SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 09-04-2019 14:14:01 ]SOONY
yooka laylee was echt zaadquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bijna een half jaar na de release en er is nog veel te doen in AC Odyssey voor mij![]()
Gelukkig ben ik telkens verder gegaan in plaats van in één ruk uitspelen.
[..]
Ze komen denk ik wel terug door de vraag naar die games.
Yooka Laylee, Spyro en Crash waren de aanzet voor andere platformen dan van Nintendo.
Biomutant kan misschien wel worden.
Ratchet & Clank doet het eigenlijk al jaren goed en volgens een gerucht komt dat ook weer terug.
Super Mario Odyssey op de Switch is natuurlijk ook een goede game.
Knack![]()
Hopelijk snel meer van dat soort games. Naast de rest natuurlijk
maar jij spoort niet, die conclusie was al getrokken toch?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
RDR2
Speel het nog wekelijks een aantal uur.
Oefquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar jij spoort niet, die conclusie was al getrokken toch?
Moet je klappen Jimbo?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:
He, positivisme is nog nooit iemand aan dood gegaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]Heuj gast, ik hou van feyenoord, maar pretenderen dat ze nog kampioen worden dit jaar (zie sig)... dan klopt er echt iets niet aan je bovenkamen
Maar, dit is letterlijk niet haalbaar meerquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
He, positivisme is nog nooit iemand aan dood gegaan.
Officieel heb je gelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar, dit is letterlijk niet haalbaar meer
Sowieso ben je niet goed in je bovenkamer als je voor Feyenoord bentquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]Heuj gast, ik hou van feyenoord, maar pretenderen dat ze nog kampioen worden dit jaar (zie sig)... dan klopt er echt iets niet aan je bovenkamen
Stiekem Tombraider.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben inmiddels getrouwd.
Wat voor spellen moet een cisgender straight male spelen die getrouwd is?
Doe eens liefquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Sowieso ben je niet goed in je bovenkamer als je voor Feyenoord bent
Gefeliciteerd pik, sekiro spelen dan maar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Streef fighter e.d.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Dochter van 9 hier. 10 jaar getrouwd. Mijn tip: begin met je kind zo vroeg mogelijk met gamenquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Streef fighter e.d.
Als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat je binnenkort ook aan een kind zit en dat elke 5 min. Gamen dan heilig is!
Dit! Als mijn dochter (2 jaar) hier is spelen we elke dag een half uurtje mauw. Ze bedoeld Mario. Gezellig knus samen met zo'n wiiu tablet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Dochter van 9 hier. 10 jaar getrouwd. Mijn tip: begin met je kind zo vroeg mogelijk met gamen
Persona 5. Waifu’squote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Echt niet. Kawakami is best girl.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
overigens is Takemi best p5 waifu
daarna makoto
Hier is het red dead redemption 2. Want paardjesquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dit! Als mijn dochter (2 jaar) hier is spelen we elke dag een half uurtje mauw. Ze bedoeld Mario. Gezellig knus samen met zo'n wiiu tablet.
Imagine Babyz.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Zaterdag de reveal van de Star Wars SP-game van Respawn (Titanfall).twitter:EAStarWars twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 17:00:00Don't stand out. #StarWarsJediFallenOrder https://t.co/dQ8bg4bqyf reageer retweet
Laat het goed zijnquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:19 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]Zaterdag de reveal van de Star Wars SP van Respawn (Titanfall).twitter:EAStarWars twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 17:00:00Don't stand out. #StarWarsJediFallenOrder https://t.co/dQ8bg4bqyf reageer retweet
Inderdaad, deze franchise heeft al genoeg deuken opgelopen.quote:
BF2 is na veel gehannes uiteindelijk wel een goede game geworden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:35 schreef DKUp het volgende:
De laatste film was ook fantastisch inderdaad en Battlefront 2 ook
Een goede game of een redelijke game?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:41 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
BF2 is na veel gehannes uiteindelijk wel een goede game geworden.
Maar ja.... de ellende die er aan vooraf ging heeft de reputatie geen goed gedaan.
Ik vind hem ronduit goed.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een goede game of een redelijke game?
Alles van DICE valt me enorm tegen afgelopen jaren.
Ik wil gewoon een fucking Jedi Knight 3 of iets dergelijks.
Inderdaad mattie.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een goede game of een redelijke game?
Alles van DICE valt me enorm tegen afgelopen jaren.
Ik wil gewoon een fucking Jedi Knight 3 of iets dergelijks.
Wat een gamesquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad mattie.
FUCKING JEDI MOTHERF KNIGHT.
Maar zal wel weer niet. Sinds JK: JA zijn er geen fatsoenlijke games meer uitgekomen.
Wut?quote:
quote:In Tales, the character is voiced by none other than Troy Baker, famed video game voice artist known for his work in The Last of Us, Batman: Arkham Knight, Infamous: Second Son, and more. However, in spite of our assumptions, it seems that Baker won't be playing Rhys in Borderlands 3, as the actor confirmed the news at a convention Q&A in Melbourne, Australia over the weekend.
quote:"I'm sorry to break it to y'all, [but] that isn't me", said Baker, in response to a fan's question about his potential involvement as Rhys in Borderlands 3, explaining that there were early conversations with Gearbox about returning to the role before the actor discovered that the studio apparently went with someone else when he saw Rhys make an appearance in the trailer.
“If Gearbox decides that they’ll let me do it, that’ll be awesome,” said Baker. “I have no idea. There was a possibility that I was gonna be in it, then I saw that epic, epic trailer, and everyone’s like ‘oh my god, there’s Rhys!’ And I went, ‘well, there we go.'”
BL3 was altijd al een budgetaankoop.quote:
Ik ben van de diamond lootchest editie naar de Yi-long editie gegaan door dit nieuws.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BL3 was altijd al een budgetaankoop.
In before lootboxes en/of micro transactions.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:19 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]Zaterdag de reveal van de Star Wars SP-game van Respawn (Titanfall).twitter:EAStarWars twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 17:00:00Don't stand out. #StarWarsJediFallenOrder https://t.co/dQ8bg4bqyf reageer retweet
Ik lees een soort van The Force Unleashed-achtige game maar dan beter met een groter budget.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
In before lootboxes en/of micro transactions.
Deze guy speelt elke dag Apex dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:59 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja als CL wedstrijd afgelopen is PSN= Bonsie91 ben level 100
Heb ik jou op PSN dan?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Deze guy speelt elke dag Apex dus dat zit wel goed.
Die games waren echt onmogelijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:56 schreef KennyPowers het volgende:
Bij die eerste had ik ergens gesaved met 1 HP en 10 vijanden om me heen of zoiets.![]()
onmogelijk om uit te komen
de cover doet me iig denken aan de jedi knight boxartquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik lees een soort van The Force Unleashed-achtige game maar dan beter met een grotere budget.
Tales of the borderlands niet gespeeld?quote:
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hebben we wel eens Rainbow Six Siege gespeeld met wat gasten van hier.
Nee de middelbare scholen zijn weer begonnenquote:
De dark souls games, Bloodborne en Nioh, zijn goed zoals ze zijn, gewoon afblijven. Ik zou eerder zeggen dat alle andere games heel wat moeilijker mogen zijn. Die klagers moeten maar beter worden of een nieuwe hobby zoeken.quote:
Toch mooi hoe mensen anderen geen plezier gunnen. Alle andere games moeilijker? Waarom? Ik heb echt geen idee wat het boeit als een game ook een 'easy' heeft of is. Zelf kies ik toch voor hetgeen boven 'normal', ik heb geen last ervan dat anderen lager spelen.quote:Op woensdag 10 april 2019 06:54 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
De dark souls games, Bloodborne en Nioh, zijn goed zoals ze zijn, gewoon afblijven. Ik zou eerder zeggen dat alle andere games heel wat moeilijker mogen zijn. Die klagers moeten maar beter worden of een nieuwe hobby zoeken.
quote:Op woensdag 10 april 2019 07:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch mooi hoe mensen anderen geen plezier gunnen. Alle andere games moeilijker? Waarom? Ik heb echt geen idee wat het boeit als een game ook een 'easy' heeft of is. Zelf kies ik toch voor hetgeen boven 'normal', ik heb geen last ervan dat anderen lager spelen.
Als de Dark Souls games makkelijk zouden zijn, zouden ze nooit zo beroemd en populair zijn geworden.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch mooi hoe mensen anderen geen plezier gunnen. Alle andere games moeilijker? Waarom? Ik heb echt geen idee wat het boeit als een game ook een 'easy' heeft of is. Zelf kies ik toch voor hetgeen boven 'normal', ik heb geen last ervan dat anderen lager spelen.
Zie gequote, meneer heeft het over "alle andere" gamesquote:Op woensdag 10 april 2019 08:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als de Dark Souls games makkelijk zouden zijn, zouden ze nooit zo beroemd en populair zijn geworden.
Nioh heeft geen easy mode, pas op hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 08:08 schreef Pheno het volgende:
Oh , fuck, al sinds november. Ik heb lekker opgelet!
Het uitspelen van een soulsborne game staat voor doorzettingsvermogen en heeft nog enige vorm van 'betekenis' i.t.t. 90% van alle andere meuk van tegenwoordig. Als je dat aspect weg neemt, dan haal je iets weg dat een compleet genre definieert. Ik als fan van dat genre heb daar last van.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
En al die mensen die last hebben van de moeilijkheidsgraad. Dat minderwaardigheidsgevoel van #teameasy?quote:Op woensdag 10 april 2019 08:34 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het uitspelen van een soulsborne game staat voor doorzettingsvermogen en heeft nog enige vorm van 'betekenis' i.t.t. 90% van alle andere meuk van tegenwoordig. Als je dat aspect weg neemt, dan haal je iets weg dat een compleet genre definieert. Ik als fan van dat genre heb daar last van.
Als ik een film kijk, en ik heb last van de slechte acteerprestaties van Sandra Bullock dan trek ik de conclusie dat het niet mijn type film is.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En al die mensen die last hebben van de moeilijkheidsgraad. Dat minderwaardigheidsgevoel van #teameasy?
Zit hier nou een verkapte Sandra Bullock diss in?quote:Op woensdag 10 april 2019 08:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Als ik een film kijk, en ik heb last van de slechte acteerprestaties van Sandra Bullock dan trek ik de conclusie dat het niet mijn type film is.
Dan ga ik niet roepen, misschien moeten we voor de mensen die niet zo goed tegen Sandra Bullock kunnen een tweede, exact dezelfde film opnemen maar dan met Sissy Spacek in de hoofdrol omdat dat wat lekkerder weg kijkt.
In birdbox vond ik haar laatst wel een beetje tegen vallen jaquote:Op woensdag 10 april 2019 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit hier nou een verkapte Sandra Bullock diss in?
Like I care. Speelde die demo al uit op TGS. No guides availablequote:Op woensdag 10 april 2019 08:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nioh heeft geen easy mode, pas op hoor
Ah, het is een e-penis dingetje. Tja, als je daar gevoelig voor bent... Gewoon de lastigste trofee halen en daarmee braggenquote:Op woensdag 10 april 2019 08:34 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het uitspelen van een soulsborne game staat voor doorzettingsvermogen en heeft nog enige vorm van 'betekenis' i.t.t. 90% van alle andere meuk van tegenwoordig. Als je dat aspect weg neemt, dan haal je iets weg dat een compleet genre definieert. Ik als fan van dat genre heb daar last van.
Deze post heeft mij doen lachen.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:34 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Mobile only?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:19 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]Zaterdag de reveal van de Star Wars SP-game van Respawn (Titanfall).twitter:EAStarWars twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 17:00:00Don't stand out. #StarWarsJediFallenOrder https://t.co/dQ8bg4bqyf reageer retweet
Zou wel een soort van fantastisch zijn. EA heeft bijna iedere franchise verneukt de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mobile only?
Don't you guys have phones?
Dat zal lastig gaan want als de vieze casuals diezelfde platinums kan halen op een easy mode treedt er 'brag-inflatie' op, en het percentage platinum trophies zijn relatief hoog bij de soulsborne games, Dark Souls remastered bijvoorbeeld staat op 7.4%. Dit kan 2 dingen betekenen:quote:Op woensdag 10 april 2019 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het is een e-penis dingetje. Tja, als je daar gevoelig voor bent... Gewoon de lastigste trofee halen en daarmee braggen
quote:Op woensdag 10 april 2019 09:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mobile only?
Don't you guys have phones?
Je kan toch niet ontkennen dat veel games tegenwoordig te gemakkelijk zijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil wel eens meekijken hoe het je afgaat, dus als je het ooit gaat spelen het wel livestreamen.quote:Like I care. Speelde die demo al uit op TGS. No guides available
En dat moet onze hoofdredacteur zijnquote:Op woensdag 10 april 2019 08:08 schreef Pheno het volgende:
Oh , fuck, al sinds november. Ik heb lekker opgelet!
ik heb de DLC van Bloodborne uitgespeeld zonder te summonenquote:Op woensdag 10 april 2019 08:37 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Als iemand nu tegen me zegt, ik heb de DLC van Bloodborne uitgespeeld zonder te summonen dan zegt dat wat over die persoon, namelijk dat zijn penis minstens 18cm lang is. Hoe moet dat straks met een easy mode?
Maken ze een nieuw trofee: haal het op lastigste moelijkheidsgraad, zonder summonen. Klaar.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:25 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Dat zal lastig gaan want als de vieze casuals diezelfde platinums kan halen op een easy mode treedt er 'brag-inflatie' op, en het percentage platinum trophies zijn relatief hoog bij de soulsborne games, Dark Souls remastered bijvoorbeeld staat op 7.4%. Dit kan 2 dingen betekenen:
1. De gemiddelde toewijding en penislengte van de hardcore darksouls speler zijn bovengemiddeld hoog.
2. De moeilijkheidsgraad van soulsborne games is helemaal niet zo moeilijk, ergo een easy mode is niet nodig.
allebei de opties kan ik mee leven. (punt 1 staat sowieso al vast natuurlijk)
Probeer maar eens een tagje weg te laten halen, dat lukt gewoon nietquote:
Ik heb geen tagje.. Taadaa!quote:Op woensdag 10 april 2019 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer maar eens een tagje weg te laten halen, dat lukt gewoon niet
Dan moet ik voor de plat dus de game nóg een keer op easy mode spelen? Nee dankje, geef mij maar een uitdaging, daar koop ik die hele game voorquote:Op woensdag 10 april 2019 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maken ze een nieuw trofee: haal het op lastigste moelijkheidsgraad, zonder summonen. Klaar.
Gewoon geen trofee voor easy gekquote:Op woensdag 10 april 2019 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan moet ik voor de plat dus de game nóg een keer op easy mode spelen? Nee dankje, geef mij maar een uitdaging, daar koop ik die hele game voor
Of stackablequote:
Dat is de reden waarom ik alles op normal speel, en niet op easy of op hard.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Als ik een film kijk, en ik heb last van de slechte acteerprestaties van Sandra Bullock dan trek ik de conclusie dat het niet mijn type film is.
Dan ga ik niet roepen, misschien moeten we voor de mensen die niet zo goed tegen Sandra Bullock kunnen een tweede, exact dezelfde film opnemen maar dan met Sissy Spacek in de hoofdrol omdat dat wat lekkerder weg kijkt.
De regisseur had een bepaalde visie voor ogen met het casten Sandra Bullock en zo hoor je die film te ervaren.
Ik wil t spel gewoon spelen zoals het bedoeld is.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:40 schreef MMaRsu het volgende:
easy geeft mindere ervaring idd bijna bij elk spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |