Ik zie het jaquote:Op zondag 7 april 2019 17:27 schreef yats het volgende:
[..]
Pleur toch op man
Duidelijk wie er kampioen moet worden
Kloptquote:Op zondag 7 april 2019 17:28 schreef RedLabel het volgende:
Lozano ging niet met de bal mee, Lozano zocht de keeper op
Heel duidelijk inderdaad. Vitesse dus.quote:Op zondag 7 april 2019 17:27 schreef yats het volgende:
[..]
Pleur toch op man
Duidelijk wie er kampioen moet worden
Piep piepquote:Op zondag 7 april 2019 17:30 schreef skysherrif het volgende:
PSV moet en zal kampioen worden helaas.
Zoetquote:Op zondag 7 april 2019 17:31 schreef RipCity het volgende:
Achter handje praten slaat helemaal nergens opwie denkt Zoet dat die is haha
PSV gaat het alsnog zelf ergens helemaal verneuken johquote:Op zondag 7 april 2019 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
Als je die vorige geeft is dit er ook eenwat een frikandel.
PSV komt echt heel goed weg.
Ik zei het toch?quote:Op zondag 7 april 2019 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Als hij deze niet geeft moet ik Yats gelijk geven.
Ja dus
@onlogischquote:Op zondag 7 april 2019 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zei het toch?
En dit gebeurd ons standaard met Guzubuyuk als scheidsrechter.
Die heeft een pokerclubje met oa Ron Beton en nog een paar idioten.quote:Op zondag 7 april 2019 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zei het toch?
En dit gebeurd ons standaard met Guzubuyuk als scheidsrechter.
Kopbal Luukquote:Op zondag 7 april 2019 17:33 schreef RedLabel het volgende:
Ik kom in de 85ste minuut terug voor de 1-2
Hou toch op joh. Die doen dit het hele seizoen al.quote:Op zondag 7 april 2019 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
PSV gaat het alsnog zelf ergens helemaal verneuken joh
En maar zeggen dat ik onterecht klaag. Jullie zien het nu toch?quote:Op zondag 7 april 2019 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft een pokerclubje met oa Ron Beton en nog een paar idioten.
Weer niet in het stadion?quote:Op zondag 7 april 2019 17:31 schreef yats het volgende:
Zei het toch?
We worden lekker genaaid weer...
Ja uhh Guzebujuk die hier gewoon uhh een penalty geeft uhh ja volkomen uhh onbegrijpelijk toch want uhhh Lozano..quote:Op zondag 7 april 2019 17:33 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik ben benieuw wat Ronald de Boer er allemaal van vindt.
Gemeente grondquote:
dit is exact wat er zal gaan gebeuren...quote:Op zondag 7 april 2019 17:32 schreef VacaLoca het volgende:
Nou nog ff zaad tweede helft en kut goaltje PSV 88e minuut en 't is weer compleet
Tuurlijk wel! Maar met beeld op de telefoon.quote:
Ik steun de muur van Trumpquote:Op zondag 7 april 2019 17:36 schreef Charie het volgende:
Kan Lozano aub zsm uit de Eredivisie vertrekken?Wat een misselijk ventje is dat met zijn gespeelde verontwaardigheid altijd.
Pleur toch op man. Iedereen ziet toch dat Guzubuyuk hier gewoon fout zat en hij een tweede pingel had moeten geven?quote:
Dit leek mij ook, maar goed Lozano doet het natuurlijk handigquote:Op zondag 7 april 2019 17:37 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vraag me toch af waarom dit een pingel is. Keeper kijkt alleen naar de bal en Lozano gaat al liggen voor er contact is.
Schwalbe en geel.
Vitesse zal het zelf moeten doen.. Komop!quote:Op zondag 7 april 2019 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Pleur toch op man. Iedereen ziet toch dat Guzubuyuk hier gewoon fout zat en hij een tweede pingel had moeten geven?
Maar verder is hij een fantastische scheidsrechter hoor, chapeau!
Het waren beide geen penalties. Dus dat hij er 1 er van wel geeft kan. Die van PSV was duidelijker om een penalty voor te geven hoewel Lozano niet met de bal meeging maar de benen van de keeper zocht. Penalty geven voor Vitesse zou helemaal lachwekkend zijn geweest.quote:Op zondag 7 april 2019 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Pleur toch op man. Iedereen ziet toch dat Guzubuyuk hier gewoon fout zat en hij een tweede pingel had moeten geven?
Maar verder is hij een fantastische scheidsrechter hoor, chapeau!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |