele support.
Nee ik snap dat het geen 30cm groeit in een half jaarquote:Op donderdag 11 april 2019 07:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Het groet 1 cm per maand. Als je 30 cm doneert en nog wat voor in model knippen en je krijgt spijt ja dan groeit het wel weer aan ja. Maar niet in een half jaar of zo
Als je van lang haar naar kort haar gaat wel ja. Maar van lang haar naar iets minder lang haar, valt het wel mee qua uitstraling.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is toch wel meer dan alleen maar haar. Het is ook je hele uitstraling die daarmee anders wordt. Dat is wel flink wennen als er zoveel afgaat.
Ik heb zelf als er 10cm af is al dat ik het enorm zie. Anderen zien dat niet, maar zelf vind ik het enorm wennen.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee ik snap dat het geen 30cm groeit in een half jaar
Mssn dat dat van mij snel groeit dan ofzo
[..]
Als je van lang haar naar kort haar gaat wel ja. Maar van lang haar naar iets minder lang haar, valt het wel mee qua uitstraling.
Het is niet ineens een kort pittig kapsel.
Maar goed, ben bang dat ik het nooit zal snappen
Ja zal ook niet lang meer duren. Overdrijf wel een beetje nu. Wel jammerquote:
Krijg je de Jaap Stam gezichtsuitdrukking er automatisch bij?quote:
Tijdje geleden een leuk filmpje gezien die man zei. "Uw haarlijn ligt in een scheiding, ze willen niet langer bij elkaar zijn" vond dat zo grappigquote:Op donderdag 11 april 2019 08:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zal ook niet lang meer duren. Overdrijf wel een beetje nu. Wel jammer
Ik bén een paardenmeisje.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja ik vind het altijd zo'n paardenmeisjes uitstraling
Alleen als je moedwillig door een Italiaan in tweeën wordt gesplitst op het veldquote:Op donderdag 11 april 2019 08:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Krijg je de Jaap Stam gezichtsuitdrukking er automatisch bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch mooi lang haar. Ik zag laatst foto's van net over de schouder bij mezelf en ik dacht, bah wat kort.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Euhmquote:Op woensdag 10 april 2019 23:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had dit altijd in mijn stopweek toen ik nog de pil slikte
Jezus.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:52 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2019 08:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tijdje geleden een leuk filmpje gezien die man zei. "Uw haarlijn ligt in een scheiding, ze willen niet langer bij elkaar zijn" vond dat zo grappig
Wel gelachenquote:Op donderdag 11 april 2019 08:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Alleen als je moedwillig door een Italiaan in tweeën wordt gesplitst op het veld
Misschien was het wel een knappe kerelquote:Op donderdag 11 april 2019 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die had ook lang haar toch? Ziet er ook niet uit
Of hij had zo'n kromme neus en puntkin, zo zie ik m voor mequote:Op donderdag 11 april 2019 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien was het wel een knappe kerel
Zou jij Jesus pijpen bij een wederopstanding?quote:Op donderdag 11 april 2019 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, jij?quote:Op donderdag 11 april 2019 08:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou jij Jesus pijpen bij een wederopstanding?
Die Tommie Christiaan die Jezus speelde in The Passion was wel lekker jaquote:Op donderdag 11 april 2019 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke staat van ontbinding zijn lichaam is.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou jij Jesus pijpen bij een wederopstanding?
En of hij een haakneus en puntkin heeft.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke staat van ontbinding zijn lichaam is.
Door de jaren heen merk ik wel dat mijn haar en de kwaliteit er van veranderd is. Dus ik moet er toch een beetje van uit gaan dat wanneer ik er nu of later zo een stuk afhaal, de kans groot is dat ik het nooit meer zo lang krijg.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee ik snap dat het geen 30cm groeit in een half jaar
Mssn dat dat van mij snel groeit dan ofzo
[..]
Als je van lang haar naar kort haar gaat wel ja. Maar van lang haar naar iets minder lang haar, valt het wel mee qua uitstraling.
Het is niet ineens een kort pittig kapsel.
Maar goed, ben bang dat ik het nooit zal snappen
Dat is ook een beetje een ding met afknippen... En ik vind langer haar ook jonger staan of zo.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Door de jaren heen merk ik wel dat mijn haar en de kwaliteit er van veranderd is. Dus ik moet er toch een beetje van uit gaan dat wanneer ik er nu of later zo een stuk afhaal, de kans groot is dat ik het nooit meer zo lang krijg.
En die lengte komt nu eenmaal minder voor dan korter, dus dan is het toch wat minder speciaal ofzo.
Daarentegen vind ik mannen vaak jonger ogen net na een knipbeurt.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje een ding met afknippen... En ik vind langer haar ook jonger staan of zo.
Van achter lyceum, van voor museumquote:Op donderdag 11 april 2019 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje een ding met afknippen... En ik vind langer haar ook jonger staan of zo.
Al zo vaak deze fout begaanquote:Op donderdag 11 april 2019 09:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van achter lyceum, van voor museum
Eens.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Daarentegen vind ik mannen vaak jonger ogen net na een knipbeurt.
quote:Op donderdag 11 april 2019 09:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van achter lyceum, van voor museum
Die uitspraak is op jou nog niet van toepassing Sammy. Ik heb het ook vaak bij hardlopend vrouwen en meegolvende billenquote:
Ik werd 26 geschat laatstquote:Op donderdag 11 april 2019 09:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Die uitspraak is op jou nog niet van toepassing Sammy. Ik heb het ook vaak bij hardlopend vrouwen en meegolvende billen/
Ik ken ook iemand die nu al 4 jaar 26 wordt elk jaar. Ook bijzonder.quote:
Vindt ze dat zelf of wordt ze die leeftijd steeds geschatquote:Op donderdag 11 april 2019 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die nu al 4 jaar 26 wordt elk jaar. Ook bijzonder.
Ik zou haar geen dag ouder dan 26 schatten. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vindt ze dat zelf of wordt ze die leeftijd steeds geschat. Nogal een verschilletje.
Collega werd vorige week 57 terwijl hij er zelf van overtuigd was dat hij 56 werdquote:Op donderdag 11 april 2019 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed hoor. Op het werk complimentjes gehad over mijn jurk (is hele simpele zwarte, maar ik draag normaal altijd broeken dus dan valt zoiets opquote:
Dat zijn vaak de leukste.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goed hoor. Op het werk complimentjes gehad over mijn jurk (is hele simpele zwarte, maar ik draag normaal altijd broeken dus dan valt zoiets op)
Doe gewoon. Moet je je voorstellen. Helemaal lam zuipen zonder iemand nodig te hebben je haar vast te houden wanneer het mis gaat. Win-Win.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:44 schreef Allures het volgende:
Nou ik ben er nog steeds mee bezig
Heb er elastieken in op 35 cm maar dan valt het net over mijn schouder...![]()
Fucking gierige ho's ook dat ze meteen alles moeten hebben ook he
Wat lief dat hij je 16 schat Alluresquote:Op donderdag 11 april 2019 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Doe gewoon. Moet je je voorstellen. Helemaal lam zuipen zonder iemand nodig te hebben je haar vast te houden wanneer het mis gaat. Win-Win.
Hij is toch hartstikke lief.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat lief dat hij je 16 schat Allures
nee ik doe het nietquote:Op donderdag 11 april 2019 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Doe gewoon. Moet je je voorstellen. Helemaal lam zuipen zonder iemand nodig te hebben je haar vast te houden wanneer het mis gaat. Win-Win.
Jeejquote:Op donderdag 11 april 2019 09:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goed hoor. Op het werk complimentjes gehad over mijn jurk (is hele simpele zwarte, maar ik draag normaal altijd broeken dus dan valt zoiets op)
quote:Op donderdag 11 april 2019 09:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, nu we het niet meer dagelijks te horen krijgen ja
Moet nogsteeds mijn paspoort erbij pakken als ik een fles wijn wil scorenquote:Op donderdag 11 april 2019 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Straks denken jullie nog dat ik niet super meer ben.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, nu we het niet meer dagelijks te horen krijgen ja
En dan het back peddelen als ze beseffen wat ze zojuist gezegd hebbenquote:Op donderdag 11 april 2019 10:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Toen ik 26 werd viel een collega achterover van verbazing 'Zo jong nog?!'
Aan de andere kant horen we de slechte shizzle ook niet (meer?)quote:Op donderdag 11 april 2019 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Straks denken jullie nog dat ik niet super meer ben.
Heb je weleens iets slechts over mij gehoord dan?quote:Op donderdag 11 april 2019 10:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aan de andere kant horen we de slechte shizzle ook niet (meer?)maar het kan geen kwaad om je wat meer te profileren, je positieve bijdrages worden gewaardeerd
You're a ginger toch? No soulquote:Op donderdag 11 april 2019 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je weleens iets slechts over mij gehoord dan?
Broekie.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet nogsteeds mijn paspoort erbij pakken als ik een fles wijn wil scoren
Bij soul wil ik op z'n minst een kek dansje erbij hoor!quote:Op donderdag 11 april 2019 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je mij serenades hoort zingen onder je slaapkamerraam
Jaquote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 10:03 schreef Chia het volgende:
[..]
arme jijquote:Op donderdag 11 april 2019 10:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe is het met de collega?quote:Op donderdag 11 april 2019 10:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de leuke zeldzame momentjesquote:Op donderdag 11 april 2019 09:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jeejaltijd leuk een complimentje
Baardenquote:Op donderdag 11 april 2019 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Kom weer bij de hipster klant vandaan.
De mannen hadden nu allemaal een geruite broek aan en zonder sokken in gympen. Een baard en bretels.
Vrouwen leren broek of rokje.
Jezus man, dan kan ik ze na 2 keer dragen weggooien. Nou hebben die hipsters natuurlijk allemaal 25+ paar schoenen dus daar snap ik het dan wel weer van.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Kom weer bij de hipster klant vandaan.
De mannen hadden nu allemaal een geruite broek aan en zonder sokken in gympen. Een baard en bretels.
Vrouwen leren broek of rokje.
Slimme meidquote:Op donderdag 11 april 2019 11:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ff lunchen.
Lees een verhaal in de krant van een vrouw in een Buurtdorp die een highclass-escort bureau begint.
Ze heeft altijd gewerkt als imago-model en was miss global universe.
De rates zijn ¤2800.- per dag.
Op de vraag of ze dit vroeger zelf wel eens deed: nee joh heb toch een relatie.![]()
Of ze zelf ook te boeken is? Nee joh ben toch getrouwd.
Dat gaat vanzelf over na je pubertijd.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Die geruite broeken vond ik echt gay.
De bretels met baard zijn dan wel weer heel stoer.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Die geruite broeken vond ik echt gay.
Jaquote:Op donderdag 11 april 2019 11:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De bretels met baard zijn dan wel weer heel stoer.
Ja toch. Als ik me verveel leg ik er een vlecht in.quote:
Sorry, verveel mequote:Op donderdag 11 april 2019 12:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja toch. Als ik me verveel leg ik er een vlecht in.
Ja, doet me denken aan de serie madmen Stan rizzo.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De bretels met baard zijn dan wel weer heel stoer.
Als dit alles is komt ze er nog goed mee weg.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial(...)5bL2yD3mQOu7III2fASM
Aan de ene kant denk ik, stomme kut, had je maar geen bierfles naar iemand z'n bakkes moeten gooien.
Aan de andere kant: nu is ze publiekelijk aan de schandpaal genageldMet d'r 'ik heb al sorry gezegd enzo'.
Dus snap beide kanten. Maar met een bierflesje gooien en dan denken dat er geen gevolgen zijn, stomme doos.
Beetje artiest kopt dat flesje terug.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:19 schreef rival het volgende:
[..]
Als dit alles is komt ze er nog goed mee weg.
Precies. Met glas gooien, wat bezielt je dan.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:25 schreef Californium het volgende:
Heb er geen medelijden mee eerlijk gezegd.
Harde leerschool dat je acties consequenties hebben. Moet je je maar niet als tokkie gedragen.
Ik zag laatst een tv-aflevering met die ex van haar.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial(...)5bL2yD3mQOu7III2fASM
Aan de ene kant denk ik, stomme kut, had je maar geen bierfles naar iemand z'n bakkes moeten gooien.
Aan de andere kant: nu is ze publiekelijk aan de schandpaal genageldMet d'r 'ik heb al sorry gezegd enzo'.
Dus snap beide kanten. Maar met een bierflesje gooien en dan denken dat er geen gevolgen zijn, stomme doos.
Biergooister is 17.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:43 schreef Allures het volgende:
Naja hoe oud is ze? Pubers kunnen gevolgen niet goed in schatten
"O je bent puber, dan is het wel goed, schatje."quote:Op donderdag 11 april 2019 12:43 schreef Allures het volgende:
Naja hoe oud is ze? Pubers kunnen gevolgen niet goed in schatten
in dat geval: stom van haar maar dan doen kinderen stomme dingen want hun brein kan nog niet snel genoeg vooruit denken en dingen inschattenquote:
Nee maar gewoon straf van je ouders en misschien naar HALT en niet de mening van het hele land over jou als persoon is echt wel genoegquote:Op donderdag 11 april 2019 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"O je bent puber, dan is het wel goed, schatje."
Zo leren ze het natuurlijk nooit en doen ze het op hun 27e nog.
Ah ja, die kunnen niet goed inschatten wat consequenties zijn. Maakt t niet goed, tho.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Of eerst even om legitimatie vragen aan degene die een bierflesje naar je kop gooit. 'O je bent 17, over twee maanden als je 18 bent dan ben je de sjaak.'
Probeer anders iets te doen met je nieuwe haar wat je met het oude niet kon? Beetje mee spelen? Misschien dat het je dan wat gerust stelt! heb je alleen lengte geknipt of ook pony ofzo? Voelt het niet fijn nu het lekker licht is en lekker makkelijk te kammen is? Komt goed schatjequote:Op donderdag 11 april 2019 12:45 schreef Allures het volgende:
Update: haar er af. Ongeveer tot op mijn bhbandje
Spijt![]()
En op dieet dus kan niet eens emo eten
Dat klopt inderdaad wel. Wij hadden dat niet GODDANKquote:Op donderdag 11 april 2019 12:48 schreef Allures het volgende:
[..]
in dat geval: stom van haar maar dan doen kinderen stomme dingen want hun brein kan nog niet snel genoeg vooruit denken en dingen inschatten
Alleen vroeger was er nog geen social media waarop het hele land dan mee kon kijken
laagjes voor die steeds voor mijn ogen hangenquote:Op donderdag 11 april 2019 12:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Probeer anders iets te doen met je nieuwe haar wat je met het oude niet kon? Beetje mee spelen? Misschien dat het je dan wat gerust stelt! heb je alleen lengte geknipt of ook pony ofzo? Voelt het niet fijn nu het lekker licht is en lekker makkelijk te kammen is? Komt goed schatje
Het groeit wel aan inderdaad maar het went ook wel snel denk ik. En ik denk dat jij vooral jezelf raar eruit vind zien na zo lang hetzelfde in de spiegel te zien en dat de buitenwereld dat helemaal niet heeftquote:Op donderdag 11 april 2019 12:55 schreef Allures het volgende:
[..]
laagjes voor die steeds voor mijn ogen hangen
Ik haal juist steeds mijn hand er door (doe ik sowieso vaak) en dan houdt het zo snel op
Naja het groeit wel weer aan
Hopelijk een beetje snel
Beter ga ik maar wat aan mijn hoofd doen, dan kijkt niemand naar mijn haar
Jankwijfquote:Op donderdag 11 april 2019 12:51 schreef Allures het volgende:
Godver ik ging achter over leunen en wilde mijn haar weg trekken voor ik er op zat en dat hoefde niet en nu ben ik sip
Ik mis mijn haar
Ik ga het uit de prullenbak vissen en terug plakken. Haartje voor haartje
Heb redelijk geslapenquote:Op donderdag 11 april 2019 06:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ai dacht dat ik weinig uren slaap zou hebben.
Straks even kijken wie er het meest als een dooie bijloopt dan
Mijn nieuwe matras is ook mijn nieuwe liefdequote:Op donderdag 11 april 2019 13:12 schreef Lotusss het volgende:
Mijn nieuwe matras is mijn nieuwe liefde
Heb zooooooveel beter geslapen
Een nieuw matras is echtquote:Op donderdag 11 april 2019 13:12 schreef Lotusss het volgende:
Mijn nieuwe matras is mijn nieuwe liefde
Heb zooooooveel beter geslapen
Heb ik ook. Draait wat makkelijker. Ik heb tegenwoordig de neiging om naar het andere matras te kruipen in m'n slaap dus misschien moet ik ze weer eens omwisselen.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een nieuw matras is echt
Gelukkig heb ik een tweepersoons met twee losse 1 persoonsmatrassen, als het matras waar ik nu op slaap niet meer lekker ligt wissel ik gewoon even om
Ja precies. Ik slaap echt altijd aan dezelfde kant, en de enige die 1 keer op dat andere matras heeft gelegen is een vriendin van mij. Dus dat matras is echt nog helemaal nieuwquote:Op donderdag 11 april 2019 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook. Draait wat makkelijker. Ik heb tegenwoordig de neiging om naar het andere matras te kruipen in m'n slaap dus misschien moet ik ze weer eens omwisselen.
Toppersquote:Op donderdag 11 april 2019 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon in het midden liggen. Oh wacht dat kan niet bij twee losse matrassen
Daarom ben ik nu van 2 losse naar 1 groot matras gegaan. Heerlijk!quote:Op donderdag 11 april 2019 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon dekmatras overheen leggen.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 11 april 2019 13:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom ben ik nu van 2 losse naar 1 groot matras gegaan. Heerlijk!
Juist wel... Heb je z'n gootjequote:Op donderdag 11 april 2019 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
Extra lang werken vanavondquote:Op donderdag 11 april 2019 14:00 schreef CherryLips het volgende:
jezus ik loop steeds twee uur achter met m'n planning
Ik vind haar niet lelijk maar die wenkbrauwen en neusringquote:
is een dude! Drag Queenquote:Op donderdag 11 april 2019 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk maar die wenkbrauwen en neusring. Voor de rest niet mijn type
Heeft ie knap gedaanquote:Op donderdag 11 april 2019 14:05 schreef Allures het volgende:
[..]
is een dude! Drag Queen
Waarom is dit een mooiere vrouw dan ik!?
Ik kan dat niet met make up en zo hoor...
Zin om een stapel make up te kopen nu
Waar ik dan niet mee om kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |