Alsof @TARDIS. net in me is klaargekomenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe voelt het om in Danny's toekomstige la van identiteitsfraude te liggen met je id kaart
Dit is wel een goed idee.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:36 schreef Crack_ het volgende:
Snap ook niet waarom ze niet alle GoT afleveringen in de bios uitzenden, maarjaaa
in amerika houden ze een 22 uurs marathon van alle marvel films, zullen we gaanquote:Op donderdag 4 april 2019 11:36 schreef Crack_ het volgende:
Snap ook niet waarom ze niet alle GoT afleveringen in de bios uitzenden, maarjaaa
ja, maarja. Vorig jaar hebben ze wel de seizoensfinale in de bios gedraaidquote:
Mag ik mee? Ik vond Deadpool echt leukquote:Op donderdag 4 april 2019 11:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in amerika houden ze een 22 uurs marathon van alle marvel films, zullen we gaan
neequote:Op donderdag 4 april 2019 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mag ik mee? Ik vond Deadpool echt leuk
Heb überhaupt nog niet alle marvels gezien, ben bij infinity war maar die begon zo heftig dat ik het maar snel heb afgezegdquote:Op donderdag 4 april 2019 11:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in amerika houden ze een 22 uurs marathon van alle marvel films, zullen we gaan
Als ik een bios zou hebben dan zou ik wekelijks DBS, DBZ, DB GT marathons houden. Het idee van dekentjes en warme choco is niet eens zo gek danquote:Op donderdag 4 april 2019 11:37 schreef Myrr het volgende:
Als ik een bios zou hebben zou ik wel zo'n GoT week doen in de voorjaarsvakantie inclusief dekentjes, sloffen en voor een meerprijs een snackpakket.
zwakklapperquote:Op donderdag 4 april 2019 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb überhaupt nog niet alle marvels gezien, ben bij infinity war maar die begon zo heftig dat ik het maar snel heb afgezegd
ten eerste omdat ik je geen plezant persoon vind en ten tweede omdat je geen goeie track record hebt met bioscopen en FOK!kersquote:
Wees blij dat je van dat bestaan iets van 7/8 jaar hebt afgesnoept door op school te blijvenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:40 schreef Myrr het volgende:
Haha godverdomme dit vakantieloze leven is echt een aanslag op mijn gemoedstoestand. Waardoor ik spijbel. En dat is ook weer niet goed voor mijn hoofd. Meh.
Stress stress stressquote:Op donderdag 4 april 2019 11:40 schreef Myrr het volgende:
Haha godverdomme dit vakantieloze leven is echt een aanslag op mijn gemoedstoestand. Waardoor ik spijbel. En dat is ook weer niet goed voor mijn hoofd. Meh.
Ik ga parttimen denk. Dat is beter voor iedereen.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wees blij dat je van dat bestaan iets van 7/8 jaar hebt afgesnoept door op school te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |