O neequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:06 schreef Halimede het volgende:
nou gaat mijn dick appointment van morgen waarschijnlijk niet door
nee en een beetje oud voor je en met 3 kinderenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Is ze single? Dan kan ze hier poetsen en gelijk in komen wonen.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:13 schreef Allures het volgende:
[..]
nee en een beetje oud voor je en met 3 kinderen
En een kleinkind
Meestal zijn schoonmaaksters vrouwen, als man heb je nog de keus. Ik ken geen aantrekkelijke, single mannelijke schoonmakersquote:
Zo'n type is het nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel lekker op het terras gaan zitten met zijn vrienden
Dan moet ie morgen op WoW raid met zijn guild?quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan moet ie morgen op WoW raid met zijn guild?
Nee, zo'n type is het ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan moet ie morgen op WoW raid met zijn guild?
Is ook heel erg moeilijk. Niet te doen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:18 schreef Samzz het volgende:
Ik ken eigenlijk maar weinig mannen die goed schoon kunnen maken. Nu ik erover denk... Ik ken er geen een.
Ottersquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:24 schreef Allures het volgende:
Ik zou wel een jurk willen met otters er op
Waarom heeft nog niemand die gemaakt?
Stofje is ook goed, doe ik het zelf wel weer
Misschien eentje die ziek is?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig type mannen over.
Een man die zich ziek meld voor een seksdate?quote:
Die wil je niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een man die zich ziek meld voor een seksdate?
Zou wel de leukste jurk ooit wordenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Serieus aan het googelen nu
Al leuke stofjes gevonden op etsy
Iedereen kan veel beter schoonmaken dan ik.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:18 schreef Allures het volgende:
Mijn man kan veeeeeel beter schoonmaken dan ik
Liever dat dan dat hij me straks aan steektquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een man die zich ziek meld voor een seksdate?
Ja die vond ik ook alquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.etsy.com/nl/l(...)sr_gallery-1-5&frs=1
[ afbeelding ]
Nou ja, als je met Cif (schuurmiddel) je houten salontafel wil schoonmaken dan heb je t niet begrepen iig.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is ook heel erg moeilijk. Niet te doen.
Omg cutequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.etsy.com/nl/l(...)sr_gallery-1-5&frs=1
[ afbeelding ]
Tenzij je een excuus zoekt om een nieuwe salontafels te kopen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als je met Cif (schuurmiddel) je houten salontafel wil schoonmaken dan heb je t niet begrepen iig.
Ik moet het nog ophangenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef Kopjechino het volgende:
Ik moet de was nog in de droger doen maar heb geen zin
True.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tenzij je een excuus zoekt om een nieuwe salontafels te kopen.
En nu wordt er morgen helemaal niks meer ingestokenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Liever dat dan dat hij me straks aan steekt
Doen en verkopen dan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef Allures het volgende:
50 euro voor zo'n rokje is wel echt her meest belachelijke ooit...
Ik maak zo'n kreng in een handomdraai
Ik zie de homepagequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef CherryLips het volgende:
¤ 6,11 50% Off | Hillbilly Grappige Evil Kracht Vrouwen Tshirt Fashion Vintage Tops Harajuku Zomer Korte Mouw Gedrukt t-shirt Vrouwen Oversize Shirt
https://s.click.aliexpress.com/e/nkdeOFxAb
Ik moet dit.
Ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef ArTiC het volgende:
Ik zeg trouwens nog altijd Jif, lekker oldskool
De was doen is ook niet mijn hobbyquote:
Ik wilde deze niet makenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
En nu wordt er morgen helemaal niks meer ingestoken
Ik zou meerdere stofjes doen danquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doen en verkopen dan.
www.otterrokjes.nl
Heyquote:
Als ik leuke stofjes uitkies, kan jij dan voor mij jurkjes en rokjes maken?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef Allures het volgende:
50 euro voor zo'n rokje is wel echt her meest belachelijke ooit...
Ik maak zo'n kreng in een handomdraai
Ik doe niet aan reputatiequote:
Nee, die opende bij mij nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Maar het is een T-shirt van The Exorcist.
In theorie ja maar ik doe het al te weinig voor mezelfquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als ik leuke stofjes uitkies, kan jij dan voor mij jurkjes en rokjes maken?
Neem naailesquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als ik leuke stofjes uitkies, kan jij dan voor mij jurkjes en rokjes maken?
Kan vast nog wel wat anders regelenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
En nu wordt er morgen helemaal niks meer ingestoken
Goed! Heerlijk lekker weekend, ondanks dat ik om 07:30 al wakker wasquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
Wel goed hoor. Hoe is het met jou?
Ik heb heel veel van dat soort shirts. Ook een versie van De Schreeuw maar dan met cookiemonster en gingerbread manquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Maar het is een T-shirt van The Exorcist.
Als t dat maar wordt danquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed! Heerlijk lekker weekend, ondanks dat ik om 07:30 al wakker was
Vandaag alvast alles gedaan zodat ik morgen lekker kan genieten van de 20 graden die voorspeld is
3,5 Uur ongeveer...quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kan vast nog wel wat anders regelen
Ja, zou morgen mooi weer worden inderdaad! Nog concrete plannen dan voor morgen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed! Heerlijk lekker weekend, ondanks dat ik om 07:30 al wakker was
Vandaag alvast alles gedaan zodat ik morgen lekker kan genieten van de 20 graden die voorspeld is
Ik heb zowaar afgelopen week de blinde zoom geleerd, ik maak geen grap.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:35 schreef Allures het volgende:
Ja neem naailes! Is serieus leuk
Of met YouTube en internet kom je ook ver
Geen tijd = geen interessequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Balidude is 30min, misschien dat hij wel tijd heeft![]()
Ja verdorie, daar kan ik niet tegenopquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Balidude is 30min, misschien dat hij wel tijd heeft![]()
Ja ik wil ook op naailes maar dat is hier alleen op dinsdagochtend in het buurthuis en dan werk ikquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:35 schreef Allures het volgende:
Oh kats, youtube is ook wel een goed idee.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:35 schreef Allures het volgende:
Hij is sowieso ongeveer 2x zo lang als dat jij bentquote:
Wat is dat nou voor een onzin? Als of je al je afspraken voor iemand moet omgooienquote:
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een onzin? Als of je al je afspraken voor iemand moet omgooien
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hij is sowieso ongeveer 2x zo lang als dat jij bent
[..]
Wat is dat nou voor een onzin? Als of je al je afspraken voor iemand moet omgooien
er is in je hele stad niemand die het privé aan biedt?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik wil ook op naailes maar dat is hier alleen op dinsdagochtend in het buurthuis en dan werk ik
Ik denk lekker op een terrasje hangen, bbq in de avondquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, zou morgen mooi weer worden inderdaad! Nog concrete plannen dan voor morgen?
Wel dat andere soort naailes huehuequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:40 schreef Allures het volgende:
[..]
er is in je hele stad niemand die het privé aan biedt?
Vandaag poetsen maar moet ik nog aan beginnenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk lekker op een terrasje hangen, bbq in de avond
Jij? Lekker in de zon hangen?
Is er een naaiatelier of iets dergelijks in de buurt? Kan je het ook altijd proberen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel dat andere soort naailes huehuemaar niet gewoon regulier. Hier gaat het vooral via de buurthuizen.
Ik weet niet eens of hij morgen kan, maar zie hem donderdag sowieso welquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of hij morgen kan, maar zie hem donderdag sowieso wel![]()
Als hij niet kan ben jij optie 3 hoor schatje
Ja, ik mag dan klein en dik zijn, ik neuk wel lekker.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of hij morgen kan, maar zie hem donderdag sowieso wel![]()
Als hij niet kan ben jij optie 3 hoor schatje
Kan je wel je piemeltje vinden tussen al dat drillend vet dan?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, ik mag dan klein en dik zijn, ik neuk wel lekker.
Doet mama dat niet?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef Kopjechino het volgende:
Ik moet de was nog in de droger doen maar heb geen zin
Deze bevestiging gekregen van alle chickies die je hebt genomen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik opgewonden ben piept hij er net tussen uitquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kan je wel je piemeltje vinden tussen al dat drillend vet dan?
Zo dik ben je toch helemaal niet trouwens?
In drievoud ondertekendquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deze bevestiging gekregen van alle chickies die je hebt genomen?
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is er iemand bij wie we dit kunnen navragen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn inbox staat open voor reviews over Faxie's neukkunsten. Heb jij Faxie gedaan? Stuur me een DMquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is er iemand bij wie we dit kunnen navragen?
https://www.kro-ncrv.nl/programmas/spoorloos/aanmeldenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mijn inbox staat open voor reviews over Faxie's neukkunsten. Heb jij Faxie gedaan? Stuur me een DM
Gezellig! Jammer van de bbq, is inderdaad niet echt stralend mooi vandaag.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vandaag poetsen maar moet ik nog aan beginnen
En er komen vrienden langs, we zouden gaan bbqen maar daar is het weer niet echt voor vandaag. Dus wordt een frietje halen denk ik.
Morgen geen idee, ik denk dan even langs een vriendin want ze wil me bruidsmeisjes jurken showen
ripquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.kro-ncrv.nl/programmas/spoorloos/aanmelden
Zodra we het hebben gedaan zal ik wel even een review droppen op TripAdvisorquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mijn inbox staat open voor reviews over Faxie's neukkunsten. Heb jij Faxie gedaan? Stuur me een DM
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gezellig! Jammer van de bbq, is inderdaad niet echt stralend mooi vandaag.
Lekker weekendje met vrienden dus
En ik dacht dat je niet lager kon gaan Fax...quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik opgewonden ben piept hij er net tussen uit
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ik dacht dat je niet lager kon gaan Fax...
![]()
![]()
![]()
Sportenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog steeds behoorlijk spierpijn van het sporten. Daar helpt ook niet zo gek veel tegen.
quote:
Wanneer gaan wij eens samen niet sporten?quote:
Meer sporten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog steeds behoorlijk spierpijn van het sporten. Daar helpt ook niet zo gek veel tegen.
Lijkt me erg lastig inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meer sporten.
Katjes net aan iemand meegegeven. Blegh. Zo maar even rondje wandelen ofzo.
Inderdaadquote:
Soonquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens samen niet sporten?
Vreselijk is dat. Heb 3 jaar geleden mijn hondje weg moeten doen. Snap helemaal hoe je je voelt. Ze heeft wel geweldige baasjes nu, maar niets maakt het minder moeilijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meer sporten.
Katjes net aan iemand meegegeven. Blegh. Zo maar even rondje wandelen ofzo.
Gezelligquote:
Wel lief, mag langskomen als ik wil en het is iemand die altijd thuis werkt, dus meer dan genoeg aandacht. Maar ja. Bijna 10 jaar mijn poesjes geweestquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Soon
[..]
Vreselijk is dat. Heb 3 jaar geleden mijn hondje weg moeten doen. Snap helemaal hoe je je voelt. Ze heeft wel geweldige baasjes nu, maar niets maakt het minder moeilijk.
Pff 10 jaar is lang. Heel veel sterkte. Zoiets is gewoon zwaar klotequote:Op zaterdag 6 april 2019 15:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel lief, mag langskomen als ik wil en het is iemand die altijd thuis werkt, dus meer dan genoeg aandacht. Maar ja. Bijna 10 jaar mijn poesjes geweest.
Omdat ik veel te weinig thuis ben voor ze. En daar zie ik voorlopig geen verandering in.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Pff 10 jaar is lang. Heel veel sterkte. Zoiets is gewoon zwaar klote
jij ook sterkte danquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, nu aan de koffie en zo naar huis![]()
Ben echt wel toe aan n knuffel van Ado en de kinderen![]()
In t kort: slecht nieuws over nichtje, dus gelijk naar zusje toe, toen heen en weer naar Utrecht voor meer nieuws, viel gelukkig mee en nu mag ze gewoon in ehv in t ziekenhuis blijven en alles komt goed![]()
Anders krijg ik dadelijk dat schimmelkut plaatje nog.
Tnx, thuis mag ik dadelijk instorten van mezelf, nu eerst nog een stuk rijden.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
In t kort: slecht nieuws over nichtje, dus gelijk naar zusje toe, toen heen en weer naar Utrecht voor meer nieuws, viel gelukkig mee en nu mag ze gewoon in ehv in t ziekenhuis blijven en alles komt goed![]()
Ook een digitale knuffel van mij danquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geen leuke oma?quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:26 schreef Kopjechino het volgende:
Ik moet nog naar oma vandaag of morgen. Echt zo geen zin in
Iedereen vindt mij altijd een naar persoon als ik zeg dat ik mijn oma echt echt niet mag.quote:
De mijne is gewoon een straight up bitch.quote:
Kan best hoor. Het opa of oma zijn maakt je niet per definitie een leuk persoon.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iedereen vindt mij altijd een naar persoon als ik zeg dat ik mijn oma echt echt niet mag.
Zit een heel verhaal achter, dus heb er wel redenen voor. Maar kan mij voorstellen dat het vrij cru overkomt op mensen.
Vertel mij wat. Paar jaar een bijbaantje in het bejaardenhuis gehad, sommige zijn echt zeikerds. En elkaar pesten ook.quote:
Nee precies. Altijd maar respect moeten hebben voor ouderen. Wat een bullshit.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan best hoor. Het opa of oma zijn maakt je niet per definitie een leuk persoon.
Ruilen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:34 schreef eNGine10 het volgende:
Mijn oma daarentegendie woonde er ook dus zag haar ook heel veel.
Ja is goed.quote:
Er valt veel te graven jaquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja is goed.
* eNGine10 begint te graven
Dat zijn dan kortzichtige mensen. Ook als je het zelf getroffen hebt met allemaal leuke familie moet het wel in te denken zijn dat er gewoon veel stomme mensen zijn en dat die ook iemands familielid zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iedereen vindt mij altijd een naar persoon als ik zeg dat ik mijn oma echt echt niet mag.
Zit een heel verhaal achter, dus heb er wel redenen voor. Maar kan mij voorstellen dat het vrij cru overkomt op mensen.
Ja gewoon respect voor iedereen is een beetje teveel gevraagd hè.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee precies. Altijd maar respect moeten hebben voor ouderen. Wat een bullshit.
Ja precies. Het is niet zo dat het zomaar ergens vandaan komt, het zijn wel echt gegronde redenen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat zijn dan kortzichtige mensen. Ook als je het zelf getroffen hebt met allemaal leuke familie moet het wel in te denken zijn dat er gewoon veel stomme mensen zijn en dat die ook iemands familielid zijn.
Ja, waar gaat dat overquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja gewoon respect voor iedereen is een beetje teveel gevraagd hè.
Dus als je oud bent mag je daarom kinderen uitkafferen vanwege een willekeurig slecht excuus, want die mag je met minder respect behandelen.
Niks mee te maken. Juist hoe ze was en is als "moeder" voor mijn moederquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Tis toch de moeder van je moeder dus je eigen bloed.
Familie kun je helaas niet uitkiezen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Juist hoe ze was en is als "moeder" voor mijn moeder
Ik gelukkig ook, sterker nog, mijn broer is 1 van mijn beste vriendenquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Familie kun je helaas niet uitkiezen.
Met mijn ouders en broer kan ik vrij redelijk door een deur; alleen blijft het vaak erg oppervlakkig.
Zeefje toch?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is er iemand bij wie we dit kunnen navragen?
Dat lijkt me heel raarquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn broer praat niet met me, vergeet ook steeds dat ik 'n broer hebhad best wel nog 'n broer of zus willen hebben.
Omdat ie retarded is of omdat jullie ruzie hebben?quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn broer praat niet met me, vergeet ook steeds dat ik 'n broer hebhad best wel nog 'n broer of zus willen hebben.
Lijkt me heel erg. Zal altijd goed contact blijven houden met mijn broer gelukkig. Of er moeten echt rare dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Dan skip je het bezoek toch gewoon.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook, sterker nog, mijn broer is 1 van mijn beste vriendenEn mijn ouders ben ik voor heel veel dingen dankbaar.
Mijn oma is gewoon een verhaal apart.
hier ook. Maar ik heb nog niet echt meer in mequote:Op zaterdag 6 april 2019 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier vooral een luie dag tot nu toe, beetje zonde wel.
Ja, met een beetje pech is t morgen prachtig weer en moet je dan alles doen wat je vandaag had kunnen doen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier vooral een luie dag tot nu toe, beetje zonde wel.
Nee, ik doe dit voor mijn moeder. Om haar te steunen. Sommige dingen zijn niet zo simpel.quote:
Twintig graden morgen maar hele middag op de bank voor de hoogmisquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, met een beetje pech is t morgen prachtig weer en moet je dan alles doen wat je vandaag had kunnen doen..
Weer een beetje bijgekomen van je tripje naar het oosten?quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier schijnt de zon echt heerlijk; daar heb ik wel nog wat van meegekregen vandaag.
Same. Net met de honden naar stal geweest, paard naar buiten en een lekkere wandeling met de jongens gemaakt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier schijnt de zon echt heerlijk; daar heb ik wel nog wat van meegekregen vandaag.
Met mijn luie dag vandaag wel weer. Had donderdag en gisteren ook weer allerlei sociale dingen en nu even bekijken wat ik in London allemaal ga doen volgende week.quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weer een beetje bijgekomen van je tripje naar het oosten?
Oh dat is een fijn vooruitzichtquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met mijn luie dag vandaag wel weer. Had donderdag en gisteren ook weer allerlei sociale dingen en nu even bekijken wat ik in London allemaal ga doen volgende week.
Yepquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat is een fijn vooruitzichtNaar Thom Yorke toch oa?
Wanneer ga je?quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:51 schreef Samzz het volgende:
Zo, tickets zijn geboekt. Nu nog een hotel/vakantiehuisje uitkiezen en dan is t reisje rond.
Zeker in London is zo een lijstje meer schrapwerk denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep![]()
Verder ook al wat dingen op mijn lijstje om naartoe te gaan en beetje genieten van mijn vakantie vooral.
Sommige dingen ook beetje afhankelijk van het weerquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zeker in London is zo een lijstje meer schrapwerk denk ik
Nice! Waar ga je heen? Ben je eind juni wel in Zeeland trouwens?quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:51 schreef Samzz het volgende:
Zo, tickets zijn geboekt. Nu nog een hotel/vakantiehuisje uitkiezen en dan is t reisje rond.
Maar er is zo veeeeeeeeeelquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige dingen ook beetje afhankelijk van het weer
Nooit echt ruzie gehad, maar gewoon negerenquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat ie retarded is of omdat jullie ruzie hebben?
Yes, op Camden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:56 schreef Allures het volgende:
Ja zit er geen collectif winkel in Londen
Ik ga van 13 tot 20 mei naar Serviëquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nice! Waar ga je heen? Ben je eind juni wel in Zeeland trouwens?
Oh leukquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga van 13 tot 20 mei naar Servië.
En eind juni ben ik in Zeeland, ja. Dan is t hier stampesvol, haha.
Ik ga twee dagen later op vakantiequote:Op zaterdag 6 april 2019 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga van 13 tot 20 mei naar Servië.
En eind juni ben ik in Zeeland, ja. Dan is t hier stampesvol, haha.
Ja idd hoogseizoenquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh leukJa, dat dacht ik al (hoogseizoen) dus even afwachten of we het weekend ergens kunnen blijven.
I know, dat zou voor mij ook een van de main attractions zijn daarquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb ik het nog niet over de restaurants gehad, daar is ook zoveel keuze.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ga twee dagen later op vakantie
Heb bij een van de beter sushi-restaurants van London gereserveerd voor lunchquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
I know, dat zou voor mij ook een van de main attractions zijn daar
Ah beterquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
We kunnen mogelijk bij kennisen overnachten
Echt lekkere sushiquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb bij een van de beter sushi-restaurants van London gereserveerd voor lunch
Wat hoger dan waar jij zit, maar als we kunnen overnachten is het makkelijker om even te komen buurtenquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah beter.
Waar in Zeeland ga je naartoe?
Op Walcheren? Of wel Zeeuws-Vlaanderen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat hoger dan waar jij zit, maar als we kunnen overnachten is het makkelijker om even te komen buurten
Al bedacht met welke porno je m gaat inwijden?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:22 schreef DrMarten het volgende:
Zo, eerste post vanaf "nieuwe" laptopje.
Goede vraag, zo ver was ik nog nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op Walcheren? Of wel Zeeuws-Vlaanderen?
Midget amputee denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al bedacht met welke porno je m gaat inwijden?
quote:„In Dorp staat een huis te koop voor 465.000 euro, terwijl het een WOZ-waarde heeft van 146.000 euro. De WOZ mag misschien wat achterlopen – het is geen 300 procent. Voor starters is het lastig iets te vinden.”
In 4K.quote:
Oosterland is Schouwen-Duiveland.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goede vraag, zo ver was ik nog nietBen de achternamen van die kennissen ook kwijt, dus googlen wordt moeilijk. Maar die wonen op Walcheren dacht ik. En de zeeuwse dag van het paard van het paard is op Oosterland.
Nah, dan valt de pukkel op de reet van de mannelijke acteur zo opquote:
Is ook best leukquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik had google maps erbij gepakt en zag het ja. Roadtripje
Dat willen manlief en ik ook doen ja, maar toevallig werd ik net meegevraagd voor dat paardenevenement op de 29e. Wanneer zijn die folkloristische dagen en waar?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook best leuk.
Je zou eigenlijk met de Folklorische dagen moeten komen, is echt awesome.
Hele goede vraag, moet ik m'n dierenarts even vragen. Is wel in juli dacht ik.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat willen manlief en ik ook doen ja, maar toevallig werd ik net meegevraagd voor dat paardenevenement op de 29e. Wanneer zijn die folkloristische dagen en waar?
quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:36 schreef Kopjechino het volgende:
Voordat m'n vrienden komen nog even viool oefenen. Theme song van The Godfather ging goed gisteren
Iemand nog leuke suggesties? Zoek wat nieuwe nummers om te leren.
Lux Aeterna natuurlijkquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:36 schreef Kopjechino het volgende:
Voordat m'n vrienden komen nog even viool oefenen. Theme song van The Godfather ging goed gisteren
Iemand nog leuke suggesties? Zoek wat nieuwe nummers om te leren.
Nog geen datum te zien op de website of facebook, maar zal 'm in de gaten houden. Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hele goede vraag, moet ik m'n dierenarts even vragen. Is wel in juli dacht ik.
En in IJzendijke.
BBQquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
Buren zijn aan het bbq'en. Gelijk zin daarin
Hoe was je bier?quote:
quote:
Gisteren Brisket gegeten die een collega gemaakt hadquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
Buren zijn aan het bbq'en. Gelijk zin daarin
Zo mooiquote:
Leuk, Middelburg heeft ook zo een folkoristische dag, inclusief ringrijden enzo. Ik lees ook wat over sjezen. Dacht dat het typisch Fries was, kennelijk niet. Ik vind het zo leuk als ze in vol ornaat daarmee rijdenquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hele goede vraag, moet ik m'n dierenarts even vragen. Is wel in juli dacht ik.
En in IJzendijke.
Kan je goed BBQ’en op de mont Blanc?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren Brisket gegeten die een collega gemaakt had![]()
Heerlijk stuk vlees, maar hij BBQ'ed dan ook zo'n beetje in de top van Europa mee
Lekker! Maar had wel een wat zwaar hoofd de volgende dagquote:
Wauwquote:
Vooral het laatste zinnetje zegt genoegquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker! Maar had wel een wat zwaar hoofd de volgende dag. Niet gek met 2 triples, een saison, een gose, 2 stouts... En wellicht meer
Haha nee ik ben bijna zeker dat dit het wel was. Misschien nog 1 lichter biertje erbij. Maar die stouts tikken wel aan, 10,5%. En zoooo lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vooral het laatste zinnetje zegt genoeg
Ik ga het zeker eens bekijken. Klinkt prachtigquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Staat wel meer moois op die soundtrack
Stoutsquote:Op zaterdag 6 april 2019 17:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee ik ben bijna zeker dat dit het wel was. Misschien nog 1 lichter biertje erbij. Maar die stouts tikken wel aan, 10,5%. En zoooo lekker
Eastern Promises soundtrack heeft ook aardig wat viool dacht ik, misschien ook iets voor je?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga het zeker eens bekijken. Klinkt prachtig
Ik wilde t net postenquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:05 schreef Scary_Mary het volgende:
@:Samzz zo te zien is het dit jaar op 20 juli in IJzendijke.
Deze dag draait om t Zeeuwse trekpaard, er wordt de hele dag ring gestoken, zowel te paard als op de koets. Verder zijn er diverse ambachten te bekijken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leuk, Middelburg heeft ook zo een folkoristische dag, inclusief ringrijden enzo. Ik lees ook wat over sjezen. Dacht dat het typisch Fries was, kennelijk niet. Ik vind het zo leuk als ze in vol ornaat daarmee rijden
Staat allemaal in de agenda, wordt weer een spuugdrukke zomerquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde t net posten. Is echt heel leuk
.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Staat allemaal in de agenda, wordt weer een spuugdrukke zomerTijdje terug was er een folkloristisch evenement in Thialf. In vol ornaat aangespannen harddraven en ringsteken. Tevens schoonrijden en piksleeën zonder paarden. Echt zo leuk hoe ze die tradities in ere houden
Echt heel leuk dat soort dagenquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze dag draait om t Zeeuwse trekpaard, er wordt de hele dag ring gestoken, zowel te paard als op de koets. Verder zijn er diverse ambachten te bekijken.
Ik vind t altijd de moeite waard.
Gratis fitnessquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:23 schreef Themeparktommy het volgende:
Zo! Vervoersbedrijf Sjouw & Douw is ook weer klaar.. Wat een troep kunnen je ouders hebben zeg hahah
Ja dat is ook gaaf! Sowieso erg fan van trekpaarden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Echt heel leuk dat soort dagenEn trekpaarden
Tijdje terug was er nog een item bij Binnenstebuiten over een trekpaardenteam dat boswerk doet. Die hadden verschillende rassen ook.
Mijne liep vroeger nog weleens aangespannen, maar doen we inmiddels ook al een paar jaar niet meer. Jammer wel. Niet dat ik enig talent had voor ringsteken, maar zo een pakkie aan lijkt me wel wat
Heerlijke dikbillenquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat is ook gaaf! Sowieso erg fan van trekpaarden.
Ringsteken kan ik ook niet, vind de paarden gewoon gaaf.
Wil ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hartige pannekoekjes. Met lente-ui, spinazie en kastanje champignons + een soya-gember-sausje
Wel zelfbedacht, het is vast lekkerder te makenquote:
Meestal zijn dat soort dingen wel echt de beste inspiratie. Zo heb ik dat eens gehad met een tosti die ze aten op tv. Volgens mij was dat in een serie, en toen ben ik zelf aan de slag gegaan en sindsdien maak ik de lekkerste tosti's ooitquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wel zelfbedacht, het is vast lekkerder te makenmaar een tijdje terug zat ik een koreaanse serie te kijken waar een van de personages zin had in pannekoekjes, dus zat ik 4 afleveringen lang te fantaseren over wat voor soort pannekoekjes hij lekker zou vinden
en toen ben ik op deze gekomen
Oooh vertel! What's the secret?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Meestal zijn dat soort dingen wel echt de beste inspiratie. Zo heb ik dat eens gehad met een tosti die ze aten op tv. Volgens mij was dat in een serie, en toen ben ik zelf aan de slag gegaan en sindsdien maak ik de lekkerste tosti's ooit
Ik varieer veel met wat ik erop doe, maar het geheim van de chef is roomboter smeren op de kant waar je de tosti grillt. Dan in een grillpan gooien en omnomnomquote:
Oh ja, knoflook doe ik inderdaad nog wel eens! (als ik mijn lactose intolerantie wil trotseren), of mayo aan de buitenkant ipv in boter/olie bakken!quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik varieer veel met wat ik erop doe, maar het geheim van de chef is roomboter smeren op de kant waar je de tosti grillt. Dan in een grillpan gooien en omnomnom
Soms ook lekker om er lichtjes wat oregano op te strooien, of na het grillen met een teentje knoflook erover te gaan. Ligt er natuurlijk aan of die combi lekker is.
Zelfs mijn ex vond mijn tosti's lekker en dat wil wat zeggen
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik varieer veel met wat ik erop doe, maar het geheim van de chef is roomboter smeren op de kant waar je de tosti grillt. Dan in een grillpan gooien en omnomnom
Soms ook lekker om er lichtjes wat oregano op te strooien, of na het grillen met een teentje knoflook erover te gaan. Ligt er natuurlijk aan of die combi lekker is.
No problemquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, sorry moest ff werken. Nu klaar voor vandaag.
Ja absoluutquote:
ik heb hier een receptenboek liggen met allerlei tosti variaties. Staan echt lekker tosti's tussenquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van die mayo waarvan ik de naam ben vergeten is ook zo lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh ja, knoflook doe ik inderdaad nog wel eens! (als ik mijn lactose intolerantie wil trotseren), of mayo aan de buitenkant ipv in boter/olie bakken!
Ja, ik krijg er nu spontaan zin inquote:
Geefquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik heb hier een receptenboek liggen met allerlei tosti variaties. Staan echt lekker tosti's tussen![]()
Hij mag het toch wel lenen af en toe nadat hij dat boek aan jou heeft gegeven?quote:
Ik zal even kijken of ik er een paar online kan vindenquote:
Oh dat klinkt ook wel lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik doe altijd wat kruidenboter op de buitenkant van de broodjes
Blijkbaar misgunt hij mij lekkere tosti'squote:Op zaterdag 6 april 2019 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij mag het toch wel lenen af en toe nadat hij dat boek aan jou heeft gegeven?
De hufterquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Blijkbaar misgunt hij mij lekkere tosti's
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:39 schreef Samzz het volgende:
Lekkere tosti's misgunnen is bijna een misdaad tegen de mensheid.
Sowieso anderen lekkere zaken misgunnen. Lekkers moet je zoveel mogelijk delen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:39 schreef Samzz het volgende:
Lekkere tosti's misgunnen is bijna een misdaad tegen de mensheid.
Jawel pleasequote:
Het boek krijg je echt niet. Ben wel bereid een aantal recepten te kopiërenquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawel please
Zeg maar als je er iets voor terug wil.
Bedoelde ook niet het hele boekquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het boek krijg je echt niet. Ben wel bereid een aantal recepten te kopiëren
Ja,het internet staat er vol mee. Ik ga wel even wat kopieeren en of zelf over typenquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet het hele boek
Maar een aantal recepten inderdaad. Als je geen zin hebt dan ook prima, op internet is vast ook veel te vinden
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,het internet staat er vol mee. Ik ga wel even wat kopieeren en of zelf over typen
Dit is een van mijn favorieten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je misschien voorkeur voor een bepaald ingredient of een afkeer? Dan zoek ik er even eentje daarop uit."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is een van mijn favorieten.Oeh die klinkt al lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je misschien voorkeur voor een bepaald ingredient of een afkeer? Dan zoek ik er even eentje daarop uit.Tap tap tap
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is een van mijn favorieten.Nacho's op een tosti. Diegene die dit heeft bedacht moet een god zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je misschien voorkeur voor een bepaald ingredient of een afkeer? Dan zoek ik er even eentje daarop uit.
Iets wat ik niet wegkrijg zijn augurken en sesamzaad (geroosterd). Ben voor de rest geen moeilijke eter en lust vrijwel alles
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Jij en zaad slikkenquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nacho's op een tosti. Diegene die dit heeft bedacht moet een god zijn
Iets wat ik niet wegkrijg zijn augurken en sesamzaad (geroosterd). Ben voor de rest geen moeilijke eter en lust vrijwel alles
Daarom deel ik ook foto's van mezelf in mooie jurken. Ik gun de mensheid dat.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso anderen lekkere zaken misgunnen. Lekkers moet je zoveel mogelijk delen.
Die mening deel ik niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, is geen goede combi blijkbaar
Jij bent liefquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom deel ik ook foto's van mezelf in mooie jurken. Ik gun de mensheid dat.
Vette bek.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:10 schreef Scary_Mary het volgende:
Vind pickles wel lekker bij een vette bek. Snijd een beetje door dat vet heen enzo
Jij vindt het toch lekker als iemand jouw sesamzaad doorslikt. Of heb ik dat mis?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die mening deel ik niet.Jij ervaart het blijkbaar wel zo.
In een bepaalde context heb ik er wel wat mee ja.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij vindt het toch lekker als iemand jouw sesamzaad doorslikt. Of heb ik dat mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |