O neequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:06 schreef Halimede het volgende:
nou gaat mijn dick appointment van morgen waarschijnlijk niet door
nee en een beetje oud voor je en met 3 kinderenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Is ze single? Dan kan ze hier poetsen en gelijk in komen wonen.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:13 schreef Allures het volgende:
[..]
nee en een beetje oud voor je en met 3 kinderen
En een kleinkind
Meestal zijn schoonmaaksters vrouwen, als man heb je nog de keus. Ik ken geen aantrekkelijke, single mannelijke schoonmakersquote:
Zo'n type is het nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel lekker op het terras gaan zitten met zijn vrienden
Dan moet ie morgen op WoW raid met zijn guild?quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan moet ie morgen op WoW raid met zijn guild?
Nee, zo'n type is het ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan moet ie morgen op WoW raid met zijn guild?
Is ook heel erg moeilijk. Niet te doen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:18 schreef Samzz het volgende:
Ik ken eigenlijk maar weinig mannen die goed schoon kunnen maken. Nu ik erover denk... Ik ken er geen een.
Ottersquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:24 schreef Allures het volgende:
Ik zou wel een jurk willen met otters er op
Waarom heeft nog niemand die gemaakt?
Stofje is ook goed, doe ik het zelf wel weer
Misschien eentje die ziek is?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig type mannen over.
Een man die zich ziek meld voor een seksdate?quote:
Die wil je niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een man die zich ziek meld voor een seksdate?
Zou wel de leukste jurk ooit wordenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Serieus aan het googelen nu
Al leuke stofjes gevonden op etsy
Iedereen kan veel beter schoonmaken dan ik.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:18 schreef Allures het volgende:
Mijn man kan veeeeeel beter schoonmaken dan ik
Liever dat dan dat hij me straks aan steektquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een man die zich ziek meld voor een seksdate?
Ja die vond ik ook alquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.etsy.com/nl/l(...)sr_gallery-1-5&frs=1
[ afbeelding ]
Nou ja, als je met Cif (schuurmiddel) je houten salontafel wil schoonmaken dan heb je t niet begrepen iig.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is ook heel erg moeilijk. Niet te doen.
Omg cutequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.etsy.com/nl/l(...)sr_gallery-1-5&frs=1
[ afbeelding ]
Tenzij je een excuus zoekt om een nieuwe salontafels te kopen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als je met Cif (schuurmiddel) je houten salontafel wil schoonmaken dan heb je t niet begrepen iig.
Ik moet het nog ophangenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef Kopjechino het volgende:
Ik moet de was nog in de droger doen maar heb geen zin
True.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tenzij je een excuus zoekt om een nieuwe salontafels te kopen.
En nu wordt er morgen helemaal niks meer ingestokenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Liever dat dan dat hij me straks aan steekt
Doen en verkopen dan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef Allures het volgende:
50 euro voor zo'n rokje is wel echt her meest belachelijke ooit...
Ik maak zo'n kreng in een handomdraai
Ik zie de homepagequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef CherryLips het volgende:
¤ 6,11 50% Off | Hillbilly Grappige Evil Kracht Vrouwen Tshirt Fashion Vintage Tops Harajuku Zomer Korte Mouw Gedrukt t-shirt Vrouwen Oversize Shirt
https://s.click.aliexpress.com/e/nkdeOFxAb
Ik moet dit.
Ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef ArTiC het volgende:
Ik zeg trouwens nog altijd Jif, lekker oldskool
De was doen is ook niet mijn hobbyquote:
Ik wilde deze niet makenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
En nu wordt er morgen helemaal niks meer ingestoken
Ik zou meerdere stofjes doen danquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doen en verkopen dan.
www.otterrokjes.nl
Heyquote:
Als ik leuke stofjes uitkies, kan jij dan voor mij jurkjes en rokjes maken?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef Allures het volgende:
50 euro voor zo'n rokje is wel echt her meest belachelijke ooit...
Ik maak zo'n kreng in een handomdraai
Ik doe niet aan reputatiequote:
Nee, die opende bij mij nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Maar het is een T-shirt van The Exorcist.
In theorie ja maar ik doe het al te weinig voor mezelfquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als ik leuke stofjes uitkies, kan jij dan voor mij jurkjes en rokjes maken?
Neem naailesquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als ik leuke stofjes uitkies, kan jij dan voor mij jurkjes en rokjes maken?
Kan vast nog wel wat anders regelenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
En nu wordt er morgen helemaal niks meer ingestoken
Goed! Heerlijk lekker weekend, ondanks dat ik om 07:30 al wakker wasquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
Wel goed hoor. Hoe is het met jou?
Ik heb heel veel van dat soort shirts. Ook een versie van De Schreeuw maar dan met cookiemonster en gingerbread manquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Maar het is een T-shirt van The Exorcist.
Als t dat maar wordt danquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed! Heerlijk lekker weekend, ondanks dat ik om 07:30 al wakker was
Vandaag alvast alles gedaan zodat ik morgen lekker kan genieten van de 20 graden die voorspeld is
3,5 Uur ongeveer...quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kan vast nog wel wat anders regelen
Ja, zou morgen mooi weer worden inderdaad! Nog concrete plannen dan voor morgen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed! Heerlijk lekker weekend, ondanks dat ik om 07:30 al wakker was
Vandaag alvast alles gedaan zodat ik morgen lekker kan genieten van de 20 graden die voorspeld is
Ik heb zowaar afgelopen week de blinde zoom geleerd, ik maak geen grap.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:35 schreef Allures het volgende:
Ja neem naailes! Is serieus leuk
Of met YouTube en internet kom je ook ver
Geen tijd = geen interessequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Balidude is 30min, misschien dat hij wel tijd heeft![]()
Ja verdorie, daar kan ik niet tegenopquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Balidude is 30min, misschien dat hij wel tijd heeft![]()
Ja ik wil ook op naailes maar dat is hier alleen op dinsdagochtend in het buurthuis en dan werk ikquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:35 schreef Allures het volgende:
Oh kats, youtube is ook wel een goed idee.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:35 schreef Allures het volgende:
Hij is sowieso ongeveer 2x zo lang als dat jij bentquote:
Wat is dat nou voor een onzin? Als of je al je afspraken voor iemand moet omgooienquote:
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een onzin? Als of je al je afspraken voor iemand moet omgooien
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hij is sowieso ongeveer 2x zo lang als dat jij bent
[..]
Wat is dat nou voor een onzin? Als of je al je afspraken voor iemand moet omgooien
er is in je hele stad niemand die het privé aan biedt?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik wil ook op naailes maar dat is hier alleen op dinsdagochtend in het buurthuis en dan werk ik
Ik denk lekker op een terrasje hangen, bbq in de avondquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, zou morgen mooi weer worden inderdaad! Nog concrete plannen dan voor morgen?
Wel dat andere soort naailes huehuequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:40 schreef Allures het volgende:
[..]
er is in je hele stad niemand die het privé aan biedt?
Vandaag poetsen maar moet ik nog aan beginnenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk lekker op een terrasje hangen, bbq in de avond
Jij? Lekker in de zon hangen?
Is er een naaiatelier of iets dergelijks in de buurt? Kan je het ook altijd proberen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel dat andere soort naailes huehuemaar niet gewoon regulier. Hier gaat het vooral via de buurthuizen.
Ik weet niet eens of hij morgen kan, maar zie hem donderdag sowieso welquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of hij morgen kan, maar zie hem donderdag sowieso wel![]()
Als hij niet kan ben jij optie 3 hoor schatje
Ja, ik mag dan klein en dik zijn, ik neuk wel lekker.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of hij morgen kan, maar zie hem donderdag sowieso wel![]()
Als hij niet kan ben jij optie 3 hoor schatje
Kan je wel je piemeltje vinden tussen al dat drillend vet dan?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, ik mag dan klein en dik zijn, ik neuk wel lekker.
Doet mama dat niet?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef Kopjechino het volgende:
Ik moet de was nog in de droger doen maar heb geen zin
Deze bevestiging gekregen van alle chickies die je hebt genomen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik opgewonden ben piept hij er net tussen uitquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kan je wel je piemeltje vinden tussen al dat drillend vet dan?
Zo dik ben je toch helemaal niet trouwens?
In drievoud ondertekendquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deze bevestiging gekregen van alle chickies die je hebt genomen?
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is er iemand bij wie we dit kunnen navragen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn inbox staat open voor reviews over Faxie's neukkunsten. Heb jij Faxie gedaan? Stuur me een DMquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is er iemand bij wie we dit kunnen navragen?
https://www.kro-ncrv.nl/programmas/spoorloos/aanmeldenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mijn inbox staat open voor reviews over Faxie's neukkunsten. Heb jij Faxie gedaan? Stuur me een DM
Gezellig! Jammer van de bbq, is inderdaad niet echt stralend mooi vandaag.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vandaag poetsen maar moet ik nog aan beginnen
En er komen vrienden langs, we zouden gaan bbqen maar daar is het weer niet echt voor vandaag. Dus wordt een frietje halen denk ik.
Morgen geen idee, ik denk dan even langs een vriendin want ze wil me bruidsmeisjes jurken showen
ripquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.kro-ncrv.nl/programmas/spoorloos/aanmelden
Zodra we het hebben gedaan zal ik wel even een review droppen op TripAdvisorquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mijn inbox staat open voor reviews over Faxie's neukkunsten. Heb jij Faxie gedaan? Stuur me een DM
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gezellig! Jammer van de bbq, is inderdaad niet echt stralend mooi vandaag.
Lekker weekendje met vrienden dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |