O neequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:06 schreef Halimede het volgende:
nou gaat mijn dick appointment van morgen waarschijnlijk niet door
nee en een beetje oud voor je en met 3 kinderenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Is ze single? Dan kan ze hier poetsen en gelijk in komen wonen.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:13 schreef Allures het volgende:
[..]
nee en een beetje oud voor je en met 3 kinderen
En een kleinkind
Meestal zijn schoonmaaksters vrouwen, als man heb je nog de keus. Ik ken geen aantrekkelijke, single mannelijke schoonmakersquote:
Zo'n type is het nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel lekker op het terras gaan zitten met zijn vrienden
Dan moet ie morgen op WoW raid met zijn guild?quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan moet ie morgen op WoW raid met zijn guild?
Nee, zo'n type is het ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan moet ie morgen op WoW raid met zijn guild?
Is ook heel erg moeilijk. Niet te doen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:18 schreef Samzz het volgende:
Ik ken eigenlijk maar weinig mannen die goed schoon kunnen maken. Nu ik erover denk... Ik ken er geen een.
Ottersquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:24 schreef Allures het volgende:
Ik zou wel een jurk willen met otters er op
Waarom heeft nog niemand die gemaakt?
Stofje is ook goed, doe ik het zelf wel weer
Misschien eentje die ziek is?quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig type mannen over.
Een man die zich ziek meld voor een seksdate?quote:
Die wil je niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een man die zich ziek meld voor een seksdate?
Zou wel de leukste jurk ooit wordenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Serieus aan het googelen nu
Al leuke stofjes gevonden op etsy
Iedereen kan veel beter schoonmaken dan ik.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:18 schreef Allures het volgende:
Mijn man kan veeeeeel beter schoonmaken dan ik
Liever dat dan dat hij me straks aan steektquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een man die zich ziek meld voor een seksdate?
Ja die vond ik ook alquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.etsy.com/nl/l(...)sr_gallery-1-5&frs=1
[ afbeelding ]
Nou ja, als je met Cif (schuurmiddel) je houten salontafel wil schoonmaken dan heb je t niet begrepen iig.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is ook heel erg moeilijk. Niet te doen.
Omg cutequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.etsy.com/nl/l(...)sr_gallery-1-5&frs=1
[ afbeelding ]
Tenzij je een excuus zoekt om een nieuwe salontafels te kopen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als je met Cif (schuurmiddel) je houten salontafel wil schoonmaken dan heb je t niet begrepen iig.
Ik moet het nog ophangenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef Kopjechino het volgende:
Ik moet de was nog in de droger doen maar heb geen zin
True.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tenzij je een excuus zoekt om een nieuwe salontafels te kopen.
En nu wordt er morgen helemaal niks meer ingestokenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Liever dat dan dat hij me straks aan steekt
Doen en verkopen dan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef Allures het volgende:
50 euro voor zo'n rokje is wel echt her meest belachelijke ooit...
Ik maak zo'n kreng in een handomdraai
Ik zie de homepagequote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef CherryLips het volgende:
¤ 6,11 50% Off | Hillbilly Grappige Evil Kracht Vrouwen Tshirt Fashion Vintage Tops Harajuku Zomer Korte Mouw Gedrukt t-shirt Vrouwen Oversize Shirt
https://s.click.aliexpress.com/e/nkdeOFxAb
Ik moet dit.
Ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:29 schreef ArTiC het volgende:
Ik zeg trouwens nog altijd Jif, lekker oldskool
De was doen is ook niet mijn hobbyquote:
Ik wilde deze niet makenquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
En nu wordt er morgen helemaal niks meer ingestoken
Ik zou meerdere stofjes doen danquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doen en verkopen dan.
www.otterrokjes.nl
Heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |