Dit ja.quote:Op zondag 7 april 2019 19:27 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Vooral Ajax-Excelsior; Als ze daar flink gaan scoren, dan begin je betreft doelsaldo aan een onmogelijke klus.
Blijft het daar beperkt, dan de Graafschap 'oprollen', makkelijker gezegd dan gedaan.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op zondag 7 april 2019 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
favorietenrol is nu enkel omgedraaidquote:Op zondag 7 april 2019 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Maar heb het idee als ik FOK zo lees dat Ajax al kampioen is. Dat hoor en lees ik altijd graag. Vooral als het dan mislukt
quote:Op zondag 7 april 2019 19:36 schreef Lemming22 het volgende:
Lozano, Bergwijn, Hendrix, Rosario, Zoet. Vijf sterkhouders zijn al weken, zo niet maanden uit vorm. Dan houdt het een keer op, als Van Bommel ze week in week uit blijft opstellen.
Ik zeg ook niet dat ze er alle vijf tegelijkertijd uitgehaald moeten worden. Maar Van Bommel houdt wel erg halsstarrig vast aan zijn standaard opstelling, op de 10 positie na. Daar had hij wat mij betreft eerder en meer in mogen rouleren, kijkend naar de vorm van veel spelers.quote:Op zondag 7 april 2019 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou maak jij de opstelling dan maar eens zonder deze 5. Ik beloof je niet te lachen.
Terwijl Van Bommel altijd onverstoorbaarheid prediktquote:Op zondag 7 april 2019 20:17 schreef GGMM het volgende:
Wat een laffe TT zeg
Gelijk op je rug gaan liggen, alle strijdbaarheid weg.
Dat lees je dan vooral hier.quote:Op zondag 7 april 2019 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Maar heb het idee als ik FOK zo lees dat Ajax al kampioen is.
Waar ga jij het kampioenschap vieren denk je? Achter je PC of achter je tablet? Ik gun het je, dat wel. Al die jaren droogtequote:Op zondag 7 april 2019 20:17 schreef GGMM het volgende:
Wat een laffe TT zeg
Gelijk op je rug gaan liggen, alle strijdbaarheid weg.
Woedend.quote:Op zondag 7 april 2019 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar ga jij het kampioenschap vieren denk je? Achter je PC of achter je tablet? Ik gun het je, dat wel. Al die jaren droogte
Niemand begrijpt dit.quote:Op zondag 7 april 2019 20:28 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom van Bommel blijft vasthouden aan dat middenveld. Rosario gaat wekelijks door de ondergrens.
Neuh, in dit geval zie ik geen Ajacied dat al roepen.quote:Op zondag 7 april 2019 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lees je dan vooral hier.
iedereen heeft het blijkbaar helemaal opgegeven opeens.
En als Ajax straks punten laat liggen roepen die zelfde mensen "HA AJAX DACHT DAT ZE AL KAMPIOEN WAREN!!!"
Dat vind ik altijd wel apart.
Dat zal andersom natuurlijk niet anders zijn.quote:Op zondag 7 april 2019 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lees je dan vooral hier.
iedereen heeft het blijkbaar helemaal opgegeven opeens.
En als Ajax straks punten laat liggen roepen die zelfde mensen "HA AJAX DACHT DAT ZE AL KAMPIOEN WAREN!!!"
Dat vind ik altijd wel apart.
Dat denk ik wel.quote:Op zondag 7 april 2019 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zal andersom natuurlijk niet anders zijn.
ah, nu psv niet meer eerste staat is het 'ze'quote:Op zondag 7 april 2019 20:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar ik schat zomaar in dat PSV tegen WII en AZ ook punten laat liggen. Winnen ze die wel, worden ze "gewoon" kampioen.
Ik denk dat Ajax het alleen lastig zal hebben uit bij Groningen maar die wedstrijd wel over de streep trekt. PSV gaat sowieso nog wel ergens punten laten liggen.quote:Op zondag 7 april 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is natuurlijk onzin dat het al gespeeld is.
Helaas is Thomas geblesseerd, die had ik op zijn positie best willen zien, die heeft veel meer dynamiek in zijn spel. Al heeft Guti dat ook en die mag ook nooit meer spelen.quote:
We gaan het meemaken.quote:Op zondag 7 april 2019 20:53 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax het alleen lastig zal hebben uit bij Groningen maar die wedstrijd wel over de streep trekt. PSV gaat sowieso nog wel ergens punten laten liggen.
Ik snap de hele aankoop Guti sowieso niet. Koop dan voor dat geld een fatsoenlijke verdediger... Ik vind Rosario van het niveau Heerenveen. Ergens zo tegen de subtop aan. Speelde lekker mee toen het hele team goed speelde maar maakt geen stappen en neemt het team niet op sleeptouw. De eerste die altijd door de ondergrens zakt met Hendrix. Als van Ginkel haalbaar is moet PSV daar in mijn ogen voor gaan. Was de afgelopen jaren toch wel erg belangrijk.quote:Op zondag 7 april 2019 20:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Helaas is Thomas geblesseerd, die had ik op zijn positie best willen zien, die heeft veel meer dynamiek in zijn spel. Al heeft Guti dat ook en die mag ook nooit meer spelen.
quote:Op zondag 7 april 2019 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.
Ajacied zijn vaak een stuk reëler dan PSVers
Sow wat ben jij zuur. Kut-limbo.quote:Op zondag 7 april 2019 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
ah, nu psv niet meer eerste staat is het 'ze'
Rustig, Lans. Er zijn nog vijf wedstrijden te gaan.quote:
Leeft Van Ginkel nog eigenlijk? Of lag hij er nu alweer een heel jaar uit met een blessure?quote:Op zondag 7 april 2019 20:58 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik snap de hele aankoop Guti sowieso niet. Koop dan voor dat geld een fatsoenlijke verdediger... Ik vind Rosario van het niveau Heerenveen. Ergens zo tegen de subtop aan. Speelde lekker mee toen het hele team goed speelde maar maakt geen stappen en neemt het team niet op sleeptouw. De eerste die altijd door de ondergrens zakt met Hendrix. Als van Ginkel haalbaar is moet PSV daar in mijn ogen voor gaan. Was de afgelopen jaren toch wel erg belangrijk.
quote:Op zondag 7 april 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rustig, Lans. Er zijn nog vijf wedstrijden te gaan.
Volgens mij had hij een zware operatie aan zijn knie ofzo. PSV had wel interesse hem permanent over te nemen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leeft Van Ginkel nog eigenlijk? Of lag hij er nu alweer een heel jaar uit met een blessure?
Lijkt me risicovol voor iemand die zo vaak geblesseerd is geraakt, ga je daarna ook niet meer verkopen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:19 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een zware operatie aan zijn knie ofzo. PSV had wel interesse hem permanent over te nemen.
Dat wel. Maarja minder risicovol dan 20 miljoen verbrassen aan Romero en Guti.quote:Op zondag 7 april 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me risicovol voor iemand die zo vaak geblesseerd is geraakt, ga je daarna ook niet meer verkopen.
Wat is er met die Romero eigenlijk? Die leek toch weer fit te worden een halfjaar geleden ofzo?quote:Op zondag 7 april 2019 21:21 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dat wel. Maarja minder risicovol dan 20 miljoen verbrassen aan Romero en Guti.
Niets tegen limbo's hè, bokkenlul.quote:
Hoop niet dat die droogte weer gaat volgen voor PSV, moet de bende weer aan de gemeente worden verpatstquote:Op zondag 7 april 2019 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar ga jij het kampioenschap vieren denk je? Achter je PC of achter je tablet? Ik gun het je, dat wel. Al die jaren droogte
Lozano en Bergwijn kunnen jullie nog wel redelijk verkopen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:22 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hoop niet dat die droogte weer gaat volgen voor PSV, moet de bende weer aan de gemeente worden verpatst
Prima. Et tu?quote:
Geen idee. Schijnt aan de coke te zitten volgens mij was het @Grrrrrrrr die dat zei.quote:Op zondag 7 april 2019 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er met die Romero eigenlijk? Die leek toch weer fit te worden een halfjaar geleden ofzo?
En die Guti is ook een raar verhaal ja, zeker als jullie middenveld al tijden niet echt loopt.
Dat was het dan ook wel.quote:Op zondag 7 april 2019 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano en Bergwijn kunnen jullie nog wel redelijk verkopen.
Ik kijk traditiegetrouw op twee na zelden een wedstrijd van PSV; heb de samenvatting teruggekeken en wat graphics, maar afgaande op de samenvatting kan PSV bij vlagen wel erg makkelijk voetballen.quote:
Echt zo'n spookspeler, hoor je nooit meer iets van tot hij ineens verhuurd wordt aan een club uit Zuid-Amerika.quote:Op zondag 7 april 2019 21:25 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Geen idee. Schijnt aan de coke te zitten volgens mij was het @:Grrrrrrrr die dat zei.
Nou, ze hebben natuurlijk met Ihattaren, Malen en Gakpo nog wat meer ijzers in het vuur. Mogelijk dat die - mits ze zich doorontwikkelen - ook nog wel wat opbrengen.quote:
Ik meende even dat je oprecht geïnteresseerd was in mij. Jammer dit.quote:Op zondag 7 april 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk traditiegetrouw op twee na zelden een wedstrijd van PSV; heb de samenvatting teruggekeken en wat graphics, maar afgaande op de samenvatting kan PSV bij vlagen wel erg makkelijk voetballen.
Als ik geïnteresseerd in je persoonlijke achtergrond was, had ik wel naar de SC gegaan. Ik drink overigens een HJ Karakter.quote:Op zondag 7 april 2019 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik meende even dat je oprecht geïnteresseerd was in mij. Jammer dit.
Ik heb de wedstrijd verder niet gezien.
Ik heb hem een paar keer op de training gezien JR.quote:Op zondag 7 april 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt zo'n spookspeler, hoor je nooit meer iets van tot hij ineens verhuurd wordt aan een club uit Zuid-Amerika.
Dus al je vragen waren PSV gerelateerd?quote:Op zondag 7 april 2019 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik geïnteresseerd in je persoonlijke achtergrond was, had ik wel naar de SC gegaan. Ik drink overigens een HJ Karakter.
Romero is weer eens geblesseerd.quote:Op zondag 7 april 2019 21:25 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Geen idee. Schijnt aan de coke te zitten volgens mij was het @:Grrrrrrrr die dat zei.
En? Handtekening gescoord?quote:Op zondag 7 april 2019 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer op de training gezien JR.
Met aangrenzende waarschijnlijkheid.quote:Op zondag 7 april 2019 21:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus al je vragen waren PSV gerelateerd?
Oneens. Alhoewel ik hem nubontiegelijk bagger vind, vond ik 'm de 1e seizoenshelft echt fenomenaal. Ook 2e helft heeft ie wel wat goede dingen laten zien. Maar ook bij hem moet je niet vergeten dat hij vorig nog gewoon bij JPSV speelde en je niet van hem kan verwachten dat hij PSV nu even zal dragen. Zeker niet met Hendrix naast 'm en 4&S achter 'm.quote:Op zondag 7 april 2019 20:58 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik snap de hele aankoop Guti sowieso niet. Koop dan voor dat geld een fatsoenlijke verdediger... Ik vind Rosario van het niveau Heerenveen. Ergens zo tegen de subtop aan. Speelde lekker mee toen het hele team goed speelde maar maakt geen stappen en neemt het team niet op sleeptouw. De eerste die altijd door de ondergrens zakt met Hendrix. Als van Ginkel haalbaar is moet PSV daar in mijn ogen voor gaan. Was de afgelopen jaren toch wel erg belangrijk.
Ik vind het hele aankoopbeleid van John de Jong sowieso vreemd. Die Australische back is ook alweer stiekem verkocht aan een Turkse club met half miljoen verlies ofzo. Gaat allemaal erg lekker.quote:Op zondag 7 april 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt zo'n spookspeler, hoor je nooit meer iets van tot hij ineens verhuurd wordt aan een club uit Zuid-Amerika.
Nee, alleen je moeder.quote:
Ik vraag me vooral af wat vBommel in hem dacht te zien.quote:Op zondag 7 april 2019 21:31 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik vind het hele aankoopbeleid van John de Jong sowieso vreemd. Die Australische back is ook alweer stiekem verkocht aan een Turkse club met half miljoen verlies ofzo. Gaat allemaal erg lekker.
Sooooooow! Lekker maat!quote:
Tja. Wel een speler die als hij fit is met zekerheid gewoon tot de beste spelers in de Eredivisie behoort.quote:Op zondag 7 april 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me risicovol voor iemand die zo vaak geblesseerd is geraakt, ga je daarna ook niet meer verkopen.
Dat is ook zeker zo. De voornaamste schuld ligt in mijn ogen bij Mark door hem op te blijven stellen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oneens. Alhoewel ik hem nubontiegelijk bagger vind, vond ik 'm de 1e seizoenshelft echt fenomenaal. Ook 2e helft heeft ie wel wat goede dingen laten zien. Maar ook bij hem moet je niet vergeten dat hij vorig nog gewoon bij JPSV speelde en je niet van hem kan verwachten dat hij PSV nu even zal dragen. Zeker niet met Hendrix naast 'm en 4&S achter 'm.
Da's wel sneu dan.quote:Op zondag 7 april 2019 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met aangrenzende waarschijnlijkheid.
Nja als nieuwe TD moet je er sowieso even inkomen en luisterde hij vooral naar de tips van v.Bommel, ben dan meer benieuwd wat hij komende zomer laat zien.quote:Op zondag 7 april 2019 21:31 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik vind het hele aankoopbeleid van John de Jong sowieso vreemd. Die Australische back is ook alweer stiekem verkocht aan een Turkse club met half miljoen verlies ofzo. Gaat allemaal erg lekker.
Je kan beter dan dit, Lans.quote:
Nou, dat viel wel mee. Gelukkig kreeg ik er grof voor betaald.quote:
Ben je echt boosquote:
Is altijd afwachten hoe zo'n speler terugkomt van weer een zware blessure natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2019 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja. Wel een speler die als hij fit is met zekerheid gewoon tot de beste spelers in de Eredivisie behoort.
Romero, Guti en die Australiër blijken duurdere gokjes te zijn.
Zeker waar.quote:Op zondag 7 april 2019 21:34 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo. De voornaamste schuld ligt in mijn ogen bij Mark door hem op te blijven stellen.
Ja boeien, is toch gratis geld? Waar maak je je druk om?quote:Op zondag 7 april 2019 21:22 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hoop niet dat die droogte weer gaat volgen voor PSV, moet de bende weer aan de gemeente worden verpatst
Boos zijn of iets wat sneu vinden zijn - wat mij betreft - twee verschillende zaken.quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, dat viel wel mee. Gelukkig kreeg ik er grof voor betaald.
Juist dan heb je kans, denk ik. Als hij net een prima seizoen heeft gedraaid bij 'n subtopper in Engeland of Duitsland, hoef je niet aan te kloppen, want dan is zo iemand onhaalbaar.quote:Op zondag 7 april 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is altijd afwachten hoe zo'n speler terugkomt van weer een zware blessure natuurlijk.
Al zal hij vast ook niet heel erg duur zijn.
Gelukkig.quote:Op zondag 7 april 2019 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boos zijn of iets wat sneu vinden zijn - wat mij betreft - twee verschillende zaken.
En ik ben zeker niet boos.
Vraag me af waarom je 'm dan haalt. Lijkt me dat PSV voor dat geld gewoon iemand moet halen die regelmatig meedoet.quote:Op maandag 8 april 2019 00:16 schreef Ciscus het volgende:
Ihatarran is echt heel erg goed; techniek, overzicht, duelkracht, passing allemaal briljant. Niet normaal hie goed hij al is. Zag het vandaag maar weer eens.
Rosario deed het prima, maar Hendrix was niet best. Guti heeft waarschijnlijk te weinig verdedigend inzicht ofzo, maarre... Guti voor Hendrix.
en dat zie je Mark doen? Zijn strategie is gebaseerd op de 0 houden en als dat dan fout loopt breekt het gebrek aan voetballend vermogen van dat blok van 4 achterin je op, dan heb ik het dus over Schwaab, 4gever, Hendrix en Rosarioquote:Op maandag 8 april 2019 09:18 schreef Dejannn het volgende:
Je moet ook wat spelers hebben die meer naar voren denken. Hendrix heeft dat bijvoorbeeld niet, ik zie in hem nog altijd meer een verdediger dan een middenvelder. Balletje afpakken kan hij wel.
Ik zou de aankomende duels gaan spelen met Guti, Sadilek en Ihattaren/Pereiro op het middenveld. Wellicht Hendrix aangezien je niets beters hebt daar, maar vooral in die thuisduels tegen De Graafschap en ADO heb je dat niet nodig.
Wat heeft die Guti eigenlijk misdaan dat hij amper meer in actie komt?
Het ding wat ik zo vreemd vind aan Hendrix is dat hij met de jaren heen steeds conservatiever is gaan spelen. Het was nooit het speler die 5x per wedstrijd scherp opende maar onder Cocu in 15/16 speelde hij wel vaak met een drive naar voren.quote:Op maandag 8 april 2019 09:18 schreef Dejannn het volgende:
Je moet ook wat spelers hebben die meer naar voren denken. Hendrix heeft dat bijvoorbeeld niet, ik zie in hem nog altijd meer een verdediger dan een middenvelder. Balletje afpakken kan hij wel.
Ik zou de aankomende duels gaan spelen met Guti, Sadilek en Ihattaren/Pereiro op het middenveld. Wellicht Hendrix aangezien je niets beters hebt daar, maar vooral in die thuisduels tegen De Graafschap en ADO heb je dat niet nodig.
Wat heeft die Guti eigenlijk misdaan dat hij amper meer in actie komt?
Hier ben ik het wel mee eens, maar vooral dit seizoen ligt dat volgens mij ook enorm aan wat MvB wil van de ploeg. Het middenveld is eigenlijk een extra slot op de deur, gevaar moet komen van de backs + aanvallers.quote:Op maandag 8 april 2019 10:06 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het ding wat ik zo vreemd vind aan Hendrix is dat hij met de jaren heen steeds conservatiever is gaan spelen. Het was nooit het speler die 5x per wedstrijd scherp opende maar onder Cocu in 15/16 speelde hij wel vaak met een drive naar voren.
Nee, maar hij zal nu wel moetenquote:Op maandag 8 april 2019 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat zie je Mark doen? Zijn strategie is gebaseerd op de 0 houden en als dat dan fout loopt breekt het gebrek aan voetballend vermogen van dat blok van 4 achterin je op, dan heb ik het dus over Schwaab, 4gever, Hendrix en Rosario
En nu elke ED ploeg dat door heeft kunnen we niets meer. Lekker de backjes afschermen en PSV ligt lam.quote:Op maandag 8 april 2019 10:20 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, maar vooral dit seizoen ligt dat volgens mij ook enorm aan wat MvB wil van de ploeg. Het middenveld is eigenlijk een extra slot op de deur, gevaar moet komen van de backs + aanvallers.
[..]
Nee, maar hij zal nu wel moeten. Ik verwacht daarom ook dat PSV meer risico gaat nemen in die twee thuisduels. Dat kan natuurlijk ook prima, want tegen De Graafschap en ADO ga je geen punten verspelen in eigen huis.
'Vo voor de leden!quote:Op maandag 8 april 2019 10:02 schreef TehRocks het volgende:
Ik stond klotezat bij de Varsity en heb luidkeels staan kankeren in de bus terug.
hij had tot dit seizoen ook een afspeelmogelijkheid meer, nu met de punt naar voren is dat wat anders en spelers als bijvoorbeeld Guardado en Van Ginkel willen graag de bal hebbenquote:Op maandag 8 april 2019 10:06 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het ding wat ik zo vreemd vind aan Hendrix is dat hij met de jaren heen steeds conservatiever is gaan spelen. Het was nooit het speler die 5x per wedstrijd scherp opende maar onder Cocu in 15/16 speelde hij wel vaak met een drive naar voren.
Volgens mij hangt dat weer af van de winnaar van de CL, als die zich ook plaatst via de competitie dan zitten we weer in hetzelfde schuitje als vorig jaar en moet de kampioen 1 voorronde (en heeft dus garantie op Europa League) en moet de tweede plek er 3 doen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:13 schreef GwaiLow het volgende:
Boys, PSV kan echt nog makkelijk kampioen worden. Ondanks dat AZ uit en Willem 2 uit wat zwaarder is dan het programma van Ajax. Enige is dat Ajax nu een wat grotere kans heeft, maar je hebt minimaal nog 30% kans om kampioen te worden hoor.
Hoeveel CL voorrondes moet je atm spelen als je 2e wordt? En hoeveel als nummer 1 ? Vorig jaar moest Ajax er 3 en PSV eentje, he?
Ja, maar dat gaat nu niet meer op. Je hebt gewoon kansen gehad om meer dan tien punten voor te staan op Ajax. Bovendien is er ook meermaals (in dit topic dan) geroepen dat PSV een selectie heeft die even sterk is, Zoet zou gelijkwaardig zijn aan Onana, Angeliño beter dan Tagliafico, Lozano en Bergwijn beter dan wat Ajax voorin heeft rondlopen. Als je zo'n grote mond hebt, niets mis mee wat mij betreft overigensquote:Op maandag 8 april 2019 11:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, gezien het spelersmateriaal heeft PSV het wat betreft het aantal punten gewoon hartstikke goed gedaan dit jaar. Dat Ajax het beste eredivisie-elftal heeft sinds PSV in 2004/2005 is dan even jammer, maar het is niet gek dat je geen kampioen wordt met zo'n tegenstander.
De #2 speelt drie voorrondes en de #1 speelt twee voorrondes. Dus dan mag je twee weken later beginnen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:13 schreef GwaiLow het volgende:
Boys, PSV kan echt nog makkelijk kampioen worden. Ondanks dat AZ uit en Willem 2 uit wat zwaarder is dan het programma van Ajax. Enige is dat Ajax nu een wat grotere kans heeft, maar je hebt minimaal nog 30% kans om kampioen te worden hoor.
Hoeveel CL voorrondes moet je atm spelen als je 2e wordt? En hoeveel als nummer 1 ? Vorig jaar moest Ajax er 3 en PSV eentje, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |