SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 09-04-2019 14:14:01 ]SOONY
yooka laylee was echt zaadquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bijna een half jaar na de release en er is nog veel te doen in AC Odyssey voor mij![]()
Gelukkig ben ik telkens verder gegaan in plaats van in één ruk uitspelen.
[..]
Ze komen denk ik wel terug door de vraag naar die games.
Yooka Laylee, Spyro en Crash waren de aanzet voor andere platformen dan van Nintendo.
Biomutant kan misschien wel worden.
Ratchet & Clank doet het eigenlijk al jaren goed en volgens een gerucht komt dat ook weer terug.
Super Mario Odyssey op de Switch is natuurlijk ook een goede game.
Knack![]()
Hopelijk snel meer van dat soort games. Naast de rest natuurlijk
maar jij spoort niet, die conclusie was al getrokken toch?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
RDR2
Speel het nog wekelijks een aantal uur.
Oefquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar jij spoort niet, die conclusie was al getrokken toch?
Moet je klappen Jimbo?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:
He, positivisme is nog nooit iemand aan dood gegaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]Heuj gast, ik hou van feyenoord, maar pretenderen dat ze nog kampioen worden dit jaar (zie sig)... dan klopt er echt iets niet aan je bovenkamen
Maar, dit is letterlijk niet haalbaar meerquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
He, positivisme is nog nooit iemand aan dood gegaan.
Officieel heb je gelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar, dit is letterlijk niet haalbaar meer
Sowieso ben je niet goed in je bovenkamer als je voor Feyenoord bentquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]Heuj gast, ik hou van feyenoord, maar pretenderen dat ze nog kampioen worden dit jaar (zie sig)... dan klopt er echt iets niet aan je bovenkamen
Stiekem Tombraider.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben inmiddels getrouwd.
Wat voor spellen moet een cisgender straight male spelen die getrouwd is?
Doe eens liefquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Sowieso ben je niet goed in je bovenkamer als je voor Feyenoord bent
Gefeliciteerd pik, sekiro spelen dan maar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Streef fighter e.d.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Dochter van 9 hier. 10 jaar getrouwd. Mijn tip: begin met je kind zo vroeg mogelijk met gamenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Streef fighter e.d.
Als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat je binnenkort ook aan een kind zit en dat elke 5 min. Gamen dan heilig is!
Dit! Als mijn dochter (2 jaar) hier is spelen we elke dag een half uurtje mauw. Ze bedoeld Mario. Gezellig knus samen met zo'n wiiu tablet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Dochter van 9 hier. 10 jaar getrouwd. Mijn tip: begin met je kind zo vroeg mogelijk met gamen
Persona 5. Waifu’squote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Echt niet. Kawakami is best girl.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
overigens is Takemi best p5 waifu
daarna makoto
Hier is het red dead redemption 2. Want paardjesquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dit! Als mijn dochter (2 jaar) hier is spelen we elke dag een half uurtje mauw. Ze bedoeld Mario. Gezellig knus samen met zo'n wiiu tablet.
Imagine Babyz.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Zaterdag de reveal van de Star Wars SP-game van Respawn (Titanfall).twitter:EAStarWars twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 17:00:00Don't stand out. #StarWarsJediFallenOrder https://t.co/dQ8bg4bqyf reageer retweet
Laat het goed zijnquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:19 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]Zaterdag de reveal van de Star Wars SP van Respawn (Titanfall).twitter:EAStarWars twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 17:00:00Don't stand out. #StarWarsJediFallenOrder https://t.co/dQ8bg4bqyf reageer retweet
Inderdaad, deze franchise heeft al genoeg deuken opgelopen.quote:
BF2 is na veel gehannes uiteindelijk wel een goede game geworden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:35 schreef DKUp het volgende:
De laatste film was ook fantastisch inderdaad en Battlefront 2 ook
Een goede game of een redelijke game?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:41 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
BF2 is na veel gehannes uiteindelijk wel een goede game geworden.
Maar ja.... de ellende die er aan vooraf ging heeft de reputatie geen goed gedaan.
Ik vind hem ronduit goed.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een goede game of een redelijke game?
Alles van DICE valt me enorm tegen afgelopen jaren.
Ik wil gewoon een fucking Jedi Knight 3 of iets dergelijks.
Inderdaad mattie.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een goede game of een redelijke game?
Alles van DICE valt me enorm tegen afgelopen jaren.
Ik wil gewoon een fucking Jedi Knight 3 of iets dergelijks.
Wat een gamesquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad mattie.
FUCKING JEDI MOTHERF KNIGHT.
Maar zal wel weer niet. Sinds JK: JA zijn er geen fatsoenlijke games meer uitgekomen.
Wut?quote:
quote:In Tales, the character is voiced by none other than Troy Baker, famed video game voice artist known for his work in The Last of Us, Batman: Arkham Knight, Infamous: Second Son, and more. However, in spite of our assumptions, it seems that Baker won't be playing Rhys in Borderlands 3, as the actor confirmed the news at a convention Q&A in Melbourne, Australia over the weekend.
quote:"I'm sorry to break it to y'all, [but] that isn't me", said Baker, in response to a fan's question about his potential involvement as Rhys in Borderlands 3, explaining that there were early conversations with Gearbox about returning to the role before the actor discovered that the studio apparently went with someone else when he saw Rhys make an appearance in the trailer.
“If Gearbox decides that they’ll let me do it, that’ll be awesome,” said Baker. “I have no idea. There was a possibility that I was gonna be in it, then I saw that epic, epic trailer, and everyone’s like ‘oh my god, there’s Rhys!’ And I went, ‘well, there we go.'”
BL3 was altijd al een budgetaankoop.quote:
Ik ben van de diamond lootchest editie naar de Yi-long editie gegaan door dit nieuws.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BL3 was altijd al een budgetaankoop.
In before lootboxes en/of micro transactions.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:19 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]Zaterdag de reveal van de Star Wars SP-game van Respawn (Titanfall).twitter:EAStarWars twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 17:00:00Don't stand out. #StarWarsJediFallenOrder https://t.co/dQ8bg4bqyf reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |