De AIDS dat je wist van te voren.quote:
idd. Gelukkig is vd looi al weer een jaartje wegquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Willem II speelt echt leuk moet ik zeggen. Niks ingraven gewoon lekker ballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohnee ben jij er ook nogquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DICKIEEEE NEEM JE ROTZOOI MEEEE
Eens.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Willem II speelt echt leuk moet ik zeggen. Niks ingraven gewoon lekker ballen.
instagram.com/kirawinonaquote:
Wie vind jij wel superknap?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
instagram.com/kirawinona
echt een modelletje, dun, blond. Knap maar ook weer niet superknap. Meer een bedankt omdat Neres nu beter geïntegreerd is dankzij haar.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die verkocht wordt deze zomer.
Incoming Klaassen traject.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij schiet veel te weinig op goal. Wat Ziyech teveel doet, dat doet Frenkie te weinig.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frenkie had hem gewoon al moeten afdrukken ipv weer afleggen.
Vraag mij af of we er heel veel geld voor krijgen. Prima om erbij te houden hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind het van alles net niks.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vraag mij af of we er heel veel geld voor krijgen. Prima om erbij te houden hoor.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef RensAjacied het volgende:
Doorgesnoven nikepetje gespot achter Perez.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef RensAjacied het volgende:
Doorgesnoven nikepetje gespot achter Perez.
Graag gedaan @GGMMquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:33 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het hosten @:firefox1Geen lag gehad
Ook leuk een keer een server waar het tempo hoog blijft.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:33 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het hosten @:firefox1Geen lag gehad
Dit lijkt mij een onderhuidse diss naar @Coco.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook leuk een keer een server waar het tempo hoog blijft.
banter m8quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een onderhuidse diss naar @:coco.
Maar dan is er geen rambo meerquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wil best de taak van Coco (tijdelijk) overnemen. Weet ik tenminste zeker dat ik geen lag heb.
Gaat ie weer naar de kant met een zure bek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |