De AIDS dat je wist van te voren.quote:
idd. Gelukkig is vd looi al weer een jaartje wegquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Willem II speelt echt leuk moet ik zeggen. Niks ingraven gewoon lekker ballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohnee ben jij er ook nogquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DICKIEEEE NEEM JE ROTZOOI MEEEE
Eens.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Willem II speelt echt leuk moet ik zeggen. Niks ingraven gewoon lekker ballen.
instagram.com/kirawinonaquote:
Wie vind jij wel superknap?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
instagram.com/kirawinona
echt een modelletje, dun, blond. Knap maar ook weer niet superknap. Meer een bedankt omdat Neres nu beter geïntegreerd is dankzij haar.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die verkocht wordt deze zomer.
Incoming Klaassen traject.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij schiet veel te weinig op goal. Wat Ziyech teveel doet, dat doet Frenkie te weinig.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frenkie had hem gewoon al moeten afdrukken ipv weer afleggen.
Vraag mij af of we er heel veel geld voor krijgen. Prima om erbij te houden hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind het van alles net niks.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vraag mij af of we er heel veel geld voor krijgen. Prima om erbij te houden hoor.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef RensAjacied het volgende:
Doorgesnoven nikepetje gespot achter Perez.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef RensAjacied het volgende:
Doorgesnoven nikepetje gespot achter Perez.
Graag gedaan @GGMMquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:33 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het hosten @:firefox1Geen lag gehad
Ook leuk een keer een server waar het tempo hoog blijft.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:33 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het hosten @:firefox1Geen lag gehad
Dit lijkt mij een onderhuidse diss naar @Coco.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook leuk een keer een server waar het tempo hoog blijft.
banter m8quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een onderhuidse diss naar @:coco.
Maar dan is er geen rambo meerquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wil best de taak van Coco (tijdelijk) overnemen. Weet ik tenminste zeker dat ik geen lag heb.
Gaat ie weer naar de kant met een zure bek.quote:
Whehequote:Op zaterdag 6 april 2019 19:43 schreef leolinedance het volgende:
W2 verdient tot nu toe wel een gelijkspel.
Op basis van wat?...quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:43 schreef leolinedance het volgende:
W2 verdient tot nu toe wel een gelijkspel.
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
WIJ gaan aan het doelsaldo werken.
Het is wel te hopen ja.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Ajax gaat er nu ook nog wel een paar bij maken denk ik.
Welke wedstrijd zit jij te kijken?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:47 schreef leolinedance het volgende:
Ajax komt al een paar keer goed weg.
Ziyech die weer veel te moeilijk doet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Als nu toevallig de 2-3 er in vliegt zit je nog te kutten ook
Lijkt me sterk dat we dat dinsdag al doen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan spelen we dinsdag sterren van de hemel. Blijft lastig om dat elke keer weer te doen.
Rare dag om een oefenwedstrijd te spelen (lol)quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan spelen we dinsdag sterren van de hemel. Blijft lastig om dat elke keer weer te doen.
woensdag, maat!quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet kunnen. Veltman heeft nog wat minuten nodigquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rare dag om een oefenwedstrijd te spelen (lol)
Dolberg maar erin brengen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:56 schreef StarGazer het volgende:
Wat een lamlendigheid weer. En Ziyech oogt alles behalve fris.
Had van mij wel gemogen hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wij applaudiseren.
Al had het ook 3-7 kunnen staan.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wordt vanavond vierkant volgebuffeld.
Lijkt me sterk dat Neres dat doet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neresgod
Verleng zijn contract aub.
En daar was meneertje niet van gediendquote:
Groot, donker, sterk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is die Dankerlui een beetje een harde werker?
Teleurstelling bij een wissel, 't is wat.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En daar was meneertje niet van gediend
Gewoon normaal het veld af aubquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teleurstelling bij een wissel, 't is wat.
Gewoon recht in de pas lopen!quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het gebrek aan politieke correctheid van Ziyech is juist enorm verfrissend.
Wat is er mis met een beetje fatsoen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het gebrek aan politieke correctheid van Ziyech is juist enorm verfrissend.
We hebben al genoeg geld hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax is na de 1-4 duidelijk in de spaarmodis gegaan.
Wat deed ie precies?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje fatsoen?
Omdat het Ajax vak: WZAWZDB zingt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zijn die supporters van Willem II nu zo boos?
Woest.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:13 schreef fetX het volgende:
‘Wij zijn Ajax, wij zijn de beste’
Al jaren niet meer
Door wij zijn ajax wij zijn de beste. Wezen naar het uitvakquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zijn die supporters van Willem II nu zo boos?
quote:
Dacht dat Willem II supporters Ajax wel mochten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Door wij zijn ajax wij zijn de beste. Wezen naar het uitvak
We zijn een stuk beter dan de laatste keer dat we kampioen werden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:13 schreef fetX het volgende:
‘Wij zijn Ajax, wij zijn de beste’
Al jaren niet meer
Klopt, maar dat is wat andersquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zijn een stuk beter dan de laatste keer dat we kampioen werden.
Ik geniet echt heel de wedstrijd al van het thuispubliek. Heerlijk fanatiek. Is weleens anders geweest daar.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat Willem II supporters Ajax wel mochten.
Yats doe je best morgen, ik reken op je.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:16 schreef yats het volgende:
Waarom zijn ze daar boos over? Voor minimaal een dag klopt dat toch? En hopelijk nog een weekje langer...
Niemand buiten Ajax, mag Ajax.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat Willem II supporters Ajax wel mochten.
We wachten geduldig op het antwoord van @Scarface88 en @PSVCLquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zijn de beste Nederlandse club in Europa
Eerlijk gezegd vind ik het niet zo boeiend wat zij te zeggen hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:17 schreef fetX het volgende:
[..]
We wachten geduldig op het antwoord van @:Scarface88 en @:PSVCL
Ik zei bewust Europa en niet Mexico.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:17 schreef fetX het volgende:
[..]
We wachten geduldig op het antwoord van @:Scarface88 en @:PSVCL
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei bewust Europa en niet Mexico.
Marc kijkt snel naar zijn saldo.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het niet zo boeiend wat zij te zeggen hebben.
(en ik vind deze hele "discussie" ook niet zo boeiend)
Zou ik niet doen. We hebben immers onze 'favoriete scheidsrechter' a.k.a. de favoriete scheidsrechter van de topclubs...quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yats doe je best morgen, ik reken op je.
Hopelijk voelt PSV nu DE druk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. We hebben immers onze 'favoriete scheidsrechter' a.k.a. de favoriete scheidsrechter van de topclubs...
Ik heb 10x liever Ajax dan PSV. 100x liever Ajax dan Feyenoord...quote:
Lenny?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:21 schreef T3hTommay het volgende:
Gelukkig zit die mongoloïde fan van Willem II er niet bij.
Het word wel een keer tijd om thuis te winnen van PSV...quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk voelt PSV nu DE druk.
Ik praat mezelf valse hoop in
Gewoon eens voetballen godverdomme!quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Het word wel een keer tijd om thuis te winnen van PSV...
Ach, wat zeg ik nou, dat gebeurt toch niet...
Ja ik citeerde per ongeluk jou, ik lachte om het bericht in je quote.quote:
Geen enkel probleem makker. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik citeerde per ongeluk jou, ik lachte om het bericht in je quote.
Excuus, dit was inderdaad verwarrend.
Gelijkspel mag ook.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Het word wel een keer tijd om thuis te winnen van PSV...
Ach, wat zeg ik nou, dat gebeurt toch niet...
Wat?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef franske19 het volgende:
Geforceerd anti Ajax doen met z'n Ajax hoofd.
Daar heeft het niets mee te maken. We hebben PSV vaak zat weggespeeld maar gingen vervolgens toch met een onterechte 0-1 naar huis. PSV heeft gewoon altijd mazzel...quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon eens voetballen godverdomme!
Volgende week weer graagquote:
Hendrix op de trapquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken. We hebben PSV vaak zat weggespeeld maar gingen vervolgens toch met een onterechte 0-1 naar huis. PSV heeft gewoon altijd mazzel...
Ik had dit echt niet verwacht! Dit is mooi meegenomen. Nu az en psv uit.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eredivisie is echt knotsgek blijkt maar weer.
Win maar in Eindhovenquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had dit echt niet verwacht! Dit is mooi meegenomen. Nu az en psv uit.
Ik gun ADO een overwinning in Eindhovenquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had dit echt niet verwacht! Dit is mooi meegenomen. Nu az en psv uit.
Gewaagdquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan post ik een week niet op fok
Jan Joost zijn hoofd is een nek.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Jan Joost maakt het altijd ongemakkelijk voor Aletha
Gefeliciteerd. Wat een resultaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |