Picsquote:Op donderdag 4 april 2019 22:02 schreef Kopjechino het volgende:
Oké mijn haar is een soort bruin met een paarse gloed geworden, terwijl rood de bedoeling was
Ach, het had erger gekund.
WTFquote:Op donderdag 4 april 2019 22:02 schreef Kopjechino het volgende:
Oké mijn haar is een soort bruin met een paarse gloed geworden, terwijl rood de bedoeling was
Ach, het had erger gekund.
Zal eens kijken of ik er zo een voor je kan makenquote:
Nee haha, donkerder. Daarvoor moet ik mijn haar ontkleuren en dat ga ik mijn haar niet weer aandoenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik er zo een voor je kan maken
[..]
Nee haha, donkerder. Daarvoor moet ik mijn haar ontkleuren en dat ga ik mijn haar niet weer aandoen
Wel zoiets gehad vroeger
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat het bij jonge vrouwen geil staat
Lekker.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg gewoon van mezelf oude vrouwen kleur
Je bent niks gewend fapsiequote:Op donderdag 4 april 2019 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat het bij jonge vrouwen geil staat
Geilquote:Op donderdag 4 april 2019 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg gewoon van mezelf oude vrouwen kleur
Is dat je vaste tarief?quote:
Niet als je geen kids kan krijgen. Ongelimiteerd neuken.quote:
Je bent onvruchtbaar?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet als je geen kids kan krijgen. Ongelimiteerd neuken.
12 jaar is geen kinderalimentatie. Weet niet waar hij het wel over heeft, maar dat niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet als je geen kids kan krijgen. Ongelimiteerd neuken.
Of ik moet onder behandeling van een arts komen te staan, dan is er een kleine kans.quote:
Misschien kan je MCH adopteren?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of ik moet onder behandeling van een arts komen te staan, dan is er een kleine kans.
Hoe laat is dat gratis trouwen bij jou?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of ik moet onder behandeling van een arts komen te staan, dan is er een kleine kans.
Ik heb dat altijd met die schimmelinfectie reclamequote:Op donderdag 4 april 2019 22:27 schreef ArTiC het volgende:
Ik wil zo graag dat wijf van die tempo reclame bij haar haren pakken en haar hoofd dan 3x hard op dat toetsenbord rammen
Of die reclame over vaginale droogheid, dan denk ik altijd aan faxquote:Op donderdag 4 april 2019 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met die schimmelinfectie reclame
Ja en dan heb je die dame van dat kutvlog die ook ineens bij de vriezerafdeling naar een Iglo ping maaltijd grijpt. Does not computequote:Op donderdag 4 april 2019 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met die schimmelinfectie reclame
Dat ook.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of die reclame over vaginale droogheid, dan denk ik altijd aan fax
Nooit een orgasme gekregen? Gewoon in een doosje? Strikje erom.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ook.
En die van durex: voor mannen die orgasmes geven.
Wtf?
Ja, is een optie.quote:
Nooit denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoe laat is dat gratis trouwen bij jou?
Nog nooit van gehoord, die zenden ze alleen in Flevoland uit denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of:
Ik heb mijn lening overgesloten bij becam!
Waar? Bij becam?
Ja, bij becam!
En volgens mij proppen ze nog 26x becam in anderhalve minuut.
Maar goed, ik heb de naam wel onthouden.
Lief dat je mij met vagina's associeertquote:Op donderdag 4 april 2019 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of die reclame over vaginale droogheid, dan denk ik altijd aan fax
Graag gedaan kutje.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lief dat je mij met vagina's associeert
Nee hoor, hier ook. Erger me kapot erg aan die reclamequote:Op donderdag 4 april 2019 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, die zenden ze alleen in Flevoland uit denk ik.
Heb jij al een lening bij becam? Becamquote:Op donderdag 4 april 2019 22:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee hoor, hier ook. Erger me kapot erg aan die reclame
Sluikreclame ditquote:Op donderdag 4 april 2019 22:37 schreef O_o_ het volgende:
Vies veel junkfood in mijn mik gestoken vandaag, ga zo tanden poetsen.
Datenquote:
Becam? Wie? Becam! Oh Becam. Ja Becam.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb jij al een lening bij becam? Becam
Becam!
Becammmmmmm
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan me serieus geen enkele reclame voor de geest halen
Ben je aan het vissen naar tips voor je ad op sexjobs ofzo?quote:
Die van Nuon dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:38 schreef ArTiC het volgende:
Oh, die NS reclame met die potten
Lelijk wijf met haar neuspiercing.
Gewoon 4 uur je ballen op het puntje van je zadel leggen.quote:
Heb jij nog nooit van vergelijkend warenonderzoek gehoordquote:Op donderdag 4 april 2019 22:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben je aan het vissen naar tips voor je ad op sexjobs ofzo?
Ja, dacht de eerste 3x dat het reclame van Volvo wasquote:Op donderdag 4 april 2019 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die van Nuon dan.
Kom mam, we rijden in onze nieuwe auto door de sneeuw naar Zweden waardoor mensen onze reclame minimaal 30x moeten zien voor ze doorhebben waar hij over gaat.
Van het weekend weer.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon 4 uur je ballen op het puntje van je zadel leggen.
Ja, ik dus ook.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, dacht de eerste 3x dat het reclame van Volvo was
Dat deed ik ook altijd als kind met mijn paquote:Op donderdag 4 april 2019 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik tv kijk, probeer ik vaak reclames te raden, das nog blijven hangen van toen ik n kind was, anders denk ik ook niet dat ze zouden zijn blijven hangen.
Vastquote:Op donderdag 4 april 2019 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, pijpen zonder condoom en neuken met.
Dat zou ik niet geraden hebben zonder jullie hints
En dan zo hard mogelijk schreeuwen erbij, want anders liep je het risico dat je te laat was.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd als kind met mijn pa
Jajaquote:Op donderdag 4 april 2019 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, pijpen zonder condoom en neuken met.
Dat zou ik niet geraden hebben zonder jullie hints
Ik las hoeren, anders had ik geen idee gehad. Dacht eerst dat t iets met kopje dr werk te maken had.quote:
Dan heb je het over mijn bijbaantje.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las hoeren, anders had ik geen idee gehad. Dacht eerst dat t iets met kopje dr werk te maken had.
Dat weet ik zelfs. Helaas.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed. Ik weet wel wat een lemonparty is iig
Stomend.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoe was het laatst bij de Chippendales?
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:52 schreef O_o_ het volgende:
Zelfs de meest toegewijde heteroseksuele man moet af en toe wat homoseksuele stoom afblazen.
Ga anders Netflixen of Videoland kijken. Heb het idee dat reclames jou niet zo liggenquote:Op donderdag 4 april 2019 23:03 schreef ArTiC het volgende:
Ali B met zijn ”niet in die eitjes bijten”
*schopt*
Vraag me altijd af wat er dan op videoland te zien is... Behalve temptation island.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga anders Netflixen of Videoland kijken. Heb het idee dat reclames jou niet zo liggen
Hoezo maak je reclame voor Netflix?quote:Op donderdag 4 april 2019 23:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga anders Netflixen of Videoland kijken. Heb het idee dat reclames jou niet zo liggen
Ben je al in Boston?quote:Op donderdag 4 april 2019 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe gaat 't met m'n favoriete fokusertjes?
Grey's anatomyquote:Op donderdag 4 april 2019 23:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat er dan op videoland te zien is... Behalve temptation island.
Was alleen een suggestie. Ze hebben het voor mij verpest door vlak voor kerst home alone eraf te halen. Mongolenquote:
Ja, dan heb ik straks niks te klagenquote:Op donderdag 4 april 2019 23:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Grey's anatomy
[..]
Was alleen een suggestie. Ze hebben het voor mij verpest door vlak voor kerst home alone eraf te halen. Mongolen
Lekker.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:16 schreef Kopjechino het volgende:
Over klagen gesproken.. Ik hoor mijn buren seks hebben nuDaarnaast bedenk ik mij, dat het best wel treurig is dat deze mensen een actiever seksleven hebben dan ik op dit moment
Blij dat ik de mijne nooit hoorquote:Op donderdag 4 april 2019 23:16 schreef Kopjechino het volgende:
Over klagen gesproken.. Ik hoor mijn buren seks hebben nuDaarnaast bedenk ik mij, dat het best wel treurig is dat deze mensen een actiever seksleven hebben dan ik op dit moment
Nee. Deze mensen maken vreemde geluiden.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 23:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. Deze mensen maken vreemde geluiden.
Zag ze vandaag nogquote:Op donderdag 4 april 2019 23:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien liggen ze al 3 jaar dood in hun woonkamer.
Smoothquote:Op donderdag 4 april 2019 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom hier slapen dan. Heb je er geen last van.
Faxie lijkt mij het type dat tijdens een gangbang zijn kluissleuteltje kwijtraakt waardoor 'ie naakt terug naar huis moet want de badjassen in de parenclub waren van een dusdanige prijs dat de hittepetit van een eigenares ze niet meegeeft.quote:
Doe je dat toch. Buuf neuken als haar man niet thuis is. Zie het probleem niet hoor.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou de buurvrouw wel alle hoeken van de kamer laten zien pfff
quote:Op donderdag 4 april 2019 23:24 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Faxie lijkt mij het type dat tijdens een gangbang zijn kluissleuteltje kwijtraakt waardoor 'ie naakt terug naar huis moet want de badjassen in de parenclub waren van een dusdanige prijs dat de hittepetit van een eigenares ze niet meegeeft.
Oooh damnquote:Op donderdag 4 april 2019 23:24 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Faxie lijkt mij het type dat tijdens een gangbang zijn kluissleuteltje kwijtraakt waardoor 'ie naakt terug naar huis moet want de badjassen in de parenclub waren van een dusdanige prijs dat de hittepetit van een eigenares ze niet meegeeft.
Denk niet dat ze op me valtquote:Op donderdag 4 april 2019 23:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doe je dat toch. Buuf neuken als haar man niet thuis is. Zie het probleem niet hoor.
Zo kom je nooit aan een lekker hapje met die instelling.quote:
Dus ik moet gewoon m'n kans pakken als die zich aandient?quote:Op donderdag 4 april 2019 23:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan een lekker hapje met die instelling.
Gooi je charmes in de strijd, werkt vast welquote:Op donderdag 4 april 2019 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus ik moet gewoon m'n kans pakken als die zich aandient?
quote:Op donderdag 4 april 2019 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus ik moet gewoon m'n kans pakken als die zich aandient?
Slaap lekker sgatju.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:30 schreef Kopjechino het volgende:
Maar deze snack gaat slapen. Buurvrouw is tot een knallend hoogtepunt gekomen, was leuk.
Sop zequote:Op donderdag 4 april 2019 23:30 schreef Kopjechino het volgende:
Maar deze snack gaat slapen. Buurvrouw is tot een knallend hoogtepunt gekomen, was leuk.
Ik geloof dat ik ook een nieuwe buuf heb maar dat het een 55+ is met een kort pittig kapsel.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou de buurvrouw wel alle hoeken van de kamer laten zien pfff
Als dat geen pijpen wordt.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook een nieuwe buuf heb maar dat het een 55+ is met een kort pittig kapsel.
Als ze een ladyboi is haak ik helemaal af hoor.quote:
Ik ga gewoon mezelf een knallend orgasme geven, kunnen zij een keer meegenieten.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
En niet de buren wakker maken nu he. Die slapen ondertussen.
Verhuizenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik woon wel graag in de bewoonde wereld
Volgens mij is jouw woonplaats in mijn hoofd ook veel doder dan in werkelijkheid hoorquote:
Mwa veel gebeurt er hier niet hoorquote:Op donderdag 4 april 2019 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw woonplaats in mijn hoofd ook veel doder dan in werkelijkheid hoor
Hoi bubbles
Hallo MeMoquote:Op donderdag 4 april 2019 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw woonplaats in mijn hoofd ook veel doder dan in werkelijkheid hoor
Hoi bubbles
Al te lang niet gezienquote:
Met mij ook alles primaquote:
De lange dag beetje overleefd gister?quote:
Kon een uurtje eerder weg.quote:Op vrijdag 5 april 2019 05:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De lange dag beetje overleefd gister?
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:29 schreef Samzz het volgende:
Omg bijna weekend.
En 13 mei vakantie. En op vakantie
.
Hoi jijquote:
Lekker bezig die tweequote:Bijna twee jaar geleden beheersten ze wekenlang het nieuws: Björn en Derya uit Haaksbergen. Omdat hun vriend Joey vermist was in Turkije en Björn en Derya op de vlucht leken te zijn. Ze bleken onschuldig, maar het gaat sindsdien niet beter met het echtpaar: Derya heeft Björn neergestoken en moet naar het Pieter Baan Centrum.
https://www.gelderlander.(...)n-zit-vast~a6ef9afc/
quote:
quote:We zetten Netflix aan, en kregen ruzie omdat ik niet dezelfde film voor de derde keer wilde kijken,” vertelde Derya onlangs in de rechtbank in Almelo.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:56 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik Shrek nog een keer op zet dan moet ze die gewoon kijken
Ja wel echt zin in. Het is al dik vijf jaar geleden sinds mijn laatste vakantiequote:
Dat jij er nog niet woont, dan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Veel lekkere wijven daar, verder een achterlijk land natuurlijk
Viesquote:Op vrijdag 5 april 2019 08:34 schreef Samzz het volgende:
Vanmorgen een broodje pindakaas gegeten. En nu boer ik pindakaas.
Jaquote:
Heel verwonderlijk maar die chicks gunnen je dus geen blik waardig omdat ze liever met een opgepompte balkanslager rondlopen. Neem je nog de trein Belgrado - Bar? Mooiste treinroute ter wereldquote:
Die vrouwen gaan voor de simpele alpha's omdat ze hun leven lang al tikken hebben gekregen als ze niet luisteren. Beetje harde hand nodig.quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Heel verwonderlijk maar die chicks gunnen je dus geen blik waardig omdat ze liever met een opgepompte balkanslager rondlopen. Neem je nog de trein Belgrado - Bar? Mooiste treinroute ter wereld
Dan ben je er wel aan toe.quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wel echt zin in. Het is al dik vijf jaar geleden sinds mijn laatste vakantie.
Kun je proberen combinerenquote:Op vrijdag 5 april 2019 08:42 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik ga niet voor de chicks, maar voor 't sight seeen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom hier slapen dan. Heb je er geen last van.
Ja, best wel idd. Heb er ook echt zin in.quote:
Ik val niet op vrouwen, dus nee dank je.quote:
Doe hetquote:Op vrijdag 5 april 2019 08:54 schreef TaMieke het volgende:
Je kunt vandaag auditie doen voor Disney karakter in Amsterdam. Ik wil het![]()
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:51 schreef Joosie200 het volgende:
Heb nu al weekend en nog twee weken tot Schotland
Oh god nee ik ook nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen tijd om naar Amsterdam te gaan
Weet ook niet of ik geschikt bent als prinses
Vast wel.quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik begin in Edinburgh, via Glasgow naar Oban om de ferry te nemen naar Isle of Mull. Daarna via Fort William door naar Isle of Skye. Om vanuit Skye naar Inverness te gaan en terug op Edinburgh aan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:01 schreef rival het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik ga in Mei naar Schotland.
Gaaf, je gaat het hele land door! Hoe lang?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik begin in Edinburgh, via Glasgow naar Oban om de ferry te nemen naar Isle of Mull. Daarna via Fort William door naar Isle of Skye. Om vanuit Skye naar Inverness te gaan en terug op Edinburgh aan.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:09 schreef TaMieke het volgende:
Ik kan wel door voor Donald Duck ofzo. Klein en dik![]()
Waar is dat? Ik ga meteen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tien dagen, meer zit er niet inquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Gaaf, je gaat het hele land door! Hoe lang?
Ik gok dat je daar groot voor moet zijn, ben ik nietquote:
Dat zeiden ze er niet bij op de radioquote:
Lekker 10 dagen aan de whiskey!quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tien dagen, meer zit er niet inBenut het paasweekend om zo tot koningsdag met vakantie te kunnen.
Drambuie proevenquote:
quote:
Hoe lang zou het geduurd hebben voor zij jou zijn gaan haten?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Twee dagen nodig gehad om m'n collega's weer grondig te haten, nieuw record denk ik.
Pesten ze je op het werk?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Twee dagen nodig gehad om m'n collega's weer grondig te haten, nieuw record denk ik.
Een dag hoop ik.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe lang zou het geduurd hebben voor zij jou zijn gaan haten?
KLBquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
KLB / Kantoorirritaties #13 Fryske taalbarrières
Dit is de R&P KLBquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:01 schreef rival het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik ga in Mei naar Schotland.
We all feed on tragedyquote:
Mijn hand slaapt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:48 schreef Elvi het volgende:
Praat me even bij, wat mis ik allemaal afgelopen week in de sc?
Leuk hoor, staat ook heel hoog op mijn lijstjequote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuk hoor, staat ook heel hoog op mijn lijstje
Of minstens.quote:
Bij mij staat Rome bovenaanquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuk hoor, staat ook heel hoog op mijn lijstje
Nu heb ik gelijk een beeld van (nep) uggs voor mequote:Op vrijdag 5 april 2019 09:58 schreef Samzz het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb. Aan mensen die sloffen.
Til je fucking poten op.
Sorryquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:58 schreef Samzz het volgende:
Til je fucking poten op.
Ja daarin is het nog erger. Maar omg, waaarom sloffenquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu heb ik gelijk een beeld van (nep) uggs voor me
Ik ben een luie loper. Als er bv een cm verschil tussen 2 tegels zit schop ik daar waarschijnlijk tegenaanquote:
En ga je op je plaat zekerquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben een luie loper. Als er bv een cm verschil tussen 2 tegels zit schop ik daar waarschijnlijk tegenaan
Vallen doe ik niet vaak, zo lomp ben ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ga je op je plaat zeker.
Ik vind t vooral stik-irritant klinken.
Alleen even struikelen en dan zo nonchalant mogelijk weglopenquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Vallen doe ik niet vaak, zo lomp ben ik ook weer niet.
Sorry, ik zal er op letten
Ja ik heb er geen last van als jij dat doetquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Vallen doe ik niet vaak, zo lomp ben ik ook weer niet.
Sorry, ik zal er op letten
Wel even verontwaardigt naar die tegel kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen even struikelen en dan zo nonchalant mogelijk weglopen
quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Wel even verontwaardigt naar die tegel kijken natuurlijk.
Ik slof soms.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:58 schreef Samzz het volgende:
Til je fucking poten op.
Inclusief pijpmondje?quote:
This is my song for real no doubtquote:
Ok.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
This is my song for real no doubt
See the DJ is making me feel (And I hope you like girl) thugged out
As I walk you to the dance (Walk you to the dance) floor
We begin to dance (We begin to dance) slow
You put yo arms around (Put yo arms around) me
I'm feeling on yo booty
Feelin' on yo booty,
Yo booty, booty,
Yo boo
Feelin' on yo booty,
Yo booty, booty,
Yo booty
Booty, booty,
Booty
quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
I'm feeling on yo booty
Feelin' on yo booty,
Yo booty, booty,
Yo boo
Feelin' on yo booty,
Yo booty, booty,
Yo booty
Booty, booty,
Booty
Dat is zegmaar helemaal jouw ding?quote:
Pareltje hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
I'm feeling on yo booty
Feelin' on yo booty,
Yo booty, booty,
Yo boo
Feelin' on yo booty,
Yo booty, booty,
Yo booty
Booty, booty,
Booty
Nee, mijn arsch heeft wel een beetje aan kracht ingeboet door de jaren heen helaas. Maar cheesy dancedeuntjes zullen bij mij de tand des tijds blijven doorstaanquote:
Met de kennis van nu vind ik t vooral een beetje kotswaardigquote:
Picsquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb best goede billen in mijn huidige outfit.
En ik ben nu al klaar met vandaag.
Naar Edinburgh. Voor een rondleiding op een distilleerderij en iets van een whiskyproeverij. En nog wat whisk(e)y gerelateerde dingenquote:
Beter dan blij met een dode musquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ons een beetje dood maken met een blije mus
Ja, maar nu is iig de mus blij.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar dan waren we nu blij. Ofzo.
+1.quote:
Gewon in de nek steken met een pen als ze vervelend wordt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
+1.
Vanmiddag misschien niet meer. Het wordt smerig druk en collega is nu al strontvervelend erom
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |