Moet lukken, incl. eten.quote:Op maandag 8 april 2019 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben er bij! Eten weet ik nog niet. Hangt van werk af. @:loveli kom je ook?
Nee precies. Ik verwacht het vrij aan het begin nu. Maar ik hoor het toch maar graag, ook al is het dit keer bijna een zekerheid.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:17 schreef loveli het volgende:
Voor de spanning zullen ze het niet doen, als er een jaar is dat de op zeker de finale halen is dat nu.
Dat MOET onderhand toch wel een keer? De enige keer dat we redelijk vroeg uit een envelop kwamen was met Douwe Bob; het wordt weer eens tijd.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:12 schreef Greys het volgende:
Oh en kunnen we afspreken dat Nederland dit keer uit de eerste finale-enveloppe komt, anders kunnen m'n zenuwen het niet aan.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:17 schreef Moira. het volgende:
Feest!
Ik krijg wss wel geregeld dat iemand me op werk vervangt van 16-18, dus dan kan ik 16:00 hier weg en gelijk door naar het station, en dan dus om 18:00 in Rotterdam zijn
Dag erna regelen we ook ff iemand voor de ochtend zodat ik pas om 11:00 hoef te beginnen
Zet je mij op de mee-eet lijst @:Greys ?
Of Mono mee komt weet ik nog niet
Oh ik sta er al in zie ikquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
@:ijs_beer of ik gaan vanavond ff de lijst weer bijwerken in de OP (nu ff op werk nog)
Kaasfonduen?quote:
Absoluut! Lekker meenemen, je maat is van harte welkom om mee te hyperen! Leuk dat jullie komen!quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:59 schreef Pluto1975 het volgende:
Geregeld! Ik ben erbij! Vraagje: is het een optie mijn beste maat (songfestival fan) mee te nemen?
Oh ja ivm werk eet ik helaas niet mee
Jeeeeuuuuj! Allebei enorm veel zin in!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Absoluut! Lekker meenemen, je maat is van harte welkom om mee te hyperen! Leuk dat jullie komen!
Dat wordt hem niet die dag ben ik bang als er meer dan 20 eters zijn, we zullen voor de eters iets van een eenvoudig buffetje regelen (vorige keer gehaktballen, saté, brood, patat, sla etc) voor een paar euro pp, want anders redt Henk dat allemaal niet op tijd in z'n geweldige maar kleine keukentje.quote:
Kom je ook?quote:
Overheen gekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op donderdag 11 april 2019 12:32 schreef Greys het volgende:
Ohhhh grazz dat was wel erg misleidend dieerboven.
Ik ga nu even huilen.
Wie? Ik ken alleen fooooquote:
Heel goedquote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 12:28 schreef grazz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Meelezen hé, meelezenquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:18 schreef MMF93 het volgende:
Yeeeeeeeeeej ik kom ook kijken bij Henk! En ik neem mn vriend mee (die luistert normaal naar metal en komt nu gewoon mee wapperen, how cute![]()
)
VOOR JOU ALTIJD FIETS KOMMIE OOK?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
GREYS IS ER NOG WEL PLEK IN DE TENT?
Tuurlijk kom ik ook. Thuiswedstrijdquote:
JAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik ook. ThuiswedstrijdEn alsook eten.
wanneer is het eigenlijk?quote:
Gierenquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wanneer is het eigenlijk?
Jeuj!quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik ook. ThuiswedstrijdEn alsook eten.
Ik denk dat ik (en een hoop anderen) juist dit jaar vrij kalm zal reageren omdat het gewoon een inkoppertje is, de finale.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:07 schreef Greys het volgende:
Ik wil het enveloppenmoment heel graag filmen (gewoon met telefoon) van achter uit de kroeg richting scherm. Dus als jullie dan naar het grote scherm kijken zijn er geen gezichten duidelijk in beeld en het is er toch vrij donker.
Maar het lijkt me zo tof om (hopelijk!) het moment dat NL uit de envelop komt de explosie van vreugde te hebben op beeld en geluid![]()
Kalm. ESF. Hm-hm.quote:Op woensdag 17 april 2019 06:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik (en een hoop anderen) juist dit jaar vrij kalm zal reageren omdat het gewoon een inkoppertje is, de finale.![]()
Laat het nu maar gewoon eens de eerste envelop zijn. Beter voor de bloeddruk.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:08 schreef Cee het volgende:
Ja ik zeg dit nu stoer maar zit straks weer in totale paniekmodus.
Met z'n allen in de kroeg van Henk slapenquote:Op maandag 22 april 2019 17:08 schreef Meke het volgende:
Wel een dilemma; OF om kwart voor elf weg voor laatste trein OF hostel boeken
AH GEZELLIG JE KOMT DUS TOCH.quote:Op maandag 22 april 2019 18:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Met z'n allen in de kroeg van Henk slapen![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, jij zit ook weer met de terugreis inderdaad.quote:Op maandag 22 april 2019 18:58 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
Wel als we daar blijven slapen én Henk's moeder tiramisu maakt![]()
Je kunt vrijdag toch even een uurtje alle optredens scannen op je tv via uitzending gemist? Alle tussendoor gedoetjes kan je dan overslaan. Ja johquote:Op maandag 22 april 2019 21:17 schreef grazz het volgende:
och och heeeeeeel lief aangeboden van jullie, maar dat is het niet hoor. Ik ben veel te bang dat ik die hele semi gewoon niet kan volgen
![]()
en dan moet ik 'm alsnog terug kijken (wanneer? *paniek*, volgende dag lukt niet want dan is het weer alle reacties lezen en klaar zitten voor de generale van de finale
) en ik wil meteen online alle reacties op Duncan's optreden lezen en niet te vergeten Pauw volgen (al wil Henk de stream vast nog wel even aan laten staan voor ons jullie). Maar het is wel verleidelijk op deze manier
Ik moet hier heeeel goed over nadenken, maar ga er maar niet vanuit. Maar ik waardeer jullie poging om me erbij te hebben. Het zal wel heel gezellig en vooral ook bijzonder worden om zo'n avond met z'n allen mee te maken. Maar goed, we kunnen ook volgend jaar met z'n allen naar een liveshow in de Arena of Ahoy ofzoquote:Op maandag 22 april 2019 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt vrijdag toch even een uurtje alle optredens scannen op je tv via uitzending gemist? Alle tussendoor gedoetjes kan je dan overslaan. Ja joh(Zo doe ik het ook
) Dan heb je tijd zat nog om reacties te lezen en vanaf 21 uur juryfinale!
nee, want dat heb ik net al voor je gedaan.quote:Op maandag 22 april 2019 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik zelf ff de op aanpassen om mijzelf op +eten te zetten?@:ijs_beer
Zolang ik op een of andere manier in Amsterdam kom zit ik gebakkenquote:Op maandag 8 april 2019 20:59 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Waar moet je naartoe/kom je vandaan?
Gezellig als je ook komt!quote:Op maandag 22 april 2019 21:44 schreef Nexum het volgende:
WAT GEZELLIG! Dit lijkt me eigenlijk wel heel leuk. Oh nu wil ik ook komen. Misschien domme vraag hoor, maar mag je daar ook gewoon zitten onder de 18? Ben op 16 mei over 2 dagen jarig, maar dan maar lekker aan de cola![]()
+ het is ook nog eens Albanië hun semi dus jullie kunnen me troosten als Jonida het niet haalt
18 mei...IT’S A SIIIIIIIIIIIIGNquote:Op maandag 22 april 2019 21:44 schreef Nexum het volgende:
WAT GEZELLIG! Dit lijkt me eigenlijk wel heel leuk. Oh nu wil ik ook komen. Misschien domme vraag hoor, maar mag je daar ook gewoon zitten onder de 18? Ben op 16 mei over 2 dagen jarig, maar dan maar lekker aan de cola![]()
+ het is ook nog eens Albanië hun semi dus jullie kunnen me troosten als Jonida het niet haalt
Als Nederland wint op mijn verjaardag dan heb ik eigenlijk het beste verjaardagscadeau ever gekregenquote:
Dat kan ik me zo goed voorstellen!quote:Op maandag 22 april 2019 22:03 schreef Nexum het volgende:
[..]
Als Nederland wint op mijn verjaardag dan heb ik eigenlijk het beste verjaardagscadeau ever gekregen
Henk vindt het goed maar dan inderdaad geen alcohol zegt ie. Sorry daar is ie heel streng in. (Snap ik ook wel, hij is zuinig op z'n kroegje en op jou).quote:Op maandag 22 april 2019 21:44 schreef Nexum het volgende:
WAT GEZELLIG! Dit lijkt me eigenlijk wel heel leuk. Oh nu wil ik ook komen. Misschien domme vraag hoor, maar mag je daar ook gewoon zitten onder de 18? Ben op 16 mei over 2 dagen jarig, maar dan maar lekker aan de cola
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:23 schreef Greys het volgende:
Henk is z'n muziekcomputer aan het laten updaten voor jullie. Heb gezegd dat vooral La Venda yokayooooo niet mag ontbreken.
[ afbeelding ]
Voor de niet-zo-songfestivallers (looking at you Naat) ga maar vast dit refrein uit je hoofd leren om mee te loeien die donderdag. Dit is het Eurovisie hosnummer van dit jaar. Spanje.quote:
Songfestival tuigquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:23 schreef Greys het volgende:
Henk is z'n muziekcomputer aan het laten updaten voor jullie. Heb gezegd dat vooral La Venda yokayooooo niet mag ontbreken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:23 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kan hij ook Golden Boy erin zetten, die stond vorige keer niet op de lijst?
Jaaaaaa die moet in het systeem!quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:23 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kan hij ook Golden Boy erin zetten, die stond vorige keer niet op de lijst?
Je weet dat als je AWS aanvraagt je moet gaan afwassen he?quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:55 schreef Momo... het volgende:
Allez Ola Olé Frankrijk 2010 is misschien ook wel leuk
Als ze de gehele Hatari en AWS discografie er nou in zitten dan kan ik de andere klanten vast wegjagen voor het avondeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |