Dat zou zo jammer zijn, dan eigenlijk liever geen GP in Zandvoort.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:32 schreef Nattekat het volgende:
Zal me niks verbazen als een paar van de laatste bochten wat langzamer gemaakt worden.
nieuw pitscomplex hoeft niet eens de eerste jaren, tijdelijk uitbouwen volstaatquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nieuw laagje asfalt, nieuwe kerbs, nieuw pitcomplex en je bent er.
En dan uitgang pitstraat na de Tarzanbocht?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nieuw pitscomplex hoeft niet eens de eerste jaren, tijdelijk uitbouwen volstaat
Dat geldt voor driekwart van alle circuits op de kalender, Zandvoortcircuit is ook gewoon te klein (als in compact) om echt een leuke race op te leveren lijkt wat dat betreft op de Hungaroring, maar daar gaat het dan ook nu niet om.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb al versschillende simulaties op youtube gezien van F1 op de huidige baan maar iedereen concludeert dat er nergens valt in te halen.
Wellicht dat een toevallig achtergebleven top 3 auto een van de veldvullers kan inhalen op DRS maar na hooguit 7 rondjes zal de volgorde van de optocht al vast staan.
Well done Zandvoort!quote:Op maandag 6 mei 2019 13:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb al versschillende simulaties op youtube gezien van F1 op de huidige baan maar iedereen concludeert dat er nergens valt in te halen.
Wellicht dat een toevallig achtergebleven top 3 auto een van de veldvullers kan inhalen op DRS maar na hooguit 7 rondjes zal de volgorde van de optocht al vast staan.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:53 schreef sasquatsch het volgende:
Er zijn meerdere bronnen die hetzelfde beweren, met meer informatie dan dat Olav had. Dus er zal wel een kern van waarheid in zitten.
De bekendmaking zal volgens mijn bron op 14 mei plaatsvinden.
https://www.motorsportweek.com/joesaward/id/00497
Assen roept (net zoals Zandvoort overigens) vanaf het begin al van alles en nog wat, waarvan volgens mij nog geeneens de helft waar is. Lijkt me heel sterk dat Assen 30 miljoen bij elkaar heeft gekregen (wat overigens hoogstens intenties van mensen/bedrijven zullen zijn en nog niet daadwerkelijke toezeggingen) en dat Zandvoort daar dan problemen mee zou hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:00 schreef Fer het volgende:
Net een raar mannetje op de radio, dat inbelde op de uitzending. Die zou vernomen hebben dat Zandvoort geen 30M kan opbrengen en Assen wel.
Hoezo eigenlijk 30 miljoen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:00 schreef Fer het volgende:
Net een raar mannetje op de radio, dat inbelde op de uitzending. Die zou vernomen hebben dat Zandvoort geen 30M kan opbrengen en Assen wel.
Gewoon kk jaloers dat Assen z'n zaakjes wel voor elkaar heeft en Zandvoort niet met hun grote muil. Nog een paar weekjes en het is überhaupt te laat om nog een GP in Nederland te plannen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:00 schreef Fer het volgende:
Net een raar mannetje op de radio, dat inbelde op de uitzending. Die zou vernomen hebben dat Zandvoort geen 30M kan opbrengen en Assen wel.
Deze opmerking begrijp ik niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het vooral grappig dat ze in Assen denken überhaupt een kans te maken.
Ja, dat verhaal kennen we inmiddels wel. Duitsland heeft perfecte banen, Spanje heeft een perfecte baan, Portugal heeft een grade 1 track, Maleisiė heeft een geweldige baan, dinges, dinges, dinges.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:16 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Deze opmerking begrijp ik niet.
Assen heeft een beter onderhouden baan, veel meer geld in kas en is qua infrastructuur veel beter bereikbaar.
Echt het enige dat Zandvoort beter voor elkaar heeft is de nostalgie.
Dat is natuurlijk bij zoveel races in het land van een succesvolle coureur. In Duitsland stond het toch ook jaren vol met Schumacher-klapvee, of Alonso-klapvee in Spanje?quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een GP in Nederland is op zich wel tof, maar het trekt zoveel dagjesvolk dat eigenlijk niks met F1 heeft en Max-klapjosti's aan dat ik er waarschijnlijk helemaal gek zou worden.
Absoluut waar. Maar als Nederlander sta ik dan liever daartussen. Waarschijnlijk is dat omdat je als Nederlander zijnde bij buitenlanders vaak wat minder snel doorhebt of het 'echte' fans zijn of dagjesvolk. Bij landgenoten is dat altijd vrij snel duidelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk bij zoveel races in het land van een succesvolle coureur. In Duitsland stond het toch ook jaren vol met Schumacher-klapvee, of Alonso-klapvee in Spanje?
Het is ook wel jammer en bevestigend als je ziet welke doelgroep er in Max/RedBull merchandise loopt, in de supermarkt, tijdens het shoppen etc. Vroeger kocht ik nog wel eens team merchandise van Jaguar, Arrows en Minardi, leuke polo's die niet te opzichtig waren en leuk waren om te hebben. Nu staat RB en Max Merchandise bijna gelijk aan een Adidas of Champion trainingspak. Leuk dat je het hebt, maar draag het niet als je de deur uit gaat ajbquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Absoluut waar. Maar als Nederlander sta ik dan liever daartussen. Waarschijnlijk is dat omdat je als Nederlander zijnde bij buitenlanders vaak wat minder snel doorhebt of het 'echte' fans zijn of dagjesvolk. Bij landgenoten is dat altijd vrij snel duidelijk.
Schumacher had vooral aantrekkingskracht op de echte kenners.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk bij zoveel races in het land van een succesvolle coureur. In Duitsland stond het toch ook jaren vol met Schumacher-klapvee, of Alonso-klapvee in Spanje?
quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Schumacher had vooral aantrekkingskracht op de echte kenners.
20 miljoen voor liberty en 10 miljoen voor de organisatie. Al spreekt Jan Lammers over 40 miljoen in totaal per jaar. https://www.ad.nl/formule(...)jk-signaal~a1822ea8/quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk 30 miljoen?
Er is altijd sprake geweest van een verplichting aan Liberty voor 5 jaar x 20 miljoen p/j.
Moet er 30% vooraf betaald worden?
Dat verklaart nog niet wanneer die overige 4x20M garantie er moet zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
20 miljoen voor liberty en 10 miljoen voor de organisatie. Al spreekt Jan Lammers over 40 miljoen in totaal per jaar. https://www.ad.nl/formule(...)jk-signaal~a1822ea8/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |