abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186025450
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186025458
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik denk bijvoorbeeld dat hij er echt voor alle Amerikanen wil zijn.
Dat idee heb ik niet. Trump geeft geen zier om anderen. Hij is president geworden om zijn eigen ego te strelen.

Wanneer er iets fout gaat, weigert hij verantwoordelijkheid te nemen. In plaats daarvan probeert Trump de schuld in de schoenen van anderen te schuiven. Dat is niet het gedrag van iemand die het beste voor heeft met de inwoners van zijn land.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186025506
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat idee heb ik niet. Trump geeft geen zier om anderen. Hij is president geworden om zijn eigen ego te strelen.

Wanneer er iets fout gaat, weigert hij verantwoordelijkheid te nemen. In plaats daarvan probeert Trump de schuld in de schoenen van anderen te schuiven. Dat is niet het gedrag van iemand die het beste voor heeft met de inwoners van zijn land.
Ik denk dat je dan niet het ambt van president zal kiezen.

Nee, president wordt je uit overtuiging. Omdat je denkt iets te kunnen veranderen.

Trump had al in zijn jongere jaren ambitie om president te worden. Volgens mij zijn er zelfs beelden waarin hij die ambitie uitspreekt.
pi_186025617
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:03 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nee, president wordt je uit overtuiging. Omdat je denkt iets te kunnen veranderen.

Trump had al in zijn jongere jaren ambitie om president te worden. Volgens mij zijn er zelfs beelden waarin hij die ambitie uitspreekt.
Zoals het presidentschap veranderen van een serieuze functie naar een soort van trollende infomercial.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 4 april 2019 @ 10:12:25 #5
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_186025637
quote:
Oh, my sweet summerchild.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_186025643
quote:

[..]

Trump wordt niet gedreven door idealen. Hij heeft geen beeld van hoe Amerika in zijn ogen zou moeten zijn.

Nee, Trump is een opportunist. Een politieke bloedzuiger die communiceert in catchphrases, bedoeld om applaus te oogsten. Dat is ook de reden dat zijn speeches vaak bol staan van de tegenstrijdigheden. Er zit geen gedachtegoed achter de woordenstroom die hij uitbraakt. Wat hij roept, moet bewondering en enthousiasme oproepen bij zijn toehoorders.

Trump is een charlatan, een politieke oplichter die geeft ene flikker geeft om de inwoners van zijn land. Denk je dat hij ook maar ene zier geeft om die 'prachtige muur'? De enige reden dat hij daaraan vast heeft gehouden, is omdat het tijdens de campagne aansloeg bij zijn supporters. Heeft hij een plan om Obamacare te vervangen door een betere versie? Nee, maar hij roept het toch, simpelweg omdat hij applaus wil ontvangen.

Als je werkelijk denkt dat Trump het beste voor heeft met zijn land, dan maak ik mij ernstig zorgen over je vermogen om andere mensen te taxeren.
pi_186025681
quote:

[..]

Het is vrij goed gedocumenteerd dat de hele campagne van Trump hoofdzakelijk begon als marketing stunt. Zoals hij ook in het verleden steeds publiekelijk met het idee flirtte voor de media aandacht.
pi_186025868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump wordt niet gedreven door idealen. Hij heeft geen beeld van hoe Amerika in zijn ogen zou moeten zijn.

Nee, Trump is een opportunist. Een politieke bloedzuiger die communiceert in catchphrases, bedoeld om applaus te oogsten. Dat is ook de reden dat zijn speeches vaak bol staan van de tegenstrijdigheden. Er zit geen gedachtegoed achter de woordenstroom die hij uitbraakt. Wat hij roept, moet bewondering en enthousiasme oproepen bij zijn toehoorders.

Trump is een charlatan, een politieke oplichter die geeft ene flikker geeft om de inwoners van zijn land. Denk je dat hij ook maar ene zier geeft om die 'prachtige muur'? De enige reden dat hij daaraan vast heeft gehouden, is omdat het tijdens de campagne aansloeg bij zijn supporters. Heeft hij een plan om Obamacare te vervangen door een betere versie? Nee, maar hij roept het toch, simpelweg omdat hij applaus wil ontvangen.

Als je werkelijk denkt dat Trump het beste voor heeft met zijn land, dan maak ik mij ernstig zorgen over je vermogen om andere mensen te taxeren.
Je geeft hier louter een eigen beeld weer. Totaal niet met feiten onderbouwd.

Het is nogal kortzichtig het meest drukke ambt ter wereld uit opportunisme te willen nemen.

Trump heeft op zijn eigen manier zeker het beste met zijn land voor. Economisch vaart de VS onder Trump er wel bij. Anders zou de Trump kritische media zich daar wel op richten.

Maar Trump is tegelijkertijd wel president van een gepolariseerd land. Een land die ook voordat Trump het politieke toneel betrad ernstig is verdeeld. Dus wie ook president wordt, hij/zij zal altijd slechts een deel van het Amerikaanse volk vertegenwoordigen. Dat is de werkelijkheid waar iedere Amerikaanse president nu voor staat. Ook Obama lukte het niet het Amerikaanse volk te verenigen. Dat is bij Trump niet anders.
pi_186025928
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:30 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je geeft hier louter een eigen beeld weer. Totaal niet met feiten onderbouwd.

Het is nogal kortzichtig het meest drukke ambt ter wereld uit opportunisme te willen nemen.

Trump heeft op zijn eigen manier zeker het beste met zijn land voor. Economisch vaart de VS onder Trump er wel bij. Anders zou de Trump kritische media zich daar wel op richten.

Maar Trump is tegelijkertijd wel president van een gepolariseerd land. Een land die ook voordat Trump het politieke toneel betrad ernstig is verdeeld. Dus wie ook president wordt, hij/zij zal altijd slechts een deel van het Amerikaanse volk vertegenwoordigen. Dat is de werkelijkheid waar iedere Amerikaanse president nu voor staat. Ook Obama lukte het niet het Amerikaanse volk te verenigen. Dat is bij Trump niet anders.
Tsja, blijkbaar beschik jij niet over een gezonde dosis mensenkennis of heb je nooit de moeite genomen je te verdiepen in de persoon Trump.

Ik laat het hier maar bij. Succes met je verdere leven. Je zal het nodig hebben, ben ik bang.
pi_186026075
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, blijkbaar beschik jij niet over een gezonde dosis mensenkennis of heb je nooit de moeite genomen je te verdiepen in de persoon Trump.

Ik laat het hier maar bij. Succes met je verdere leven. Je zal het nodig hebben, ben ik bang.
Het is juist goed je eens te verdiepen in de persoon Trump en te achterhalen wat zijn drijfveren zijn. Een jonge Trump had al de ambitie om president te worden.

Het getuigt juist van weinig mensenkennis om jezelf op te sluiten in het beeld die de huidige media van Trump maakt. Die is natuurlijk altijd onvolledig te noemen.

Je mag het oneens zijn met iemands idealen, dat betekent nog niet dat Trump niet zou handelen namens zijn eigen idealen. Idealen die veel Amerikanen delen en Trump het presidentschap heeft opgeleverd. Ook dat is een Amerika die bestaat en levendig is. Waarom zou je hiervan willen wegkijken?
pi_186026155
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is juist goed je eens te verdiepen in de persoon Trump en te achterhalen wat zijn drijfveren zijn. Een jonge Trump had al de ambitie om president te worden.

Het getuigt juist van weinig mensenkennis om jezelf op te sluiten in het beeld die de huidige media van Trump maakt. Die is natuurlijk altijd onvolledig te noemen.

Je mag het oneens zijn met iemands idealen, dat betekent nog niet dat Trump niet zou handelen namens zijn eigen idealen. Idealen die veel Amerikanen delen en Trump het presidentschap heeft opgeleverd. Ook dat is een Amerika die bestaat en levendig is. Waarom zou je hiervan willen wegkijken?
Gebaseerd op Trumps eigen gedrag kan ik concluderen dat hij geen enkele moeite doet om de verdeeldheid te verminderen. Hij wakkert het zelfs aan. Bijzondere idealen heeft de man.
pi_186026180
Ik kan iedereen Trump Revealed van Kranish & Fisher aanraden om een goed beeld te krijgen bij de persoon Trump. Heel flatteus is het beeld dat daaruit naar voren komt niet. Hij is vooral een zichzelf chronisch miskend voelende narcist.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_186026184
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kerel, ik heb de media daar helemaal niet voor nodig. Ik zie zijn Tweets en luister en lees wat hij heeft gezegd tijdens interviews (vroeger en nu). De man is een imbeciel. Het is alsof iemand alle negatieve vooroordelen over Amerikanen met elkaar heeft vermengd en dat daar vervolgens een persoon uit voort is gekomen.

Ben trouwens benieuwd welke idealen Trump in jouw ogen koestert. Wat is zijn gedachtegoed?
pi_186026280
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ben trouwens benieuwd welke idealen Trump in jouw ogen koestert. Wat is zijn gedachtegoed?
Trump is ontzettend consistent in zijn opvattingen. Hij roept al 30 jaar hetzelfde. Namelijk: "Make America Great again". Hij vindt echt dat:

• Amerika niet de politieagent van de wereld moet zijn. Geen inmenging in het buitenland. Geen oorlogen starten.
• Amerika heeft veel trade deals die niet in het voordeel zijn van Amerika zijn. Hij wil betere deals
• Belastingverlaging
• Streng optreden tegen illegale immigratie

Hij roept dit al heel lang. Wat dat betreft is hij consistent en maakt hij zijn verkiezingsbeloften waar.
pi_186026286
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lijkt mij duidelijk. America First.

Minder immigratie, minder bijdrage leveren aan bondgenoten die voor zichzelf moeten leren opkomen, het terug halen van bedrijven die hun producten in lage lonenlanden produceren, een voor Amerika eerlijke handelsbalans in de wereld waarbij economische verdragen worden opgezegd of hervormd, een Amerika die niet de politieagent van de wereld wilt zijn, het heropenen van bedrijven die onder Clinton zijn gesloten, eerder afgesproken milieuafspraken opzeggen ten behoeve van de economie, etc.

Daar mag je het uiteraard mee oneens zijn, maar het zijn duidelijke standpunten en idealen.
  donderdag 4 april 2019 @ 11:01:39 #16
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186026306
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 10:59 schreef zoost het volgende:

[..]

Trump is ontzettend consistent in zijn opvattingen. Hij roept al 30 jaar hetzelfde. Namelijk: "Make America Great again". Hij vindt echt dat:

• Amerika niet de politieagent van de wereld moet zijn. Geen inmenging in het buitenland. Geen oorlogen starten.
Dit is al niet waar. Trump was voor de oorlog in Irak en claimt nu dat nooit te zijn geweest.

Het is zo makkelijk om door de leugens te prikken dat het niet eens meer grappig is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186026333
Daarbij is "Make America great again" natuurlijk net zo generiek als 'het moet anders'. Er zijn weinig politici die openlijk toegeven dat ze het land nog kutter willen maken. Ja de Partij tegen de burger van de Speld, maar dat is satire.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_186026382
quote:

[..]

• Amerika heeft veel trade deals die niet in het voordeel zijn van Amerika zijn. Hij wil betere deals
• Belastingverlaging

Hij roept dit al heel lang. Wat dat betreft is hij consistent en maakt hij zijn verkiezingsbeloften waar.
Die gekke slogan roept hij pas sinds 2015, maar dat even terzijde.

Wat jij noemt, zijn een paar standpunten. Trump heeft geen idealen, geen gedachtegoed waar hij op steunt. Hij vindt een aantal dingen. Snap dat het onderscheid niet voor iedereen even makkelijk is te maken, maar daar zit echt een groot verschil in.

Nogmaals, Trump is een egocentrische zakenman die al dertig jaar wat politieke standpuntjes de ether in mag slingeren. Dat zegt niks over de beweegredenen achter zijn kandidatuur. Die zijn een stuk minder altruïstisch dan zijn naïeve volgelingen in dit topic willen doen laten geloven.
pi_186026455
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2019 11:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit is al niet waar. Trump was voor de oorlog in Irak en claimt nu dat nooit te zijn geweest.

Het is zo makkelijk om door de leugens te prikken dat het niet eens meer grappig is.
Welke oorlog in Iraq, die van 2003? Dat was wel een speciaal geval, en meer dan 15 jaar geleden. Overigens was hij daar ook tegen, of in ieder geval niet voor. Ik ga het gewoon zeggen. Je verspreidt : "Fake news!"

https://www.factcheck.org/2016/02/donald-trump-and-the-iraq-war/
  donderdag 4 april 2019 @ 11:14:05 #20
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186026473
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 11:11 schreef zoost het volgende:

[..]

Welke oorlog in Iraq, die van 2003? Dat was wel een speciaal geval, en meer dan 15 jaar geleden. Overigens was hij daar ook tegen, of in ieder geval niet voor.
Hij was voor. En toen had hij geen mening. En toen weer tegen. Oftewel, totaal niet consequent. Hij geeft ook geen redenen om voor of tegen te zijn.

Dat kun je nota bene lezen in je eigen link. En ik ben geen Fox News dus fake news doe ik niet aan. Leuk dat je zulke kinderachtige kreetjes nodig hebt.
pi_186026579
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2019 11:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hij was voor. En toen had hij geen mening. En toen weer tegen. Oftewel, totaal niet consequent. Hij geeft ook geen redenen om voor of tegen te zijn.

Dat kun je nota bene lezen in je eigen link. En ik ben geen Fox News dus fake news doe ik niet aan. Leuk dat je zulke kinderachtige kreetjes nodig hebt.
Oh dat is grappig, ik lees dat helemaal niet in de link. Ik lees dit:

quote:
Trump expressed concerns about the cost of the war soon after it started. If Trump did support the war, he turned on it quickly. As the timeline below shows, Trump in July said that he wished the money being spent in Iraq could be spent in New York City. By November, he talked about the “tremendous cost” of the war and the “very, very unpleasant surprises in Iraq.”

By 2004, Trump’s opposition to the war was well documented.
Dus ja. FAKE NEWS!
  donderdag 4 april 2019 @ 11:34:50 #22
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_186026775
Trump was jarenlang lovend over Hillary Clinton. Jarenlang pro-choice. Pro gun control. Lekker consequent...

Anderhalf jaar was Mueller een Angry Democrat. Totdat er een positieve samenvatting kwam.

Opportunisme is de drijfveer van Trump. Soms is hij eerlijk: "I don't stand by anything".
Géén kloon van tvlxd!
pi_186027633
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 11:22 schreef zoost het volgende:

[..]

Oh dat is grappig, ik lees dat helemaal niet in de link. Ik lees dit:
[..]

Dus ja. FAKE NEWS!
Je hoeft alleen maar bij je eigen link iets verder te kijken dan je neus lang is voordat je Fake News gaat schreeuwen terwijl je eigen bron al bewijst dat het gewoon klopt.
quote:
Sept. 11, 2002: Howard Stern asks Trump if he supports invading Iraq. Trump answers hesitantly. “Yeah, I guess so. You know, I wish it was, I wish the first time it was done correctly.”
  donderdag 4 april 2019 @ 12:20:57 #24
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186027666
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 11:22 schreef zoost het volgende:

[..]

Oh dat is grappig, ik lees dat helemaal niet in de link.
Omdat je blind bent. Je bent te dom om te lezen. En nu oprotten, er zijn al genoeg Trump-trolletjes in dit topic.
  donderdag 4 april 2019 @ 12:28:03 #25
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_186027801
quote:

[..]

• Belastingverlaging

Laat je punten maar zien aan de hand van bewijs.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')