Ja ik citeerde per ongeluk jou, ik lachte om het bericht in je quote.quote:
Geen enkel probleem makker. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik citeerde per ongeluk jou, ik lachte om het bericht in je quote.
Excuus, dit was inderdaad verwarrend.
Gelijkspel mag ook.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Het word wel een keer tijd om thuis te winnen van PSV...
Ach, wat zeg ik nou, dat gebeurt toch niet...
Wat?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:25 schreef franske19 het volgende:
Geforceerd anti Ajax doen met z'n Ajax hoofd.
Daar heeft het niets mee te maken. We hebben PSV vaak zat weggespeeld maar gingen vervolgens toch met een onterechte 0-1 naar huis. PSV heeft gewoon altijd mazzel...quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon eens voetballen godverdomme!
Volgende week weer graagquote:
Hendrix op de trapquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken. We hebben PSV vaak zat weggespeeld maar gingen vervolgens toch met een onterechte 0-1 naar huis. PSV heeft gewoon altijd mazzel...
Ik had dit echt niet verwacht! Dit is mooi meegenomen. Nu az en psv uit.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eredivisie is echt knotsgek blijkt maar weer.
Win maar in Eindhovenquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had dit echt niet verwacht! Dit is mooi meegenomen. Nu az en psv uit.
Ik gun ADO een overwinning in Eindhovenquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had dit echt niet verwacht! Dit is mooi meegenomen. Nu az en psv uit.
Gewaagdquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan post ik een week niet op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |