abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184595373
Nou breekt mijn klomp. Guzubuyuk die gister wederom een onterechte pingel uitdeelt. Men beginne bij de achtste finale enkele weken geleden. Roda-ajax. Penaltymoment bij 3:00 in het filmpje.

Paar dagen geleden. Ajax-heerenveen. Overduidelijke overtreding lamprou waarbij de var stuurt naar een pingel.

Gisteren. Wederom discutabel moment. In het filmpje vanaf 3:10. Wanneer zal deze beerput open worden getrokken?

Lijkt me duidelijk:

Klacht: turkse mafia die matches fixt
pi_184595477
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
Zonder wrijving geen glans
  Moderator donderdag 24 januari 2019 @ 17:02:36 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184595560
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
:')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 24 januari 2019 @ 17:03:28 #4
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184595574
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
Voetbal :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_184597091
Stormlooptopic :')
pi_184597193
Fucking lange arm van Ankara :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184601331
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 16:52 schreef SOG het volgende:
Nou breekt mijn klomp. Guzubuyuk die gister wederom een onterechte pingel uitdeelt. Men beginne bij de achtste finale enkele weken geleden. Roda-ajax. Penaltymoment bij 3:00 in het filmpje.

Paar dagen geleden. Ajax-heerenveen. Overduidelijke overtreding lamprou waarbij de var stuurt naar een pingel.

Gisteren. Wederom discutabel moment. In het filmpje vanaf 3:10. Wanneer zal deze beerput open worden getrokken?

Lijkt me duidelijk:

[ afbeelding ]

Klacht: turkse mafia die matches fixt
_O- _O- _O- Die Serdar heeft wel gelijk hoor, die keeper gaat voor de bal en dat die speler zijn pad kruist tja. Geen bewuste overtreding. Bovendien was er op Dennis Highler ook al veel commentaar over zijn functioneren HAAHAH
pi_184601910
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:28 schreef stokj het volgende:

[..]

_O- _O- _O- Die Serdar heeft wel gelijk hoor, die keeper gaat voor de bal en dat die speler zijn pad kruist tja. Geen bewuste overtreding. Bovendien was er op Dennis Highler ook al veel commentaar over zijn functioneren HAAHAH
Een bewustheidseis voor een overtreding? Nieuwe regel? Verder gaat ie idd voor een bal maar voor een bal gaan kan een eventuele overtreding natuurlijk niet teniet doen. Zie al de 1 op 1 situaties waar een keeper vaak voor de bal gaat maar de bal mist en de speler raakt: pingel.
pi_184602683
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 22:00 schreef SOG het volgende:

[..]

Een bewustheidseis voor een overtreding? Nieuwe regel? Verder gaat ie idd voor een bal maar voor een bal gaan kan een eventuele overtreding natuurlijk niet teniet doen. Zie al de 1 op 1 situaties waar een keeper vaak voor de bal gaat maar de bal mist en de speler raakt: pingel.
Mwah joh.
Deze man was een goede scheidsrechter naast Mario van der Ende. https://www.google.nl/sea(...)igB&biw=1024&bih=657
pi_184603999
quote:
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA

KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
Haags held!
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_184606919
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 23:22 schreef LanceVanceDance het volgende:

[..]

Haags held!
Dick Jol scheen ook te gokken op zijn wedstrijden. "Jol die weet de uitslag al"

Afgelopen weekend was ik bij een wedstrijd waar de jonge scheidsrechter Vernhout de leiding had. Gedegen en goed dat hij dat deed. Geen enkele kaart in de wedstrijd maar de wedstrijd was wel makkelijk.

Ik ben zelf KNVB-scheidsrechter geweest tijdens mijn studies (wil de draad weer oppakken maar te druk met werk). Vergis je niet hoe je beslissingen moet nemen, zeker als je op het spel moet concentreren en als iemand in je oor loopt te blazen zoals Highler. _O- _O- _O-
pi_184700480
Deze man was het scheidsrechterstalent van Duitsland paar jaren geleden. https://www.google.com/se(...)igB&biw=1024&bih=657

Arturo Brizio Carter Floor Nederland-Argentinie op het WK 1998, hij gaf Numan een rode kaart en trapte gelukkig niet in de schwalbe van Ortega bij Stam. Bergkamp maakte toen die goal.
pi_184701702
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:24 schreef stokj het volgende:
Deze man was het scheidsrechterstalent van Duitsland paar jaren geleden. https://www.google.com/se(...)igB&biw=1024&bih=657

Arturo Brizio Carter Floor Nederland-Argentinie op het WK 1998, hij gaf Numan een rode kaart en trapte gelukkig niet in de schwalbe van Ortega bij Stam. Bergkamp maakte toen die goal.
Als je het over het wk van 1998 hebt kan je beter die Arabier van de halve finale noemen. Klootzak onthield ons in de verlenging een loepzuivere pingel...

Nou had Cocu 'm waarschijnlijk over geschoten maar toch :')
pi_184705534
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:34 schreef bamibij het volgende:

[..]

Als je het over het wk van 1998 hebt kan je beter die Arabier van de halve finale noemen. Klootzak onthield ons in de verlenging een loepzuivere pingel...

Nou had Cocu 'm waarschijnlijk over geschoten maar toch :')
Tja dat was deze meneer https://www.google.com/se(...)w=1024&bih=657&dpr=1

Dat was inderdaad een blunder. Toch blijven Pierluigi Collina en Anders Frisk goede scheidsrechters. Die lange Kim Milton Nielsen kon er ook wat van (gaf Beckham een rode kaart op het Wk1998 toen hij natrapte bij Simeone).

Ik mis de tijd dat ik scheidsrechter was wel, vooral de topsportwedstrijden.

Voor de liefhebber:
pi_186514509
Onzer @Serdar @Gozubuyuk mag de bekerfinale fluiten

https://www.ad.nl/nederla(...)em-ii-ajax~a5e6851d/
pi_186514573
Turken altijd terechte klagt
  dinsdag 30 april 2019 @ 12:34:15 #17
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_186514791
Schopje VBL?

Letterlijk niemand boeit dit wat hier net zo min als dat echt niemand je filmpjes gaat kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')