Ik zie het jaquote:Op zondag 7 april 2019 17:27 schreef yats het volgende:
[..]
Pleur toch op man
Duidelijk wie er kampioen moet worden
Kloptquote:Op zondag 7 april 2019 17:28 schreef RedLabel het volgende:
Lozano ging niet met de bal mee, Lozano zocht de keeper op
Heel duidelijk inderdaad. Vitesse dus.quote:Op zondag 7 april 2019 17:27 schreef yats het volgende:
[..]
Pleur toch op man
Duidelijk wie er kampioen moet worden
Piep piepquote:Op zondag 7 april 2019 17:30 schreef skysherrif het volgende:
PSV moet en zal kampioen worden helaas.
Zoetquote:Op zondag 7 april 2019 17:31 schreef RipCity het volgende:
Achter handje praten slaat helemaal nergens opwie denkt Zoet dat die is haha
PSV gaat het alsnog zelf ergens helemaal verneuken johquote:Op zondag 7 april 2019 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
Als je die vorige geeft is dit er ook eenwat een frikandel.
PSV komt echt heel goed weg.
Ik zei het toch?quote:Op zondag 7 april 2019 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Als hij deze niet geeft moet ik Yats gelijk geven.
Ja dus
@onlogischquote:Op zondag 7 april 2019 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zei het toch?
En dit gebeurd ons standaard met Guzubuyuk als scheidsrechter.
Die heeft een pokerclubje met oa Ron Beton en nog een paar idioten.quote:Op zondag 7 april 2019 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zei het toch?
En dit gebeurd ons standaard met Guzubuyuk als scheidsrechter.
Kopbal Luukquote:Op zondag 7 april 2019 17:33 schreef RedLabel het volgende:
Ik kom in de 85ste minuut terug voor de 1-2
Hou toch op joh. Die doen dit het hele seizoen al.quote:Op zondag 7 april 2019 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
PSV gaat het alsnog zelf ergens helemaal verneuken joh
En maar zeggen dat ik onterecht klaag. Jullie zien het nu toch?quote:Op zondag 7 april 2019 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft een pokerclubje met oa Ron Beton en nog een paar idioten.
Weer niet in het stadion?quote:Op zondag 7 april 2019 17:31 schreef yats het volgende:
Zei het toch?
We worden lekker genaaid weer...
Ja uhh Guzebujuk die hier gewoon uhh een penalty geeft uhh ja volkomen uhh onbegrijpelijk toch want uhhh Lozano..quote:Op zondag 7 april 2019 17:33 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik ben benieuw wat Ronald de Boer er allemaal van vindt.
Gemeente grondquote:
dit is exact wat er zal gaan gebeuren...quote:Op zondag 7 april 2019 17:32 schreef VacaLoca het volgende:
Nou nog ff zaad tweede helft en kut goaltje PSV 88e minuut en 't is weer compleet
Tuurlijk wel! Maar met beeld op de telefoon.quote:
Ik steun de muur van Trumpquote:Op zondag 7 april 2019 17:36 schreef Charie het volgende:
Kan Lozano aub zsm uit de Eredivisie vertrekken?Wat een misselijk ventje is dat met zijn gespeelde verontwaardigheid altijd.
Pleur toch op man. Iedereen ziet toch dat Guzubuyuk hier gewoon fout zat en hij een tweede pingel had moeten geven?quote:
Dit leek mij ook, maar goed Lozano doet het natuurlijk handigquote:Op zondag 7 april 2019 17:37 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vraag me toch af waarom dit een pingel is. Keeper kijkt alleen naar de bal en Lozano gaat al liggen voor er contact is.
Schwalbe en geel.
Vitesse zal het zelf moeten doen.. Komop!quote:Op zondag 7 april 2019 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Pleur toch op man. Iedereen ziet toch dat Guzubuyuk hier gewoon fout zat en hij een tweede pingel had moeten geven?
Maar verder is hij een fantastische scheidsrechter hoor, chapeau!
Het waren beide geen penalties. Dus dat hij er 1 er van wel geeft kan. Die van PSV was duidelijker om een penalty voor te geven hoewel Lozano niet met de bal meeging maar de benen van de keeper zocht. Penalty geven voor Vitesse zou helemaal lachwekkend zijn geweest.quote:Op zondag 7 april 2019 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Pleur toch op man. Iedereen ziet toch dat Guzubuyuk hier gewoon fout zat en hij een tweede pingel had moeten geven?
#MijnBiertjeInDeZonSmaaktErNietMinderOmquote:
Nu ik het een paar keer zie denk ik dat Lozano bewust naar rechts ging om niet op het hoofd van de keeper te raken. Ik vind zijn gang naar rechts eigenlijk wel logisch. Conclusie: het is wel een pingel. Lozano kon niet met de bal mee.quote:
Penalty waarvoor?quote:Op zondag 7 april 2019 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat het geen penalty voor Vitesse is, kan ik begrijpen, maar het is pas echt lachwekkend dat Vitesse de bal zelfs tegen kreegquote:Op zondag 7 april 2019 17:39 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Het waren beide geen penalties. Dus dat hij er 1 er van wel geeft kan. Die van PSV was duidelijker om een penalty voor te geven hoewel Lozano niet met de bal meeging maar de benen van de keeper zocht. Penalty geven voor Vitesse zou helemaal lachwekkend zijn geweest.
Je bent nog mild. Wat mij betreft breekt hij alles wat je kunt breken.quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 17:44 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Nu ik het een paar keer zie denk ik dat Lozano bewust naar rechts ging om niet op het hoofd van de keeper te raken. Ik vind zijn gang naar rechts eigenlijk wel logisch. Conclusie: het is wel een pingel. Lozano kon niet met de bal mee.
Veel te licht voor een penalquote:Op zondag 7 april 2019 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Allebei ja.quote:
Tjah neres vorige week was ook geen pingel.quote:Op zondag 7 april 2019 17:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]daarom laat hij z'n linkerbeen ook zo stijfjes staan zeker...
Ik denk dat je meer naar de actie van de keeper moet kijken dan naar de actie van Lozano. De Keeper gaat gewoon blind op Lozano af. Als Lozano met de bal was mee gegaan was hij helemaal getorpedeerd.quote:Op zondag 7 april 2019 17:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]daarom laat hij z'n linkerbeen ook zo stijfjes staan zeker...
Die andere was een fout van pasveer,had rood kunnen krijgenquote:Op zondag 7 april 2019 17:46 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Allebei ja.
Maar als je de een geeft, moet je de andere ook geven. Gevaarlijk spel is gevaarlijk spel. Of je hem nu raakt of niet.
Indirecte vrije trap. Geen penaltyquote:Op zondag 7 april 2019 17:46 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Allebei ja.
Maar als je de een geeft, moet je de andere ook geven. Gevaarlijk spel is gevaarlijk spel. Of je hem nu raakt of niet.
Idd en ze schoten de bal nog niet eens terug naar vitessequote:Op zondag 7 april 2019 17:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat het geen penalty voor Vitesse is, kan ik begrijpen, maar het is pas echt lachwekkend dat Vitesse de bal zelfs tegen kreeg![]()
Wat deed die, gevaarlijk spel met zijn hoofd
Maar die kregen ze ook niet. Op de een of andere rare manier gaf die Guzu PSV een vrije trap...quote:Op zondag 7 april 2019 17:47 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Indirecte vrije trap. Geen penalty
Dit. Ik hou mijn hart vast. Sadilek was nu nodig.quote:Op zondag 7 april 2019 17:48 schreef Zorro het volgende:
Rosario laten staan. Daat gaat hem opbreken. Die pakt zijn tweede geel.
Vreemd dat de VAR hem dat dan ook niet aanraadtquote:Op zondag 7 april 2019 17:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Maar die kregen ze ook niet. Op de een of andere rare manier gaf die Guzu PSV een vrije trap...
Niet echt.quote:Op zondag 7 april 2019 17:53 schreef Maver24 het volgende:
Diegene die hier mad zijn zijn duidelijk voor Ajax 😂😂😂
quote:Op zondag 7 april 2019 17:53 schreef yats het volgende:
Zíen we nu eindelijk hoe slecht guzubuyuk is als hij vitesse fluit?
scarface vindt hem nog steeds tegen psv fluiten deze wedstrijdquote:Op zondag 7 april 2019 17:53 schreef yats het volgende:
Hou toch op met je gejank man.quote:Op zondag 7 april 2019 17:53 schreef yats het volgende:
of tegen Guzu. Die man is een parodie op een scheidsrechterquote:Op zondag 7 april 2019 17:53 schreef Maver24 het volgende:
Diegene die hier mad zijn zijn duidelijk voor Ajax 😂😂😂
Ja. En dat kunnen alle andere clubs ook zeggen. Guzupuntjepuntje is altijd slecht.quote:Op zondag 7 april 2019 17:53 schreef yats het volgende:
Zeker goeie speler, is toch ook wel meer type frenkie toch dan die marin?quote:Op zondag 7 april 2019 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou wel content zijn als Ajax hem koopt.
Eerder een type Ziyech denk ik.quote:Op zondag 7 april 2019 17:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker goeie speler, is toch ook wel meer type frenkie toch dan die marin?
nee, meer type ziyech.quote:Op zondag 7 april 2019 17:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker goeie speler, is toch ook wel meer type frenkie toch dan die marin?
Hmmm oke, dat is waar.quote:Op zondag 7 april 2019 17:56 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, meer type ziyech.
speelt ook helft van de tijd op de flanken
Ja maar niet echt geschikt als controleur, Frenkie kan ook goed tackelen.quote:Op zondag 7 april 2019 17:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heeft ook wel dat overzicht en dat wegdraaiende, wel natuurlijk in veel mindere mate.
ik dacht die grappige gozer laten ze wel wat langer in beeldquote:Op zondag 7 april 2019 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had hem iets eerder moeten knippen.
Wat een vreemd tijdstip om te douchen.quote:Op zondag 7 april 2019 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ging even douchen in de rust.
Als ik had geweten dat er Haxball was had ik dit niet gedaan.
Mag ik toch lekker zelf weten?quote:Op zondag 7 april 2019 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreemd tijdstip om te douchen.
quote:Op zondag 7 april 2019 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreemd tijdstip om te douchen.
Nee, laat me gewoon in mijn waarde!!quote:Op zondag 7 april 2019 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag ik het nog wel bijzonder vinden.
Naakt?quote:Op zondag 7 april 2019 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ging even douchen in de rust.
Als ik had geweten dat er Haxball was had ik dit niet gedaan.
Mwa, mag van mij zo blijven (lol)quote:Op zondag 7 april 2019 18:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laten we hopen op een leuk gelijkspelletje
Wordt nog 2 - 3quote:Op zondag 7 april 2019 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het zo nog 2-2 wordt gaan we billenknijpen.
Maak dus maar 3-1
#metooquote:Op zondag 7 april 2019 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maak dus maar 3-1
HOU OPquote:
neequote:
quote:Op zondag 7 april 2019 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel = indirecte vrije trap, als je dat bedoelt.quote:Op zondag 7 april 2019 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond het ook een penalty (of indirecte vrije trap binnen de 16? Weet niet zeker of je in deze specifieke situatie een penalty mag geven) voor Vitesse
quote:
neequote:
Lekkere Jinxquote:Op zondag 7 april 2019 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maak dus maar 3-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |