quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:37 schreef miaeak het volgende:
[..]
Vandaar mijn overdreven lach haha. Maar kan me voorstellen dat sommige mensen dit als een belediging kunnen opvatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dusquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:30 schreef LetsGame het volgende:
OMG DIE EVELIEN ROMY SCENES ZIJN ECHT EEN GROTE DISRESPECT NAAR DE MENSEN MET DIS TOE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:42 schreef miaeak het volgende:
Hahaha jaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:16 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Hahaha jaaaEr is echt nergens meer een inleiding voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hup nu doen we dit! Hop nu zijn we alweer heel iets anders aan het doen. Ligt toch niet aan ons dat we het niet meer bij kunnen houden lijkt me zo
.
En Anton met zijn superzaad. Ik mag toch hopen dat dat kind er nooit komt. Ben wel klaar met al die souvenirtjes van zijn slippertjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso kon mijn broer de bomen in. Huisarrest van je broer pleur op.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waarom laat ze zich dan door Bing behandelen alsof ze 12 is? Huisarrest, kom op zeg
Ik wil dat dus net gaan typenquote:Op maandag 13 mei 2019 20:31 schreef James1988 het volgende:
Dus Sjors komt een fles rattengif tegen en i.p.v. meteen 112 te bellen gaat ze naar Anton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |