Ja, maar het blijven toch mijn kinderen hè. Dus die date ik niet. Sowieso val ik doorgaans op wat ouder. #daddyissuesquote:
Troost je, ik heb ergens nog een docje die ik met een eveneens single vriendinquote:Op woensdag 10 april 2019 20:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, maar het blijven toch mijn kinderen hè. Dus die date ik niet. Sowieso val ik doorgaans op wat ouder. #daddyissues
Destijd eveneens singlequote:Op woensdag 10 april 2019 20:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Troost je, ik heb ergens nog een docje die ik met een eveneens single vriendin
Dus je bent een single mom?
Zo fout, L'Amour Toujoursquote:
Ey crumpy. Mijn vraag was serieus broeder. Ik zocht nog een paar cheape levi's.quote:
Volgens mij een soort partijen webshop dus je moet net geluk hebben dat ze iets van jouw merk of maat hebben.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ey crumpy. Mijn vraag was serieus broeder. Ik zocht nog een paar cheape levi's.
Die vuile verkrachterrr!quote:Op woensdag 10 april 2019 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Lol, ik zet net voetbal op en Ronaldo scoort
Drink je te weinig?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
Weer hoofdpijn. Waarom heb ik dat toch zo vaak de laatste tijd?
Is het ongeveer begonnen toen je je account hier aan hebt gemaakt?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
Weer hoofdpijn. Waarom heb ik dat toch zo vaak de laatste tijd?
Misschien, moet sowieso binnenkort even afspraak inplannen bij het ziekenhuisquote:
Heb het over water dit keerquote:
Haha nee, is iets van de laatste drie weken ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is het ongeveer begonnen toen je je account hier aan hebt gemaakt?
Nee, is het ook nietquote:
Al ik ken het, bekend probleem, kun je aan doodgaan als je er niks aan doet.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Misschien, moet sowieso binnenkort even afspraak inplannen bij het ziekenhuis
[..]
Heb het over water dit keer
[..]
Haha nee, is iets van de laatste drie weken ofzo.
Daar heb je wel een punt. Al lang geen dick meer ontvangen. Afkickverschijnselenquote:Op woensdag 10 april 2019 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Al ik ken het, bekend probleem, kun je aan doodgaan als je er niks aan doet.
De ziekte heet: needmoredick. Maar je hoeft je kist nog niet te bestellen ik.en Air hebben de oplossing.
Doe nou niet, straks zit je inbox weer helemaal vol met dickpicsquote:Op woensdag 10 april 2019 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Al lang geen dick meer ontvangen. Afkickverschijnselen
Die heb ik zo weer verwijderdquote:Op woensdag 10 april 2019 22:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks zit je inbox weer helemaal vol met dickpics
Spanningshoofdpijn misschien? Goed op je houding letten, regelmatig afwisselen en anders eens massage, fysio of osteopaat proberen?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, is het ook nietBen wel verkouden geweest, maar dat was geen hooikoorts
Gewoon dickpicks terugsturen, ben je er zo van af denk ik zo.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks zit je inbox weer helemaal vol met dickpics
Moet niets!quote:
Doe jij dat altijd?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gewoon dickpicks terugsturen, ben je er zo van af denk ik zo.
Wel hilarisch als ze allemaal voor hetzelfde kutje gaan en elkaars pik terug krijgenquote:Op woensdag 10 april 2019 22:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hello Sir.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet niets!
Eerste helft in pub gekeken; maar Ajax zonder geluid vond ik maar matig. Ze kijken hier liever ManU - Barca.
Is wel een idee ja, misschien wat minder stressen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Spanningshoofdpijn misschien? Goed op je houding letten, regelmatig afwisselen en anders eens massage, fysio of osteopaat proberen?
Heb nog wel een achterdehandje.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kopje's dickexchangequote:Op woensdag 10 april 2019 22:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel hilarisch als ze allemaal voor hetzelfde kutje gaan en elkaars pik terug krijgen
Je mag wel een mentalpic nemen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is wel een idee ja, misschien wat minder stressen.
[..]
Heb nog wel een achterdehandje.
Dick kwartet.quote:
Een kromme ruilen tegen een pasfoto van dop.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dick kwartet.
'heb jij van de rechtshangende de...?'
Is dat een eerlijke ruil?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Een kromme ruilen tegen een pasfoto van dop.
Klinkt vuigquote:
Nemen hoeft niet, je schetst 'm al dagelijksquote:
Doe mij maar hartenjagenquote:Op woensdag 10 april 2019 22:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dick kwartet.
'heb jij van de rechtshangende de...?'
Lelijker dan een lul kan bijna niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dunno, ik heb dop z'n kop nog nooit gezien.
nooit gezegd dat ie fier rechtop staat als een trotse vuurtoren in een wilde zee van natte ontstuimigheid.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt vuig
[..]
Nemen hoeft niet, je schetst 'm al dagelijks
[..]
Doe mij maar hartenjagen
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nooit gezegd dat ie fier rechtop staat als een trotse vuurtoren in een wilde zee van natte ontstuimigheid.
Ik ben dan wrl hetero maar ik vind een penis nu niet schokkend lelijk oid. Gewoon een uitsteeksel met nut.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lelijker dan een lul kan bijna niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |