abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 3 april 2019 @ 16:10:59 #76
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_186012018
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 16:05 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Oneens.

OP: Mag ik <vraag over de wet>?
Fipo: Nee, want <link naar wetsartikel>.
Zeer weinig activiteit, maar een doorslaand succes.
Oneens, want:

quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:09 schreef Danny het volgende:

Dat kan. Maar ook wetsartikelen zijn nooit in beton gegoten. Rechters buigen zich daar uiteindelijk nog over en ook die komen nog weleens met een onverwachte uitspraak (zou dat niet zo zijn is het idee van bv hoger beroep ook zinloos).

la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_186013241
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 15:59 schreef bleyenburg het volgende:
Mag ik nog even terugkomen op de geponeerde stelling en de daaruit voortgevloeide discussie dat de ene user niet waardevoller is dan een andere?

Ik besef dat het wellicht niet geheel politiek correct overkomt, maar wat mij betreft is, zeker in WGR, de ene user waardevoller dan de ander.
Hiermee zeg ik dus pertinent niet dat de ander waardeloos is en de een waardevol.
Het is nou eenmaal zo dat er in WGR users aanwezig zijn die door hun kennis, ervaring of wat dies meer zij, meer en nuttiger info danwel antwoorden kunnen delen dat de grootste gemene deler. Waarvan dus uiteraard de gehele groep users kan profiteren....
Moeten die daarom een "andere status" toebedeeld krijgen vanuit de FOK! crew?
Ik denk van niet. Ik denk wel dat die groep respect heeft vergaard vanuit de andere users die ze op basis van hun inbreng hebben verdiend. Daaruitvolgend zou ik me voor kunnen stellen dat die ook meer inbreng in mod policy hebben/krijgen.
Verder vermoed ik dat de groep die nu in het geweer komt vooral moeite heeft met de nivellering die een en ander onvermijdelijk met zich meebrengt.
Helaas wordt ageren tegen nivellering maar al te vaak uitgelegd alsdat men zich verheven boven anderen zou voelen.
Wat mij betreft zou het uitgangspunt moeten zijn de kwaliteit van de discussies verbeteren of, in geval WGR, de kwaliteit van de topics en de daarin onstane discussies bewáren.
Goede post ^O^

Kleine kanttekening(en):

• ageren tegen nivellering wordt maar al te vaak uitgelegd als zeiken/zuigen en bemoeien met het modden (niet als ons verheven voelen)
• we hoeven niet meer inbreng in de mod policy maar dat we (al vrij snel) weggezet worden als zeikers/zuigers is het andere uiterste. Als er alleen al oprecht naar ons werd geluisterd, was er al heel wat gewonnen.
pi_186052893
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kijk, je kunt natuurlijk lullen tot je een ons weegt, maar uiteindelijk is er maar 1 persoon eigenaar van dit forum en als hij vindt dat hij gelijk heeft en jij ongelijk dan gaat dat maar 1 winnaar opleveren.
Het enige wat je kunt doen als je het er niet mee eens bent hoe in dit subforum wordt omgegaan met topics, trolls en users is er niet meer posten.
Alles is wel een keer gezegd toch?
Nou, we hebben geluld tot we een ons wegen en de rust is inmiddels weergekeerd in WGR-FB. Daarmee niet het fijne gevoel waar de strip van Jogy/Danny mee afsluit. De trolls worden meer en meer obvious, thuis dénken aan je werk (en daar voor betaald krijgen) is voor de crew kennelijk nog steeds geloofwaardig maar ik heb er schoon genoeg van.

Voor mij reden om vooralsnog niet meer bij te dragen aan WGR. Of zoals Krea terecht opmerkt:

"Het enige wat je kunt doen als je het er niet mee eens bent hoe in dit subforum wordt omgegaan met topics, trolls en users is er niet meer posten."

Nou, dat dus.

Ik kijk het wel een maand of 3 aan, hoop dat men tot inkeer komt en WGR weer het kwaliteitsforum wordt wat het altijd was (maar momenteel verre van).

Helaas, pindakaas.

Groet, R1 :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 06-04-2019 13:39:25 ]
pi_186053070
Ik sluit me aan bij r_one

[ Bericht % gewijzigd door Armani XL op 06-04-2019 13:39:25 ]
pi_186053224
Ik sluit me ook bij r_one aan
#metoo

:W

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_186053371
Ik sluit me aan bij bovenstaande 3 users.

Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 5 april 2019 @ 19:21:39 #82
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_186053634
Nu denk ik inderdaad, wat een stom forum en klik ik het weg. Dan zie ik een ander forum dat wel vervullend is.

la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_186055219
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:53 schreef Danny het volgende:

[..]

Omdat users dan geen idee hebben wat de regels zijn. Een nieuwe user komt binnen, plaats in forum A een topic dat prima loopt en gewaardeerd wordt. In forum B plaatst hij een soortgelijk topic en wordt weggejaagd. Ik begrijp dat de harde kern van FOK! vast wel dat onderscheid kan maken, maar als in Nederland in elke straat van de wijk andere regels zouden gelden zou niemand er nog iets van snappen. Dus hebben we alles zo gelijk mogelijk getrokken. En de meeste users lijken prima te snappen hoe die regels nu in elkaar steken.
In heel Nederland (het forum) gelden dezelfde wetten. Elke gemeente (sub-forums) in Nederland stelt ook hun eigen regelgeving op in de APV. In elke straat (topics) zijn alle wetten/regels die gelden in Nederland van toepassing.

Maar geen enkele straat is hetzelfde. Juist door deze wetgeving zijn de geldende regels in elke straat anders.

Tevens wordt elke Nederlander geacht de wet te kennen. En het niet kennen van de wet is geen argument om deze te kunnen overtreden.

Een topic een succes noemen omdat er veel gereageerd wordt en/of deze veel views heeft werkt niet in 'WGR'. Niet als een gebruiker eerst door 100 minder relevante berichten moet lezen om bij de juiste te komen. Of als 9 van de 10 reacties er zijn om de topic starter de grond in te boren.
The Colony &lt;--- Zoals de Mol het voor zich zag.
Siberia &lt;--- Thriller omtrent reality show in Siberia
pi_186055572
Aan de andere kant snap ik ook wel waarom de huidige "sneeuwvlokjes-generatie" een hand boven het hoofd gehouden moet worden. Hun tere zieltjes zijn niets meer gewend.

Over de jaren heen is Danny steeds meer een populist geworden. En steeds minder een dictator. Wat natuurlijk een stap in de goede richting is. En het forum moet wel met de tijd meegaan. Zonder gebruikers geen forum.

The Colony &lt;--- Zoals de Mol het voor zich zag.
Siberia &lt;--- Thriller omtrent reality show in Siberia
  Admin vrijdag 5 april 2019 @ 22:00:08 #85
1 crew  Danny
Don't blink!
pi_186057286
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:35 schreef Delenlill het volgende:

[..]

In heel Nederland (het forum) gelden dezelfde wetten. Elke gemeente (sub-forums) in Nederland stelt ook hun eigen regelgeving op in de APV. In elke straat (topics) zijn alle wetten/regels die gelden in Nederland van toepassing.

Maar geen enkele straat is hetzelfde. Juist door deze wetgeving zijn de geldende regels in elke straat anders.

Tevens wordt elke Nederlander geacht de wet te kennen. En het niet kennen van de wet is geen argument om deze te kunnen overtreden.

Een topic een succes noemen omdat er veel gereageerd wordt en/of deze veel views heeft werkt niet in 'WGR'. Niet als een gebruiker eerst door 100 minder relevante berichten moet lezen om bij de juiste te komen. Of als 9 van de 10 reacties er zijn om de topic starter de grond in te boren.
Dat laatste mag dan ook niet volgens de policy. Verder verschillen we eenvoudigweg van mening wat betreft de wenselijkheid van een wildgroei aan regels.
Oh hi Mark!
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_186058355
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:40 schreef r_one het volgende:

[..]

Nou, we hebben geluld tot we een ons wegen en de rust is inmiddels weergekeerd in WGR-FB. Daarmee niet het fijne gevoel waar de strip van Jogy/Danny mee afsluit. De trolls worden meer en meer obvious, thuis dénken aan je werk (en daar voor betaald krijgen) is voor de crew kennelijk nog steeds geloofwaardig maar ik heb er schoon genoeg van.

Voor mij reden om vooralsnog niet meer bij te dragen aan WGR. Of zoals Krea terecht opmerkt:

"Het enige wat je kunt doen als je het er niet mee eens bent hoe in dit subforum wordt omgegaan met topics, trolls en users is er niet meer posten."

Nou, dat dus.

Ik kijk het wel een maand of 3 aan, hoop dat men tot inkeer komt en WGR weer het kwaliteitsforum wordt wat het altijd was (maar momenteel verre van).

Helaas, pindakaas.

Groet, R1 :W
Zal ik dan maar zeggen wat veel mensen denken.

Altijd genot als mensen zich zo te kijk zetten op een online forum, en het zelfs beter denken te weten dan iemand die er letterlijk bloed, zweet en tranen in steekt.

Misschien dat bok.nl nog beschikbaar is als domeinnaam, als je na 3 maanden maar 5 users hebt en tientallen euro's lichter bent, kan je nog altijd met hangende pootjes terug komen.

zaterdag 6 april 2019 @ 00:00:26 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186060029
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ook.

The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 6 april 2019 @ 00:11:11 #88
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_186060258
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 00:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ook.
Idem.

Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_186065612
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ook

Kuttepielen, daar zit muziek in
Pigmeat met Beter Leven Keurmerk
pi_186075830
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 21:52 schreef Peejtur het volgende:
Bij deze gaan we weer over op FB over topics. Heb je vragen over de kwestie? Mail naar forum@fok.nl. Alle reacties hierop en -over zullen hier verwijderd worden.
Wat denk je te bereiken? Doodzwijgen en hopen dat er nieuwe users komen om WGR weer levend te krijgen?

Ik begrijp echt niet hoe jullie denken dat dit een goed idee is.

[ Bericht % gewijzigd door Nizno op 06-04-2019 23:29:03 ]
  Admin zondag 7 april 2019 @ 08:11:28 #91
1 crew  Danny
Don't blink!
pi_186078094
Hierboven zijn wat posts teruggeplaatst die verwijderd waren. Het verandert verder natuurlijk niets aan de policy.
Een topic dat je niet bevalt laat je links liggen. En topic dat je wel bevalt reageer je ontopic in.
Op die manier is en blijft FOK! voor iedereen. Een topic dat jij niet leuk vindt kan een ander wél leuk of interessant of relevant vinden.

Het aanvallen van TS of medeusers of het ontsporen van topics met berichten dat het topic niet voldoet aan arbitraire, persoonlijke voorkeuren is gewoon niet toegestaan. Of een topic gesloten wordt is aan de moderator. Of en hoe wordt ingegrepen is aan de moderator.
Oh hi Mark!
  Admin zondag 7 april 2019 @ 08:32:05 #92
1 crew  Danny
Don't blink!
pi_186078185
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:21 schreef Queller het volgende:

[..]

Wat denk je te bereiken? Doodzwijgen en hopen dat er nieuwe users komen om WGR weer levend te krijgen?

Ik begrijp echt niet hoe jullie denken dat dit een goed idee is.
Ik snap de bedoeling wel. Alles is zo'n beetje gezegd en we blijven in cirkeltjes lopen. Een groepje users wil A, maar de policy zegt B. Omdat we de policy niet gaan aanpassen aan de wensen van een individuele user of groepje users hebben we dus een impasse. Een discussie is dan vrij zinloos.
Dat gezegd hebbende; als je toch de discussie wil blijven voeren mag dat wmb en ik zal er zo nu en dan op terug komen, maar ik heb niet de tijd om hier dagenlang een discussie met tien users gaande te houden. Waar jullie elkaar eenvoudig afwisselen zit ik hier in mijn uppie en heb ik meer dingen te doen dan één topic bijhouden en daar steeds weer hetzelfde riedeltje in iets andere bewoordingen neer te zetten.

Ik zie ook de noodzaak niet. Als ik kijk naar de hier genoemde 'kwalijke' topics dan gaat het om twee of drie topics die als voorbeeld voorbij komen. Dat kan ik met de beste wil van de wereld geen probleem vinden. Het is hoe dan ook een veel kleiner probleem dan het probleem van topics die volgegooid worden met posts over hoe rot het topic is. Dat zijn veel ergere topics imo. Niet vanwege de OP, maar vanwege de reacties erop die het topic verpesten. Met de nieuwe policy wordt dát nou juist strenger aangepakt.
Topics die geen plek hebben in een forum kunnen door de moderator naar het juiste forum worden verplaatst. Topics die helemaal nergens over gaan kunnen worden gesloten, zolang er niet inmiddels al gewoon een serieuze discussie in plaats vindt. In dat geval gaat het belang van de users die hun tijd hebben gestoken in het topic in de meeste gevallen voor. Daar kan in bepaalde gevallen van worden afgeweken, maar de serieuze reacties geven eigenlijk al aan dat het topic door voldoende mensen wordt gewaardeerd natuurlijk.

Ik snap dan ook niet precies wat jullie nu daadwerkelijk willen. Door de vele posts zie ik in ieder geval de oorspronkelijke wens niet meer terug.
Oh hi Mark!
pi_186078794
Och, Danny het is niet zo moeilijk hoor, echt niet. Het gaat gewoon om het feit dat trollen sinds de nieuwe policy juist nog meer ruimte krijgen. En dat de serieuzere fora redelijk op ONZ etc gaan lijken. En jij riep zo hard: met de nieuwe policy krijgen trollen geen kans.
In meerdere subfora loopt zo ongeveer dezelfde discussie, maar er gaat geen enkel lichtje branden?
Jij blijft maar focussen op het feit dat ‘wij’ lopen te kloten in topics en lopen te zeuren dat we onze zin niet krijgen, en je stopt elke keer veel tijd in lappen tekst die totaal niet ingaan op het probleem. Het is absurd dat je ‘ons’ wegzet als mensen die veel kwalijkere dingen doen dan de idioten die verzonnen topics meerzetten en dat toontje begint mij persoonlijk heel erg de keel uit te hangen.

Maar goed, jaag gerust de welwillende users weg en ontneem ze het plezier dat ze hier jarenlang hebben beleefd (aan WGR) en laat je forum lekker met jouw toestemming nog verder door trollen etc verkloten.
  zondag 7 april 2019 @ 10:04:40 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186078818
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Och, Danny het is niet zo moeilijk hoor, echt niet. Het gaat gewoon om het feit dat trollen sinds de nieuwe policy juist nog meer ruimte krijgen. En dat de serieuzere fora redelijk op ONZ etc gaan lijken. En jij riep zo hard: met de nieuwe policy krijgen trollen geen kans.
In meerdere subfora loopt zo ongeveer dezelfde discussie, maar er gaat geen enkel lichtje branden?
Jij blijft maar focussen op het feit dat ‘wij’ lopen te kloten in topics en lopen te zeuren dat we onze zin niet krijgen, en je stopt elke keer veel tijd in lappen tekst die totaal niet ingaan op het probleem. Het is absurd dat je ‘ons’ wegzet als mensen die veel kwalijkere dingen doen dan de idioten die verzonnen topics meerzetten en dat toontje begint mij persoonlijk heel erg de keel uit te hangen.

Maar goed, jaag gerust de welwillende users weg en ontneem ze het plezier dat ze hier jarenlang hebben beleefd (aan WGR) en laat je forum lekker met jouw toestemming nog verder door trollen etc verkloten.
Hear, hear!
The love you take is equal to the love you make.
  Admin zondag 7 april 2019 @ 11:25:37 #95
1 crew  Danny
Don't blink!
pi_186079903
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog geen goed voorbeeld gezien van trollen. En al zeker niet in een mate die schrikbarend genoeg zou zijn om hier dagenlang een discussie over te voeren. Als ik door de topics kijk is het imo echt niet zo dat er een wildgroei aan (vermeende) trollen is. Of wel?

quote:
Jawel hoor. Er zijn users die het anders willen dan het is. Net zoals er users zijn die juist heel blij zijn met hoe de regels nu zijn. En daar zijn ook niet-trollen tussen.

quote:
Ik benadruk puur dat het niet wenselijk is om in topics je ongenoegen over TS of topic te uiten. Als je zelf een topic opent dat anderen als onwenselijk zouden beschouwen heb je neem ik aan ook graag dat posts van mensen die roepen dat het topic niet deugt worden verwijderd in plaats van dat de moderator het topic dan maar sluit.
Wat niet door lijkt te dringen is dat we niet voor een groepje gebruikers de regels gaan veranderen. Dat zou alleen maar opleveren dat een andere groep users dezelfde discussie die we nu voeren gaan voeren.
Trollen wordt aangepakt binnen topics. Denk je dat een topic een trolltopic is, dan negeer je het topic. Als iedereen dat braaf doet en zijn energie steekt in topics die ze wel de moeite waard vinden zakt dat vermeende trolltopic snel omlaag.

Het is jammer dat die essentie hier niet door lijkt te dringen. Ik doe mijn best het uit te leggen, en opnieuw en opnieuw en opnieuw, maar er wordt compleet voorbijgegaan aan wat ik zeg. Dat mag natuurlijk, maar aan die boodschap verandert uiteindelijk niets. Wat vooral jammer is is dat je meent dat trolls nu alles zouden mogen en alle ruimte krijgen. Niets is minder waar. Meer topics blijven open, op een positieve manier. We zien (veel) minder topics waarin gekloot wordt, omdat bij gekloot in een topic dat gekloot wordt aangepakt. Waar voorheen tig topics om zeep gingen door boegeroep heb je nu in de topiclijst één of twee (meer voorbeelden zijn niet gegeven, dus vraag ik me af waar we het over hebben) topics die door een deel van de users als 'troll' worden gezien. Tja, je gaat dat nooit 100% voorkomen. Maar ik mis eenvoudigweg hoe dat enkele topic zo'n enorm probleem kan zijn voor een kleine groep users.

Maar als de helft van het forum vol staat met wat door de groep die hier in discussie is wordt gezien als 'trolltopics' hoor ik graag welke dat zijn. Als dat inderdaad het halve forum is en het zijn inderdaad baggertopics gaat er qua moderatie iets verkeerd. Nergens in de policy wordt trollen namelijk goedgekeurd.

quote:
Vertrekken doet iedereen vrijwillig (tenzij geband natuurlijk). Dat heeft niets met wegjagen te maken.
Oh hi Mark!
  zondag 7 april 2019 @ 11:26:16 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186079912
Niet alleen plezier beleefd, vooral hebben bijgedragen, want een subforum als WGR bestaat bij de gratie van mensen die kennis hebben en deze willen delen om anderen te helpen.
Zonder relevante kennis heeft het subforum geen bestaansrecht.

Het is primair geen subforum waar je eens gezellig gaat zitten neuzelen over artikel 166 lid 2 van het wetboek van strafrecht.

Het verklaart ook waarom de SC hier nagenoeg niet-bestaand is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin zondag 7 april 2019 @ 11:31:38 #97
1 crew  Danny
Don't blink!
pi_186079983
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 11:26 schreef Leandra het volgende:
Niet alleen plezier beleefd, vooral hebben bijgedragen, want een subforum als WGR bestaat bij de gratie van mensen die kennis hebben en deze willen delen om anderen te helpen.
Zonder relevante kennis heeft het subforum geen bestaansrecht.
men kan natuurlijk nog steeds discussiëren. Wij (ik, FOK! etc) hebben geen flauw idee wie wel of niet relevante kennis hebben. We weten immers niets van onze users dat ze ons niet zelf hebben verteld en hebben geen idee of wat ze verteld hebben waar is of niet. Dat maakt dat we geen onderscheid maken in wie vragen stelt of antwoord geeft en we niet gaan beoordelen of dergelijke antwoorden wel of niet kloppen. Er ontstaat vanzelf een discussie waar meerdere invalshoeken en meningen worden gegeven. Daarmee zeg ik niet dat bijdragen van professionals niet welkom zijn natuurlijk, alleen dat wij geen flauw idee kunnen hebben wie wel of niet een professional is. En dan kunnen mensen hier zeggen dat ze relevante kennis bezitten, maar dat is totaal niet verifieerbaar. De waardering is dan ook niet omdat er relevante kennis is, maar omdat er een positieve bijdrage wordt geleverd. En dat kan iemand die geen, of minder, relevante kennis bezit natuurlijk net zo goed.
Oh hi Mark!
  zondag 7 april 2019 @ 11:39:09 #98
401485 Molo
Never feed after midnight
pi_186080088
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 11:31 schreef Danny het volgende:

[..]

men kan natuurlijk nog steeds discussiëren. Wij (ik, FOK! etc) hebben geen flauw idee wie wel of niet relevante kennis hebben. We weten immers niets van onze users dat ze ons niet zelf hebben verteld en hebben geen idee of wat ze verteld hebben waar is of niet. Dat maakt dat we geen onderscheid maken in wie vragen stelt of antwoord geeft en we niet gaan beoordelen of dergelijke antwoorden wel of niet kloppen. Er ontstaat vanzelf een discussie waar meerdere invalshoeken en meningen worden gegeven. Daarmee zeg ik niet dat bijdragen van professionals niet welkom zijn natuurlijk, alleen dat wij geen flauw idee kunnen hebben wie wel of niet een professional is. En dan kunnen mensen hier zeggen dat ze relevante kennis bezitten, maar dat is totaal niet verifieerbaar. De waardering is dan ook niet omdat er relevante kennis is, maar omdat er een positieve bijdrage wordt geleverd. En dat kan iemand die geen, of minder, relevante kennis bezit natuurlijk net zo goed.
Wat ben je nou aan het naar beneden praten? Ik kom niet heel vaak in WGR en zelfs ík zie welke users gefundeerd advies geven en positief bijdragen aan Fok.
Ik mag toch hopen dat de WGR mods dat ook weten.
En ik heb daar waardering voor, net als meerdere users.

Ik snap wel dat mensen het kut vinden omdat ze andere users willen helpen en nu én ondergesneeuwd raken door duidelijke trollen (dat zomertijdtopic is échte niet serieus, hóe kun je dat niet zien??) én omdat ze hier in FB even te horen krijgen dat ze niets voorstellen en hun smoelwerk dicht moeten houden erover.

Dat is toch een rare, ongewenste situatie lijkt mij, en anderen.

Maar jou niet, blijkbaar. Heel jammer vind ik hoor
Zoute user pur sang
  zondag 7 april 2019 @ 11:39:25 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186080091
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 11:31 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat jij het niet weet zegt niet zoveel, de users die hier regelmatig komen, en het gros van de WGR-mods weten dat wel.

Ik heb je al eerder zien verkondigen dat je niet kon beoordelen of een user BS zat te posten, leuk dat je dat niet kunt beoordelen, maar als jij en de forum admins het niet kunnen en dus notes niet op waarde kunnen schatten heeft het voor mods ook weinig nut meer een user voot te dragen voor een ban.

Al even afgezien van het feit dat "meningen" overal moeten kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186080100
Hernoem WGR ook gewoon naar ONZ als dat wat je hier verkondigt echt je insteek is.
Je hebt geen flauw idee hoeveel mensen er hier in WGR geholpen hebben en zijn met kennis van zaken

Maar goed, ook hier uit de FB blijf ik weg. En ja, met je riedeltjes en deze instelling jaag je wel mensen weg, dan kun je het nog zo mooi verdraaien.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')