ah, nu psv niet meer eerste staat is het 'ze'quote:Op zondag 7 april 2019 20:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar ik schat zomaar in dat PSV tegen WII en AZ ook punten laat liggen. Winnen ze die wel, worden ze "gewoon" kampioen.
Ik denk dat Ajax het alleen lastig zal hebben uit bij Groningen maar die wedstrijd wel over de streep trekt. PSV gaat sowieso nog wel ergens punten laten liggen.quote:Op zondag 7 april 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is natuurlijk onzin dat het al gespeeld is.
Helaas is Thomas geblesseerd, die had ik op zijn positie best willen zien, die heeft veel meer dynamiek in zijn spel. Al heeft Guti dat ook en die mag ook nooit meer spelen.quote:
We gaan het meemaken.quote:Op zondag 7 april 2019 20:53 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax het alleen lastig zal hebben uit bij Groningen maar die wedstrijd wel over de streep trekt. PSV gaat sowieso nog wel ergens punten laten liggen.
Ik snap de hele aankoop Guti sowieso niet. Koop dan voor dat geld een fatsoenlijke verdediger... Ik vind Rosario van het niveau Heerenveen. Ergens zo tegen de subtop aan. Speelde lekker mee toen het hele team goed speelde maar maakt geen stappen en neemt het team niet op sleeptouw. De eerste die altijd door de ondergrens zakt met Hendrix. Als van Ginkel haalbaar is moet PSV daar in mijn ogen voor gaan. Was de afgelopen jaren toch wel erg belangrijk.quote:Op zondag 7 april 2019 20:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Helaas is Thomas geblesseerd, die had ik op zijn positie best willen zien, die heeft veel meer dynamiek in zijn spel. Al heeft Guti dat ook en die mag ook nooit meer spelen.
quote:Op zondag 7 april 2019 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.
Ajacied zijn vaak een stuk reëler dan PSVers
Sow wat ben jij zuur. Kut-limbo.quote:Op zondag 7 april 2019 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
ah, nu psv niet meer eerste staat is het 'ze'
Rustig, Lans. Er zijn nog vijf wedstrijden te gaan.quote:
Leeft Van Ginkel nog eigenlijk? Of lag hij er nu alweer een heel jaar uit met een blessure?quote:Op zondag 7 april 2019 20:58 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik snap de hele aankoop Guti sowieso niet. Koop dan voor dat geld een fatsoenlijke verdediger... Ik vind Rosario van het niveau Heerenveen. Ergens zo tegen de subtop aan. Speelde lekker mee toen het hele team goed speelde maar maakt geen stappen en neemt het team niet op sleeptouw. De eerste die altijd door de ondergrens zakt met Hendrix. Als van Ginkel haalbaar is moet PSV daar in mijn ogen voor gaan. Was de afgelopen jaren toch wel erg belangrijk.
quote:Op zondag 7 april 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rustig, Lans. Er zijn nog vijf wedstrijden te gaan.
Volgens mij had hij een zware operatie aan zijn knie ofzo. PSV had wel interesse hem permanent over te nemen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leeft Van Ginkel nog eigenlijk? Of lag hij er nu alweer een heel jaar uit met een blessure?
Lijkt me risicovol voor iemand die zo vaak geblesseerd is geraakt, ga je daarna ook niet meer verkopen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:19 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een zware operatie aan zijn knie ofzo. PSV had wel interesse hem permanent over te nemen.
Dat wel. Maarja minder risicovol dan 20 miljoen verbrassen aan Romero en Guti.quote:Op zondag 7 april 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me risicovol voor iemand die zo vaak geblesseerd is geraakt, ga je daarna ook niet meer verkopen.
Wat is er met die Romero eigenlijk? Die leek toch weer fit te worden een halfjaar geleden ofzo?quote:Op zondag 7 april 2019 21:21 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dat wel. Maarja minder risicovol dan 20 miljoen verbrassen aan Romero en Guti.
Niets tegen limbo's hè, bokkenlul.quote:
Hoop niet dat die droogte weer gaat volgen voor PSV, moet de bende weer aan de gemeente worden verpatstquote:Op zondag 7 april 2019 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar ga jij het kampioenschap vieren denk je? Achter je PC of achter je tablet? Ik gun het je, dat wel. Al die jaren droogte
Lozano en Bergwijn kunnen jullie nog wel redelijk verkopen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:22 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hoop niet dat die droogte weer gaat volgen voor PSV, moet de bende weer aan de gemeente worden verpatst
Prima. Et tu?quote:
Geen idee. Schijnt aan de coke te zitten volgens mij was het @Grrrrrrrr die dat zei.quote:Op zondag 7 april 2019 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er met die Romero eigenlijk? Die leek toch weer fit te worden een halfjaar geleden ofzo?
En die Guti is ook een raar verhaal ja, zeker als jullie middenveld al tijden niet echt loopt.
Dat was het dan ook wel.quote:Op zondag 7 april 2019 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano en Bergwijn kunnen jullie nog wel redelijk verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |