Bedankt voor de mentionquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Ik ben blij dat de zomer is opgerot.
Voor nog meer leuke feitjes kun je mij of @:caland altijd een DM sturen.
Dan beslist de verhuurder of je airco mag.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:37 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ja, huur ja.....en op het Zuiden.
Nog niks gemist.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt voor de mention
Te laat ingeschakeld.
Die ga ik niks vragen maar ik wil er wel 1 die buiten niet veel herrie maakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan beslist de verhuurder of je airco mag.
Ja? Voor mensen die aan de andere kant van het gebouw wonen, met ook nog een binnentuin ertussen?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die airco kan toch wel kut zijn hoor. Snap de frustratie.
Helaas. Je zou het dus niet eens door hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens, maar ik zou het ook vervelend vinden als zo'n ding op 3 meter afstand de hele dag zit te brommen.
Bij mij zit de woningbouw in de VVE en die regelt zulke dingen met de VVEquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:39 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Die ga ik niks vragen maar ik wil er wel 1 die buiten niet veel herrie maakt natuurlijk.
Ik op het Noorden, heerlijkquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:37 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ja, huur ja.....en op het Zuiden.
Valt dus idd reuze meequote:Op dinsdag 3 september 2019 22:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Helaas. Je zou het dus niet eens door hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |