Picsquote:Op donderdag 4 april 2019 22:02 schreef Kopjechino het volgende:
Oké mijn haar is een soort bruin met een paarse gloed geworden, terwijl rood de bedoeling was
Ach, het had erger gekund.
WTFquote:Op donderdag 4 april 2019 22:02 schreef Kopjechino het volgende:
Oké mijn haar is een soort bruin met een paarse gloed geworden, terwijl rood de bedoeling was
Ach, het had erger gekund.
Zal eens kijken of ik er zo een voor je kan makenquote:
Nee haha, donkerder. Daarvoor moet ik mijn haar ontkleuren en dat ga ik mijn haar niet weer aandoenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik er zo een voor je kan maken
[..]
Nee haha, donkerder. Daarvoor moet ik mijn haar ontkleuren en dat ga ik mijn haar niet weer aandoen
Wel zoiets gehad vroeger
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat het bij jonge vrouwen geil staat
Lekker.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg gewoon van mezelf oude vrouwen kleur
Je bent niks gewend fapsiequote:Op donderdag 4 april 2019 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat het bij jonge vrouwen geil staat
Geilquote:Op donderdag 4 april 2019 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg gewoon van mezelf oude vrouwen kleur
Is dat je vaste tarief?quote:
Niet als je geen kids kan krijgen. Ongelimiteerd neuken.quote:
Je bent onvruchtbaar?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet als je geen kids kan krijgen. Ongelimiteerd neuken.
12 jaar is geen kinderalimentatie. Weet niet waar hij het wel over heeft, maar dat niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet als je geen kids kan krijgen. Ongelimiteerd neuken.
Of ik moet onder behandeling van een arts komen te staan, dan is er een kleine kans.quote:
Misschien kan je MCH adopteren?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of ik moet onder behandeling van een arts komen te staan, dan is er een kleine kans.
Hoe laat is dat gratis trouwen bij jou?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of ik moet onder behandeling van een arts komen te staan, dan is er een kleine kans.
Ik heb dat altijd met die schimmelinfectie reclamequote:Op donderdag 4 april 2019 22:27 schreef ArTiC het volgende:
Ik wil zo graag dat wijf van die tempo reclame bij haar haren pakken en haar hoofd dan 3x hard op dat toetsenbord rammen
Of die reclame over vaginale droogheid, dan denk ik altijd aan faxquote:Op donderdag 4 april 2019 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met die schimmelinfectie reclame
Ja en dan heb je die dame van dat kutvlog die ook ineens bij de vriezerafdeling naar een Iglo ping maaltijd grijpt. Does not computequote:Op donderdag 4 april 2019 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met die schimmelinfectie reclame
Dat ook.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of die reclame over vaginale droogheid, dan denk ik altijd aan fax
Nooit een orgasme gekregen? Gewoon in een doosje? Strikje erom.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ook.
En die van durex: voor mannen die orgasmes geven.
Wtf?
Ja, is een optie.quote:
Nooit denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoe laat is dat gratis trouwen bij jou?
Nog nooit van gehoord, die zenden ze alleen in Flevoland uit denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of:
Ik heb mijn lening overgesloten bij becam!
Waar? Bij becam?
Ja, bij becam!
En volgens mij proppen ze nog 26x becam in anderhalve minuut.
Maar goed, ik heb de naam wel onthouden.
Lief dat je mij met vagina's associeertquote:Op donderdag 4 april 2019 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of die reclame over vaginale droogheid, dan denk ik altijd aan fax
Graag gedaan kutje.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lief dat je mij met vagina's associeert
Nee hoor, hier ook. Erger me kapot erg aan die reclamequote:Op donderdag 4 april 2019 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, die zenden ze alleen in Flevoland uit denk ik.
Heb jij al een lening bij becam? Becamquote:Op donderdag 4 april 2019 22:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee hoor, hier ook. Erger me kapot erg aan die reclame
Sluikreclame ditquote:Op donderdag 4 april 2019 22:37 schreef O_o_ het volgende:
Vies veel junkfood in mijn mik gestoken vandaag, ga zo tanden poetsen.
Datenquote:
Becam? Wie? Becam! Oh Becam. Ja Becam.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb jij al een lening bij becam? Becam
Becam!
Becammmmmmm
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan me serieus geen enkele reclame voor de geest halen
Ben je aan het vissen naar tips voor je ad op sexjobs ofzo?quote:
Die van Nuon dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:38 schreef ArTiC het volgende:
Oh, die NS reclame met die potten
Lelijk wijf met haar neuspiercing.
Gewoon 4 uur je ballen op het puntje van je zadel leggen.quote:
Heb jij nog nooit van vergelijkend warenonderzoek gehoordquote:Op donderdag 4 april 2019 22:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben je aan het vissen naar tips voor je ad op sexjobs ofzo?
Ja, dacht de eerste 3x dat het reclame van Volvo wasquote:Op donderdag 4 april 2019 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die van Nuon dan.
Kom mam, we rijden in onze nieuwe auto door de sneeuw naar Zweden waardoor mensen onze reclame minimaal 30x moeten zien voor ze doorhebben waar hij over gaat.
Van het weekend weer.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon 4 uur je ballen op het puntje van je zadel leggen.
Ja, ik dus ook.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, dacht de eerste 3x dat het reclame van Volvo was
Dat deed ik ook altijd als kind met mijn paquote:Op donderdag 4 april 2019 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik tv kijk, probeer ik vaak reclames te raden, das nog blijven hangen van toen ik n kind was, anders denk ik ook niet dat ze zouden zijn blijven hangen.
Vastquote:Op donderdag 4 april 2019 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, pijpen zonder condoom en neuken met.
Dat zou ik niet geraden hebben zonder jullie hints
En dan zo hard mogelijk schreeuwen erbij, want anders liep je het risico dat je te laat was.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd als kind met mijn pa
Jajaquote:Op donderdag 4 april 2019 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, pijpen zonder condoom en neuken met.
Dat zou ik niet geraden hebben zonder jullie hints
Ik las hoeren, anders had ik geen idee gehad. Dacht eerst dat t iets met kopje dr werk te maken had.quote:
Dan heb je het over mijn bijbaantje.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las hoeren, anders had ik geen idee gehad. Dacht eerst dat t iets met kopje dr werk te maken had.
Dat weet ik zelfs. Helaas.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed. Ik weet wel wat een lemonparty is iig
Stomend.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoe was het laatst bij de Chippendales?
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:52 schreef O_o_ het volgende:
Zelfs de meest toegewijde heteroseksuele man moet af en toe wat homoseksuele stoom afblazen.
Ga anders Netflixen of Videoland kijken. Heb het idee dat reclames jou niet zo liggenquote:Op donderdag 4 april 2019 23:03 schreef ArTiC het volgende:
Ali B met zijn ”niet in die eitjes bijten”
*schopt*
Vraag me altijd af wat er dan op videoland te zien is... Behalve temptation island.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga anders Netflixen of Videoland kijken. Heb het idee dat reclames jou niet zo liggen
Hoezo maak je reclame voor Netflix?quote:Op donderdag 4 april 2019 23:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga anders Netflixen of Videoland kijken. Heb het idee dat reclames jou niet zo liggen
Ben je al in Boston?quote:Op donderdag 4 april 2019 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe gaat 't met m'n favoriete fokusertjes?
Grey's anatomyquote:Op donderdag 4 april 2019 23:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat er dan op videoland te zien is... Behalve temptation island.
Was alleen een suggestie. Ze hebben het voor mij verpest door vlak voor kerst home alone eraf te halen. Mongolenquote:
Ja, dan heb ik straks niks te klagenquote:Op donderdag 4 april 2019 23:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Grey's anatomy
[..]
Was alleen een suggestie. Ze hebben het voor mij verpest door vlak voor kerst home alone eraf te halen. Mongolen
Lekker.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:16 schreef Kopjechino het volgende:
Over klagen gesproken.. Ik hoor mijn buren seks hebben nuDaarnaast bedenk ik mij, dat het best wel treurig is dat deze mensen een actiever seksleven hebben dan ik op dit moment
Blij dat ik de mijne nooit hoorquote:Op donderdag 4 april 2019 23:16 schreef Kopjechino het volgende:
Over klagen gesproken.. Ik hoor mijn buren seks hebben nuDaarnaast bedenk ik mij, dat het best wel treurig is dat deze mensen een actiever seksleven hebben dan ik op dit moment
Nee. Deze mensen maken vreemde geluiden.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 23:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. Deze mensen maken vreemde geluiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |