abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186466687
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 21:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]

@:poepz0r heeft wel een tooltje denk ik.
My Movies Collection (kost 6-7 euro). Tevens ook te gebruiken (daar gebruik ik hem voor) om je films in te scannen inclusief online bibliotheek.

Letterboxd. Enkel voor wat je gezien hebt en eventuele reviews erover tikken etc.
  zaterdag 27 april 2019 @ 21:44:53 #152
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_186466698
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 21:37 schreef Odaiba het volgende:
Hier zijn vast comic fans. Ik zoek eigenlijk een app of website waar je een beetje makkelijk kunt bijhouden wat je hebt gelezen. Met series en films kan dat ook, dus er moet toch ook wel wat voor comics zijn ?
https://leagueofcomicgeeks.com/
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_186466839
quote:
thanks. zal ik checken
  zaterdag 27 april 2019 @ 22:25:46 #154
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_186467763
Ik moet nog 7 dagen zucht :{
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 28 april 2019 @ 00:15:06 #155
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_186469859
Ik wil ook , maar m'n maatje waar ik altijd alle Marvel films mee kijk , zit in een verhuizing :{

Ben benieuwd wat ze nu gaan doen , van mij mogen ze 'geheime oorlogen' ( _O_ ) gaan verfilmen.
Zal wel niet gebeuren , want dan krijg je X-men , Avengers , Fantastic four en nog zooi supherhelden in één film
Ik ben inmiddels overleden
  Redactie Games zondag 28 april 2019 @ 00:51:42 #156
181272 crew  Noppie2000
pi_186470436
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Enchanter het volgende:
Ik wil ook , maar m'n maatje waar ik altijd alle Marvel films mee kijk , zit in een verhuizing :{

Ben benieuwd wat ze nu gaan doen , van mij mogen ze 'geheime oorlogen' ( _O_ ) gaan verfilmen.
Zal wel niet gebeuren , want dan krijg je X-men , Avengers , Fantastic four en nog zooi supherhelden in één film
Klinkt als een goede voor over weer 10 jaar :P
pi_186470528
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 00:51 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Je kunt ook wachten op... nouja.. Jeweetwel. Scheelt je een tientje + snacks.
  zondag 28 april 2019 @ 01:22:58 #158
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_186470844
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 00:51 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Daar wil ik wel op wachten :Y
Ik ben inmiddels overleden
pi_186472070
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het een vette film, maar Infinity War vond ik qua opbouw veel boeiender. Het is knap dat ze alle losse films tot één geheel weten te sluiten. Toch vind ik ergens dat ze een fout hebben gemaakt door in de vorige film zowat de hele cast van Guardians of the Galaxy en Spider-Man dood hebben laten gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sluit me hierbij aan. Ik vond Endgame ten opzichte van Infinity War behoorlijk tegenvallen. Had ik bij Infinity War het gevoel dat de film nog steeds te kort was, bij Endgame was ik blij dat ik uit de bioscoop kon.

Kort samengevat, het begin van de film was goed met een onverwacht plot. Maar daarna viel de rek eruit en was het mijns inziens een opeenstapeling van flauwe moppen en grappen. Een aantal waren best leuk maar die werden tot in het oneindige herhaalt. Ik miste actie, ik miste spanning. Pas in het laatste uur werd de film weer enigszins actief met een daverend einde zoals verwacht.

Verder ga ik niet meer naar 3D films. Het is ronduit geldklopperij om een kaartje duurder te maken. Zeker in een bomvolle bioscoop waar ik niet mijn eigen plek kon pakken was het soms dramatisch om naar te kijken. Ondertiteling die pijn doet aan je ogen. Volkomen scheve lengte verhoudingen tussen acteurs waarbij in sommige scenes de ene acteur ineens een reus lijkt ten opzichte van de andere acteur. Dan maar genieten op een kleiner scherm.
pi_186472072
SPOILER
pi_186472204
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 08:39 schreef opreis het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_186472239
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 08:56 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_186472337
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 09:00 schreef opreis het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_186472374
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 09:10 schreef lord_bono het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_186472451
Al iets bekend over de toekomstige superhelden die geintroduceerd gaan worden?
  zondag 28 april 2019 @ 09:24:01 #166
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_186472464
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 09:10 schreef lord_bono het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_186472498
SPOILER
  zondag 28 april 2019 @ 09:27:29 #168
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_186472506
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 09:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Al iets bekend over de toekomstige superhelden die geintroduceerd gaan worden?
The Eternals is in pre-productie. Angelina Jolie zou daarbij een rol te pakken hebben.
Shang-Chi is ook in pre-productie, voor de rest weinig over bekend tot nu.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_186472577
Shang-chi after credit in spiderman?
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 10:17:24 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_186473027
Ik ben momenteel in Tallinn en kwam daar de filmposter tegen:
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_186473721
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 09:24 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

SPOILER
Grote kans dat Guardians 3 daar om gaat draaien.
SPOILER
pi_186473826
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 09:27 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

The Eternals is in pre-productie. Angelina Jolie zou daarbij een rol te pakken hebben.
Shang-Chi is ook in pre-productie, voor de rest weinig over bekend tot nu.
Wordt tijd voor wat nieuws. Goed, de Gardians mogen wat mij betreft wel doorgaan. Die blijven altijd leuk.

Vond de trailer van de Dark Fenix een beetje van hetzelfde. Spiderman vind ik ook niet erg bijzonder.
Niet slecht, maar geen uitschieter.

Misschien teveel verwend. :) We zullen zien. Vindt de DC films in de regel toch een stuk beter. Als je Wonderwoman naast Captain Marvel zet zie zie je het verschil.
pi_186473874
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 11:24 schreef Elzies het volgende:

Misschien teveel verwend. :) We zullen zien. Vindt de DC films in de regel toch een stuk beter. Als je Wonderwoman naast Captain Marvel zet zie zie je het verschil.
Dat is ook meteen de enige uitzondering :) Batman v Superman en Justice League komen niet eens in de buurt van Avengers: Age of Ultron, die als slechtste Avengers film wordt gezien.
pi_186473978
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 11:27 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat is ook meteen de enige uitzondering :) Batman v Superman en Justice League komen niet eens in de buurt van Avengers: Age of Ultron, die als slechtste Avengers film wordt gezien.
Ik vond Batman vs Superman juist een van de betere films ondanks de slechte recensies. Een wat oudere Batman die een wrok koestert jegens Superman omdat die eerder een halve stad in puin heeft geschoten. En dan in staat is zonder superkrachten Superman te verslaan. Briljant bedacht hoor. Ook de scene waar Superman de dood vind jegens een vijand die feitelijk sterker is dan hemzelf.

Justice League vond ik inderdaad iets minder. (slecht acterende Flash)

Age of Ultron vond ik idem geen slechte film. Maar net als bij Endgame soms iets teveel flauwe grappen en grollen.
pi_186474631
Ik vond Endgame echt een super mooi en knap in elkaar stekende film. Mooi hoe ze alle verhaallijnen tot een einde konden breien.

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')