abonnement Unibet Coolblue
pi_186045450
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

>>> Fok! Hardloopmeet in Schoorl op zaterdag 6 april. 10.30u start aan de voet van het Klimduin (Duinvoetweg). Je mag mee als je een beetje relaxed 10km kunt lopen. Zand in je schoenen na afloop is verplicht.

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2019 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 05-04-2019 10:24:05 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_186045485
Traditiegetrouw begint de zon volop te schijnen als het weekend van de marathon Rotterdam zich aandient.
Succes allemaal! *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_186045598
Ik denk dat het voor de toppers wel echt recordomstandigheden zijn. Geen wind, geen regen, de eerste 2 uur een graad of 12. Ben heel erg benieuwd naar me boy Koen Naert en natuurlijk Abdi!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_186045613
Iedereen veel plezier en succes dit weekend (waar je ook gaat lopen) *O*

Jullie zijn sowieso allemaal helden! :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2019 10:17:09 ]
pi_186045815
Succes allemaal zondag! Niet te veel stressen vandaag en morgen!
pi_186045955
Hoeveel RM lopers hebben we nu in dit topic? Misschien leuk om een lijstje te maken met startnummers erbij zodat we jullie kunnen volgen? Correct me if I'm wrong?

- DeLuna
- Maraca
- RobertoCarlos
- DavetheNL
- SportLife
- Corniel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 april 2019 @ 10:35:12 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186045981
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 10:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat het voor de toppers wel echt recordomstandigheden zijn. Geen wind, geen regen, de eerste 2 uur een graad of 12. Ben heel erg benieuwd naar me boy Koen Naert en natuurlijk Abdi!
Ik ben vooral heel benieuwd wanneer ze eindelijk eens een startlijst online zetten :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 5 april 2019 @ 11:33:33 #8
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_186046941
Nou, lekker dan... heb ik weer! }:| Zit ik maandenlang door weer en wind te trainen voor de marathon, word ik 1 week voor de marathon ziek :|W ... :N

Ik heb al een week last van mijn maag, voel me rot en vreemd. Ik kan mij totaal niet concentreren en mijn aandacht bij de marathon houden, terwijl ik er toch juist al die tijd zeer gefocust voor heb getraind....

Ik denk dat er dit speelt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!!! Go 49-ers !!!
  Admin vrijdag 5 april 2019 @ 11:42:13 #9
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186047070
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoeveel RM lopers hebben we nu in dit topic? Misschien leuk om een lijstje te maken met startnummers erbij zodat we jullie kunnen volgen? Correct me if I'm wrong?

- DeLuna
- Maraca
- RobertoCarlos
- DavetheNL
- SportLife
- Corniel
Tellen de kleinere afstanden ook mee? ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Redactie Sport vrijdag 5 april 2019 @ 12:24:41 #10
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_186047627
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoeveel RM lopers hebben we nu in dit topic? Misschien leuk om een lijstje te maken met startnummers erbij zodat we jullie kunnen volgen? Correct me if I'm wrong?

- DeLuna
- Maraca
- RobertoCarlos
- DavetheNL
- SportLife
- Corniel
F3004 *)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_186047821
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 april 2019 11:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, lekker dan... heb ik weer! }:| Zit ik maandenlang door weer en wind te trainen voor de marathon, word ik 1 week voor de marathon ziek :|W ... :N

Ik heb al een week last van mijn maag, voel me rot en vreemd. Ik kan mij totaal niet concentreren en mijn aandacht bij de marathon houden, terwijl ik er toch juist al die tijd zeer gefocust voor heb getraind....

Ik denk dat er dit speelt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chill, dan vlieg je er helemaal doorheen zondag.
  vrijdag 5 april 2019 @ 13:02:54 #12
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_186048159
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 april 2019 11:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, lekker dan... heb ik weer! }:| Zit ik maandenlang door weer en wind te trainen voor de marathon, word ik 1 week voor de marathon ziek :|W ... :N

Ik heb al een week last van mijn maag, voel me rot en vreemd. Ik kan mij totaal niet concentreren en mijn aandacht bij de marathon houden, terwijl ik er toch juist al die tijd zeer gefocust voor heb getraind....

Ik denk dat er dit speelt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk!! :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 5 april 2019 @ 13:11:37 #13
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_186048249
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 april 2019 11:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, lekker dan... heb ik weer! }:| Zit ik maandenlang door weer en wind te trainen voor de marathon, word ik 1 week voor de marathon ziek :|W ... :N

Ik heb al een week last van mijn maag, voel me rot en vreemd. Ik kan mij totaal niet concentreren en mijn aandacht bij de marathon houden, terwijl ik er toch juist al die tijd zeer gefocust voor heb getraind....

Ik denk dat er dit speelt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt je wederzijdse verliefdheid kijken zondag? Dan kun je natuurlijk vragen of je op km 38 a 39 een knuffel kunt verwachten (Als de man met de hamer net geweest is, zeg maar)
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  vrijdag 5 april 2019 @ 13:33:41 #14
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_186048551
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2019 12:38 schreef Tem het volgende:

[..]

Chill, dan vlieg je er helemaal doorheen zondag.
Ik hoop het :) Als ik maar niet te veel zit weg te dromen, zodat ik allerlei verzorgingsposten mis... of erger nog... ergens in Rotterdam-Zuid de verkeerde afslag pak naar Spijkenisse of zow....

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 13:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat leuk!! :D
Jaaaaaaa!!!!! *O* *;

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 13:11 schreef Frsh het volgende:

[..]

Komt je wederzijdse verliefdheid kijken zondag? Dan kun je natuurlijk vragen of je op km 38 a 39 een knuffel kunt verwachten (Als de man met de hamer net geweest is, zeg maar)
Nou, ze kon geloof ik niet....
Er flitste wel direct door mijn hoofd dat ik misschien aan haar kon vragen om toch te komen en of ze dan gelijk bij elke 5 km mij een briefje wilde meegeven, met daarop een door haar geschreven tekst.... Maar ik weet niet of onze relatie al zo stevig is ;)
Ze is geloof niet zo into hardlopen, dus ik ben benieuwd hoe dat verder gaat.... :X ;)
!!! Go 49-ers !!!
pi_186049031
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 april 2019 13:33 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik hoop het :) Als ik maar niet te veel zit weg te dromen, zodat ik allerlei verzorgingsposten mis... of erger nog... ergens in Rotterdam-Zuid de verkeerde afslag pak naar Spijkenisse of zow....
[..]

Jaaaaaaa!!!!! *O* *;
[..]

Nou, ze kon geloof ik niet....
Er flitste wel direct door mijn hoofd dat ik misschien aan haar kon vragen om toch te komen en of ze dan gelijk bij elke 5 km mij een briefje wilde meegeven, met daarop een door haar geschreven tekst.... Maar ik weet niet of onze relatie al zo stevig is ;)
Ze is geloof niet zo into hardlopen, dus ik ben benieuwd hoe dat verder gaat.... :X ;)
Ach wat heerlijk! Misschien is het ook maar beter dat ze je in jullie prille samenzijn niet ziet terwijl jij onder het snot, gel, zweet en schuurplekken voorbij strompelt :P (geintje natuurlijk). De gedachte aan die verliefdheid zal je vast vleugels geven!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 5 april 2019 @ 14:28:09 #16
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_186049335
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ach wat heerlijk! Misschien is het ook maar beter dat ze je in jullie prille samenzijn niet ziet terwijl jij onder het snot, gel, zweet en schuurplekken voorbij strompelt :P (geintje natuurlijk). De gedachte aan die verliefdheid zal je vast vleugels geven!
Thanks! :) ^O^ (nou inderdaad :) )
!!! Go 49-ers !!!
  vrijdag 5 april 2019 @ 14:31:21 #17
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_186049380
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoeveel RM lopers hebben we nu in dit topic? Misschien leuk om een lijstje te maken met startnummers erbij zodat we jullie kunnen volgen? Correct me if I'm wrong?

- DeLuna
- Maraca
- RobertoCarlos
- DavetheNL
- SportLife
- Corniel
Leuk idee! :s) Mijn startnummer is: 14043

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertoCarlos op 06-04-2019 00:26:06 ]
!!! Go 49-ers !!!
pi_186049509
Hoe komt het dat Rotterdam zo gehyped wordt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Admin vrijdag 5 april 2019 @ 14:51:49 #19
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186049627
Wie mij zaterdag wil volgen kan gewoon mijn naam intikken in de app. En dan niet de 1/4 aanklikken, want die ga ik niet doen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186049641
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe komt het dat Rotterdam zo gehyped wordt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet de stad, maar de marathon. Ik ben ook geen fan van de stad Rotterdam, en ben nog nooit bij de marathon aanwezig geweest maar wel bij de binnenkomst van de Roparun. En de sfeer die je daar voelt is zo bijzonder. Op één of andere manier weet Rotterdam de marathonlopers echt te steunen en te omarmen, terwijl Amsterdammers tijdens de marathon vooral lopen te zeiken dat ze nergens kunnen oversteken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_186049681
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe komt het dat Rotterdam zo gehyped wordt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het met afstand het grootste hardloopevenement van NL is. En ook de sfeer rond het parcours is geweldig, veel uitbundiger dan in bijvoorbeeld Amsterdam.

Één keer meelopen en je hoeft het nooit meer te vragen ;)
  vrijdag 5 april 2019 @ 15:56:11 #22
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_186050462
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:55 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Omdat het met afstand het grootste hardloopevenement van NL is.

Damloop is groter.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_186050536
Vanmorgen startnummer opgehaald, heb er echt zin in! Die expo hoeft van mij trouwens niet zo :P

Zit nu de hele dag aan 't water en fruit :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoeveel RM lopers hebben we nu in dit topic? Misschien leuk om een lijstje te maken met startnummers erbij zodat we jullie kunnen volgen? Correct me if I'm wrong?

- DeLuna
- Maraca
- RobertoCarlos
- DavetheNL
- SportLife
- Corniel
Mijn nr is 2169!

Volgens de app staan we allemaal al te wachten bij de start :+

[ Bericht 8% gewijzigd door Sport_Life op 05-04-2019 16:12:06 ]
pi_186050610
Moeilijk, lijstjes aanvullen :P Dan doe ik het wel weer ;)


- DeLuna - F3004
- Maraca
- RobertoCarlos - 14043
- DavetheNL
- SportLife - 2169
- Corniel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_186050917
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:56 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Damloop is groter.
Oh ja, je hebt gelijk, Damloop heeft meer deelnemers.

Maar mede door alle toeschouwers (meestal zo rond de 1 mln) wordt het volgens mij wel beschouwd als het grootste hardloopevenement.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')