Waarom niet op het dak plaatsenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens, maar ik zou het ook vervelend vinden als zo'n ding op 3 meter afstand de hele dag zit te brommen.
Hele dag in de airco zitten, 's avonds de sauna in, heerlijk man.quote:
De hele dag in 40 decibel zittenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:34 schreef F1gamer het volgende:
Je kan toch ook onderzoek om het gezoem zoveel mogelijk te reduceren
quote:
Zit je ook in een appartement? VVE?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:33 schreef Snowsquall het volgende:
Leuke case, ik wil volgend jaar ook een airco.
gewoon warmte nukenquote:
Idemquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:35 schreef Snowsquall het volgende:
Mijn mobiele airco maakt ook geluid. Boeje! Ik heb liever wat geluid in de kamer dan die klote hitte!
ja, huur ja.....en op het Zuiden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Zit je ook in een appartement? VVE?
Bedankt voor de mentionquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Ik ben blij dat de zomer is opgerot.
Voor nog meer leuke feitjes kun je mij of @:caland altijd een DM sturen.
Dan beslist de verhuurder of je airco mag.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:37 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ja, huur ja.....en op het Zuiden.
Nog niks gemist.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt voor de mention
Te laat ingeschakeld.
Die ga ik niks vragen maar ik wil er wel 1 die buiten niet veel herrie maakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan beslist de verhuurder of je airco mag.
Ja? Voor mensen die aan de andere kant van het gebouw wonen, met ook nog een binnentuin ertussen?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die airco kan toch wel kut zijn hoor. Snap de frustratie.
Helaas. Je zou het dus niet eens door hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens, maar ik zou het ook vervelend vinden als zo'n ding op 3 meter afstand de hele dag zit te brommen.
Bij mij zit de woningbouw in de VVE en die regelt zulke dingen met de VVEquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:39 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Die ga ik niks vragen maar ik wil er wel 1 die buiten niet veel herrie maakt natuurlijk.
Ik op het Noorden, heerlijkquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:37 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ja, huur ja.....en op het Zuiden.
Valt dus idd reuze meequote:Op dinsdag 3 september 2019 22:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Helaas. Je zou het dus niet eens door hebben.
Tijd voor een vrachtwagenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:21 schreef Zipportal het volgende:
@:jancees
@:lenny_leonard
@:powerloungen
@:wereldgozer
Maar als wat jij zegt ook niet waar is is het dus wel waar?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Dus wat er op het internet staat was niet 100% de waarheid?!
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Wel veel bejaarden in die flat. Tijd dat een investeerder zo'n object koopt en er 4 studenten in zet op 50m2
Acht Bulgaren.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Wel veel bejaarden in die flat. Tijd dat een investeerder zo'n object koopt en er 4 studenten in zet op 50m2
12 Illegalequote:
60 we are here krakersquote:
wordt er tenminste iets uitgewoond daarquote:
geyel man, een dominatrix van 70 jaar zonder tandenquote:
Quick maffsquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:50 schreef Oscar. het volgende:
5 airco's van 40 decibel maken 200 decibel
En 40-45 dan?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:50 schreef Oscar. het volgende:
5 airco's van 40 decibel maken 200 decibel
zo zag ie er niet uitquote:
dat is dan 90 decibelquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:53 schreef monkyyy het volgende:
één airco in de slaapkamer, één airco in de woonkamer, één airco in kantoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]Ik wist het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |