SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 09-04-2019 14:14:01 ]SOONY
yooka laylee was echt zaadquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bijna een half jaar na de release en er is nog veel te doen in AC Odyssey voor mij![]()
Gelukkig ben ik telkens verder gegaan in plaats van in één ruk uitspelen.
[..]
Ze komen denk ik wel terug door de vraag naar die games.
Yooka Laylee, Spyro en Crash waren de aanzet voor andere platformen dan van Nintendo.
Biomutant kan misschien wel worden.
Ratchet & Clank doet het eigenlijk al jaren goed en volgens een gerucht komt dat ook weer terug.
Super Mario Odyssey op de Switch is natuurlijk ook een goede game.
Knack![]()
Hopelijk snel meer van dat soort games. Naast de rest natuurlijk
maar jij spoort niet, die conclusie was al getrokken toch?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
RDR2
Speel het nog wekelijks een aantal uur.
Oefquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar jij spoort niet, die conclusie was al getrokken toch?
Moet je klappen Jimbo?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:
He, positivisme is nog nooit iemand aan dood gegaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]Heuj gast, ik hou van feyenoord, maar pretenderen dat ze nog kampioen worden dit jaar (zie sig)... dan klopt er echt iets niet aan je bovenkamen
Maar, dit is letterlijk niet haalbaar meerquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
He, positivisme is nog nooit iemand aan dood gegaan.
Officieel heb je gelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar, dit is letterlijk niet haalbaar meer
Sowieso ben je niet goed in je bovenkamer als je voor Feyenoord bentquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]Heuj gast, ik hou van feyenoord, maar pretenderen dat ze nog kampioen worden dit jaar (zie sig)... dan klopt er echt iets niet aan je bovenkamen
Stiekem Tombraider.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben inmiddels getrouwd.
Wat voor spellen moet een cisgender straight male spelen die getrouwd is?
Doe eens liefquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Sowieso ben je niet goed in je bovenkamer als je voor Feyenoord bent
Gefeliciteerd pik, sekiro spelen dan maar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Streef fighter e.d.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Dochter van 9 hier. 10 jaar getrouwd. Mijn tip: begin met je kind zo vroeg mogelijk met gamenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Streef fighter e.d.
Als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat je binnenkort ook aan een kind zit en dat elke 5 min. Gamen dan heilig is!
Dit! Als mijn dochter (2 jaar) hier is spelen we elke dag een half uurtje mauw. Ze bedoeld Mario. Gezellig knus samen met zo'n wiiu tablet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Dochter van 9 hier. 10 jaar getrouwd. Mijn tip: begin met je kind zo vroeg mogelijk met gamen
Persona 5. Waifu’squote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Echt niet. Kawakami is best girl.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
overigens is Takemi best p5 waifu
daarna makoto
Hier is het red dead redemption 2. Want paardjesquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dit! Als mijn dochter (2 jaar) hier is spelen we elke dag een half uurtje mauw. Ze bedoeld Mario. Gezellig knus samen met zo'n wiiu tablet.
Imagine Babyz.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Zaterdag de reveal van de Star Wars SP-game van Respawn (Titanfall).twitter:EAStarWars twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 17:00:00Don't stand out. #StarWarsJediFallenOrder https://t.co/dQ8bg4bqyf reageer retweet
Laat het goed zijnquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:19 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]Zaterdag de reveal van de Star Wars SP van Respawn (Titanfall).twitter:EAStarWars twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 17:00:00Don't stand out. #StarWarsJediFallenOrder https://t.co/dQ8bg4bqyf reageer retweet
Inderdaad, deze franchise heeft al genoeg deuken opgelopen.quote:
BF2 is na veel gehannes uiteindelijk wel een goede game geworden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:35 schreef DKUp het volgende:
De laatste film was ook fantastisch inderdaad en Battlefront 2 ook
Een goede game of een redelijke game?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:41 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
BF2 is na veel gehannes uiteindelijk wel een goede game geworden.
Maar ja.... de ellende die er aan vooraf ging heeft de reputatie geen goed gedaan.
Ik vind hem ronduit goed.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een goede game of een redelijke game?
Alles van DICE valt me enorm tegen afgelopen jaren.
Ik wil gewoon een fucking Jedi Knight 3 of iets dergelijks.
Inderdaad mattie.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een goede game of een redelijke game?
Alles van DICE valt me enorm tegen afgelopen jaren.
Ik wil gewoon een fucking Jedi Knight 3 of iets dergelijks.
Wat een gamesquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad mattie.
FUCKING JEDI MOTHERF KNIGHT.
Maar zal wel weer niet. Sinds JK: JA zijn er geen fatsoenlijke games meer uitgekomen.
Wut?quote:
quote:In Tales, the character is voiced by none other than Troy Baker, famed video game voice artist known for his work in The Last of Us, Batman: Arkham Knight, Infamous: Second Son, and more. However, in spite of our assumptions, it seems that Baker won't be playing Rhys in Borderlands 3, as the actor confirmed the news at a convention Q&A in Melbourne, Australia over the weekend.
quote:"I'm sorry to break it to y'all, [but] that isn't me", said Baker, in response to a fan's question about his potential involvement as Rhys in Borderlands 3, explaining that there were early conversations with Gearbox about returning to the role before the actor discovered that the studio apparently went with someone else when he saw Rhys make an appearance in the trailer.
“If Gearbox decides that they’ll let me do it, that’ll be awesome,” said Baker. “I have no idea. There was a possibility that I was gonna be in it, then I saw that epic, epic trailer, and everyone’s like ‘oh my god, there’s Rhys!’ And I went, ‘well, there we go.'”
BL3 was altijd al een budgetaankoop.quote:
Ik ben van de diamond lootchest editie naar de Yi-long editie gegaan door dit nieuws.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BL3 was altijd al een budgetaankoop.
In before lootboxes en/of micro transactions.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:19 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]Zaterdag de reveal van de Star Wars SP-game van Respawn (Titanfall).twitter:EAStarWars twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 17:00:00Don't stand out. #StarWarsJediFallenOrder https://t.co/dQ8bg4bqyf reageer retweet
Ik lees een soort van The Force Unleashed-achtige game maar dan beter met een groter budget.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
In before lootboxes en/of micro transactions.
Deze guy speelt elke dag Apex dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:59 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja als CL wedstrijd afgelopen is PSN= Bonsie91 ben level 100
Heb ik jou op PSN dan?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Deze guy speelt elke dag Apex dus dat zit wel goed.
Die games waren echt onmogelijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:56 schreef KennyPowers het volgende:
Bij die eerste had ik ergens gesaved met 1 HP en 10 vijanden om me heen of zoiets.![]()
onmogelijk om uit te komen
de cover doet me iig denken aan de jedi knight boxartquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik lees een soort van The Force Unleashed-achtige game maar dan beter met een grotere budget.
Tales of the borderlands niet gespeeld?quote:
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hebben we wel eens Rainbow Six Siege gespeeld met wat gasten van hier.
Nee de middelbare scholen zijn weer begonnenquote:
De dark souls games, Bloodborne en Nioh, zijn goed zoals ze zijn, gewoon afblijven. Ik zou eerder zeggen dat alle andere games heel wat moeilijker mogen zijn. Die klagers moeten maar beter worden of een nieuwe hobby zoeken.quote:
Toch mooi hoe mensen anderen geen plezier gunnen. Alle andere games moeilijker? Waarom? Ik heb echt geen idee wat het boeit als een game ook een 'easy' heeft of is. Zelf kies ik toch voor hetgeen boven 'normal', ik heb geen last ervan dat anderen lager spelen.quote:Op woensdag 10 april 2019 06:54 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
De dark souls games, Bloodborne en Nioh, zijn goed zoals ze zijn, gewoon afblijven. Ik zou eerder zeggen dat alle andere games heel wat moeilijker mogen zijn. Die klagers moeten maar beter worden of een nieuwe hobby zoeken.
quote:Op woensdag 10 april 2019 07:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch mooi hoe mensen anderen geen plezier gunnen. Alle andere games moeilijker? Waarom? Ik heb echt geen idee wat het boeit als een game ook een 'easy' heeft of is. Zelf kies ik toch voor hetgeen boven 'normal', ik heb geen last ervan dat anderen lager spelen.
Als de Dark Souls games makkelijk zouden zijn, zouden ze nooit zo beroemd en populair zijn geworden.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch mooi hoe mensen anderen geen plezier gunnen. Alle andere games moeilijker? Waarom? Ik heb echt geen idee wat het boeit als een game ook een 'easy' heeft of is. Zelf kies ik toch voor hetgeen boven 'normal', ik heb geen last ervan dat anderen lager spelen.
Zie gequote, meneer heeft het over "alle andere" gamesquote:Op woensdag 10 april 2019 08:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als de Dark Souls games makkelijk zouden zijn, zouden ze nooit zo beroemd en populair zijn geworden.
Nioh heeft geen easy mode, pas op hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 08:08 schreef Pheno het volgende:
Oh , fuck, al sinds november. Ik heb lekker opgelet!
Het uitspelen van een soulsborne game staat voor doorzettingsvermogen en heeft nog enige vorm van 'betekenis' i.t.t. 90% van alle andere meuk van tegenwoordig. Als je dat aspect weg neemt, dan haal je iets weg dat een compleet genre definieert. Ik als fan van dat genre heb daar last van.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
En al die mensen die last hebben van de moeilijkheidsgraad. Dat minderwaardigheidsgevoel van #teameasy?quote:Op woensdag 10 april 2019 08:34 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het uitspelen van een soulsborne game staat voor doorzettingsvermogen en heeft nog enige vorm van 'betekenis' i.t.t. 90% van alle andere meuk van tegenwoordig. Als je dat aspect weg neemt, dan haal je iets weg dat een compleet genre definieert. Ik als fan van dat genre heb daar last van.
Als ik een film kijk, en ik heb last van de slechte acteerprestaties van Sandra Bullock dan trek ik de conclusie dat het niet mijn type film is.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En al die mensen die last hebben van de moeilijkheidsgraad. Dat minderwaardigheidsgevoel van #teameasy?
Zit hier nou een verkapte Sandra Bullock diss in?quote:Op woensdag 10 april 2019 08:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Als ik een film kijk, en ik heb last van de slechte acteerprestaties van Sandra Bullock dan trek ik de conclusie dat het niet mijn type film is.
Dan ga ik niet roepen, misschien moeten we voor de mensen die niet zo goed tegen Sandra Bullock kunnen een tweede, exact dezelfde film opnemen maar dan met Sissy Spacek in de hoofdrol omdat dat wat lekkerder weg kijkt.
In birdbox vond ik haar laatst wel een beetje tegen vallen jaquote:Op woensdag 10 april 2019 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit hier nou een verkapte Sandra Bullock diss in?
Like I care. Speelde die demo al uit op TGS. No guides availablequote:Op woensdag 10 april 2019 08:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nioh heeft geen easy mode, pas op hoor
Ah, het is een e-penis dingetje. Tja, als je daar gevoelig voor bent... Gewoon de lastigste trofee halen en daarmee braggenquote:Op woensdag 10 april 2019 08:34 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het uitspelen van een soulsborne game staat voor doorzettingsvermogen en heeft nog enige vorm van 'betekenis' i.t.t. 90% van alle andere meuk van tegenwoordig. Als je dat aspect weg neemt, dan haal je iets weg dat een compleet genre definieert. Ik als fan van dat genre heb daar last van.
Deze post heeft mij doen lachen.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:34 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Mobile only?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:19 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]Zaterdag de reveal van de Star Wars SP-game van Respawn (Titanfall).twitter:EAStarWars twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 17:00:00Don't stand out. #StarWarsJediFallenOrder https://t.co/dQ8bg4bqyf reageer retweet
Zou wel een soort van fantastisch zijn. EA heeft bijna iedere franchise verneukt de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mobile only?
Don't you guys have phones?
Dat zal lastig gaan want als de vieze casuals diezelfde platinums kan halen op een easy mode treedt er 'brag-inflatie' op, en het percentage platinum trophies zijn relatief hoog bij de soulsborne games, Dark Souls remastered bijvoorbeeld staat op 7.4%. Dit kan 2 dingen betekenen:quote:Op woensdag 10 april 2019 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het is een e-penis dingetje. Tja, als je daar gevoelig voor bent... Gewoon de lastigste trofee halen en daarmee braggen
quote:Op woensdag 10 april 2019 09:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mobile only?
Don't you guys have phones?
Je kan toch niet ontkennen dat veel games tegenwoordig te gemakkelijk zijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil wel eens meekijken hoe het je afgaat, dus als je het ooit gaat spelen het wel livestreamen.quote:Like I care. Speelde die demo al uit op TGS. No guides available
En dat moet onze hoofdredacteur zijnquote:Op woensdag 10 april 2019 08:08 schreef Pheno het volgende:
Oh , fuck, al sinds november. Ik heb lekker opgelet!
ik heb de DLC van Bloodborne uitgespeeld zonder te summonenquote:Op woensdag 10 april 2019 08:37 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Als iemand nu tegen me zegt, ik heb de DLC van Bloodborne uitgespeeld zonder te summonen dan zegt dat wat over die persoon, namelijk dat zijn penis minstens 18cm lang is. Hoe moet dat straks met een easy mode?
Maken ze een nieuw trofee: haal het op lastigste moelijkheidsgraad, zonder summonen. Klaar.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:25 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Dat zal lastig gaan want als de vieze casuals diezelfde platinums kan halen op een easy mode treedt er 'brag-inflatie' op, en het percentage platinum trophies zijn relatief hoog bij de soulsborne games, Dark Souls remastered bijvoorbeeld staat op 7.4%. Dit kan 2 dingen betekenen:
1. De gemiddelde toewijding en penislengte van de hardcore darksouls speler zijn bovengemiddeld hoog.
2. De moeilijkheidsgraad van soulsborne games is helemaal niet zo moeilijk, ergo een easy mode is niet nodig.
allebei de opties kan ik mee leven. (punt 1 staat sowieso al vast natuurlijk)
Probeer maar eens een tagje weg te laten halen, dat lukt gewoon nietquote:
Ik heb geen tagje.. Taadaa!quote:Op woensdag 10 april 2019 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer maar eens een tagje weg te laten halen, dat lukt gewoon niet
Dan moet ik voor de plat dus de game nóg een keer op easy mode spelen? Nee dankje, geef mij maar een uitdaging, daar koop ik die hele game voorquote:Op woensdag 10 april 2019 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maken ze een nieuw trofee: haal het op lastigste moelijkheidsgraad, zonder summonen. Klaar.
Gewoon geen trofee voor easy gekquote:Op woensdag 10 april 2019 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan moet ik voor de plat dus de game nóg een keer op easy mode spelen? Nee dankje, geef mij maar een uitdaging, daar koop ik die hele game voor
Of stackablequote:
Dat is de reden waarom ik alles op normal speel, en niet op easy of op hard.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Als ik een film kijk, en ik heb last van de slechte acteerprestaties van Sandra Bullock dan trek ik de conclusie dat het niet mijn type film is.
Dan ga ik niet roepen, misschien moeten we voor de mensen die niet zo goed tegen Sandra Bullock kunnen een tweede, exact dezelfde film opnemen maar dan met Sissy Spacek in de hoofdrol omdat dat wat lekkerder weg kijkt.
De regisseur had een bepaalde visie voor ogen met het casten Sandra Bullock en zo hoor je die film te ervaren.
Ik wil t spel gewoon spelen zoals het bedoeld is.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:40 schreef MMaRsu het volgende:
easy geeft mindere ervaring idd bijna bij elk spel
same here hoor,bij uitzondering sommige games op hard vanaf t begin though.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil t spel gewoon spelen zoals het bedoeld is.
Lukt me een baas niet, of kan ik iets niet vinden, dan is er youtube.
Maar als ik er op normal ECHT niet doorheen kom, dan zet ik m net zo goed (als dat kan) ff op easy.
En anders flikker ik m gefrustreerd aan de kantFilthy casual gamer hier!
Wat doe je dan zo laat nog online? Bed tijd jongenquote:Op woensdag 10 april 2019 01:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee de middelbare scholen zijn weer begonnen
Ik alleen bij Beatsaberquote:Op woensdag 10 april 2019 12:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
same here hoor,bij uitzondering sommige games op hard vanaf t begin though.
Ja ik ook. Maar ik vind t ook helemaal niet leuk meer om ergens 30x over te doenquote:Op woensdag 10 april 2019 12:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Speel alles op normal. De tijden dat ik 30 keer over iets doe ben ik wel zo'n 10 jaar voorbij eigenlijk.
Maar ik speel dan ook voornamelijk story driven games.
Voor jou een mindere ervaring, niet voor iemand die helemaal niet zo diehard gamer is. Die is al blij dat ie Spider-Man op easy kan doen en vindt wss het verhaal en de actie tof. Prima toch als iemand er op een andere manier plezier aan beleeft?quote:Op woensdag 10 april 2019 11:40 schreef MMaRsu het volgende:
easy geeft mindere ervaring idd bijna bij elk spel
Ligt eraan. Als het mijn eigen fout is wil ik wel verbeteren. Als het spel iets belachelijks doet, mja, dan is het gewoon een kut-mechanic. Ja jij, Shao Kahn in Mortal Kombat 9. Door een fight moeten cheesen ipv skills is gewoon matig.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ik vind t ook helemaal niet leuk meer om ergens 30x over te doen
Nee ben ik helemaal met je eens, echter moeten devs niet geforceerd worden om een easy mode te implementeren onder het mom van inclusiviteitquote:Op woensdag 10 april 2019 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor jou een mindere ervaring, niet voor iemand die helemaal niet zo diehard gamer is. Die is al blij dat ie Spider-Man op easy kan doen en vindt wss het verhaal en de actie tof. Prima toch als iemand er op een andere manier plezier aan beleeft?
Zelf zet ik het meestal op hard of whatever, gewoon omdat het anders voor mij saai wordt. Ik wil wat moeite hebben. Ik heb Spider-Man zelf ook geplat, dus met DLC, de ultimate moeilijkheid etc etc. Leuk als iemand er al lol aan beleeft omdat ie easy kan doen. Wat boeit het mij? Ik speel het zoals ik het wil. Dat de makers moeite in een easy mode hebben gestoken: leuk, kunnen meer mensen het spelen. En wie weet willen ze wel een keer git-gutten en een spel eens een tandje hoger zetten. Joepi, progressie
Nee Pheno, dat zie je verkeerd.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor jou een mindere ervaring, niet voor iemand die helemaal niet zo diehard gamer is. Die is al blij dat ie Spider-Man op easy kan doen en vindt wss het verhaal en de actie tof. Prima toch als iemand er op een andere manier plezier aan beleeft?
Zelf zet ik het meestal op hard of whatever, gewoon omdat het anders voor mij saai wordt. Ik wil wat moeite hebben. Ik heb Spider-Man zelf ook geplat, dus met DLC, de ultimate moeilijkheid etc etc. Leuk als iemand er al lol aan beleeft omdat ie easy kan doen. Wat boeit het mij? Ik speel het zoals ik het wil. Dat de makers moeite in een easy mode hebben gestoken: leuk, kunnen meer mensen het spelen. En wie weet willen ze wel een keer git-gutten en een spel eens een tandje hoger zetten. Joepi, progressie
Onder t mom van: meer geld kunnen verdienen nu ook de casual-players je spel gaan kopen!quote:Op woensdag 10 april 2019 13:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee ben ik helemaal met je eens, echter moeten devs niet geforceerd worden om een easy mode te implementeren onder het mom van inclusiviteit
Idem, al ligt het er aan wat bedoeld wordt met minimale saves tov de duur van tussenpozen.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:20 schreef DKUp het volgende:
Ik speel meestal op moeilijk of de een na moeilijkste moeilijkheidsgraad.
Als ik iets zie met minimale saves en/of één leven dan doe ik het al niet.
En dan te bedenken dat er mensen zijn die de trophy hebben gehaald voor heel die game uitspelen zonder een keer dood te gaan op die moeilijkheidsgraad.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:05 schreef RickoKun het volgende:
Bij Wolfenstein 2 dacht ik ook (net zoals de “nieuwe” 1) wel even de moeilijkste te kunnen doen.
Daar ging ik al zes keer dood bij het eerste standaard soldaatje wat ik tegenkwam
.Ja dat zalquote:Op woensdag 10 april 2019 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder t mom van: meer geld kunnen verdienen nu ook de casual-players je spel gaan kopen!
TOETERTJEStwitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 10-04-2019 om 14:03:24Good news! All PS4 owners can change their online ID starting tomorrow.Here's how it works: https://t.co/dGmDCAiKx6 https://t.co/3hUJnzk670 reageer retweet
Plezier hebben tijdens het gamenquote:Op woensdag 10 april 2019 11:11 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik hecht weinig waarde aan trofeeen of hoe anderen gamen. Ik game voor MIJN plezier, de enige reden wanneer mijn andere boeien is als ik in een multiplayer in een team zit. Gisteren een leuke en ook goede groep in een alliance raid. Elkaars fouten corrigeren, niet zeiken, gewoon endgame raid uitspelen zonder meteen naar een guide of video te grijpen om te zien hoe het moet.
Was hier anders gewoon middag ofzo, schorumquote:Op woensdag 10 april 2019 12:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wat doe je dan zo laat nog online? Bed tijd jongen
Godverdomme, altijd als ik er niet bij kanquote:Op woensdag 10 april 2019 14:21 schreef Bolasie het volgende:
TOETERTJEStwitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 10-04-2019 om 14:03:24Good news! All PS4 owners can change their online ID starting tomorrow.Here's how it works: https://t.co/dGmDCAiKx6 https://t.co/3hUJnzk670 reageer retweet
We weten allebei dat ik 'NoPS4forMMaRsu' als username ga nemenquote:
Ik geloof het niet. Is gewoon een 1 april grap die te laat is ingepland omdat de stagiaire een typfout maakte en 10 april schreef.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:21 schreef Bolasie het volgende:
je vergeet 420quote:Op woensdag 10 april 2019 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even snel 69BigMeatRick69 claimen.
als 69 maar dan voor mensen die groene longkanker inademen om vervolgens versuft het leven gaanquote:
Koningsdag, maar dan voor de VS ipv Nederland en met wiet ipv bier.quote:
Ben benieuwd hoe het je vergaat. Vooral de DLC's zijn rete-pittig.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Like I care. Speelde die demo al uit op TGS. No guides available
quote:Op woensdag 10 april 2019 18:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Maar je drinkt wel water.
Zet je je PS4 in rest modus met netwerkconnectie aan? Scheelt vaak een hoop.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had tijdje geen Internet
Probeerde gisteren Conan Exiles te installeren, mi gado wat een straf. Is vandaag weer helemaal teruggevallen naar 38gb. Nu staat ie weer op 55, maar dit duurt nog even. Hopelijk klaar voordat Ajax begint straks.
Zal even kijken in het vervolg. Want was niet zo denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zet je je PS4 in rest modus met netwerkconnectie aan? Scheelt vaak een hoop.
Kan ik bij iemand vanavond even op z’n hoofd staan bij Conan?
Goed bezig doe je nog wel eens iets wat minder goed voor je is of gewoon nooitquote:
al die gb's voor zo een crapgamequote:Op woensdag 10 april 2019 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had tijdje geen Internet
Probeerde gisteren Conan Exiles te installeren, mi gado wat een straf. Is vandaag weer helemaal teruggevallen naar 38gb. Nu staat ie weer op 55, maar dit duurt nog even. Hopelijk klaar voordat Ajax begint straks.
Nee joh, is gekkigheid.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Goed bezig doe je nog wel eens iets wat minder goed voor je is of gewoon nooit
Croky bolognesequote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:16 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen zijn die de trophy hebben gehaald voor heel die game uitspelen zonder een keer dood te gaan op die moeilijkheidsgraad.
Ik zit nu te twijfelen om maar weer te gaan gamenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, net op tijd klaar voor Ajax.
Platina gehaald voor Lego Harry Potter 1-4. En Conan geïnstalleerd.
Zeker weten?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zit nu te twijfelen om maar weer te gaan gamen
Nee Armored troopers VOTOMSquote:
Hehehe, ik had hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dertig seconden.....seriously
Is net meer dan een spin-off van Gundam.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Armored troopers VOTOMS
Armored Trooper VOTOMS is a military science fiction mecha anime series, having undergone several incarnations. The original 1983 television series was created by Ryosuke Takahashi and Sunrise, featuring mechanical designs by Kunio Okawara
Deze vent is laatst overleden.quote:
Alle groten der aarde verlaten ons.quote:
Netjes. En hoeveel hebben de eindbaas verslagen?quote:Op donderdag 11 april 2019 18:01 schreef MMaRsu het volgende:
Sekiro: Shadows Die Twice sold more than two million copies worldwide across PlayStation 4, Xbox One, and PC in less than 10 days, publisher Activision and developer From Software announced.
Koop een Switch met Zelda.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat is nog maar net de vraag. Ben er zelf ook niet mee klaar nog. Komt wel. Moet wel zeggen dat het me minder trekt dan een Bloodborne, maar mis sowieso een beetje de drang om te gamen.
Ik mis een soort van topgame ofzo die me helemaal versteld doet staan.
In sekiro zijn het wel een beetje de oude trucjes " ohh een shortcut "
Dat is de dlc denk ik? Die trial moet je niet doen man. Net als dat je niet wanhopig op zoek moet gaan naar alle 120 shrines of 900 korok seeds. Gewoon een beetje buiten lopen en zo af en toe naar het kasteel om Ganon te verslaan.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:59 schreef MMaRsu het volgende:
Botw al gespeeld
niet uitgespeeld btw..misschien wel leuk om daarmee verder te gaan.
Ik had de master sword gepakt maar daarna weer in dat gat gedaan dus moest ik een soort trial doorlopen toen gestopt
Alle resources van Sony opgemaakt aan deze feature. Drie wijzigingen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:50 schreef Jimbo het volgende:
Jaren lopen roepen om de PSN naam aan te passen
Nu geen idee waarin
#firstworldproblems
Mooi, over een paar maanden goedkoop tweedehands halen dus.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:01 schreef MMaRsu het volgende:
Sekiro: Shadows Die Twice sold more than two million copies worldwide across PlayStation 4, Xbox One, and PC in less than 10 days, publisher Activision and developer From Software announced.
quote:
mijn psn was 'iroquois-kiwi'.... hele handige feature dus gezien deze nickname uber kut isquote:
Dat sowieso gezien 95% er niet doorheen komtquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:13 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Mooi, over een paar maanden goedkoop tweedehands halen dus.
Wat gaat het worden dan? Iroquois-appel?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
mijn psn was 'iroquois-kiwi'.... hele handige feature dus gezien deze nickname uber kut is
ik hoop op iets korts....maar volgens mij is alles uit het woordenboek inmiddels al geclaimedquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Wat gaat het worden dan? Iroquois-appel?
nee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:55 schreef RickoKun het volgende:
Zitten jullie ook zo te wachten op My Time at Portia?!?!??
Ik snap niet dat ze niet gewoon met een alias gaan werken. Dan maakt het geen fuck uit zolang je og username maar uniek is.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop op iets korts....maar volgens mij is alles uit het woordenboek inmiddels al geclaimed
Okay G.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:26 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik lees best wat mindere verhalen ook over MTAP. Ik denk dat ik gewoon opnieuw ga beginnen met stardew en voor de plat ga ofzo.
Waarom heb je altijd vodka op of ben je brak?quote:
En wat is het verschil met Stardew Valley?quote:Begin een nieuw leven in het betoverende stadje Portia! Herstel je vaders verwaarloosde werkplaats in zijn voormalige glorie door opdrachten uit te voeren, gewassen te verbouwen, dieren te houden en vrienden te maken onder de eigenaardige bewoners van dit charmante, postapocalyptische land!
Summer in Mara?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ja wel leuk hoor ik vond die andere farm game ook leuk maar kom niet op de naam
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Waarom heb je altijd vodka op of ben je brak?
Het is 3d, niet zo leuk om te spelen imoquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
En wat is het verschil met Stardew Valley?
Ik heb hem ook. 0,1% g.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:26 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik lees best wat mindere verhalen ook over MTAP. Ik denk dat ik gewoon opnieuw ga beginnen met stardew en voor de plat ga ofzo.
Maandag tot en met vrijdag en zaterdag tot en met zondag?quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maandag tot en met vrijdag en zaterdag tot en met zondag?
Ik zit de laatste tijd weer helemaal in SV.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
En wat is het verschil met Stardew Valley?
Spijt, depressie, en sterven.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik vraag me af of er na trouwen (en kinderen) nog heel veel te behalen valt.
Met een beetje pech is het meer een PS4.1 en kunnen we gewoon hier doorgaan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gaan we #500 nog halen in deze reeks? Of hebben we het voor die tijd alleen nog maar over de PS5?
We doen ongeveer 2 tot en met 7 dagen over een heel topic.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gaan we #500 nog halen in deze reeks? Of hebben we het voor die tijd alleen nog maar over de PS5?
quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met een beetje pech is het meer een PS4.1 en kunnen we gewoon hier doorgaan.
Dan gaan we het halenquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
We doen ongeveer 2 tot en met 7 dagen over een heel topic.
De PS5 komt waarschijnlijk rond maart 2020 of november 2020 uit als er geen gekke dingen gaan gebeuren![]()
Alle regulars van het topic een gratis PS5. Pheno? Aan de slag!quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Dan gaan we het halen![]()
Hopelijk wordt er nog iets leuks in elkaar gezet voor deeltje 500. Voor of achter de schermen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle regulars van het topic een gratis PS5. Pheno? Aan de slag!
Kaz en Kenquote:
add x dmg to attacksquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:09 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga maar verder met Path of Exile
Wilde eerst een necromancer aanmaken maar die shit is altijd super saai omdat je dan op afstand maar een beetje moet kijken hoe je ventjes de vijand pwnen.
Dus ga ik maar voor een pure vuur mage.
Moet alleen iets alternatiefs bedenken tegen fire immune mobs.
Allemaal behalve mmarsuquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle regulars van het topic een gratis PS5. Pheno? Aan de slag!
Dit sowieso, maar sony maakt wel rare keuzes meestal haha.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:25 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze niet gewoon met een alias gaan werken. Dan maakt het geen fuck uit zolang je og username maar uniek is.
bnet tagquote:Op zaterdag 13 april 2019 02:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit sowieso, maar sony maakt wel rare keuzes meestal haha.
Geloof dat ik dit eens gelezen had, was volgens mij niet mogelijk door de structuur van het netwerk ofzo
Blauw en groen bloedquote:
Die getalletjes erachter zijn zo kut. Heb echt geen idee wat mn tag is...quote:
Tetris Effect.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:53 schreef chansadres het volgende:
Gisteren een PS VR gekocht. Ik ben benieuwd hoe ik het ga ervaren. Weet iemand must plays?
Re7. Zorg voor luiers.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:53 schreef chansadres het volgende:
Gisteren een PS VR gekocht. Ik ben benieuwd hoe ik het ga ervaren. Weet iemand must plays?
Resident Evil 7, Tetris Effect en Astro Bot.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:53 schreef chansadres het volgende:
Horrorspellen zijn niet mijn ding. Dat is een nette manier om te zeggen dat horrorfilms op een 20 inch tv met de lampen aan, mij al een hartaanval bezorgen. Ik skip deze dus helaas al zou ik hem wel graag willen kunnen spelen.quote:
Beat Saber, Astrobot.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:53 schreef chansadres het volgende:
Superhot als je Moves hebt, anders Astrobot.quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:53 schreef chansadres het volgende:
En nu die ubisoft crapgame in de prullenbak gooienquote:Op zaterdag 13 april 2019 09:19 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik wil graag alle side missies halen bij The Division 2, maar nu zit ik met een probleem. Hij blijft namelijk hangen op 97 procent en er staat geen beschikbare missie meer. Ook de secret missies heb ik allemaal gedaan. Wel zag ik dat in mijn lijstje de water source node niet erbij staat. Als ik hier naartoe travel is die wel gewoon voltooid. Wat nu?
Mongooltje ben je af en toe ook hequote:Op zaterdag 13 april 2019 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En nu die ubisoft crapgame in de prullenbak gooien
Bedankt iedereen! Een pakketje gemaakt met de volgende spellen:quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:50 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Superhot als je Moves hebt, anders Astrobot.
Wowow mad #triggered was maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:07 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Mongooltje ben je af en toe ook heMeest nutteloze, irritante user in het topic en heeft niet eens een ps4.
Dan zijn mijn grappen over Kingdom Come nog beterquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wowow mad #triggered was maar een grapje hoor
quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En nu die ubisoft crapgame in de prullenbak gooien
quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:07 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Mongooltje ben je af en toe ook heMeest nutteloze, irritante user in het topic en heeft niet eens een ps4.
Dat kan je bij het opstarten nog voor je inlogt veranderen. Ik speel zelf op een server in Amsterdam.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:53 schreef RickoKun het volgende:
Iemand hier die Path of Exiles speelt?
Ik vind het wel een tof spel; maar ze tyfen mij de hele tijd in de realm van Sao Paolo (brazilië), Australië, of in Texas
Ze hebben toch wel Europese servers?
Hoe de shit kan ik van server veranderen, nergens de optie om dat te doen en zelfs met zoeken krijg ik nul op rekest. Iemand tips?
Super hinderlijk om deze spellen met lag te spelen.
Gaat zo sneeuwenquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]![]()
Het is lente jongens. De zon schijnt. #doeslief
quote:
Doe ff normaalquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het is hier net klaar met sneeuwen.
Dat is die gratis game toch? Gaat het niet gauw vervelen? Wil het opzich ook wel proberen maar las veel negatieve dingen erover.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:16 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat kan je bij het opstarten nog voor je inlogt veranderen. Ik speel zelf op een server in Amsterdam.
Ik ben al bezig sinds launch, heb nu een level 78 witch met een winter orb build. Erg leuk spel.
Inderdaad, Enkel cosmetic items en het uitbreiden van je storage kost je geld. (Dat laatste kan dit weekend met korting. Meer storage is wel handig als je gaat blijven spelen)quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dat is die gratis game toch? Gaat het niet gauw vervelen? Wil het opzich ook wel proberen maar las veel negatieve dingen erover.
Hoeveel kost het kopen van storage? En kan je daarmee dan ook je items verkopen op de store?quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:00 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Inderdaad, Enkel cosmetic items en het uitbreiden van je storage kost je geld. (Dat laatste kan dit weekend met korting. Meer storage is wel handig als je gaat blijven spelen)
Ik lees ook heel veel geklaag over crashes, fps drops en dergelijke. Persoonlijk heb ik daar geen last van. Het spel is op zo'n 2 weken tijd 1 keer vast gelopen. Even herstarten en ik kon weer verder. Alles loopt verder gewoon vlot. Ik vermoed dat veel van de klachten komen van mensen die hun PS4 sowieso al niet goed onderhouden hebben.
Ik kan het wel aanraden, heb er veel plezier mee.
éénmalig tussen de 20 en 70 euro. Het hangt er van af of je enkel de basics wil (Een currency en een premium stash tab) dan ben je wel voor 20 euro gesteld. Iets minder dan 70 euro van alle soorten 1 te kopen . Je moet die maar 1 keer kopen daarna werken ze op alle leagues.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoeveel kost het kopen van storage? En kan je daarmee dan ook je items verkopen op de store?
TRUST NOWANquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:45 schreef DKUp het volgende:
Releasedatum 15 november 2019
Hoofdrolspeler is Cameron Monaghan (Jérôme van Gotham).
Ben eigenlijk bang dat die game zo uit te spelen is. Soms is dat prima maar voor €60,-quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:21 schreef Gehrman het volgende:
Ik krijg er nog geen hard plassertje van maar we gaan het zien.
Maat van me werkt bij cex zuidplein.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand hier die CEX gebruikt? Ben voornemens om wat Amiibo weg te doen en CEX ziet er wel makkelijk uit. Geen Marktplaats paupers die tien cent bieden.
Met store credit misschien wat games daar kopen? Hoe is de kwaliteit van de tweedehands games?
Wat een nietszeggende post over de nietszeggende trailer van Star Wars.quote:Op zondag 14 april 2019 09:25 schreef DKUp het volgende:
Wat een nietszeggende trailer van Star Wars.
Krijg je daar niet iets van 2 euro per amiibo?quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand hier die CEX gebruikt? Ben voornemens om wat Amiibo weg te doen en CEX ziet er wel makkelijk uit. Geen Marktplaats paupers die tien cent bieden.
Met store credit misschien wat games daar kopen? Hoe is de kwaliteit van de tweedehands games?
Voor sommige zelfs maar 60 cent. Maar degene die ik eventueel weg doe leveren me 8 (cash) of 10 (in-store credit) op.quote:Op zondag 14 april 2019 10:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Krijg je daar niet iets van 2 euro per amiibo?
tijd dat die naar de 10 eur gaat dan pik ik m ook maar eens op. Z'n gigantische backlog weg te werken eerst...quote:Op zondag 14 april 2019 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Assassin's Creed Origins eindelijk maar eens gekocht. Wordt nu gedownload, blijkbaar was de deluxe versie in de aanbieding voor 25 eurootjes. Zin in deze Ubisoft-game.
Wat een nietszeggende quote op een nietszeggende post over de nietszeggende trailer van Star Warsquote:Op zondag 14 april 2019 09:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat een nietszeggende post over de nietszeggende trailer van Star Wars.
Wat een nietszeggende quote op een nietszeggende quote op een nietszeggende post over de nietszeggende trailer van Star Warsquote:Op zondag 14 april 2019 10:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een nietszeggende quote op een nietszeggende post over de nietszeggende trailer van Star Wars
Goede game met een toffe setting.quote:Op zondag 14 april 2019 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Assassin's Creed Origins eindelijk maar eens gekocht. Wordt nu gedownload, blijkbaar was de deluxe versie in de aanbieding voor 25 eurootjes. Zin in deze Ubisoft-game.
De mijne staat op 8 titels, inclusief Origins. Best te overzien, al zitten er een paar timesinkers in zoals Skyrim en Dragon Quest VIIIquote:Op zondag 14 april 2019 10:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tijd dat die naar de 10 eur gaat dan pik ik m ook maar eens op. Z'n gigantische backlog weg te werken eerst...
Ik heb twee platina trophies, voor twee Telltale games. De kans is aanwezig dat ik me niet geroepen voel om voor Origins een platina trophy te halenquote:Op zondag 14 april 2019 10:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goede game met een toffe setting.
Leuke game, wel een kut platinum dus daar zou ik niet voor gaan.
59 uur gespeeld voor de platinum trophy, een van de betere AC’s.
Odyssey is volgens mij €28,- bij verschillende winkels.
Ja, met die hele grote map met zand, dorpjes, bergen, wat groen, een paar grote steden en niet de nadruk op boten.quote:Op zondag 14 april 2019 10:44 schreef Jimbo het volgende:
Origins was die in egypte, en die nieuwere is Odyssey toch?
Dan bedenk ik mij gelijk dat ik 'm al hebMaar hoor juist zoveel goeds over Odyssey, dus die wil ik nog wel eens fixen voor weinig.
Ja, wil dr zeg mag 15 aan kwijt ofzo. T is puur om even de story te spelen en weer te dumpen.quote:Op zondag 14 april 2019 10:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ergens dit jaar vast voor €25,- of minder te vinden, er komt dit jaar toch geen nieuw deel uit. Ik heb Syndicate ook een paar maanden voor Origins (bijna twee jaar na de release) gekocht.
Ik moet nog drie trophies voor de platinum trophy. De drie hoofdverhalen uitgespeeld en de DLC staat klaar.quote:Op zondag 14 april 2019 10:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, wil dr zeg mag 15 aan kwijt ofzo. T is puur om even de story te spelen en weer te dumpen.
Zoveel te spelen sowieso nogKan ook niet wachten om weer aan Sekiro verder te gaan, die game had me zo in zn macht dat ik hier de eerste dagen naar al die tempel daken keek en stiekem een groen rondje verwachte om m'n grijphaak te gebruiken
Dat klinkt echt heel vet, het jammere is alleen dat dat varen zo tergend saai en kut isquote:Op zondag 14 april 2019 10:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moet nog drie trophies voor de platinum trophy. De drie hoofdverhalen uitgespeeld en de DLC staat klaar.
Toffe game en al die eilandjes maken het best wel leuk.
Volgend jaar waarschijnlijk een AC Viking op de PS5 van de makers van Origins![]()
Ik zal er zeker niet voor gaan, de main quests doen en soms wat side quests. Bij Odyssey moet je wel side quests doen om sneller te willen levelen.quote:Op zondag 14 april 2019 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne staat op 8 titels, inclusief Origins. Best te overzien, al zitten er een paar timesinkers in zoals Skyrim en Dragon Quest VIII
[..]
Ik heb twee platina trophies, voor twee Telltale games. De kans is aanwezig dat ik me niet geroepen voel om voor Origins een platina trophy te halen
Ik vond Origins zoveel malen leuker dan Oddysey.quote:Op zondag 14 april 2019 10:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
AC: Origins
Nog nooit uitgespeeld, maar de eerste 40/50 uur van die game waren een genot.
Je moet de boot ook echt wel upgraden anders ga je telkens dood. Met een update kan je de boot nog verder upgraden maar dan moet je veel geld hebben en dat heb ik niet meer.quote:Op zondag 14 april 2019 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel vet, het jammere is alleen dat dat varen zo tergend saai en kut is
in AC BF was dat ook echt het minst toffe aan die hele game
Origins is clean en strak. Geen last gehad van bugs en glitches in die game. Je kan in bijna ieder huisje wat je ziet. Setting verfrissend, maar best eentonig vergeleken met Odyssey.quote:Op zondag 14 april 2019 10:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond Origins zoveel malen leuker dan Oddysey.
Odyssey niet gespeeld maar de setting van Origins sprak mij zoveel meer aan dan de Griekse setting.quote:Op zondag 14 april 2019 10:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond Origins zoveel malen leuker dan Oddysey.
De setting van Origins is best wel uniek, helemaal vergeleken met de andere delen.quote:Op zondag 14 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Odyssey niet gespeeld maar de setting van Origins sprak mij zoveel meer aan dan de Griekse setting.
Een genot ook echtquote:Op zondag 14 april 2019 10:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
AC: Origins
Nog nooit uitgespeeld, maar de eerste 40/50 uur van die game waren een genot.
Genieten maar van de gamequote:Op zondag 14 april 2019 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch nog twee uurtjes kunnen genieten van die new game rush voordat MMarsu het komt verpesten
Heb intro al even gespeeld en dat was tof. Mooie omgeving in deze game!quote:
Nah kijk als ik heel eerlijk ben begint het best tofquote:Op zondag 14 april 2019 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch nog twee uurtjes kunnen genieten van die new game rush voordat MMarsu het komt verpesten
Help, een andere mening, snel neersabelen!quote:Op zondag 14 april 2019 11:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een genot ook echt
Sorry hoor maar als je die game na RDR2 speelt dan zie je wat voor crappy kutspel dat wel niet iswat een buggy rommel zeg met een lege wereld die compleet dood aanvoelt
Hoezo, mag het toch gewoon met je oneens zijn man jankertquote:Op zondag 14 april 2019 12:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Help, een andere mening, snel neersabelen!
Wat ben jij toch een slap excuus voor een user.
Je wist dat na deze comment een filmpje van een YouTuber zou volgenquote:Op zondag 14 april 2019 11:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een genot ook echt
Sorry hoor maar als je die game na RDR2 speelt dan zie je wat voor crappy kutspel dat wel niet iswat een buggy rommel zeg met een lege wereld die compleet dood aanvoelt
Nu al aidsquote:Op zondag 14 april 2019 10:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je moet de boot ook echt wel upgraden anders ga je telkens dood. Met een update kan je de boot nog verder upgraden maar dan moet je veel geld hebben en dat heb ik niet meer.
Drie loadouts gemaakt: Warrior (hakken op de vijanden), Assassin (stealth) en Hunter (pijl en boog minst van de drie met mijn huidige spullen).
Wist je dat er een Chrome plugin is waarmee je users post kan wegfilteren...quote:Op zondag 14 april 2019 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja voor komisch effect, maar ik heb de game gewoon zelf hoorquote:Op zondag 14 april 2019 12:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je wist dat na deze comment een filmpje van een YouTuber zou volgen
nietszeggende blanke cis-man hoofdpersoonquote:Op zondag 14 april 2019 09:25 schreef DKUp het volgende:
Koop een PS4.quote:Op zondag 14 april 2019 12:24 schreef MMaRsu het volgende:
Nee je hebt gelijk, AC Origins was fantastisch. Elke NPC is uniek, elke missie een genot en het verhaal en gameplay top notch! Geen bug gezien, was nog een betere game dan The Witcher 3!
quote:
Idd wel jammer, had gehoopt op een toffe gameplay trailer of iniedergeval een glimps van de gameplayquote:Op zondag 14 april 2019 09:25 schreef DKUp het volgende:
Leuke game hoor, zeker niet een unieke game als Red Dead Redemption 2 en The Witcher 3.quote:Op zondag 14 april 2019 12:24 schreef MMaRsu het volgende:
Nee je hebt gelijk, AC Origins was fantastisch. Elke NPC is uniek, elke missie een genot en het verhaal en gameplay top notch! Geen bug gezien, was nog een betere game dan The Witcher 3!
Kan nog komen met toffe gameplaybeelden, maar dit was echt meh.quote:Op zondag 14 april 2019 12:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd wel jammer, had gehoopt op een toffe gameplay trailer of iniedergeval een glimps van de gameplay
Doe mij dan maar anthem als ik nutteloos wil rond grindenquote:Op zondag 14 april 2019 12:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Draait om loot en upgrades eigenlijk. Grinden dus wel.
Uhmmmmmmquote:Op zondag 14 april 2019 12:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe mij dan maar anthem als ik nutteloos wil rond grinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |