quote:Op donderdag 4 april 2019 07:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja toch, het is weer tijd voor rokjes tijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2019 08:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Tadaaa het schiet al op met de woonboot
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 4 april 2019 08:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Tadaaa het schiet al op met de woonboot
is dit een echte woonboot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TofI wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Ja, is echt heel mooi geworden, het is/was ook wel een hele klus om zo'n ding te verbouwen. Als deze helemaal af is dan beginnen ze met de tweede, Heb begrepen dat ze die willen opdelen zodat er twee studenten in kunnenquote:
oh joh. Supervetquote:Op donderdag 4 april 2019 08:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, is echt heel mooi geworden, het is/was ook wel een hele klus om zo'n ding te verbouwen. Als deze helemaal af is dan beginnen ze met de tweede, Heb begrepen dat ze die willen opdelen zodat er twee studenten in kunnen
Hahah goedemorgen gabberquote:Op donderdag 4 april 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo beste en tevens enige goede vriend van heel fok!
Zo dan, ik weet genoegquote:Op donderdag 4 april 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo beste en tevens enige goede vriend van heel fok!
Hoop dat er even wat tijd tussen zit, het begint hem wel aardig op te breken, het verbouwen, werken, examens en met zijn kinderenquote:
En dan jouw geouwehoer er nog bij zekerquote:Op donderdag 4 april 2019 08:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoop dat er even wat tijd tussen zit, het begint hem wel aardig op te breken, het verbouwen, werken, examens en met zijn kinderen
quote:Op donderdag 4 april 2019 09:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En dan jouw geouwehoer er nog bij zeker
Ligt er maar net aan welk subfora je inzetquote:Op donderdag 4 april 2019 08:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik identificeer mij meer met deze post.
Cavia's fokken?quote:Op donderdag 4 april 2019 09:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]nee dat valt wel mee. Ben hier met mijn eigen projectjes bezig
Ik identificeer mij niet met subfora.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welk subfora je inzet
Ik ook nietquote:Op donderdag 4 april 2019 09:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik identificeer mij niet met subfora.
Nee, heb alle beren laten castreren en heb mijn fokkerskaart opgezegd. Ben momenteel met een jas bezig, begin binnenkort met cursus Spaans en heb nog wat dingen aan huis/tuin die ik wil veranderenquote:
Doe dat dan gewoonquote:Op donderdag 4 april 2019 09:10 schreef Driepink het volgende:
Er staat een collega hier verderop en die heeft zo'n gigantische ZEIKSTEM
Ik wil alleen maar roepen dat ze der bek moet houden
Huh hij ook al mod?! Wordt steeds blauwer hier. SCHUIMBEKGENOT HAHAquote:
Super leuk!quote:Op donderdag 4 april 2019 09:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook echt alleen maar modjes die baggeren nu
Wie ben jijquote:Op donderdag 4 april 2019 09:48 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
lijkt hier wel een smurfendorp
Hey dagobert06quote:Op donderdag 4 april 2019 10:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Humor om voor te lachen* bedoel je
quote:Op donderdag 4 april 2019 10:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat dit je kloon was:
KLB / Meisje lijkt 12 in gym maar ik krijg stijfje
sneue kkkloon die niet durft te zeggen wie ie isquote:
Nee wist ik stiekem al jaren natuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2019 10:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
regelmatig ja, kom je daar nu pas achter? :s
sowquote:Op donderdag 4 april 2019 10:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
sneue kkkloon die niet durft te zeggen wie ie is
quote:Op donderdag 4 april 2019 10:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
sneue kkkloon die niet durft te zeggen wie ie is
nice xoxoquote:Op donderdag 4 april 2019 10:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee wist ik stiekem al jaren natuurlijk
thnx dat ben ik (: finger naar de wereld tog whahaquote:
wil je me ook op mijn billetjes slaan als ik stout ben geweestquote:Op donderdag 4 april 2019 10:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zou je graag verzorgen en kleertjes voor je kopen en huiswerk met je maken.
Nee dat dan weer niet maar ik pak graag je PlayStation en mobiel abonnement af.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wil je me ook op mijn billetjes slaan als ik stout ben geweest?
Nee dit staat alleen een beetje in mn MyAT te zitten eigenlijkquote:Op donderdag 4 april 2019 10:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nice xoxo
heb jou hier nog nooit gezien overigens
Nu je weet dat ik er ben kun je vaker komen natuurlijk, ben vet gezellig.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee dit staat alleen een beetje in mn MyAT te zitten eigenlijk
Nee ik zie Driepink ook al hier, snel weg hierquote:Op donderdag 4 april 2019 11:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nu je weet dat ik er ben kun je vaker komen natuurlijk, ben vet gezellig.
Ok doei FAUKSquote:Op donderdag 4 april 2019 11:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee ik zie Driepink ook al hier, snel weg hier
Foooooooooooooooooooooooooooooooquote:
maar het was juist leuk toen jij hier 2 jaar niet meer kwamquote:Op donderdag 4 april 2019 11:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien kom je erachter als je zelf weggaatff tip van mij
komt omdat ik zo leuk ben, dan iedereen relatief aan mij gwn een kutuser isquote:Op donderdag 4 april 2019 11:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar het was juist leuk toen jij hier 2 jaar niet meer kwam
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
komt omdat ik zo leuk ben, dan iedereen relatief aan mij gwn een kutuser is
ik leg de lat te hoog
geef toe, die had je niet aan zien komenquote:
Ik ken hem al een aantal jaartjes, dus dat geraaskal is mij niet vreemdquote:Op donderdag 4 april 2019 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef toe, die had je niet aan zien komen
Dit heb je vakerquote:Op donderdag 4 april 2019 11:15 schreef Driepink het volgende:
Ik begrijp er even helemaal niets meer van.
niet helemaal bij de pinken vandaag?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:15 schreef Driepink het volgende:
Ik begrijp er even helemaal niets meer van.
een van de velenquote:
dit staat nog steeds in mijn foboquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:21 schreef Der_Mann het volgende:
hey leuk toen ik gisteren naar bed ging dacht ik bij mezelf ''ik hoop dat er morgen nog meer blauwen in de SC zijn, dat lijkt me echt fantastisch''
Het is de beste manier om mensen aan dit forum te bindenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:21 schreef Der_Mann het volgende:
hey leuk toen ik gisteren naar bed ging dacht ik bij mezelf ''ik hoop dat er morgen nog meer blauwen in de SC zijn, dat lijkt me echt fantastisch''
Roodkapjequote:Op donderdag 4 april 2019 11:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lekker, heb je er nog wat op gedaan
ja iknow, had ik hem ook uitgehaald, heb die foto al jaren niet meerquote:Op donderdag 4 april 2019 11:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
een van de velen
[..]
dit staat nog steeds in mijn fobo
klbquote:Op donderdag 4 april 2019 11:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja iknow, had ik hem ook uitgehaald, heb die foto al jaren niet meer
waar ben jij mod van trouwens?
tipje, als je op de tekst moderator gaat staan met je muis (kan niet mobiel) dan zie je veul meerquote:Op donderdag 4 april 2019 11:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja iknow, had ik hem ook uitgehaald, heb die foto al jaren niet meer
waar ben jij mod van trouwens?
Is niet nodigquote:Op donderdag 4 april 2019 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
tipje, als je op de tekst moderator gaat staan met je muis (kan niet mobiel) dan zie je veul meer
ja weet ik, maar zit op de wc dus was mobiel :$quote:Op donderdag 4 april 2019 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
tipje, als je op de tekst moderator gaat staan met je muis (kan niet mobiel) dan zie je veul meer
klopt maar is wel handigquote:
oke kijk uit dat de bevalling niet te lang duurt want dan moet er een keizersneequote:Op donderdag 4 april 2019 11:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja weet ik, maar zit op de wc dus was mobiel :$
Tussen elke 2 boterhammen zit 1 plakje kaasquote:Op donderdag 4 april 2019 11:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lekker, heb je er nog wat op gedaan
nee kiddingquote:
het is ook lekker met rijst en een beetje sambalquote:Op donderdag 4 april 2019 11:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tussen elke 2 boterhammen zit 1 plakje kaas
heb liever the humming catsquote:Op donderdag 4 april 2019 11:29 schreef Trollscience het volgende:
wat vinden jullie van de bandnaam "an autumn for crippled children"
he kutquote:Op donderdag 4 april 2019 11:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zit al weer op mijn kompjoeter, kan zien wat het is en was wel te verwachten ja
Ik ga denk ik maar weer op zwart nuquote:Op donderdag 4 april 2019 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
Vinden jullie het ook zo naar dat elke mongool tegenwoordig blauw kan worden?
jaquote:Op donderdag 4 april 2019 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heee sgatje hihihi heehoi kijk jij GoT
wil je samen kijken onder mijn snuggie?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heee sgatje hihihi heehoi kijk jij GoT
oh wist niet dat dat een ding was? waar is dat te zienquote:Op donderdag 4 april 2019 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga jij live kijken 14e, mag ik mee kijken
zei ik kiddingquote:
Eigenlijk doe ik daar ook veel te weinig mee. Ik heb een onuitputtelijke bron aan legitimatiebewijzen, persoon- en bankgegevens hier.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe voelt het om in Danny's toekomstige la van identiteitsfraude te liggen met je id kaart
dat is gewoon begin nieuw seizoenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh wist niet dat dat een ding was? waar is dat te zien
ja same mag ik op je feestje komen dan :$$quote:Op donderdag 4 april 2019 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is gewoon begin nieuw seizoenmaar ik weet niet waar je dat live kunt zien, wil er ook wel voor betalen hier feestje geven
MAAR WAAR DAN KANNIE VINDEN
Het idee is juist dat mensen juist gemotiveerder zijn om hier te blijven als ze mod worden. Dus hoe meer mods er zijn des te meer mensen actief blijvenquote:
Mag ik ook op je feestje komenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is gewoon begin nieuw seizoenmaar ik weet niet waar je dat live kunt zien, wil er ook wel voor betalen hier feestje geven
MAAR WAAR DAN KANNIE VINDEN
Kun je zo lang waker blijvenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja same mag ik op je feestje komen dan :$$
Alsof @TARDIS. net in me is klaargekomenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe voelt het om in Danny's toekomstige la van identiteitsfraude te liggen met je id kaart
Dit is wel een goed idee.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:36 schreef Crack_ het volgende:
Snap ook niet waarom ze niet alle GoT afleveringen in de bios uitzenden, maarjaaa
in amerika houden ze een 22 uurs marathon van alle marvel films, zullen we gaanquote:Op donderdag 4 april 2019 11:36 schreef Crack_ het volgende:
Snap ook niet waarom ze niet alle GoT afleveringen in de bios uitzenden, maarjaaa
ja, maarja. Vorig jaar hebben ze wel de seizoensfinale in de bios gedraaidquote:
Mag ik mee? Ik vond Deadpool echt leukquote:Op donderdag 4 april 2019 11:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in amerika houden ze een 22 uurs marathon van alle marvel films, zullen we gaan
neequote:Op donderdag 4 april 2019 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mag ik mee? Ik vond Deadpool echt leuk
Heb überhaupt nog niet alle marvels gezien, ben bij infinity war maar die begon zo heftig dat ik het maar snel heb afgezegdquote:Op donderdag 4 april 2019 11:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in amerika houden ze een 22 uurs marathon van alle marvel films, zullen we gaan
Als ik een bios zou hebben dan zou ik wekelijks DBS, DBZ, DB GT marathons houden. Het idee van dekentjes en warme choco is niet eens zo gek danquote:Op donderdag 4 april 2019 11:37 schreef Myrr het volgende:
Als ik een bios zou hebben zou ik wel zo'n GoT week doen in de voorjaarsvakantie inclusief dekentjes, sloffen en voor een meerprijs een snackpakket.
zwakklapperquote:Op donderdag 4 april 2019 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb überhaupt nog niet alle marvels gezien, ben bij infinity war maar die begon zo heftig dat ik het maar snel heb afgezegd
ten eerste omdat ik je geen plezant persoon vind en ten tweede omdat je geen goeie track record hebt met bioscopen en FOK!kersquote:
Wees blij dat je van dat bestaan iets van 7/8 jaar hebt afgesnoept door op school te blijvenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:40 schreef Myrr het volgende:
Haha godverdomme dit vakantieloze leven is echt een aanslag op mijn gemoedstoestand. Waardoor ik spijbel. En dat is ook weer niet goed voor mijn hoofd. Meh.
Stress stress stressquote:Op donderdag 4 april 2019 11:40 schreef Myrr het volgende:
Haha godverdomme dit vakantieloze leven is echt een aanslag op mijn gemoedstoestand. Waardoor ik spijbel. En dat is ook weer niet goed voor mijn hoofd. Meh.
Ik ga parttimen denk. Dat is beter voor iedereen.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wees blij dat je van dat bestaan iets van 7/8 jaar hebt afgesnoept door op school te blijven
Beiden zijn pertinent te verwerpen. Ik ben een heel leuk persoon en heb nog nooit eerder afgesproken met een fokker in de bioscoopquote:Op donderdag 4 april 2019 11:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ten eerste omdat ik je geen plezant persoon vind en ten tweede omdat je geen goeie track record hebt met bioscopen en FOK!kers
of niet @:tardis.
als je ambtenaar wordt krijg je fulltime betaald met een parttime roosterquote:Op donderdag 4 april 2019 11:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga parttimen denk. Dat is beter voor iedereen.
Heyquote:Op donderdag 4 april 2019 11:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ten eerste omdat ik je geen plezant persoon vind en ten tweede omdat je geen goeie track record hebt met bioscopen en FOK!kers
of niet @:tardis.
Als vrouw is dat ook min of meer het hoogst haalbarequote:Op donderdag 4 april 2019 11:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga parttimen denk. Dat is beter voor iedereen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beiden zijn pertinent te verwerpen. Ik ben een heel leuk persoon en heb nog nooit eerder afgesproken met een fokker in de bioscoop
Gelul.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als vrouw is dat ook min of meer het hoogst haalbare
ik vind het altijd zo zwak overkomen als mensen dit erbij gaan betrekkenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb ambitie zat maar ook add en aanleg voor depressies dus ja.
Parttime dus.
90% worden gewoon verkapte huismoeders die parttime wat administratie bijhouden. Snap niet eens waarom die door studerenquote:
Zit toch niet op een kunstacademie om ambtenaar te worden.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je ambtenaar wordt krijg je fulltime betaald met een parttime rooster
wat jij bij ambtenaar denkt lijkt me veel leuker dan wat ik nu doe als ambtenaarquote:Op donderdag 4 april 2019 11:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zit toch niet op een kunstacademie om ambtenaar te worden.![]()
Ja kan handvaardigheid gaan geven ofzo.Maar fuck no dat ik met leerlingen wil werken.
Wat bevestig ikquote:Op donderdag 4 april 2019 11:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iemand zn punt missen en het vervolgens bevestigen, such nice
Das echt kansloos.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
90% worden gewoon verkapte huismoeders die parttime wat administratie bijhouden. Snap niet eens waarom die door studeren
''hey ik heb iets tegen jouw depressie''quote:Op donderdag 4 april 2019 11:43 schreef Crack_ het volgende:
of als excuusje, weenie precies maar heb er echt iets tegen
Het is gewoon een beperking en heb ook geen zin om na een paar jaar fulltimen mezelf van kant te willen maken omdat ik het allemaal niet aankan?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo zwak overkomen als mensen dit erbij gaan betrekken
Waarom zitten mensen überhaupt op de kunstacademie? Dat is gewoon verkapt stufi trekken en straks roepen dat je hbo geschoold bent zonder dat je echt wat weet en kanquote:Op donderdag 4 april 2019 11:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zit toch niet op een kunstacademie om ambtenaar te worden.![]()
Ja kan handvaardigheid gaan geven ofzo.Maar fuck no dat ik met leerlingen wil werken.
dat is niet wat ik zeiquote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''hey ik heb iets tegen jouw depressie''
zijn dat leuke gesprekken
Klinkt als een burn out ditquote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een beperking en heb ook geen zin om na een paar jaar fulltimen mezelf van kant te willen maken omdat ik het allemaal niet aankan?
Om even cliché te doen je hoeft beperkingen niet zichtbaar te zien om te erkennen dat ze er zijn ofzo.
Nee hoor. Vrouwen zijn op hun manier weer nuttig op een andere manier aangezien zij doorgaans zorg dragen voor onze kinderen. En kinderen zijn dan weer onze toekomstquote:
denk dat je die shit nogal onderschatquote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zitten mensen überhaupt op de kunstacademie? Dat is gewoon verkapt stufi trekken en straks roepen dat je hbo geschoold bent zonder dat je echt wat weet en kan
Vroeger was dat helemaal killing want als je dan geen zin had om achter die gazelle's te rennen vanwege je depressie dan ging je gewoon dood van de hongerquote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''hey ik heb iets tegen jouw depressie''
zijn dat leuke gesprekken
Ok man.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee hoor. Vrouwen zijn op hun manier weer nuttig op een andere manier aangezien zij doorgaans zorg dragen voor onze kinderen. En kinderen zijn dan weer onze toekomst
Ben je wel een grote speler hoor als je al een burn out krijgt voordat je uberhaupt met werken bent begonnenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt als een burn out dit
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een beperking en heb ook geen zin om na een paar jaar fulltimen mezelf van kant te willen maken omdat ik het allemaal niet aankan?
Om even cliché te doen je hoeft beperkingen niet zichtbaar te zien om te erkennen dat ze er zijn ofzo.
stufi?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zitten mensen überhaupt op de kunstacademie? Dat is gewoon verkapt stufi trekken en straks roepen dat je hbo geschoold bent zonder dat je echt wat weet en kan
Wat onderschat ik dan? Baangarantie van lik me versjequote:Op donderdag 4 april 2019 11:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
denk dat je die shit nogal onderschat
Ik heb er nog nooit 1 gehad.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben je wel een grote speler hoor als je al een burn out krijgt voordat je uberhaupt met werken bent begonnen
Wel ja heb niet zo'n zin in kantoorwerk.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben dan ook geen aanstellerquote:Op donderdag 4 april 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 gehad.
baangarantie staat los van de moeilijkheidsgraad, je komt echt niet zomaar op hbo kunstacedemie terecht en als je daar zit is het ook echt niet maar een beetje aan je pik trekkenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat onderschat ik dan? Baangarantie van lik me versje
Beter dan om 6 uur uit je nest te gaan om muren te metselenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wel ja heb niet zo'n zin in kantoorwerk.
Vaak zijn het wel dat soort bepaalde types ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben dan ook geen aansteller
groot gelijkquote:Op donderdag 4 april 2019 11:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wel ja heb niet zo'n zin in kantoorwerk.
Is gewoon een pretstudie. Wie probeer je nou voor de gek te houden hierquote:Op donderdag 4 april 2019 11:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
baangarantie staat los van de moeilijkheidsgraad, je komt echt niet zomaar op hbo kunstacedemie terecht en als je daar zit is het ook echt niet maar een beetje aan je pik trekken
huh niveaus staan ergens voor huhquote:Op donderdag 4 april 2019 11:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
baangarantie staat los van de moeilijkheidsgraad, je komt echt niet zomaar op hbo kunstacedemie terecht en als je daar zit is het ook echt niet maar een beetje aan je pik trekken
Die heb ik al gehad maar zit er weer een beetje aan te komen.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt als een burn out dit
Ojee das nie best nie.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad maar zit er weer een beetje aan te komen.
Yepquote:Op donderdag 4 april 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vaak zijn het wel dat soort bepaalde types ja.
Bijna weer zomervakantie toch? Ben je weer een maand of 2 vrijquote:Op donderdag 4 april 2019 11:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad maar zit er weer een beetje aan te komen.
zie in je andere posts al je denkbeelden over vrouwen en geestelijke gezondheid voorbijkomen, dus is beter voor ons allemaal als ik nu een punt achter deze discussie zetquote:Op donderdag 4 april 2019 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is gewoon een pretstudie. Wie probeer je nou voor de gek te houden hier
Hier zitten we toch? MEN + crack en myrquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
MEN is een deurtje verderop.
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Kiid het volgende:
Ik heb zin om struiken te STRELEN
Hahaatjes. Hiermee bedoel ik dan de bush van een vrouw snap je hem
sorryquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij stalkt iemand me op whatsapp, hele tijd berichtje sturen wanneer ik online ben. Nouja nite hele tijd maar zeer regelmatig en dan shit van 'ga eens aan school werken!!! xD'
wtf man
ga dan eens aan je school werkenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij stalkt iemand me op whatsapp, hele tijd berichtje sturen wanneer ik online ben. Nouja nite hele tijd maar zeer regelmatig en dan shit van 'ga eens aan school werken!!! xD'
wtf man
Je gaat het inderdaad niet snel van mij winnen, maar het is goed dat je snel je nederlaag accepteert. Zeker omdat lunchGENOT bijna zover isquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zie in je andere posts al je denkbeelden over vrouwen en geestelijke gezondheid voorbijkomen, dus is beter voor ons allemaal als ik nu een punt achter deze discussie zet
Ik zal wel stoppen met appen danquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
wtf man
Die wilt gewoon je aandacht.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
wtf man
Heb ff gekeken op mijn geodriehoek (nog steeds dezelfde als toen op de middelbare school) en dat is wel een flinke zwaai met je hoofd vriend. Pas op dat je niks verrektquote:Op donderdag 4 april 2019 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ik mijn hoofd 135 graden naar links draai dan zie ik een bosje staan
dat telt nietquote:Op donderdag 4 april 2019 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ik mijn hoofd 135 graden naar links draai dan zie ik een bosje staan
ja no shit, maar snap niet dat je daarom gaat zeuren als ik overduidelijk geen zin heb om je aandacht te geven. Dat werkt alleen maar averechtsquote:
Dan maak je gewoon een volledige draaiquote:Op donderdag 4 april 2019 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat telt niet
iemand zei laatst 'je moet je gedachten eens 360 graden draaien' ofzoiets. 360 graden, dat wordt m niet he
Gewoon eerlijk over communiceren. Dat werkt in een relatie niet anders. Communicatie is keyquote:Op donderdag 4 april 2019 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja no shit, maar snap niet dat je daarom gaat zeuren als ik overduidelijk geen zin heb om je aandacht te geven. Dat werkt alleen maar averechts
maar je zegt in de buurt en dit is toch in de buurt gvdquote:Op donderdag 4 april 2019 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat telt niet
iemand zei laatst 'je moet je gedachten eens 360 graden draaien' ofzoiets. 360 graden, dat wordt m niet he
Ik hoop wel dat er op het vakantiepark internet is anders moeten jullie mij 4 dagen missenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar je zegt in de buurt en dit is toch in de buurt gvd
Echt iedereen snapt dit maar wel leuk dat je wil laten zien da jij hem ook snaptquote:Op donderdag 4 april 2019 11:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan maak je gewoon een volledige draai
Was dat een domme koe die dat zei toevallig?
verdrinkse hequote:Op donderdag 4 april 2019 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er op het vakantiepark internet is anders moeten jullie mij 4 dagen missen
ja is meestal met gretige jongens tochquote:Op donderdag 4 april 2019 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja no shit, maar snap niet dat je daarom gaat zeuren als ik overduidelijk geen zin heb om je aandacht te geven. Dat werkt alleen maar averechts
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 4 april 2019 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohquote:Op donderdag 4 april 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar je zegt in de buurt en dit is toch in de buurt gvd
Blijkbaar niet he aangezien jij gesprekken voert met mensen die dat niet snappenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt iedereen snapt dit maar wel leuk dat je wil laten zien da jij hem ook snapt
Dat is vroeg.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is tijd voor lunch.
Oh wacht heb het al op hahaha
Jammer dat hij niet meespeeltquote:Op donderdag 4 april 2019 11:57 schreef Kiid het volgende:
Vanavond spelen we tegen Heerenveen trouwens boys. Wat verwachten we? Ik denk een zakelijke 3-0. 3x van Persie
HAHAHAHAHAHHAHAHAHA VREETZAKquote:Op donderdag 4 april 2019 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is tijd voor lunch.
Oh wacht heb het al op hahaha
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beter dan om 6 uur uit je nest te gaan om muren te metselen
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie is deze 8 augustus 2018 user met 59 posts
quote:
kroketquote:Op donderdag 4 april 2019 11:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat zal ik zo eten goede vriend van mij? Wat 4 snack?
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Veel te vroeg. Lunch begint pas vanaf 12 uur en geen minuut eerder
Hij heeft me wel gefeliciteerd met mijn verjaardag zag ik in zijn pohi, dus hij mag blijvenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie is deze 8 augustus 2018 user met 59 posts
but whyquote:Op donderdag 4 april 2019 11:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja is meestal met gretige jongens toch
Ik wil ook vriendenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
but whywant wilde eerst wel met hem afspreken (gewoon vriendschappelijk) maar nu wil ik dat eigenlijk niet meer en ben bang dat hij veel meer wil en awkwardddd
ECHT KUT, wil vrienden
Hey die zin hoor ik vaker (lol)quote:
TRquote:
xDquote:Op donderdag 4 april 2019 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey die zin hoor ik vaker (lol)
[..]
TR
Nee maar kunstacademie en muren metselen. Gaat het wel goed in je hoofd?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Neem je tijd. Het plaatje komt vanzelf door
Oh sorry dat je mijn snack te simplistischequote:Op donderdag 4 april 2019 11:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te simplistisch. Ik ga denk ik voor een bal pinda
Zuchtquote:Op donderdag 4 april 2019 12:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maar kunstacademie en muren metselen. Gaat het wel goed in je hoofd?
Ik ben nooit agressiefquote:Op donderdag 4 april 2019 12:00 schreef Der_Mann het volgende:
gelukkig is Noel minder agressief door het niet roken
Ben niet boos vriend. Bij jou had ik ook niet beter verwacht dan kroketquote:Op donderdag 4 april 2019 12:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh sorry dat je mijn snack te simplistische![]()
vond
is wel leuk om te doen, als je de tijd hebt en niet super mega perfectionistisch bentquote:Op donderdag 4 april 2019 12:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maar kunstacademie en muren metselen. Gaat het wel goed in je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |