Gelul.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als vrouw is dat ook min of meer het hoogst haalbare
ik vind het altijd zo zwak overkomen als mensen dit erbij gaan betrekkenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb ambitie zat maar ook add en aanleg voor depressies dus ja.
Parttime dus.
90% worden gewoon verkapte huismoeders die parttime wat administratie bijhouden. Snap niet eens waarom die door studerenquote:
Zit toch niet op een kunstacademie om ambtenaar te worden.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je ambtenaar wordt krijg je fulltime betaald met een parttime rooster
wat jij bij ambtenaar denkt lijkt me veel leuker dan wat ik nu doe als ambtenaarquote:Op donderdag 4 april 2019 11:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zit toch niet op een kunstacademie om ambtenaar te worden.![]()
Ja kan handvaardigheid gaan geven ofzo.Maar fuck no dat ik met leerlingen wil werken.
Wat bevestig ikquote:Op donderdag 4 april 2019 11:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iemand zn punt missen en het vervolgens bevestigen, such nice
Das echt kansloos.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
90% worden gewoon verkapte huismoeders die parttime wat administratie bijhouden. Snap niet eens waarom die door studeren
''hey ik heb iets tegen jouw depressie''quote:Op donderdag 4 april 2019 11:43 schreef Crack_ het volgende:
of als excuusje, weenie precies maar heb er echt iets tegen
Het is gewoon een beperking en heb ook geen zin om na een paar jaar fulltimen mezelf van kant te willen maken omdat ik het allemaal niet aankan?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo zwak overkomen als mensen dit erbij gaan betrekken
Waarom zitten mensen überhaupt op de kunstacademie? Dat is gewoon verkapt stufi trekken en straks roepen dat je hbo geschoold bent zonder dat je echt wat weet en kanquote:Op donderdag 4 april 2019 11:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zit toch niet op een kunstacademie om ambtenaar te worden.![]()
Ja kan handvaardigheid gaan geven ofzo.Maar fuck no dat ik met leerlingen wil werken.
dat is niet wat ik zeiquote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''hey ik heb iets tegen jouw depressie''
zijn dat leuke gesprekken
Klinkt als een burn out ditquote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een beperking en heb ook geen zin om na een paar jaar fulltimen mezelf van kant te willen maken omdat ik het allemaal niet aankan?
Om even cliché te doen je hoeft beperkingen niet zichtbaar te zien om te erkennen dat ze er zijn ofzo.
Nee hoor. Vrouwen zijn op hun manier weer nuttig op een andere manier aangezien zij doorgaans zorg dragen voor onze kinderen. En kinderen zijn dan weer onze toekomstquote:
denk dat je die shit nogal onderschatquote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zitten mensen überhaupt op de kunstacademie? Dat is gewoon verkapt stufi trekken en straks roepen dat je hbo geschoold bent zonder dat je echt wat weet en kan
Vroeger was dat helemaal killing want als je dan geen zin had om achter die gazelle's te rennen vanwege je depressie dan ging je gewoon dood van de hongerquote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''hey ik heb iets tegen jouw depressie''
zijn dat leuke gesprekken
Ok man.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee hoor. Vrouwen zijn op hun manier weer nuttig op een andere manier aangezien zij doorgaans zorg dragen voor onze kinderen. En kinderen zijn dan weer onze toekomst
Ben je wel een grote speler hoor als je al een burn out krijgt voordat je uberhaupt met werken bent begonnenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt als een burn out dit
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een beperking en heb ook geen zin om na een paar jaar fulltimen mezelf van kant te willen maken omdat ik het allemaal niet aankan?
Om even cliché te doen je hoeft beperkingen niet zichtbaar te zien om te erkennen dat ze er zijn ofzo.
stufi?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zitten mensen überhaupt op de kunstacademie? Dat is gewoon verkapt stufi trekken en straks roepen dat je hbo geschoold bent zonder dat je echt wat weet en kan
Wat onderschat ik dan? Baangarantie van lik me versjequote:Op donderdag 4 april 2019 11:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
denk dat je die shit nogal onderschat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |