Dat wel. Maarja minder risicovol dan 20 miljoen verbrassen aan Romero en Guti.quote:Op zondag 7 april 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me risicovol voor iemand die zo vaak geblesseerd is geraakt, ga je daarna ook niet meer verkopen.
Wat is er met die Romero eigenlijk? Die leek toch weer fit te worden een halfjaar geleden ofzo?quote:Op zondag 7 april 2019 21:21 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dat wel. Maarja minder risicovol dan 20 miljoen verbrassen aan Romero en Guti.
Niets tegen limbo's hè, bokkenlul.quote:
Hoop niet dat die droogte weer gaat volgen voor PSV, moet de bende weer aan de gemeente worden verpatstquote:Op zondag 7 april 2019 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar ga jij het kampioenschap vieren denk je? Achter je PC of achter je tablet? Ik gun het je, dat wel. Al die jaren droogte
Lozano en Bergwijn kunnen jullie nog wel redelijk verkopen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:22 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hoop niet dat die droogte weer gaat volgen voor PSV, moet de bende weer aan de gemeente worden verpatst
Prima. Et tu?quote:
Geen idee. Schijnt aan de coke te zitten volgens mij was het @Grrrrrrrr die dat zei.quote:Op zondag 7 april 2019 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er met die Romero eigenlijk? Die leek toch weer fit te worden een halfjaar geleden ofzo?
En die Guti is ook een raar verhaal ja, zeker als jullie middenveld al tijden niet echt loopt.
Dat was het dan ook wel.quote:Op zondag 7 april 2019 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano en Bergwijn kunnen jullie nog wel redelijk verkopen.
Ik kijk traditiegetrouw op twee na zelden een wedstrijd van PSV; heb de samenvatting teruggekeken en wat graphics, maar afgaande op de samenvatting kan PSV bij vlagen wel erg makkelijk voetballen.quote:
Echt zo'n spookspeler, hoor je nooit meer iets van tot hij ineens verhuurd wordt aan een club uit Zuid-Amerika.quote:Op zondag 7 april 2019 21:25 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Geen idee. Schijnt aan de coke te zitten volgens mij was het @:Grrrrrrrr die dat zei.
Nou, ze hebben natuurlijk met Ihattaren, Malen en Gakpo nog wat meer ijzers in het vuur. Mogelijk dat die - mits ze zich doorontwikkelen - ook nog wel wat opbrengen.quote:
Ik meende even dat je oprecht geïnteresseerd was in mij. Jammer dit.quote:Op zondag 7 april 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk traditiegetrouw op twee na zelden een wedstrijd van PSV; heb de samenvatting teruggekeken en wat graphics, maar afgaande op de samenvatting kan PSV bij vlagen wel erg makkelijk voetballen.
Als ik geïnteresseerd in je persoonlijke achtergrond was, had ik wel naar de SC gegaan. Ik drink overigens een HJ Karakter.quote:Op zondag 7 april 2019 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik meende even dat je oprecht geïnteresseerd was in mij. Jammer dit.
Ik heb de wedstrijd verder niet gezien.
Ik heb hem een paar keer op de training gezien JR.quote:Op zondag 7 april 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt zo'n spookspeler, hoor je nooit meer iets van tot hij ineens verhuurd wordt aan een club uit Zuid-Amerika.
Dus al je vragen waren PSV gerelateerd?quote:Op zondag 7 april 2019 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik geïnteresseerd in je persoonlijke achtergrond was, had ik wel naar de SC gegaan. Ik drink overigens een HJ Karakter.
Romero is weer eens geblesseerd.quote:Op zondag 7 april 2019 21:25 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Geen idee. Schijnt aan de coke te zitten volgens mij was het @:Grrrrrrrr die dat zei.
En? Handtekening gescoord?quote:Op zondag 7 april 2019 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer op de training gezien JR.
Met aangrenzende waarschijnlijkheid.quote:Op zondag 7 april 2019 21:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus al je vragen waren PSV gerelateerd?
Oneens. Alhoewel ik hem nubontiegelijk bagger vind, vond ik 'm de 1e seizoenshelft echt fenomenaal. Ook 2e helft heeft ie wel wat goede dingen laten zien. Maar ook bij hem moet je niet vergeten dat hij vorig nog gewoon bij JPSV speelde en je niet van hem kan verwachten dat hij PSV nu even zal dragen. Zeker niet met Hendrix naast 'm en 4&S achter 'm.quote:Op zondag 7 april 2019 20:58 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik snap de hele aankoop Guti sowieso niet. Koop dan voor dat geld een fatsoenlijke verdediger... Ik vind Rosario van het niveau Heerenveen. Ergens zo tegen de subtop aan. Speelde lekker mee toen het hele team goed speelde maar maakt geen stappen en neemt het team niet op sleeptouw. De eerste die altijd door de ondergrens zakt met Hendrix. Als van Ginkel haalbaar is moet PSV daar in mijn ogen voor gaan. Was de afgelopen jaren toch wel erg belangrijk.
Ik vind het hele aankoopbeleid van John de Jong sowieso vreemd. Die Australische back is ook alweer stiekem verkocht aan een Turkse club met half miljoen verlies ofzo. Gaat allemaal erg lekker.quote:Op zondag 7 april 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt zo'n spookspeler, hoor je nooit meer iets van tot hij ineens verhuurd wordt aan een club uit Zuid-Amerika.
Nee, alleen je moeder.quote:
Ik vraag me vooral af wat vBommel in hem dacht te zien.quote:Op zondag 7 april 2019 21:31 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik vind het hele aankoopbeleid van John de Jong sowieso vreemd. Die Australische back is ook alweer stiekem verkocht aan een Turkse club met half miljoen verlies ofzo. Gaat allemaal erg lekker.
Sooooooow! Lekker maat!quote:
Tja. Wel een speler die als hij fit is met zekerheid gewoon tot de beste spelers in de Eredivisie behoort.quote:Op zondag 7 april 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me risicovol voor iemand die zo vaak geblesseerd is geraakt, ga je daarna ook niet meer verkopen.
Dat is ook zeker zo. De voornaamste schuld ligt in mijn ogen bij Mark door hem op te blijven stellen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oneens. Alhoewel ik hem nubontiegelijk bagger vind, vond ik 'm de 1e seizoenshelft echt fenomenaal. Ook 2e helft heeft ie wel wat goede dingen laten zien. Maar ook bij hem moet je niet vergeten dat hij vorig nog gewoon bij JPSV speelde en je niet van hem kan verwachten dat hij PSV nu even zal dragen. Zeker niet met Hendrix naast 'm en 4&S achter 'm.
Da's wel sneu dan.quote:Op zondag 7 april 2019 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met aangrenzende waarschijnlijkheid.
Nja als nieuwe TD moet je er sowieso even inkomen en luisterde hij vooral naar de tips van v.Bommel, ben dan meer benieuwd wat hij komende zomer laat zien.quote:Op zondag 7 april 2019 21:31 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ik vind het hele aankoopbeleid van John de Jong sowieso vreemd. Die Australische back is ook alweer stiekem verkocht aan een Turkse club met half miljoen verlies ofzo. Gaat allemaal erg lekker.
Je kan beter dan dit, Lans.quote:
Nou, dat viel wel mee. Gelukkig kreeg ik er grof voor betaald.quote:
Ben je echt boosquote:
Is altijd afwachten hoe zo'n speler terugkomt van weer een zware blessure natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2019 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja. Wel een speler die als hij fit is met zekerheid gewoon tot de beste spelers in de Eredivisie behoort.
Romero, Guti en die Australiër blijken duurdere gokjes te zijn.
Zeker waar.quote:Op zondag 7 april 2019 21:34 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo. De voornaamste schuld ligt in mijn ogen bij Mark door hem op te blijven stellen.
Ja boeien, is toch gratis geld? Waar maak je je druk om?quote:Op zondag 7 april 2019 21:22 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hoop niet dat die droogte weer gaat volgen voor PSV, moet de bende weer aan de gemeente worden verpatst
Boos zijn of iets wat sneu vinden zijn - wat mij betreft - twee verschillende zaken.quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, dat viel wel mee. Gelukkig kreeg ik er grof voor betaald.
Juist dan heb je kans, denk ik. Als hij net een prima seizoen heeft gedraaid bij 'n subtopper in Engeland of Duitsland, hoef je niet aan te kloppen, want dan is zo iemand onhaalbaar.quote:Op zondag 7 april 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is altijd afwachten hoe zo'n speler terugkomt van weer een zware blessure natuurlijk.
Al zal hij vast ook niet heel erg duur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |